Автори рекламної кампанії Третьої десантно-штурмової бригади, в якій бійці позують на постерах разом із фотомоделями, відповіді на критику та розповіли, що хотіли донести таку кампанію. Про це повідомляє The Washington Post.
- Ми хотіли створити якусь розслаблюючу атмосферу. Люди думають, що це якийсь хитрий прийом, щоб затягнути тебе в бригаду, дати багнет і відправити воювати в окопи. А ми хотіли сказати, що війна – це не завжди кров та смерть, не лише хлопці, які воюють. Іноді ти просто розслабляєшся, – розповів головний дизайнер Дмитро.
Фото: washingtonpost.com
Рекламну кампанію було запущено на тлі рішення української влади дозволити бригадам займатися пошуком кадрів в обхід ТЦК. 3-та штурмова вирішила звернутися до пересічних громадян і показати їм, якими крутими солдатами вони стануть, якщо підуть добровольцями до "найкращого бойового підрозділу України". Видання пише, що на початку жовтня реклама з моделями з'явилася по всій Україні, викликавши неоднозначну реакцію українців. У когось вона викликала почуття незручності та сорому, а комусь навпаки – ідея дуже сподобалася. Про одне можна сказати з упевненістю: така реклама привернула увагу та змусила людей говорити.
- 13 жовтня стало відомо, що Третя штурмова бригада випустила відеокліп у рамках нової кампанії з рекрутингу. Пісню "Сонце" до нього написала постпанк-група з Броварів "ДК Енергетик", а у відеокліпі знялися боєць Третьої штурмової Богдан Вербової на псевдо Хміль та його дружина, модель Ілона Вербова.
- Раніше рекламну кампанію «Я люблю Третю штурмову» розкритикувала телеведуча та продюсер Ярослава Кравченка. Вона зазначила, що чоловік у формі це не лише про привабливість, а й про переживання, реабілітацію після поранень чи ампутації, про втрату, полон та ПТСР. Жінка в рекламі, на її думку, швидше за трофей, ніж об'єкт.