Британський підрозділ компанії Kia вирішив відзначити 80-річчя материнської компанії оригінальним проєктом рестомоду на основі компактного міського хетчбека Kia Pride. Автомобіль отримав електричний силовий агрегат та здатний подолати до 193 км на одній зарядці.
Британці знають цей компактний міський хетчбек, як Kia Pride. Саме з цієї моделі в 1991 році почалися продажі Kia у Великій Британії. На інших ринках ця машина відома також під іменами Ford Festiva та Mazda 121. 30 років тому ці економічні хетчбеки постачалися з бензиновими двигунами об’ємом 1,1 л та 1,3 л, а найпотужніша з них розвивала лише 61 к.с.
Крім Kia UK, в проєкті взяли участь фахівці британської фірми Electrogenic, яка спеціалізується на переробленні “класики” в електромобілі. Основою для рестомоду став екземпляр Kia Pride 1996 року. Від оригіналу машина зберегла 5-ступеневу МКП, а ось ДВЗ замінили на електричний мотор.
Водій може вибирати із кількох режимів роботи електричного силового агрегату. У режимі Есо потужність обмежена на позначці 45 кВт/61 к.с., а момент, що крутить, – не перевищує 118 Нм. У цьому випадку автомобіль розганяється від 0 до 62 миль/год. за 11,8 с. У режимі Auto потужність збільшується до 60 кВт/81 к.с., а момент – до 176 Нм. Перейшовши в режим Sport, силовий агрегат видає максимум своїх можливостей – 79 кВт/107 к.с. та 235 Нм. Час розгону від 0 до 62 миль скоротиться до 8 с.
Роз’єм для заряджання захований під стандартним лючком бензобака. Початковий синій “металік” замінили на відтінок White Pearl, який використовується на сучасних електромобілях Kia. Передні та задні фари також були модернізовані, а салон перешитий тканиною в стилі ретро, але з яскравим декоративним рядком кольору лайма. Оригінальний набір приладів зберегли, замінивши лише покажчик рівня палива на індикатор заряду, що залишився.
Живлення для електромотора забезпечує два акумуляторні блоки по 10 кВт-год. Один сховали під капотом, а другий – під підлогою багажника. Вбудований зарядний пристрій на 3,3 кВт потребує 6 год, щоб повністю їх зарядити. Завдяки компактним розмірам та невеликій масі (870 кг) рестомод здатний долати на одній зарядці до 193 км.