Провідний дизайнер Skyrim та колишній старший системний дизайнер Starfield Брюс Несміт вважає, що Bethesda не потрібно переходити на новий ігровий рушій.
У інтерв’ю VideoGamer Несміт пояснює, чому власний рушій Bethesda Creation Engine досі у використанні, попри свій вік. Він вважає, що рушій не самоціль, він має бути оптимальним для ігор, які створює компанія.
«Ми сперечаємося про ігровий рушій, поговорім про гру. Ігровий рушій — це не суть, ігровий рушій служить самій грі. Ми з вами могли б визначити сотню негідних ігор, які використовували Unreal. Це вина Unreal? Ні, Unreal не винен».
Creation Engine віддавна використовувався для створення кількох найкращих рольових ігор усіх часів, він також розвивається – те, що почалося як відгалуження Gamebryo, який давно не існує, поступово стало Creation Engine.
«Цей рушій постійно змінювали, оновлювали та вдосконалювали, щоб робити саме ті ігри, які створює Bethesda: The Elder Scrolls, Fallout, Starfield. Він ідеально налаштований на таку гру»
Саме тому заміна рушія не здається найкращим рішенням. Також багато років знадобилося б для пристосування іншого. Несміт зазначає, що у цьому є великий ризик для Betesda. Геймери дорікають рушію студії архаїчність багатьох моментів, зокрема «дерев’яні» анімації, та велику кількість «глюків» в іграх. З іншого боку, про Unreal Engine кажуть, що він може не надто підходити саме для створення RPG. Точніше про це можна буде дізнатися з наступних ігор іншого досвідченого розробника, польської CD Projekt Red, яка замінила власний REDengine на Unreal.