Бізнесмен Ілон Маск і соцмережа X попросили федерального суддю відхилити позов колишнього ведучого CNN Дона Лемона про те, що вони обдурили його, скасувавши партнерство на платформі соціальних мереж після суперечливого інтерв’ю. Про це пише Reuters.
У серпні Дон Лемон подав позов до Верховного суду Каліфорнії в Сан-Франциско на Маска та його соцмережу через те, що йому нібито не заплатили за новинне шоу на платформі. Він стверджував, що з ним несправедливо розірвали партнерство щодо виробництва шоу на Х і відмовилися платити після того, як використовували його ім’я для просування серед рекламодавців.
Натомість Маск стверджує, що він нібито сказав Лемону, що «немає потреби» підписувати контракт, і що він та X нададуть ведучому «повні повноваження та контроль» над його роботою, навіть якщо їм не подобатимуться його погляди. Бізнесмен назвав нерозумним для Лемона «покладатися на туманну заяву» про те, що письмовий контракт не потрібен для багатомільйонного партнерства.
Мільярдер також поклав відповідальність за крах партнерства на ведучого, сказавши, що Лемон «зіпсував стосунки, провівши з ним агресивне та недоречне інтерв’ю». Як повідомлялося раніше, у першому епізоді свого проєкту ексведучий CNN взяв інтерв’ю у власника Х. Під час розмови вони торкнулися тем імовірного вживання Маском кетаміну, його позиції щодо трансгендерів, а також його дописів, що підтримували расистське переконання про «теорію великого заміщення».
Юрист ведучого Карні Шегеріан переконаний, що компанія розірвала контракт з Доном Лемоном після того, як він поставив питання на інтерв’ю, які не сподобалися Маску.
«Ця заява очевидно стосується его Маска, а не фактів. Ми з нетерпінням чекаємо нашого дня в суді», — додав Шегеріан.
Зазначимо, що раніше виконавча директорка X Лінда Яккаріно казала, що компанія зосереджена на тому, щоб стати першою платформою для відео, та уклала подібні угоди з колишнім ведучим Fox News Такером Карлсоном, ексдепутаткою від Демократичної партії Тулсі Габбард і спортивним коментатором Джимом Ромом.
Окрім цього, у квітні минулого року соцмережа X запустила програму розподілу доходів від реклами для творців. Згідно з документом підтримки програми, для участі авторам потрібно мати верифікований акаунт, «принаймні 15 мільйонів показів загальних публікацій протягом останніх 3 місяців» і щонайменше 500 слідкувачів.
Фото: Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.