MY.UAНовини
Антон Тимошенко: «На телеку фактично немає свободи вираження і ти маєш грати під дудку редактора, який насправді не розуміє гумору»
Антон Тимошенко: «На телеку фактично немає свободи вираження і ти маєш грати під дудку редактора, який насправді не розуміє гумору»

Антон Тимошенко: «На телеку фактично немає свободи вираження і ти маєш грати під дудку редактора, який насправді не розуміє гумору»

Стендап-комік — про свій медійний досвід, політичні погляди, психологічні проблеми, допомогу війську та про те, що надихає писати жарти на тлі сумних новин.

Український стендап досяг такого рівня, що деякі коміки — мов справжні зірки: як не в турах, то на всіляких зйомках. Антон Тимошенко збирає такі зали, які не кожен попвиконавець може зібрати, бере участь у різних подкастах, організовує благодійні шоу, заснував музичний гурт, улітку з’їздив із туром у США, звідки привіз 11 млн грн для ЗСУ, а невдовзі проведе черговий тур містами України. Упіймати таку людину для інтерв’ю — ще те завдання. Тож ми зустрілися на черговому його виступі в одному з київських барів, де заодно наживо почули смішні жарти про нашу невеселу дійсність.

А після розпитали Антона Тимошенка про те, як він мало не став журналістом, як перестав бути космополітом, як йому вдається сміятися з сумних речей і при цьому тримати своє ментальне здоров’я та звідки він черпає натхнення для нових проєктів. А ще комік розповів, де читає новини та що його дратує в українському медіапросторі.

— Антоне, ви працювали колись сценаристом «Телебачення Торонто». Розкажіть, будь ласка, про цей досвід.

— «Торонто» почалося тоді, коли я лише починав займатися стендапом, писав якісь жарти різним ведучим у Києві та вже трішки виступав сам. «Торонто» якраз шукали собі нових сценаристів, ходили на вечірки, проводили таку собі розвідку, що там у нас по гумористах. Так вони водночас мене знайшли, Єгора Шатайла, здається, Сергія Ліпка і трошки пізніше Сергія Чиркова. Я спочатку подумав, що це якась дурня, якийсь хлопець стрибає у вишиванці — щось дивне. Але послухав випуски й вирішив, що це дуже прикольні розгони, смішні, сучасний гумор. Зробив тестове завдання, їм сподобалося — і я почав із ними працювати. Перші роки мене дуже хвалили — от усе, що я пишу, їм підходить. Це така соціально-політична тематика — прямо стовідсоткове влучання. Їхня стилістика, їхні теми мені дуже близькі й мені дуже подобалася і досі подобається команда. Там дуже талановиті редактори й просто класний гумор. І при цьому з ними прикольно працювати, бо тебе цінують і твій гумор розуміють. Коли тебе цінують — це круто.

Це тривало десь два-три роки. Оскільки я політолог за освітою, навчався паралельно, ми тоді в «Торонто» робили багато політичних розгонів — мені це було в тему. І це була одна з перших комедійних робіт, де вже були якісь гроші, тобто можна було не просто смішити людей, а заробляти гумором. Там і тисячу доларів можна було заробити — нечасто, коли суперпродуктивний місяць, — але все одно це змінює твоє бідне київське життя, якщо ти хлопець із села. Я цьому проєкту дуже вдячний. Зараз проєкт уже не зовсім гумористичний, а більше журналістський. І вже десь два роки тому ми перестали співпрацювати — мені ж треба зали, стендапи. Але я це рішення приймав складно. 

— Наскільки я знаю, ви також хотіли вступати на журналістику. Правильно?

— Я вступав на журналістику й мені не вистачило десь два бали до бюджету Шевченка, а на політологію вистачило. Я писав творчий конкурс і навіть 180 балів набрав.

— Тобто ви себе бачили в цьому?

— Я багато писав у школі. У нашій гімназії було три напрямки й один із них — журналістський. Я й пішов туди, бо мені подобалося не рахувати, не вчити право, а щось писати — якісь новелки чи вірші, чи якісь замальовки. Щось гуманітарне більше до душі.

Якщо чесно, я радий, що не став журналістом. Це дуже важка робота, невдячна часто. Люди просто такі: ох ці журналісти! — не цінують, словом. У мене багато друзів журналістів і я знаю, як вони лупашать, скільки вони роблять.

— У вас був інший досвід роботи на телебаченні?

— Колись на Суспільному я був сценаристом вечірнього шоу з Юрієм Марченком. «Шоу Олі» я писав з Ольгою Фреймут — воно було провальним. Там було багато сценаристів і я був одним із них. Якось так склалося, що ті шоу, в яких я працював, потім закривали. Щодо Олі Фреймут — туди влупили стільки грошей, але воно не пішло і його дуже швидко закрили. Це взагалі не її історія. Але я заробив там трохи грошей, отримав якийсь досвід. І ця робота на той час була для мене важлива, бо заробляти на життя стендапом я почав не так давно, може, за рік до великої війни. Зараз я б уже не хотів нічого писати для телебачення. Мене кликали всякі шоу вести, але мені не подобається наше телебачення. Це подають так, ніби там якісь нові класні люди — а вони потім ідуть до Коломойського на судове засідання. І я такий: що? Чи новий канал — запрошують тебе на шоу «Є питання», а спонсор там у них — «Шейк». Тобто вони рекламують слабоалкоголку в цьому шоу і там моє обличчя — для мене це не ок.

— Ви не хочете бути дотичним до цього?

 — Раніше телебачення, може, було потужніше, а зараз там якось усе дуже сумно. Я говорив із багатьма коміками про це, і вони кажуть, що на телеку фактично немає свободи вираження й ти маєш грати під дудку продюсера чи редактора, який насправді не розуміє гумору. Хоча має бути навпаки: я — комік і я є професіоналом у цьому і я б хотів такі речі сам за себе вирішувати. Ну от, наприклад, мене на «Хто зверху?» кликали бути ведучим. Я такий думаю: ну куди мені з Лесею Нікітюк вести шоу? — і відмовився. А вони взяли Богдана Буше. От хто це такий? Він робить якісь тупі скетчі, відео, з машиною фоткається кожен день — і ця людина представляє цілий Новий канал.

Антон Тимошенко про телебачення

— Але раніше «Хто зверху?» вів ваш хороший друг Сергій Притула.

— Ну, так тоді це шоу було більш-менш нормальним, мені здається.

— Ви дуже швидко реагуєте на події, які навколо відбуваються. Наприклад, відбулися перестановки в уряді — одразу у вашому телеграм-каналі мем зі спайдерменами. Або відбувається щось таке значуще в суспільстві — і, скоріш за все, ви з Сергієм дасте цьому оцінку у вашому подкасті. Як вам вдається бути в контексті?

— От це запитання якраз у тему. Я реагую, бо відчуваю, що люди чекають від мене реакції, і якщо її немає, то я почуваюся так, ніби підвів свою авдиторію. І дуже довго я саме так робив — ти всі новини знаєш, ти стежиш за новинами, через це у мене розвинувся твіттер. Але зараз у мене немає на це сил й останні мої реакції вже не дуже прикольні, не такі смішні й не такі талановиті. Бо я реально втомився читати новини й бути завжди в контексті. Може, це буде самовиправданням, але я за новинами стежу давно — з першого курсу університету. Я тоді вирішив, що як політолог маю знати, що відбувається в країні. Дуже яскраво пам’ятаю, що як тільки вступив до Києва, одразу зненавидів Юрія Бойка і всіх цих ОПЗЖшників. Тобто я цікавився політикою завжди, але відчуваю, що вже не можу. Раніше я дивувався, як люди можуть бути поза політикою. Я сміявся з цього. Навіть концерт мій називається «Поза політикою», — один, може, з найкращих моїх концертів. І хто б міг подумати, але зараз у мене є такі тижні, коли я теж поза політикою — не стежу за цим і потім класно почуваюся. Насправді ж я розумію, що це потрібно, бо ми — громадянське суспільство, але, напевно, буду не так часто тепер реагувати на всі події.

— Але щоб якісно відреагувати, треба прочитати не тільки заголовки, грубо кажучи, чи лише поверхнево новини в телеграм-каналах. Треба все одно провести більш-менш нормальний фактчекінг. Які медіа ви читаєте і як ви перевіряєте інформацію?

— До речі, «Детектору медіа» я довіряю, тому що знаю, що фактчекінг у вас хороший і часто читаю ваші статті-розбори. А взагалі найчастіше я читаю телеграм-канал «Новинач» — бо знаю цього адміна. Він — хороший хлопець і вони завжди постять щось перевірене, але з якимось мемом. Плюс вони відповідальні, роблять збори, не постять заказух і всього такого. Також читаю «Суспільне» — вони круті. У мене є друзі-медійники, наприклад, Даня Мокрик чи Меланія Подоляк. Як тільки виходить новина, я вже бачу у своїх друзів і людей, яким я довіряю, розбір цієї новини. І я такий: ага, я зрозумів оце, оце й оце.

Тобто я маю певний набір людей, у яких я впевнений, що вони або розбираються, або знають, де почерпнути більше, щоб розібратися і провести фактчекінг. Люди, яким я довіряю, поширюють перевірену інформацію.

— Ви казали в інтерв’ю Vogue, що найталановитіші стендапери — це люди з дитячими травмами. Які травми у вас і що саме ви мали на увазі?

— Це популярна теорія, що коміки травмовані та свій матеріал пишуть, тому що хочуть отримати від публіки любов, яку не отримали в дитинстві або якої їм бракувало. Тому мені було навіть важче в стендапі й важко було почати писати, бо в мене хороші батьки. Я вдячний, що батьки так мало травм мені завдали. Але одна з моїх травм — і я часто проговорюю це на концертах — мене недохвалили, напевно, вербально. Тобто мені бракувало фраз «ти молодець», «ти найкращий». Я завжди хотів цього більше і намагався довести, що я молодець. Я навіть відчував якусь незахищеність, бо я з села і навчався в місті, де всі багаті, класні. Я почувався зайвим, тому завжди хотів собі щось доводити: що в мене кращі оцінки будуть, грамоти отримаю, червоний диплом... І я досі не можу зупинитися. Я доводжу, що я — перший український комік, який в Америку з туром поїхав, що першим зібрав палац «Україна». Але коли ти досягаєш крутої мети, ти її не відчуваєш, бо твій організм уже на автоматі каже: «Давай більше!» — і ти не отримуєш задоволення, бо просто рухаєшся робочими процесами, а потім через це вигораєш. Я намагаюся з цим боротися і зупинятися. Ці проблеми почалися у мене ще до великої війни і я ходив до психотерапевта. А потім почалася повномасштабна війна і постійне почуття провини тобі не дає змогу відпочивати, бо ти думаєш: «Який відпочинок? Треба ще збір!». Кажеш собі, що багатьом людям значно важче. Я не ходив на терапію вже десь пів року, але зараз планую це відновити, бо треба трошки розвантажити голову.

 

Антон Тимошенко про стендаперів

— Стендап в Україні існує доволі давно, але тривалий час він був андеграундним. Зараз стендапери — це знаменитості. Як вийшло, що саме зараз стендап отримав таке місце в маскульті?

— Стендап мав цього досягти, бо це дуже респектабельний жанр, якому насправді багато років на Заході. Просто в нас він пізніше розвивався — у нас були КВК й люди реалізовували колективну комедію. А потім коміки зрозуміли, що стендап — це той жанр, у якому ти можеш вільніше почуватися, ніж у цих російських мініатюрах. Так стендап почав набирати популярність. Коміки смішні, жартують на актуальні смішні теми. Звичайно, що у нас досі немає дорослих коміків, які б займалися цим усе життя, тому в нас він такий молодий досі.

Але не до кінця погоджуюся з фразою, що стендап став масовою культурою. Чому? Ви ж чули, скільки в залі людей ствердно відповіли на запитання про те, чи вони вперше на стендапі. І це в Києві, а не в якомусь районному центрі. Якщо в Києві стендап можна знайти щодня, то в умовному Луцьку він раз на місяць. Тобто стендап ще не в маскультурі, але до цього йде.

— Ви ведете подкаст із Сергієм Притулою, Сергій Чирков — подкаст про літературу. Чому, на вашу думку, коміків почали запрошувати на інші, «не смішні» проєкти?

— Коли до коміків дослухаються і запрошують на проєкти та подкасти, — це все заслуга конкретно цих коміків. Це не заслуга жанру стендапу. Працюй, будуй свою репутацію, доводь, що ти в чомусь можеш розбиратися чи просто мати цікаві думки з певних питань — і, будь ласка, ти — зірка.

Але загалом в Америці, у Великій Британії та в Європі стендап більш респектабельний, ніж у нас. У нас досі комік — це клоун. Є ще такий стереотип, який з’явився не без допомоги Володимира Олександровича в нашій культурі. А ще, думаю, цей стрибок стендапу пов’язаний із війною і тим, що більшість людей перестали дивитися російських коміків. А як російський стендап, до речі, вистрелив? Там у стендап багато грошей вклали. «Газпром» фінансував ТНТ і вони платили комікам тисячі доларів. У нас ніколи ніхто не вкладав гроші в стендап. Коміки завжди самі заробляли, самі вкладали, щоб зняти відео для ютубу. І тому у нас цей процес повільніший, але тому наш стендап крутий і самобутній, більш незалежний і дикий. Це, мабуть, добре для стендапу, але ще треба час, щоб він зміцнів. А ще стендап — це доволі рентабельний жанр, тобто його легко організувати по грошах. Купуєш мікрофон, колонки й ставиш коміка де завгодно, де можуть поруч бути люди, — і він виступає. Умовна Оля Полякова так не може — артистам у цьому плані важче. А ми такі, як щури, можемо у підвалі виступити, і нам добре.

— Але досі існує стереотип, що стендаперів можна брати на розігрів. Наприклад, випадок, який ви згадували на своєму концерті в МЦКМ, з Чирковим на Atlas United. Ви там сказали: «Хто вони такі, щоб запрошувати мене, стендапера, на розігрів між артистами, якщо я на свій сольник збираю більші зали, ніж половина з цих артистів на свої?»

— Це — правда. Я ще багато чого казав, але Сергій Чирков просив мене не хайпувати на цій темі, а я поважаю його і думаю, що ця ситуація вичерпана.

— Але чому, на вашу думку, організатори запросили стендаперів на розігрів?

— Організатори Atlas United не тямлять у цьому і навіть не пробували розібратися, що таке стендап і як його робити. Це був абсолютно непрофесійний підхід, навіть не кажучи про ситуацію з Сергієм — це окремий кринж, але про це Сергій буде говорити, а не я. Там прикольна локація і велика публіка, тому це може бути вигідно коміку з погляду репутації. Але я розумів, що реалізація буде погана, проте вони зробили її ще гірше, ніж я очікував. Вони не подумали, як правильно організувати стендап-сцену, а просто заткнули коміками якісь дірки, бо їм так було вигідно. І тому я вважаю, що це їхня непрофесійність, бо вони не вважають стендап окремою культурою і не поважають нас як артистів. Я трошки злий на це, тому що багато наших коміків я поважаю, а багато наших зірок не поважаю. Вони, наприклад, пишуть на афіші, що 100% з аукціону передають на ЗСУ. Так було в Макса Барських, наприклад. Та ти що! Макс Барських, а скільки можна передавати з аукціону, як не 100%? 70%? Ну що це за маразм? Ти маєш з аукціону by default передавати 100% і ще з квитків передавати якийсь відсоток.

Наш шоубізнес — це велика кумівська родина, яка вже утворилася і лише зараз хоча б трошки зазнає якихось тектонічних здвигів. Бо з’являються, наприклад, такі, як Клавдія Петрівна, тобто нові артисти, які, дай Боже, змінять ландшафт. 

— У своєму сольному концерті в МЦКМ ви мали доволі великий спіч на адресу Віталія Кличка. Коли я готувалася до інтерв’ю, я запитала своїх друзів, із якими була на концерті, що б вони спитали. Мені сказали: «Здається, що він усе-таки до Зеленського більш поблажливий». Що ви на це скажете?

— Я дійсно більш поблажливий до Зеленського, бо в країні війна. Не думаю, що доречно аж так розхитувати човен. До Зеленського у мене безліч питань: Єрмак, Татаров... Ну, ви, думаю, всі їх знаєте. Вже зараз у мене є про це жарт і там, повірте, вже не поблажливо. Є речі, за які я Зеленського поважаю, зокрема за його рішення на початку війни. Але з кожним роком зростає кількість питань. А ці останні штуки з Татаровим, виправдання якісь дивні, перестановки в уряді ці всі — це вже занадто. Я дійсно був поблажливий і намагався не розхитувати цю історію. Але якщо так буде продовжуватися, повірте, я про це буду дуже жорстко жартувати у своїх виступах.

— Але це не є особиста симпатія?

— Я особисто до нього ставлюсь критично, особливо після цих новин останніх і Татарова з чеченцями. Але надіюся, що це виправиться. Я хотів би бачити альтернативу Зеленському, але я не бачу. Кулеба? Ну, може бути. Але я не знаю, наскільки в нього є амбіції. Хто ще може президентом зараз бути у нас? Це вже філософське питання. До речі, погано, що у нас це питання стає філософським. Ну і взагалі рано про це говорити, бо ще війна. В нас чинний президент і його повноваження тривають. Тому ця моя поблажливість — це просто розуміння, що зараз цього не зміниш. Якби, наприклад, не Зеленський, а Порошенко чи Кучма був би президентом, я б теж, розуміючи, яка ситуація, не накидував би просто так. Якщо є за що доколупатися, я доколупаюся. Але от просто постійно накидувати, щоб хтось не вважав мене поблажливим до нього, я не буду. Не люблю, коли українці все на когось одного звалюють, або когось героїзують, або, навпаки, все на нього навішують. Ми дуже любимо крайнощі. «О, Боже, Залужний — ідеал». Але він така сама людина, яка теж робить помилки. Я розумію, що в нас ніби й не авторитаризм, але така офісно-президентська республіка, або така єрмакратія. Тобто з одного боку Зеленський сам винен, що на нього всю відповідальність звалюють, але з іншого боку, я проти критики заради критики.

— То який новий жарт про Татарова?

— Ще до цієї ситуації з Татаровим і кадирівцями я придумав жарт, що я знову повернувся з закордонного туру і Татаров досі працює в Офісі, але я кожен раз заново звикаю до цієї інформації. Він досі там з таким антирейтингом і нам не пояснюють, чого він там лишається. 

Мені взагалі «подобається» логіка, що якщо його звільнити, то його вб’ють росіяни. Тобто росіяни хочуть вбити чувака, але якщо він працює в Офісі президента, то вони такі: «А, ну не можна». За такою логікою, всіх, кого звільнили, мали б уже вбити. Це — просто якась маячня. Тому до Зеленського таке ставлення: з одного боку він — молодець, а потім він щось таке впоре — й одразу такі змішані почуття.

І взагалі люди чекають завжди жартів про все погане, але так не буває. Я можу на когось позлитися, можу обізвати того ж таки Зеленського. Але це буде монолог без приколів. Писати жарти не так легко.

Але, до речі, коли Зеленський виграв вибори, я його так пісочив. У сольнику «Поза політикою» я порівняв перемогу Зеленського з грибним тріпом.

— Колись ви були учасником «Розсміши коміка» і там ще був Зеленський.

— Звичайно, два рази я виграв.

— А після того ви з ним якось перетиналися і взагалі були знайомі?

— Ніяк. Я навіть не перекинувся з ним двома словами жодного разу, крім того, що було на шоу. А там лише те, що на відео. Він не виходить за куліси до учасників — нічого такого. Я голос його наживо не чув більше ніколи.

 

Антон Тимошенко про те, що писати жарти не так легко

— У вас був тур по США. Які у вас враження від американців? Як вони реагували на ваші виступи?

— Американці реагують на нас, як на будь-яких іммігрантів. Якщо ти прикольний і розвеселиш їх приколами, вони раді. Якщо ти їх задовбуєш, вони такі: я не розумію, про що ти. Або там: це дуже сумно, що у вас в Україні, але у нас теж проблеми є... Нас розділяє океан. Допомога, що в нас є, — і це треба розуміти, — це історичний прецедент. Її, звісно, мало для фактичної реалізації наших планів. Але якщо брати історію — нікому вони так не допомагали, як нам. Принаймні з того, що я знаю. Тому тут складна ситуація. З одного боку я на американців злий, але важко їм це пояснити. Я, наприклад, пояснював про податки — вони переживають, що податки йдуть в Україну і це сильно дорого. Я кажу їм: «Ну, окей, нехай якісь податки йдуть. Але хіба це не прикольно, що ви можете зупинити абсолютне зло у світі податками? Уявіть собі фільм “Месники”, де збираються чуваки й такі: “Танос хоче нас убити. Можемо ризикувати життям, а можемо income tax підняти на 20% — і все, Таноса нема”». Я так їм доносив, і вони такі: ну, так, прикольно. Але переконати їх дуже складно. Думаю, американці завжди хочуть бути першими й крутими. Мабуть, треба це подавати так, що вони будуть найкрутішими, якщо допоможуть Україні перемогти. Типу дивіться, ви навіть армію свою не відправляли, а просто передали зброю і нагнули Росію, якої всі боялися. А на розповіді про демократичні ідеали, думаю, що їм абсолютно начхати. У них там суперполяризоване суспільство і вибори ще гірші, ніж у нас. Там абсолютний психоз із цими трампістами й демократами. І там справді складно обирати. З одного боку, я думаю: як узагалі можна голосувати за Трампа? А з іншого — ти йдеш вулицею і бачиш: безхатьки — їх дуже багато, наркомани — вони прямо перед тобою в пах можуть собі щось колоти. Ти не почуваєшся захищеним в центрі міста. І я розумію, чому за цього дивного психа ще хтось може голосувати, бо люди хочуть альтернативи. Я б ніколи не голосував за Трампа, але я розумію людей, які під впливом усього цього можуть проголосувати.

Але переконання американців — це суперскладна робота і я вдячний людям, які цим займаються. 

— Ви привезли звідти 11 мільйонів гривень і всі задонатили. А загалом ви підраховували, яку суму за роки війни вдалося акумулювати?

— Іноземна журналістка, з New York Times, здається, мене просила підрахувати. А я  їй кажу: «Як я порахую все разом?». Я тури свої можу порахувати, але є ще благодійні концерти «Підпільного», з яких ми передаємо 100%. Є якісь окремі концерти, де я просто залучений, — як тут саме мій внесок рахувати? Так само є купа стримів благодійних, купа аукціонів, які я просто провів. Ну от із турів плюс-мінус 25 мільйонів я за цей час заробив і віддав. А ще ж є Badstreet boys — теж рівно 25 зібрано з кліпів. Цей проєкт придумав я, і я запросив хлопців, але всю роботу зараз робить, по суті, Слава Кедр. Він робить, щоб усе працювало, а ми з хлопцями як зірки там бігаємо — нас треба ще спіймати, щоб усі п’ятеро були на місці, аби зняти кліп. Неможливо порахувати все, в чому я залучений. Але треба збирати й працювати.

— Але ж усе одно досі багато хто каже, що не на часі зараз концерти й стендап. Як ви на це реагуєте?

— Спочатку реагував. А зараз, чесно, прям по**й — так і напишіть. Підкреслюю: по**й!

— На одному з концертів, коли ви спілкувалися з залом, один чоловік почав говорити російською, і ви — це прям було помітно — роздратувалися. Але ж ви теж колись були російськомовним. Що вас так змінило і що ви відчули в той момент?

— Я колись мав космополітичні погляди. Думав так: от роблю концерт і українською мовою, і російською, «чтобы всем донести мысль, что мы же все люди». Типу що ми такі демократичні. Доволі кострубата була моя позиція — визнаю.

— Тобто ви пройшли шлях особистої деколонізації?

— А як його не пройти зараз після всього цього?

— Повернімося до діалогу з тим чоловіком: ви були безкомпромісним і навіть жорстким. Що вас мотивувало саме так реагувати?

— Конкретно в той момент я не задумувався про це абсолютно, але на концерті не хотілося цього чути. Я знав, якщо він зараз буде далі говорити та хтось інший із залу це підхопить, то почнеться срач прямо посеред концерту — це зупинити набагато важче. Тому я вирішив припекти рану одразу. Може, він образився. Я не хотів його образити, але влаштовувати лекцію на концерті, де я поясню, чому важливо говорити українською, я не хотів — уже стільки про це сказано. В той момент я думав, що треба провести концерт, потім — аукціон, що може бути тривога — люди розійдуться й аукціон не відбудеться. Тобто на це нема часу. Якщо ти досі не розібрався з мовою, то на моєму концерті мовчи, і ми рухаємося далі. Хочеш поговорити про це детальніше — подивися подкаст чи запитай мене в коментарях. Я — не викладач української ідентичності, а це був концерт, а не лекція. Я не хотів витрачати час на якогось чувака з постколоніальними проблемами. Там ще був контекст... По-моєму, я щось до цього питав.

— Ви питали, хто готовий бути президентом. Один хлопець відгукнувся, а той російською сказав: «Я пойду в твою команду».

— А, згадав... Знову те саме: хтось хоче бути президентом і до нього хоче долучитися російськомовний тип. Це — абсолютно реалістична пародія на українську політику. Я сказав: «Нам такої х**ні знову не треба!». В контексті це підпало під проблеми, які в нас є, бо він казав, що хоче до команди президента. Тому я захищав нас у моєму світі від проросійських дивних людей у владі.

— Я думаю, багато хто пам’ятає ваші жарти на кшталт «я не люблю кричалки “Слава Україні!”, бо вона тебе відводить вправо» і «якщо твоїй національній ідентичності загрожує “Самба белого мотылька”, то проблема з твоєю ідентичністю», за які про вас робила випуск Рагулівна...

— О, так, вона мене нормально пісочила. Я з нею згодний по «Славі Україні!» — вона на 100% права. А по Меладзе — ну не знаю, це смішно. Цей жарт мені все одно подобається.

— Уявімо, ви можете звернутися до Антона зразка 2018 року. Що б ви сказали собі тодішньому?

— Я б сказав: придивися до Росії. Я жив тоді у світі, де неможлива велика війна. Тобто я думав: не може бути, щоб Росія на нас напала, так, там у нас проблема на сході й росіяни — провокатори, але не може бути, що нападуть на всю Україну. Я б сказав собі: Антохо, треба бути радикальнішим, бо скоро твоя країна буде у війні, тому займай конкретну позицію.

 

Антон Тимошенко про росіян

— Мабуть, тому, на початку вторгнення — ви це казали в інтерв’ю Еммі Антонюк — ви вірили, що росіяни от-от вийдуть на мітинги проти війни.

— Якийсь час вірив. Тоді я думав так: ну не може бути, що вони настільки відірвані від реальності, зараз вони вийдуть. Я думав, що мітингами вони завадять армії просуватися, армія якось повернеться назад.

— У вас недавно була перепалка з Феліксом Редькою, після того, як він записав подкаст у Суджі. Чому ви вирішили на це відреагувати й загалом яке ваше ставлення до того, що він робить?

— Фелікс робить багато корисного, збирає гроші в турах. Він — молодець у цьому плані. В мене були питання до нього, до його подкасту з Гордоном, по деяких висловлюваннях. Дещо ми обговорювали з ним особисто, але не дійшли згоди. А на подкаст у Суджі я відреагував, тому що в якийсь момент мені здалося, що війна стає приколом. Хоча я сам комік і маю жартувати. Але я побачив фото, де він у Суджі усміхнений і я такий: вже і таке в нас може бути? Я заплутався, як до цього ставитися. Якось негативно, думав, ставлюся, але не розумів, чи це нормально. Думав, може, я — душніла. Тому вирішив провести опитування в телеграм-каналі.

— І що опитування показало? 

— У коментарях люди писали, що хтось підтримує, хтось — ні. Потім Фелікс це виніс в інстаграм і об’єднав мене з Меланією Подоляк, що це якась заказуха Фонду Притули на нього. Я такий думаю: ну при чому тут... Я взагалі не ображав Фелікса ніяк особисто і просив його не ображати. Я тільки з Гордоном його порівняв, але це ж Гордон — його друг, тому я думав, що це не образливо. Вийшло так, ніби я прямо накинувся на Фелікса. Хоча моя мета була зрозуміти для себе, чи це нормально, чи дійсно я можу злитися на це, чи, може, я вже перегинаю. Він це виніс у більш публічну площину, бо мій телеграм-канал має десь 5 тисяч підписників — це небагато, і понеслося в інстаграмі. Його слова мене зачепили. Ми особисто поговорили — конфлікт вичерпаний. Виступати з ним на сцені я зможу, але спілкуватися не планую особливо. Хтось мені писав, що я заздрю, що він у Суджі, а не я. Я б не поїхав у Суджу, мені пропонували поїхати туди й виступити по приколу. Я кажу: по-моєму, це якась фігня. Так, військові спланували й організували так, що вони змогли заїхати туди подкаст записати. Але у військових часто бувають ідеї, скажімо так, не дуже геніальні й не узгоджені особливо з вищим командуванням. Не знаю, наскільки ця операція з подкастом була безпечна чи виправдана. В моїй голові уявлення таке: якщо ти хочеш записати подкаст про історію Суджі, його записати можна де завгодно — в Сумах, у Києві чи десь на кордоні. Але ти хочеш записати його саме там, бо це дасть хайп і перегляди. Для мене це більш хайпова історія, ніж дійсно науково-популярна — хтось гине там, а ти їдеш робити подкаст. І фрази про те, що журналісти катаються, не працюють — це їхня робота.

— Але вас із Феліксом пов’язує ще й той факт, що і з вами, вірніше з Badstreet Boys, зафітився Віктор Ющенко, і в нього на подкасті він був. Можете розповісти про те, як ви залучили Ющенка? Він останнім часом доволі часто з’являється в медійному полі.

— Нам закидали, що ми просуваємо його і що це піар, щоб він пішов на вибори. Так-от моя офіційна позиція: я не підтримую Ющенка на жодних виборах. Не голосуйте за Віктора Андрійовича Ющенка. Найкраще, що він зробив у цьому житті — це мед, тому хай цим і займається. Але ми його вмовляли дуже довго — від ідеї до реалізації минуло більше, ніж пів року. Ми до кінця не знали, чи він таки погодиться, і паралельно писали інші пісні. Ми вели з ним переговори, і потім гоп — він на подкасті вже, потім із ним якісь тіктоки і якраз десь у той час він раптово дав згоду і нам. Тому все ж ідея вдалася. Почуття гумору в нього є, хоча деякі речі він заборонив робити в пісні, які я хотів — там був ще один прикол, але він відмовився. Ну ладно. Але загалом він доволі смішний. Коли ми ще вели переговори, він не розумів, як це: співати пісню під час війни, якийсь кліп знімати. Ми пояснювали, що так робимо збори, розповідали, скільки грошей зібрали — і це спрацювало. До речі, саме цей кліп спрацював найкраще, і йому велика дяка за те, що погодився. Але чому він вирішив це зробити, нам не казав. Та й ми не питали. Це було більш офіційне спілкування. 

— В одному з інтерв’ю ви розповіли, що зараз пишете про ядерну війну, про ракетні атаки, про те, як батьків хотіли вивозити в евакуацію — взагалі це не весело. Щоб із цього сміятися, а не плакати, треба мати внутрішній ресурс. Як вам це вдається?

— Іноді перетравлюєш якусь тему, стає сумно і ти й нічого не написав, і зіпсував собі вечір. Отаке часто буває і що далі — то важче. Серпневий концерт у МЦКМ — там про війну було скільки блоків? Ну, може, два-три. 70% концерту — не про війну, а якісь старі історії, які я згадав: про велосипед, який вкрав колись в Америці, про блекаути — більш побутова історія, про Кличка... Я не знаю, як ще писати — вже не так весело і не лишається на це сил. Стендап — це тепер моя робота. Я досяг того, чого хотів, і тепер розумію, що не можу зупинятися, маю писати, якщо хочу заробляти гроші та збирати на армію. До речі, в мене скоро буде тур Україною.

Допомагає мені коли що, іноді нічого. Може дівчина допомогти, можуть друзі допомогти спілкуванням, можуть військові своїми подяками надихнути, чи якісь новини, а якісь — навпаки не надихнути. Іноді спорт може допомогти.

— А який спорт? 

— У футбол люблю пограти, якщо є час. Боксом трошки займався, але важко з моїм графіком бути ефективним боксером. Бо я поїхав у тур, раз на тиждень пішов на тренування, поставили мене в спаринг — а я взагалі не знаю, що робити, й отримую плюху, а потім із синцем на зйомки йду. Ну, коротше, це такий стресовий спорт. Почав бігати знову, три рази бігав. Не знаю, чи протримаюсь, але я почав. Кілометри три, п’ять, сім у неспішному темпі, щоб просто голову почистити.

Аніме почав дивитися більше, бо воно мене почало веселити. У якісь комп’ютерні ігри можу на PlayStation пограти. Читання може допомогти.

 

Антон Тимошенко про свої внутрішні ресурси

— А що читаєте? 

— Я довго не читав, а зараз прочитав Ілларіона Павлюка «Я бачу, вас цікавить пітьма». Купив в Америці пару книжок. Купив біографію Марка Мерона — цікавий комік, дуже філософський. Поки тридцять сторінок десь прочитав, але мені подобається. Та й англійською складніше. Планую ще Ілларіона Павлюка почитати, а далі буду дивитися. Маю «Колонію» Макса Кідрука, але вона лякає своїм об’ємом, хоча її хвалять мої друзі.

Найбільше сил забирають телефон і соцмережі — якщо відкинути очевидні причини: ракетні обстріли, тривоги й русню як таку. Тому раджу менше сидіти в соцмережах. Щоб бути в темі, треба і за соцмережами стежити, але я стільки сил витрачаю на це, що вирішив вводити обмеження. Мені ще пишуть дуже багато людей, просять щось репостнути. А я людина, яка не вміє відмовляти. От напишуть повідомлення о 10-й вечора, а я якщо вже прочитав, то маю відповісти. А там якесь полотно, що ми з таким-то фондом шведським розробили програму, концепцію і в нас є така платформа, треба розказати ключові меседжі, щоб допомагати. І ти поки читаєш — а це вже десяте повідомлення в такому стилі — думаєш: та робіть, що хочете з цією платформою, я тут при чому? Чого я маю рекламувати платформи допомоги? Є цілі міністерства, є ваш телеканал «Дом» й**аний, де купа грошей, — хай рекламують.

— До речі, про телебачення і загалом український медіапростір. Що б ви хотіли в ньому змінили?

— О, це питання, звісно. Телемарафон — закрити. Він — не потрібен. Телемарафон просто не потрібен.

Телеканал «Дім» — не потрібен. Його можна закрити буквально завтра — і не зміниться нічого. Ідея, що хтось там реінтегрується, бо дивиться телеканал «Дім» — найтупіша ідея у світі. До речі, в мене є матеріал про телеканал «Дім», але він не заходив, бо це не та публіка, яка дивиться «Дім». Краще б на окупованих територіях рекламували Netflix українською. От зробили б таку рекламу — якщо дивитеся там Netflix українською, він для вас буде безплатний. Я впевнений, що було б безліч людей там, які б підписалися, щоб дивитися Netflix українською. Отак в Україну можна заманити людей, а не телеканалом «Дім».

Гордона — заборонити.

«Труху» — закрити.

Я б хотів «Ісландію» закрити назавжди. Ні, ладно, вигнати просто Петрова й Іванова — двох запроданців тупих. Хай «Ісландія» працює.

Так, що ще? Наталю Мосейчук — вигнати... О, треба всіх згадувати, буде важко, може. Хтось образиться, що я цих назвав, а тих не назвав, бо в нас багато таких. Всякі «Джокер», «Вертикаль»... Господи, очі розбігаються.

Якщо в загальному казати, я б хотів, щоб менше наших видань гналися за яскравими заголовками. Я, коли пишу жарти, думаю: чи вартий сміх від мого провокаційного приколу, який зачепить увагу, того, що я зараз травмую людей або почну дикий срач. Тому я б хотів, щоб журналісти, наприклад, NV думали про це, коли звуть когось на свої ефіри з заголовками «Украина проиграла! Смотреть всем!» — чи що там вони пишуть, щоб гнатися за переглядами. Вони не думають про те, як допомогти українцю заспокоїтися, а як його розпалити ще більше. Я ненавиджу клікбейт і відсутність фактчекінгу у журналістів. «Детектор медіа» цим не грішить. Суспільне цим не грішить. «Телебачення Торонто» не грішить.

Я б хотів, щоб Зеленський перестав намагатися контролювати наші медіа і за всім слідкувати. Я розумію, що війна, і має бути воєнна цензура, українська пропаганда. Але ж ми, українці, ніби довели, що ми не дурні як нація і ми можемо розуміти, що до чого. Нас же не Зеленський захистив, ми самі себе захистили.

P.S. «Детектор медіа» готовий надати право на відповідь кожному, про кого згадано в інтерв'ю

Фото: Максим Поліщук, «Детектор медіа»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
"Застала зненацька": КНДР у конституції визначила Південну Корею як "ворожу державу", — AP
Фокус
2024-10-17T13:15:18Z
У Держдепі запевнили, що працюватимуть з українцями над планом перемоги Зеленського
TSN
2024-10-17T13:12:59Z
Керівник Хмельницької прокуратури спростував, що інвалідність мають майже всі його колеги - лише 48
УкраинФорм
2024-10-17T13:12:19Z
План мобілізації в Росії давно готовий: навіщо Путіну війська КНДР
24tv
2024-10-17T13:06:22Z
Шмигаль закликав Швейцарію підтримати механізм щодо використання заморожених активів РФ
УкраинФорм
2024-10-17T13:06:20Z
На кордоні Польщі з Білоруссю з початку року постраждали понад 60 військових
Европейская правда
2024-10-17T13:06:01Z
Норвегія вітає План перемоги Зеленського - глава МЗС
УкраинФорм
2024-10-17T13:04:29Z
Росія готує 10 тис. військових КНДР для війни в України: Зеленський розповів деталі
ГЛАВКОМ NET
2024-10-17T13:00:10Z
Ми привіталися, – Зеленський віджартувався про зустріч з Орбаном в Єврораді
24tv
2024-10-17T12:57:57Z
Відвідувачі опери блювали і непритомніли під час вистави зі справжнім сексом на сцені – фото
TSN
2024-10-11T06:58:13Z
Це найсмачніша картинка, яка взагалі може бути, - Олег Тістол про різні проєкти українських грошей
Политека
2024-10-08T18:31:34Z
Зручно та практично: для чого на Галичині використовували бамбетель
24tv
2024-10-08T18:24:51Z
«Агентство» / The Agency — перші кадри шпигунського серіалу з Майклом Фассбендером і Річардом Гіром
ITC
2024-10-17T13:17:10Z
Книга есеїв «We Who Have Changed»: десять текстів, оптик та досвідів проживання війни українських діячів культури
Детектор М
2024-10-17T13:08:41Z
MELOVIN - "Вбиваєш мене" та DISCOMAN – "Танцюй Танцюй" – 2 і 1 місця чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2024-10-17T13:07:47Z
Klavdia Petrivna анонсувала концерт в "інтимній обстановці": чому в мережі пишуть про обман
24tv
2024-10-17T12:54:54Z
Медіаграмотність у школах через гейміфікацію і додану реальність: XR-виставка «EDAR: За лаштунками реальності»
Детектор М
2024-10-17T12:52:37Z
Дізнайтеся головний секрет: у якому одязі зустрічати Новий рік, щоб залучити багатство
24tv
2024-10-17T12:51:47Z
Мадрид скасував традиційне дійство за участі овець для запобігання лихоманці
Европейская правда
2024-10-17T13:18:24Z
Не можуть пробитися до мети: військовий експерт розповів, чому українські дрони втрачають ефективність
Политека
2024-10-17T13:16:41Z
Понад 100 шкіл: у Великій Британії пройшов наймасштабніший урок із миття рук
Фокус
2024-10-17T13:12:34Z
Залужний заявив, що Україна вимушена використовувати стару систему мобілізації
24tv
2024-10-17T13:09:49Z
"Знайшли вихід випадково": український параатлет розповів, як заблукав у паризькому метро
Фокус
2024-10-17T13:06:38Z
Новий 2025 рік: головні кольори, тварина року та в чому зустрічати
24tv
2024-10-17T13:06:08Z
Northrop Grumman показала баражувальний боєприпас Jackal: нові подробиці
InternetUA
2024-10-17T13:02:49Z
Пішоходів чекають штрафи: доведеться заплатити за перехід дороги не на "зебрі"
Политека
2024-10-17T13:01:38Z
У Запоріжжі поліція відкрила провадження за фактом перешкоджання журналістці місцевого медіа
Детектор М
2024-10-17T12:57:23Z
Розпіарені Трампом токени WLFI виявились нікому не потрібні
ITC
2024-10-17T13:17:24Z
Бізнес закликав владу відновити бронювання: підприємства можуть залишитися без критично важливих працівників
TSN
2024-10-17T13:12:54Z
Рух «Маніфест 42» заявив про спробу маніпуляцій з боку компанії «Автомагістраль-Південь»
GlavRed
2024-10-17T13:09:27Z
Курс валют на 18 жовтня: скільки коштуватимуть долар, євро і злотий
TSN
2024-10-17T13:03:57Z
Президент підписав закон про приватизацію держбанків
УкраинФорм
2024-10-17T13:02:44Z
Російська дезінформація про ринки відновлюваної енергетики: як це працює
Детектор М
2024-10-17T13:01:56Z
Бізнес вважає, що проблема дефіциту робочої сили вже більш актуальні, ніж відключення світла та корупцію – ІЕД
ZN UA
2024-10-17T12:55:24Z
Китай та Туреччина домовилися про спільний видобуток корисних копалин
УкраинФорм
2024-10-17T12:42:34Z
Світлана Гринчук подякувала Світовому банку за підтримку: "Разом будуємо майбутнє України"
Знай
2024-10-17T12:42:13Z
У Криму прогриміли вибухи: Керченський міст у диму
1News
2024-10-17T13:18:35Z
Україна жодного разу не била по Криму німецькою далекобійною зброєю – Зеленський
ZN UA
2024-10-17T13:17:28Z
На Крим полетіли ракети, а Кримський міст у димовій завісі: що відомо, подробиці
Фокус
2024-10-17T13:15:36Z
Мурал із Будановим і ромашками зник: столична влада пояснила, чому наказала замалювати
ГЛАВКОМ NET
2024-10-17T13:06:44Z
Заморозки практично по всій Україні: синоптикиня озвучила прогноз погоди у жовтні
Фокус
2024-10-17T13:00:38Z
Велика операція на Харківщині: військові розповіли про полонених росіян і зачистку 400 гектарів лісу
УкраинФорм
2024-10-17T12:52:28Z
Жителя Первомайська судитимуть за заклики до захоплення влади, виправдовування агресії РФ та розповсюдження інформації про переміщення ЗСУ
Украина Криминальная
2024-10-17T12:48:30Z
“Між нами прірва”: бойовий медик “Азову” розкритикував цивільних українців
TSN
2024-10-17T12:40:17Z
Київ масовано атакували російські безпілотники: всі подробиці
TSN
2024-10-17T12:39:06Z
Чому ми пукаємо та як з цим боротись
24tv
2024-10-17T13:09:30Z
Листя м'яти: 5 корисних для здоров'я властивостей, про які має знати кожен
Фокус
2024-10-17T13:00:29Z
Де люди живуть довше – у місті чи селі
24tv
2024-10-17T12:45:31Z
Щоб вийшла не каша: як правильно промивати рис – секрет "розсипчастості" викрито
24tv
2024-10-17T11:30:13Z
Які комахи живуть у квартирах та наскільки вони небезпечні
24tv
2024-10-17T11:00:38Z
Його називають "фруктом вічної молодості": захищає від старіння, анемії та ламкості кісток
TSN
2024-10-17T10:37:52Z
Скільки потрібно мати фізичних навантажень, щоб уникнути високого тиску
24tv
2024-10-17T10:12:54Z
За тиждень захворюваність на грип та ГРВІ серед дітей зросла майже на 5%
УкраинФорм
2024-10-17T09:22:12Z
Які хвороби звільняють від мобілізації у 2024: оновлений список захворювань
24tv
2024-10-17T09:21:36Z
Справу про замах «смотрящого» на уманського суддю передано до суду
Украина Криминальная
2024-10-17T13:12:32Z
₴732 тисяч збитків: на Глухівщині судитимуть посадовця та інженера з технагляду
Украина Криминальная
2024-10-17T13:06:03Z
На Закарпатті 16-річний хлопець зґвалтував 62-річну сусідку
TSN
2024-10-17T12:39:53Z
Військовозобов’язаний намагався підкупити прикордонника за $5000 на пункті пропуску зі Словаччиною
Украина Криминальная
2024-10-17T12:33:29Z
У Рівному поліцейські затримали паліїв автомобіля
Украина Криминальная
2024-10-17T12:21:18Z
Поліція ліквідувала наркокартель, учасники якого виготовляли та продавали психотропи через месенджери
Украина Криминальная
2024-10-17T12:13:01Z
Взято під варту водія, який збив на смерть 73-річного дідуся та втік з місця події
Украина Криминальная
2024-10-17T12:00:32Z
Судитимуть жителя Київщини, який скоїв смертельну ДТП на одному з підприємств Одещини
Украина Криминальная
2024-10-17T11:54:05Z
На Львівщині затримали зловмисника, який жорстоко побив власну сестру
Украина Криминальная
2024-10-17T11:33:59Z
Впливає на смак напою: що знаходиться всередині чайних пакетиків
GlavRed
2024-10-17T13:09:37Z
Попит зріс у 4 рази: як на вартість оренди в Одесі вплинув літній сезон
24tv
2024-10-17T13:06:20Z
Які продукти мають бути в осінньо-зимовому раціоні: дієтологиня озвучила список
GlavRed
2024-10-17T12:57:22Z
Не червона і, навіть не чорна: яка ікра найдорожча у світі та як її роблять
GlavRed
2024-10-17T12:48:48Z
Щоб деруни були пухкими та не потемніли: секрети приготування
TSN
2024-10-17T12:39:35Z
Треба вмикати лише цей режим прання: він не псує одяг і не вбиває машинку
TSN
2024-10-17T12:39:10Z
Чим підживити полуницю восени: господині назвали кращі методи
Политека
2024-10-17T12:32:14Z
У музеї в Кембриджі тварини заговорили з людьми: як це стало можливим
24tv
2024-10-17T12:30:59Z
Для миття фруктів та пригорілого посуду: 5 лайфхаків з содою, які ви не знали
24tv
2024-10-17T12:30:38Z
Трейлер Clair Obscur: Expedition 33 — фентезійну гру озвучать актори з Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3 і навіть Ґолум із «Володаря перснів»
ITC
2024-10-17T13:17:55Z
Samsung представила пам’ять GDDR7 у модулях 3 ГБ — у півтора раза більша та удвічі швидша
ITC
2024-10-17T13:17:40Z
У 2025 році інтернет в Україні знову подорожчає: в асоціації розповіли про причини
Фокус
2024-10-17T13:17:30Z
Конкурент Galaxy Ring: Xiaomi працює над смарткільцем, яке автоматично підлаштується під розмір пальця
ITC
2024-10-17T13:17:20Z
Експерти з кібербезпеки випадково розповсюдили шкідливе ПЗ серед жертв зламу Radiant Capital
ITC
2024-10-17T13:10:47Z
В нових дослідженнях вчені виявили форму життя, що може існувати в глибинах океану
360ua.news
2024-10-17T13:03:55Z
ДПСУ виявили російський клон офіційного сайту
1News
2024-10-17T13:00:22Z
SpaceX подала в суд на владу Каліфорнії, звинувативши її в упередженості до Маска
InternetUA
2024-10-17T12:52:34Z
Земля і Місяць у темряві космосу: апарат ЄКА зробив унікальні знімки з відстані 1 млн км
Фокус
2024-10-17T12:51:02Z
Збірна України нескоро отримає ексклюзивну форму від Adidas: в УАФ окреслили терміни
24tv
2024-10-17T13:06:37Z
Бундесліга: розклад і результати матчів 7-го туру чемпіонату Німеччини з футболу, турнірна таблиця
TSN
2024-10-17T13:03:16Z
У Казахстані оштрафували російського тренера збірної за «жарт» про держмову
УкраинФорм
2024-10-17T12:52:27Z
"Не може тримати удар": колишній абсолют кардинально змінив свою думку щодо реваншу Усик – Ф'юрі
24tv
2024-10-17T12:45:22Z
Стало відомо, в якому кошику буде збірна України під час жеребкування відбору на ЧС-2026
TSN
2024-10-17T12:40:39Z
Волейболісти «Решетилівки» виграли свій перший матч в єврокубках
УкраинФорм
2024-10-17T12:27:06Z
Перша ракетка світу повідомила про співпрацю з новим тренером: що відомо
24tv
2024-10-17T12:24:03Z
Хокеїст збірної України Денискін гратиме за польський клуб «Енерга»
УкраинФорм
2024-10-17T12:13:52Z
"Я його хочу": Ксенія Мішина та Леся Нікітюк зійшли з розуму при згадці про Михайла Мудрика
24tv
2024-10-17T12:00:06Z
Octa V2L – двонаправлена зарядна станція від української компанії: живить домогосподарства від електромобіля при відключеннях світла
ITC
2024-10-17T13:17:03Z
Мільйонний Volvo XC40 виготовлено на бельгійському заводі в Ґенті
AutoCentre
2024-10-17T13:04:56Z
BMW представив друге покоління 2 Series Gran Coupе
AutoCentre
2024-10-17T13:04:02Z
Карбон, титан і 1200 сил: представлено найшвидший Ferrari в історії
Фокус
2024-10-17T12:51:33Z
Ford Bronco отримав ефектну ретро-версію
AutoCentre
2024-10-17T12:01:51Z
Яскравий та доступний: що треба знати про оновлений Nissan Juke
ЗаРулем
2024-10-17T11:52:36Z
Чому досвідчені водії тримають у авто зубну пасту: відповідь здивує багатьох
GlavRed
2024-10-17T11:27:22Z
Капсули часу з 90-х: у Києві виявили секретну колекцію культових німецьких авто
Фокус
2024-10-17T11:15:42Z
Nissan презентував позашляховий пікап, який трансформується у кемпер
AutoCentre
2024-10-17T11:07:45Z