Державний Ощадбанк повідомив про зміни у процедурі договірного списання коштів, що викликало збільшення звернень до контакт-центру банку.
Як пише "Хвиля", про це розповів голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.
З 28 вересня 2023 року банк розширив цю функцію – тепер вона застосовується до всіх рахунків клієнта по всій Україні, а не лише в межах однієї області, як це було раніше.
Договірне списання передбачено пунктом 7.1 розділу VII Договору комплексного банківського обслуговування Ощадбанку. Згідно з цим положенням, у разі виникнення простроченої заборгованості на одному з рахунків клієнта банк має право автоматично погасити її за рахунок коштів на інших рахунках цього клієнта. Важливо відзначити, що ця процедура стосується лише рахунків у гривні.
Наумов також дав кілька рекомендацій клієнтам, щоб уникнути таких списань:
- Вчасно вносити платежі за кредитами та погашати банківські комісії.
- Залишати на рахунку достатньо коштів на списання щомісячних комісій.
- Регулярно перевіряти наявність заборгованості через контакт-центр, чат-бот, відділення банку чи онлайн-сервіси Ощад 24/7.
У банку також нагадали, що клієнтів про виникнення заборгованості інформують через SMS чи через Viber.
Нагадаємо, раніше Ощадбанк попередив, що призупинить виплату пенсій переселенцям.