Skoda перетворили електричний Enyaq на легкий ралі-кар. Він представлений як концепт і отримав назву Enyaq RS Race.
Новинка заснована на Enyaq Coupe vRS і майже на 315 кг легша за стандартний електромобіль. Досягти цього у компанії змогли за рахунок використання біокомпозитних компонентів у конструкції кузова. Також модель отримала агресивні бампери та аеродинамічний обвіс. До них приєднуються мінімалістські грати радіатора, компактні дзеркала заднього виду, вентильований капот і розширені крила. Кліренс у авто знижено на 70 мм, а розширення кузова перевищує 100 мм.
Завершують візуальні зміни потужний дифузор на кормі, спеціальні 20-дюймові колеса, взуті в низькопрофільні шини, і наклейки з написами Skoda Motorsport. У салоні ралі-кара встановлено два гоночні ковші Atech з шеститочковими ременями безпеки та гоночне рульове колесо. Інтегрований каркас безпеки.
Є преміальна аудіосистема Havas, мультимедійна система з 13-дюймовим екраном, автоматичний вогнегасник і гідравлічне ручне гальмо в ралійному стилі. Ще інженери доповнили електрокар високопродуктивними карбон-керамічними гальмами та регульованою спортивною підвіскою.
Незважаючи на низку візуальних змін, силова установка в авто залишилася незмінною. Це два електромотори, які сумарно видають 340 л. потужності. Але завдяки значному зниженню ваги електромобіль розганяється з місця до сотні за 5 секунд. Запас ходу забезпечує батарея на 82 квтч.
Зазначається, що серійного продовження цей концепт не матиме. Але отриманий під час створення Enyaq RS Race досвід та деякі рішення застосують на майбутніх моделях марки.