Єдиний бізнес, для кого в Росії хороше підгрунтя
Як почали бідкатися росіяни у місцевих ЗМІ, на їхньому ринку стрімко зростає кількість "рюмочних". Зараз таких закладів понад 9 тисяч, тобто показник виріс аж на 23%.
Власники такого бізнесу теж помітили у своїх справах неабиякий прогрес. Цікаво, що в "рюмочні" часто заходить молодь та аудиторія нічних клубів.
Чим росіяни спиваються
Одна з найбільш популярних опцій у російських наливайках – настоянки. В них більший вміст алкоголю, а якісні напої тепер росіянам не по кишені. Втім, власники наливайок не проти, адже подекуди накручують на цьому пійлі 700%.
Висока рентабельність наливайок пояснюється меншими витратами на кухню та персонал, тож варто очікувати, що подібний бізнес у Росії буде розвиватися шаленими темпами.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала