Як передає Укрінформ, про це повідомляє ET Edge Insights.
Ця функція спрямована на підвищення надійності та прозорості бізнес-рейтингів шляхом позначення профілів, які могли маніпулювати відгуками.
Зазначається, що нова система попереджатиме користувачів, коли буде підозра, що компанія має надзвичайно велику кількість фейкових відгуків.
Якщо Google виявить і видалить фальшиві відгуки з інформації про компанію, у профілі з’явиться інформація, яка попереджатиме користувачів про підозрілу активність.
У цьому сповіщенні, зокрема, буде вказано, що компанія має «незвичайно високий або низький рейтинг», таким чином пропонуючи користувачам цінну інформацію для прийняття більш обґрунтованих рішень при виборі місцевих компаній.
Уперше ця функція була протестована у Великій Британії, а тепер доступна і для користувачів у Сполучених Штатах.
Окрім підвищення обізнаності, нова система дозволяє Google вживати подальших заходів, наприклад тимчасово обмежувати нові відгуки для компаній, які були позначені попередженням про фейкові відгуки.
Як повідомляв Укрінформ, у тимчасово окупованому Криму є проблеми у роботі навігаційних сервісів. Зокрема це стосується Google Maps.