Компанія "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" нагадала споживачам про процедуру виправлення помилок, які можуть виникати під час оплати за газ. У повсякденному житті, навіть найуважніші клієнти можуть випадково ввести неправильну суму або переплутати реквізити, що призводить до потреби в поверненні коштів.
Для того щоб повернути неправильно сплачені кошти, споживачам необхідно підготувати і надати наступні документи, пише 112 ua.
Заява про повернення коштів
У цій заяві слід описати ситуацію, зазначити дату та особистий підпис. Важливо детально пояснити, чому виникла потреба у поверненні коштів.
Документ про здійснення оплати
Це може бути квитанція, чек або банківська виписка, яка підтверджує, що платіж дійсно було проведено. Цей документ має бути завірений компанією, яка здійснювала платіж.
Копії ідентифікаційного коду та документа, що підтверджує особу
Ці документи підтверджують вашу особу і є необхідними для завершення процедури повернення.
Довідка з реквізитами банку
Якщо ви хочете повернути кошти на свою банківську картку, потрібно надати реквізити банку. Якщо плануєте перенести кошти з одного рахунку на інший, також потрібно вказати номери особових рахунків.
Контактна інформація
Не забудьте зазначити свій номер телефону або електронну пошту, щоб компанія могла зв'язатися з вами для уточнень або для завершення процедури повернення.
Зібрані документи потрібно відправити на поштову адресу: м. Кропивницький, індекс 25001, вул. Соборна, 1А, отримувач ТОВ "ГК "Нафтогаз України". Також документи можна надіслати електронною поштою на адресу client@gas.ua.
Компанія "Нафтогаз України" запевняє, що всі звернення будуть прийняті та опрацьовані, а кошти повернуті. Споживачам не слід хвилюватися, оскільки компанія готова допомогти в усіх питаннях, що виникають під час процесу повернення.
Крім того, Знай.ua повідомляв, газовий лічильник може перетворитися на тягар: головні помилки