Google експериментує з новою функцією пошуковика, яка може суттєво зменшити взаємодію користувачів з сайтами-підробками.
Деякі користувачі пошуковика Google почали бачити біля деяких сайтів в результатах пошуку «сині галочки». Їх отримують сайти великих компаній, як Meta чи Apple. Такі позначки є свідченням того, що це справжній сайт, а не підробка, що намагається ввести користувача в оману й отримати вигоду від використання впізнаваного бренду.
Як повідомляє The Verge, якщо навести курсор на галочку, з’явиться повідомлення, яке пояснює: «Позначки Google свідчать про те, що ця компанія є тією компанією, якою вона себе називає». Визначення «правильних» сайтів відбувається за допомогою інструменту Merchant Center і ручної перевірки, каже речниця Google Моллі Шахін.
«Ми регулярно експериментуємо з функціями, які допомагають покупцям визначати надійні компанії в Інтернеті, і зараз ми проводимо невеликий експеримент, який показує галочки біля певних компаній у Google», — коментує Шахін.
Google поки офіційно не оголосила про впровадження нової функції. Тож залишається невідомим, коли нею зможуть скористатися всі клієнти компанії.