Державний "ПриватБанк" дозволяє своїм клієнтам встановлювати ліміти на онлайн-розрахунки, щоб запобігти шахрайським списанням. Однак це правило не діє на всіх потенційно небезпечних сайтах. Про це йдеться у скарзі одного з клієнтів на порталі "Мінфін".
Клієнт розповів, що, незважаючи на встановлений ліміт у 6700 грн на добу, шахраї змогли обійти цю обмеження. Він поділився своєю ситуацією: спочатку він витратив 5374 грн на покупку в інтернет-магазині, і його ліміт зменшився до 1325,31 грн.
Проте, через кілька годин з його картки було знято 6502 грн, що склалося з шести шахрайських платежів. Чоловік був обурений тим, що ліміти не працюють у ПриватБанку, і звернувся до установи з питанням, чому зафіксовані витрати перевищують його ліміт.
У банку йому відповіли, що ліміти не стосуються платежів, здійснених шахраями. Це означає, що злочинці можуть обійти встановлені ліміти, обчищаючи картки клієнтів.
Клієнт порадив не зберігати кошти у банку, який не може захистити своїх клієнтів від шахрайства, і планує поділитися своєю історією через соціальні мережі, щоб попередити інших. Він вважає, що така ситуація є неприпустимою і висловив своє обурення щодо бездіяльності банку.
Крім того, Знай.ua повідомляв, замовив нові долари, а отримав "потерті": ПриватБанк пояснив, що робити