Сучасне м'ясо-ковбасне виробництво з мережею магазинів у центральній частині України виставили на продаж.
Про це повідомляє InVenture.
Підприємство включає:
- матеріальні активи: земельна ділянка промислового призначення, будівлі виробництва, складів, розподільчого центру та центрального офісу, весь комплекс сучасного обладнання виробництва;
- виробництво близько 100 т на місяць;
- 10 окремих продуктових груп та 100+ SKU;
- повний комплект сертифікатів якості;
- відповідність вимогам HACCP;
- 21 власний магазин з усім матеріальним забезпеченням;
- 30+ магазинів франчайзі (18 повністю обладнані та функціонують, 13 на стадії будівництва та підготовки до відкриття);
- повністю побудований процес управління франчайзинговою мережею від лідогенерації до запуску магазину та супроводження;
- логістичний розподільчий центр (включно з морозильними та холодильними камерами, лінією пакування тощо);
- вантажний автопарк (автомобілі у власності);
- ТМ, айдентика та брендбук, домени, сайти, соціальні мережі, концепція інтер'єрів та оснащення магазинів;
- оцифровані та впроваджені бізнес-процеси, системи контролю та обліку, планова організаційна структура на 3 роки.
«Поточний розвиток бізнесу відбувається згідно з затвердженою стратегією та фінансовою моделлю, за якою у наступні 5 років компанія відкриє ще 150 нових магазинів за франшизою у центральній частині України та зростить обсяги власного виробництва в декілька разів», — зазначили в компанії.
Власник продає 100% бізнесу (корпоративні права, матеріальні та нематеріальні активи) у зв’язку зі зміною напряму діяльності.
Зазначається, що бізнес — стабільно-прибутковий та зростає (без кредитів та боргів). Річний обіг за 2023 рік: 191,6 млн грн, плановий обіг на 2024 рік: 265,4 млн грн.
Власники розраховують отримати за бізнес $1,7 млн, що відповідає ціні активів або окупності за приблизно 2 роки.