На Паризькому автосалоні 2 жовтня 1930 року відбулася прем’єра автомобіля Mercedes-Benz 770, відомого також як Grosse Mercedes («Великий Мерседес»). Такими машинами їздив Папа Римський, Президент Німеччини фон Гінденбург, японський імператор Хірохіто і, звичайно, найвище керівництво Третього рейху.
Перша серія W07 мала рядний, верхньоклапанний 8-циліндровий двигун робочим об’ємом 7655 см куб., який розвивав 150 к. с. при 2800 об/хв.
Автомоліль японського імператора Хірохіто
Важливо, що на більшості машин додатково встановлювався об’ємний нагнітач типу Roots. При включенні останнього потужність збільшувалася до 200 к. с. при 2900 об/хв, що дозволяло розганяти машину до 160 км/год. Задіяти його було просто: достатньо повністю вдавити педаль акселератора , а щоб вимкнути – скинути газ.
Для більшої надійності у кожному циліндрі було дві свічки: одна працювала від магнето, інша – від системи батарейного запалювання. Коробка передач була триступеневою, але завдяки зниженому ряду вона дозволяла отримати шість передач. А ось підвіска всіх коліс була досить консервативною за конструкцією: залежною, з нерозрізними мостами, на поздовжніх напівеліптичних ресорах.
1930 Mercedes-Benz 770 Grand Mercedes
Особливістю дизайну була радіаторна решітка характерної клиноподібної форми. Щодо кузовів, то вони були трьох основних типів: туринг, кабріолет або 7-місний пульман-лімузин. На частини автомобілів встановлювалися кузови від спеціалізованих фірм Erdmann & Rossi, Holenze та ін.
Випуск серії W07 припинився 1938 року. Загалом було виготовлено 119 таких автомобілів
У 1938 році на автосалоні в Берліні було представлено автомобіль Mercedes-Benz 770 другої серії – W150. Він відрізнявся насамперед модернізованою ходовою частиною: передня підвіска стала тепер незалежною, а задня – типу Де-Діон. Дещо збільшилися розміри та вага машини, злегка осучаснився дизайну: інші бампери та передні крила. Усього до 1943 року було випущено 88 таких машин. До речі, одна з них нещодавно була відреставрована в Україні.