Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
«Я вже до того бачив гроші Нарбута, я вже просто розумів, і бачив дореволюційні всякі гроші, у мене щось було із того всього. Я просто зрозумів, що це страшенно серйозна культура, яка є репрезентацією національного», - підкреслює Олег Тістол.
Як він згадує, це був 1984 рік, про українські гроші, про їхнє проєктування ще ніхто не говорив, не думав, незважаючи навіть на те, що Львів був таким центром національного культурного спротиву. Для нього, зазначає художник, це був чисто естетичний жест про те, що, якщо ти щось уже малюєш, то малюй щось серйозне, щоб воно мало якийсь історичне охоплення, значення.
«Фактично я ніколи не претендував ні на що, і це дуже важливо відзначити, бо мені досі інколи пропонують абсолютно серйозно включитися у розробку чи ювілейних грошей, чи взагалі якихось… Нацбанк, були пропозиції, щоб, може, щось. Це дуже приємно і дуже класно, але я дійсно абсолютно не по цій темі. Мені цікаво було от саме просто відкопувати історичні речі», - розповідає Олег Тістол.
За словами гостя програми, він завжди казав, що, якщо вже і звертати у подальшому проєктуванні українських грошей на щось увагу, то це на Нарбута, повернутися до його інтерпретації, щоб поновити історичну справедливість. Адже, підкреслює художник, якщо Нарбут 100 років тому створив найкращі гроші у Європі, то це щось та й означає, це історія.