MY.UAНовини
Тест-драйв Jeep Avenger e-Hybrid: більше джип, ніж здається
Тест-драйв Jeep Avenger e-Hybrid: більше джип, ніж здається

Тест-драйв Jeep Avenger e-Hybrid: більше джип, ніж здається

Мені випав шанс провести з найменшим в лінійці Jeep Avenger e-Hybrid понад тиждень та подолати майже дві тисячі кілометрів. І якщо коротко, то цей малий видався талановитішим, ніж здавалось на початку.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC!

Взагалі думка про те, що Jeep може бути таким маленьким і причепуреним якось не вкладається у свідомості. Здається, що він притягнутий сюди маркетингом та є вимушено переміщеним Fiat 600. Начебто начепили на нього купу «великодок», які повинні нагадувати про належність до позашляхової генетики, намалювали на обличчі фірмові обриси, встановили кузов вище і назвали його «джипом». І більшість так думає. Частково вони праві, а частково ні.

Зміст

  • 1 Суперечлива схожість
  • 2 Відповідна родовідна
  • 3 Комбінована універсальність Jeep Avenger
  • 4 Простота та практичність Jeep Avenger
  • 5 Висновки та позиціювання
  • 6 Технічні характеристики Jeep Avenger e-Hybrid Summit

Суперечлива схожість

Звичайно цей крихітний Jeep є наче солянка зібрана з різних інгредієнтів, які самі по собі були непоганими, але в сумі дають новий смак. Avenger має в основі ту саму платформу CMP/e-CMP, що й Peugeot 2008, Citroen C3, Opel Mokka, але на відміну від деяких з них пропонується у нас в гібридній та електричній версії. Це поки що виключно передньопривідні версії, хоча повнопривідну вже анонсували, будемо чекати подробиць.

Ще однією позиченою деталлю став трьохциліндровий бензиновий двигун 1.2 PureTech виробництва Stellantis. Все наче б то знайоме нам по інших моделях концерну, тільки є суттєві відмінності. Це свіжа версія цього агрегату під кодовою назвою EB2LTEDH2, а основні відмінності полягають в зміні мокрого ременя на ланцюг в приводі ГРМ та зміненій геометрії в турбокомпресорі для підвищення продуктивності. Загалом цей агрегат видає 100 к.с. та має крутний момент у 205 Нм.

Доповнює комплект електродвигун, що має потужність у 21 кВт (28 к.с.) і живиться від батареї ємністю 0,89 кВт*год, яка складається з літій-іонних модулів та має рідинне охолодження. Розташована батарея під лівим переднім сидінням. Це дозволяє не забирати простір в багажному відділені, а також добре впливає на економію палива через відсутність зайвих підігрівів, та й кабелів набагато менше використовується.

Наша гібридна версія Avenger також отримала в основу гібридної системи нову трансмісію eDCT з двома мокрими зчепленнями на шість сходинок, також від французів. Нове покоління цієї коробки розроблене спільним підприємством Punch Powertrain і Stellantis. Її особливості в тому, що вона агрегована з електродвигуном eMotor, інвертором (Vitesco) і TCU (Transmission Central Unit).

Такий гібрид балансує на межі м’якого гібрида MHEV та гібрида, що підзаряджається PHEV. Конструкція взагалі не схожа ані на Toyota, ані на Honda чи Nissan. Це не паралельний гібрид, але дозволяє трохи рухатись в електричному режимі.

Технічно доповнює систему ремінний стартер на 48V (Valeo) та перетворювач напруги DC, який поєднує високовольтну батарею та акумулятор на 12В. Завдяки такому поєднанню обидві батареї можуть доповнити одна одну, наприклад, якщо машина дуже довго стояла і накопичена енергія в основному акумуляторі була втрачена. Тож з Avenger точно забудеш про навичку «прикурювання». Ну а ремінний стартер більше працює саме над перезапуском двигуна, адже стартовий пуск бере на себе система e-Hybrid.

Відповідна родовідна

Все ж таки зовні в Jeep Avenger багато фірмових обрисів: починаючи від типової решітки радіатора із семи секцій, захищених корпусом фар, пластикового захисного обвісу за периметром кузова, великих колісних арок, закінчуючи кліренсом у 200 мм та короткими звісами, які забезпечують непогану геометричну прохідність.

Кути в’їзду/з’їзду складають 19/32 градуси відповідно, а кут рампи — 20 градусів. Звичайно на ньому у пісок не варто соватись, але з легкою багнюкою він впорається на раз-два, а також подолає складні спуски/підйоми. Так, тут присутня не тільки протиоткатна система, але і система контрольованого руху зі схилу (Hill Descent Control), що є рідкістю в цьому сегменті.

Якщо вдуматись Avenger з довжиною в 4084 мм став фактично найменшим «джипом» в історії, якщо не враховувати легендарний Willys MB, який мав довжину 3335 мм та колісну базу у 2032 мм. Більшим був і Renegade (4200 мм), який залишив більшість ринків та забрав з собою геть цей косметичний безлад в дизайні. Тож наш «Месник» (саме так можна перекласти назву кросовера з англійської) має дуже стильну та сучасну зовнішність, хоча її важко назвати агресивною.

Різницю між гібридом та електромобілем взагалі непомітна, настільки добре попрацювали з імітацією решітки радіатора. Відрізнити різні модифікації можна лише за шильдиками на кормі: в електромобілі буква E буде синя, а у гібрида — зелена.

Комбінована універсальність Jeep Avenger

Не буде агресивності і в поведінці «месника». Схоже ім’я лише маркетингова забаганка: багато обіцяє, але насправді має досить посередні показники, якщо вірити характеристикам. Максимальна потужність гібридної установки всього 128 к.с., а розгін до перших 100 км/год складає 10,9 секунди. Якщо вважати гарним показником все, що перевищує 11 секунд, то Avenger попадає як раз на останню парту.

Мені випало коротке відрядження в Буковель саме під час тесту цього маленького Jeep. Добре тестова автівка виявилась гібридною, а не електричною, тож я зраділа можливості швидко та комфортно подолати 700 км. Звісно з електричкою було б цікавіше, але і складніше, адже заявлені 400 км в реальності на трасі перетворюються в 300 км в найкращому випадку і чотири зупинки по 1,5 години будуть обов’язковими і дорога з 9 годин перетвориться на 15-годинний квест по зарядках.

Здавалось маленька машинка з наближеними до кубічних обрисами апріорі не має ідеальної аеродинаміки. Місця в ній небагато, а гібрид втрачає свої економічні переваги під час круїзних швидкостей. Але все виявилось навпаки. Jeep Avenger разом втратив всі нагадування про свою генетику, і став схожим на практичний хетчбек B-класу, як тільки почав рух.

Фото Jeep

За кермом швидко відчуваєш габарити, на ньому легко та впевнено маневруєш в потоці. Невеликі розміри працюють тільки в плюс, дозволяючи швидко перелаштовуватись між смугами, з легкістю зриватись зі світлофора і спритно обганяти тих, хто забарився. Підвіска добре відпрацьовує нерівності та проковтує навіть «лежачих поліцейських». Звичайно він відстає за драйвом та не дарує такого задоволення від керування, як, наприклад, Toyota Yaris Cross або VW T-Cross. Навіть Ford Puma дарує набагато більше приємних відчуттів. Тільки в Avenger є свої переваги окрім прайса і одним з них є гібридна система.

Запуск двигуна в Jeep Avenger e-Hybrid завжди відбувається в електричному режимі, тож можна і прогавити, тільки з приладової панелі дізнаєшся, що машина вже готова до руху. Старт, повільна їзда, смикання в заторах дозволяють використовувати енергію виключно батарейки. Можна навіть прилаштуватись і спробувати довше утримувати машину в електричному режимі. Графіка на приладовій панелі дозволяє слідкувати за роботою гібридної системи. Правда запуск двигуна ви не точно помітите, вривається в роботу він доволі гучно.

Виробник заявляє, що рух на електродвигуні складає близько 20%, але мені вдалось по місту збільшити цей показник майже до 25%. Головне використовувати рекуперацію частіше, а також зусилля з яким давите на акселератор. Це добре впливає на витрату палива і показник майже не перевищував 5,6 літрів навіть в досить динамічний манері їзди.

Міський житель непогано показав себе і на трасі. Прямокутна морда, плаский капот, висока посадка над дорогою не найкращі супутники швидкої, комфортної їзди, але виявилось, що аеродинаміка тут наче у звичайного хетчбека (0,338сх). Jeep Avenger e-Hybrid плавно їде, добре тримає курс та демонструє напрочуд скромні крени в поворотах. Жодних вілянь в смузі до швидкості в 150 км\год ви не зустрінете.

Кермо в міру пружне з адекватною віддачею і досить інформативне. Адаптивний круїз тримає курс, смугу руху та нагадує про пильність. Після двох годин руху машина нагадає вам повідомленням, що вже час відпочити. Можна, звісно, проігнорувати, а можна зупинитись, попити кави та розім’яти ноги. Думаю опція з масажем була б доречна, якщо ви багато їздите на великі дистанції, тим паче, що вона є в пропозиції для максимальної комплектації.

Я не послухала поради та поїхала гарною дорогою через Чуднів та Любар — і це була стратегічна помилка. Якщо будете збиратись в Карпати не раджу туди прямувати. Відсутність фур та чудові пейзажі будуть доповнені просто відсутністю дороги на ділянках після Чудніва кілометрів так в 30, а далі таких буде ще декілька. Тож сповільнитись доведеться і час буде втрачено. Краще їхати через Рівно, Тернопіль широкими та швидкими дорогами.

Підвіска в Jeep Avenger e-Hybrid стандартна для цього класу: незалежна типу Макферсон попереду та балка зі стабілізаторами позаду. Але налаштування прям вразили. Здається треба дуже постаратись, щоб пробити цю підвіску, або взагалі викликати дискомфорт. М’якістю вона не може похизуватись, але і жорсткою не назвеш. Наче створена для можливості згладжувати вибоїни, вона добре ковтає шви дороги та легкі ямки. Тільки все ж таки варто скинути швидкість на побитих ділянках, бо 18 радіус шин з досить скромним профілем не довго витримають випробування втомленими дорогами.

Якщо ми заговорили про колеса, то варто зауважити, що в нашому випадку запаски не буде, адже тут встановлена опційна аудіосистема від JBL, де дуже добре попрацювали зі звуками, але місце в багажному відділені під подвійним дном віддано не докатці, а сабвуферу.

Рух на швидкості повинен був значно збільшити витрату пального, адже електродвигун майже не використовується, але це не стосується Jeep Avenger e-Hybrid. Електричний режим вмикався під час їзди на спуску, під час руху накатом, просто утримання акселератора в одному положенні. В результаті витрата пального за весь час шляху до Буковелі склала 5,8 літра на 100 км. Тобто баку в 44 літрів вистачає, щоб подолати 650-700 км. Непогані показники для м’якого гібрида.

Про родовідну він нагадав вже далеко в горах, коли захотілось просто з’їхати з дороги в мальовничу місцевість. І тут вже розумієш, що вся ота універсальна складова, яку покладено в основу «Месника» непогано синхронізована з пристойною прохідністю. Ні, це далеко не позашляховик, але зможе трошки більше ніж той же однокласник Peugeot 2008 або Citroen C3 Aircross. Тим паче в Jeep пропонують навіть різні налаштування роботи гібридної системи Drive Mode: Eco, Normal, Sport, Sand, Mud та Snow.

Простота та практичність Jeep Avenger

Генетичний код зчитується в салоні більше ніж зовні. Це не тільки логотип на кермі та дрібні фірмові значки, які можна зустріти на передній панелі, або прихований хлопчик, що дивиться крізь підзорну трубу на лобовому склі. Це безліч різних поличок та кишень. Фірмову поличку в передній консолі зберегли на згадку про історичну спадщину і вона досі є чудовим та зручним місцем для зберігання дрібниць. В центральній консолі зробили велику глибоку нішу де є безпровідна зарядка для смартфона та можна покласти купу всякого різного. Зручні підсклянники зі змінними стінками дозволяють поставити термос будь-якого розміру.

До кнопок перемикання коробки передач я так і не звикла. Намудрували. Таким балуються тільки в Citroen. Завжди треба подивитись перед тим, як натискаєш кнопку заднього ходу чи переднього, паркінгу чи нейтралки. В поспіху ну дуже не зручна річ, важіль був би куди доречніше. Однак саме таким чином звільнили купу простору.

Для керування кліматом також виділили окрему панельку з клавішами — це завжди зручніше ніж сенсор. Швидко можна скоригувати температуру, обдув чи перемкнути режим. Звичайно тут однозонний клімат характерний для цього класу. Дублюються налаштування на мультимедійному сенсорному монітору на 10,25 дюйма в центрі. І тут досить широкий простір для персоналізації — від налаштування профілю з кольорами до виставлення ярликів на екрані, що виявилось дуже корисною штукою.

Звичайно у Jeep Avenger e-Hybrid є Apple CarPlay та Android Auto бездротовий навіть в стандартній комплектації, а їх пропонують нам дві: Altitude і Summit з різницею в трохи більше ніж сто тисяч гривень. Основні відмінності в наявності LED оптики, адаптивного круїзу, кількості камер та парктроніків, ну і відсутності підсвітки салону, яка може змінювати колір та прикрашає досить лаконічний загальний вигляд інтер’єру.

Не очікуйте, що будуть використовувати якісь приємні та дорогі матеріали — все досить стримано навіть в шкіряному салоні. Тільки пластик не рябить дешевизною і має пристойний вигляд. Поєднання матеріалів стримане і не викликає зайвого дратування. В цьому малому все якось на гідному рівні, навіть в порівнянні зі старішим Jeep Compass.

Приємне кермо, електричні налаштування крісла водія в шести напрямках, регульований підлокітник з місцем для зберігання. Присутні порти для зарядки гаджетів попереду трьох типів: USB, Type-C,12V та ще один Type-C вивели для пасажирів заднього ряду. Підігріви крісел та лобового скла є за замовчуванням у всіх комплектаціях.

Приладова панель на 10,25 дюйма налаштовується під смак водія кнопками на торці важелів поворотників та склоочисників. Можна встановити режим перегляду роботи гібридної системи чи інформації бортового комп’ютера, або шкали для відображення обертів та швидкості. Звичайно на ній присутні фірмова топографічна карта в якості шпалер. Тільки не зустрінеш тут компаса та пристрій, який вимірює горизонт — не той рівень. Основні кольорові переваги можна виставити на основному дисплеї в персоналізованих налаштуваннях.

Найефектніша фішка від Jeep опціональна — аудіосистема від JBL. Вона пропонує не тільки непогане звучання музики крізь динаміки, але і змінює повністю системі звуки. Тож замість клацання поворотників ви почуєте біт, на непристебнутий ремінь мелодію. Тільки системи безпеки будуть гучно та неприємно сигналізувати про небезпеку. Однак є жертва такому звучанню — сабвуфер займає простір докатки.

Простір заднього ряду — слабке місце для компакта. Якщо для сім’ї з трьох осіб і собачки місця тут вдосталь, то для комфортної поїздки дорослих позаду вже буде малувато. Багажник з 380 літрів має декілька рівнів для зберігання, що зручно та дозволяє сховати більше ніж просто в одну ємність. Є гачки для кріплення сітки, приховані ніші з боків, навіть розетка 12V. В порівнянні з однокласниками можна сказати, що Jeep з натяжкою дотягує до середини. Так Toyota Yaris Cross пропонує 390 літрів, Skoda Kamiq — 400 літрів, а Renault Captur має цілих 536 літрів. І тільки в Nissan Juke багажник менший.

Висновки та позиціювання

Jeep Avenger e-Hybrid — найменший та найдоступніший з усього модельного ряду Jeep. Avenger має характер, що наближує його до старших братів. І він може стати для когось втіленням бажання мати свій Jeep. Попри спільну основу з Peugeot 2008, Opel Mokka і Citroen C3 Aircross він все ж таки дуже відрізняється від них і виглядає саме так, як мав би виглядати сучасний компактний позашляховик. І навіть без повного приводу він демонструє непогані показники прохідності лише завдяки кліренсу, звісам та енергомісткій підвісці.

Цінник в 1 061 400 гривень ($25 742) робить його досить конкурентоспроможним. Серед переваг можна назвати економічність, сучасну зовнішність, екологічність. Дешевше буде, наприклад, Suzuki Vitara з м’яким гібридним приводом та цінником в 979 000 гривень. Більше простору запропонує Skoda Kamiq, ціна буде на такому ж рівні, як і Avenger, правда там пропонують виключно бензинові двигуни. Nissan Juke буде трохи дорожче і теж пропонує тільки бензинові двигуни. Toyota Yaris Cross має схожі показники витрати пального та гібридні двигуни, але і прайс там буде вищий.

На мій погляд, Jeep Avenger дозволяє відкрити для себе світ бренду не заглиблюючись в позашляхові характеристики. Він здатний закрити всі необхідні потреби міського жителя і навіть дозволити подорожувати за межі доріг. З ним легко влаштовувати пікніки та добиратись на дикі пляжі, головне не захопитись.

ПЛЮСИ: економічність та екологічність, високий кліренс, підвіска, компактність, стильний екстер’єр, простір для зберігання в салоні.

МІНУСИ: простір для заднього ряду, динаміки хотілось би більше, нав’язливі та гучні сповіщення системи безпеки.

Технічні характеристики Jeep Avenger e-Hybrid Summit

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4084/1808/1536
Колісна база, мм 2557
Заявлений кліренс, мм 200
Об’єм багажника, л. 380/1277
Споряджена маса, кг 1288
Двигун 1.2L e-Hybrid
Потужність, к.с. 100
Крутний момент, Нм 205
Потужність електромотора, кВт 21
Крутний момент, Нм 55
Тип приводу Передній
Підвіска Незалежна Макферсон/ торсіонна балка
Трансмісія 6DCT
Динаміка 0-100, с 10,9
Максимальна швидкість, км/год 184
Споживання палива, л (змішаний) 4,9-5,1
Вартість, грн від 1 061 400
Вартість тестового авто, грн 1 172 600 + опції
Конкуренти Toyota Yaris Cross
Nissan Juke
Peugeot 2008
Renault Captur
Skoda Kamiq

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Друга сесія Асамблеї Сеймасу Литви та Верховної Ради України: ухвалено Спільну декларацію
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:39:02Z
Ворог прагне позбавити Україну світла та тепла: РФ готує ракетний удар
GlavRed
2024-10-21T11:37:35Z
"Завдам удару прямо по центру Москви": Трамп заявив, що погрожував Путіну
GlavRed
2024-10-21T11:34:21Z
У Молдові порахували 99,5% голосів: Прихильники ЄС вирвали мінімальну перемогу
Европейская правда
2024-10-21T11:33:00Z
Кого з пенсіонерів можуть мобілізувати
Знай
2024-10-21T11:30:53Z
"Нам би встояти": Жорін оцінив перспективи деокупації територій
TSN
2024-10-21T11:27:37Z
Зеленський: З російського полону загалом повернули 3 767 українців та українок
УкраинФорм
2024-10-21T11:27:23Z
У 2022 Україна вела таємні переговори з РФ: WP розкрив подробиці
TSN
2024-10-21T11:27:20Z
У США помер «заклятий ворог» президента Ердогана
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:21:58Z
Відвідувачі опери блювали і непритомніли під час вистави зі справжнім сексом на сцені – фото
TSN
2024-10-11T06:58:13Z
Ексдружину Бена Аффлека помітили на побаченні з нареченим
Фокус
2024-10-08T10:21:21Z
Злата Огнєвіч відреагувала на чутки про роман із солістом "Бумбокс" Хливнюком: Він мені подобався
Комсомольская правда
2024-10-08T10:29:20Z
Зручно та практично: для чого на Галичині використовували бамбетель
24tv
2024-10-08T18:24:51Z
У Варшаві стартує кінофестиваль Ukraïna!
УкраинФорм
2024-10-21T11:34:40Z
Браян Кренстон знову зіграв Волтера Вайта з «Пуститися берега» — для реклами про збір сміття
ITC
2024-10-21T11:32:27Z
Це найсмачніша картинка, яка взагалі може бути, - Олег Тістол про різні проєкти українських грошей
Политека
2024-10-08T18:31:34Z
Колега Лесі Нікітюк розкрив, як стосунки з молодим військовим змінили її
GlavRed
2024-10-21T11:27:28Z
Це підстава, – Ясинський прокоментував скандал, коли Полякова назвала Кароль "плакальницею"
24tv
2024-10-21T11:27:19Z
Виробник дронів DJI оскаржує статус «китайської військової компанії» у суді проти Пентагону
ITC
2024-10-21T11:41:55Z
Чоловік таємно прокрадався до будинку сусідів, щоб понюхати їхнє взуття: чим це закінчилося
TSN
2024-10-21T11:39:49Z
На телеканалі ТЕТ стартувало нове реаліті-шоу «Найкраща оселя»
Детектор М
2024-10-21T11:38:44Z
Купити зможе кожен: де в Британії будують нове "місто майбутнього" з доступним житлом
24tv
2024-10-21T11:24:55Z
Україна вперше взяла участь у навчаннях НАТО з дронами
1News
2024-10-21T11:21:30Z
У Португалії молодь не сплачуватиме податки в перший рік роботи
24tv
2024-10-21T11:18:07Z
Українцям пропонують серйозно розоритися заради гарного освітлення та тепла
Знай
2024-10-21T11:10:31Z
У США створили найменший будинок у світі
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:06:31Z
Росія вдарила новою зброєю: військові вперше показали уламки нової версії ракети Х-69
Хвиля
2024-10-21T11:00:14Z
У столиці протягом тижня можна придбати фермерські продукти: адреси ярмарків
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:39:32Z
Україна знову опинилася під ударом росіян: усі деталі ворожої атаки
TSN
2024-10-21T11:39:23Z
МАГАТЕ профінансувало наукові дослідження Росії в Криму після окупації
УкраинФорм
2024-10-21T11:27:02Z
На всі напрямки: яким є головне призначення Маріуполя для окупантів
24tv
2024-10-21T11:24:52Z
У Харкові збільшили видатки на відновлення житла та безкоштовний проїзд
Мій Харків
2024-10-21T11:18:09Z
Справу проти ватажка «ЛНР» Пасічника скерували до суду
УкраинФорм
2024-10-21T11:16:44Z
Одна з найбільших бронетанкових атак: росіяни кинули під Куп'янськ купу техніки та солдатів
24tv
2024-10-21T11:12:04Z
На Тернопільщині відбувся форум «Інновації для майбутнього України»
УкраинФорм
2024-10-21T11:04:43Z
Чотири міста Донеччини ввечері залишаться без води
УкраинФорм
2024-10-21T10:58:45Z
Який курс долара при розрахунку карткою у Польщі
24tv
2024-10-21T11:42:26Z
Запорізька АЕС опинилася на межі блекауту: які загрози це створює
24tv
2024-10-21T11:42:12Z
Чергові торги «Земельного банку» із суборенди сільгоспземель принесли до бюджетів різного рівня понад 21 млн грн
Agravery
2024-10-21T11:40:59Z
На Донеччині засіяли озимину вже на 33% запланованих площ - ОВА
УкраинФорм
2024-10-21T11:40:43Z
Очільник НБУ озвучив прогноз щодо змін курсу валют в Україні
TSN
2024-10-21T11:39:09Z
Шлях UPG: як мережа АЗК постачає високоякісне пальне в Україну
AutoCentre
2024-10-21T11:37:43Z
Українці споживають більше енергії через погоду: чи введуть знову обмеження, — Укренерго
Фокус
2024-10-21T11:36:49Z
Мільярдна угода: Stripe хоче придбати криптостартап Bridge
ITC
2024-10-21T11:32:06Z
Кількість уповноважених фітосанітарних лабораторій в Україні досягла 25
Agravery
2024-10-21T11:30:30Z
Втричі більше звернень: понад 350 тисяч українців зіштовхнулись з психологічними проблемами
24tv
2024-10-21T11:30:15Z
Чи можна прискорити метаболізм, щоб швидше худнути
24tv
2024-10-21T11:24:55Z
Як підтримати імунітет: 6 причин, через які ви так часто хворієте
Фокус
2024-10-21T11:00:46Z
Як підготуватись до вагітності: які аналізи потрібно здати
24tv
2024-10-21T10:57:54Z
Як підготувати троянди до зими: обрізка, обробка, укриття
TSN
2024-10-21T10:39:56Z
Жінка ледь не померла, бо випила "забагато води": якою була реакція організму
TSN
2024-10-21T10:39:50Z
Додайте до панірувальних сухарів один продукт — котлети вийдуть ще смачнішими і з хрумкою скоринкою
TSN
2024-10-21T10:39:47Z
Названо 3 продукти, які треба обов’язково їсти жінкам за 40, і ось чому
TSN
2024-10-21T10:39:15Z
Як правильно приймати вітамін D восени: пояснення
TSN
2024-10-21T10:36:22Z
Атака дронів на Київщині: у пошкодженій багатоповерхівці розібрали аварійні конструкції
УкраинФорм
2024-10-21T11:40:38Z
"Шахед" розніс квартиру на Київщині: що відомо
TSN
2024-10-21T11:39:27Z
Справу Ігоря Гринкевича та його сина передали до суду
Комсомольская правда
2024-10-21T11:39:24Z
У Києві вантажівка вʼїхала в маршрутку в годину пік
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:24:48Z
На Прикарпатті затримали підозрюваного у вбивстві жінки
Украина Криминальная
2024-10-21T11:15:25Z
У Львові дівчинка залізла на вагон поїзда, щоб зробити селфі, і отримала ураження струмом
Комсомольская правда
2024-10-21T11:13:15Z
Підпалювали об’єкти «Укрзалізниці»: на Одещині правоохоронці затримали групу молодиків
ГЛАВКОМ NET
2024-10-21T11:12:29Z
У Київській області уламки російських БпЛА пошкодили будинки, ринок і машини
Украина Криминальная
2024-10-21T11:04:25Z
У Запоріжжі з-під завалів дістали тіло чоловіка, 14 поранених
УкраинФорм
2024-10-21T11:04:09Z
Перегляд без реклами й музика: скільки коштує YouTube Premium і які його переваги
24tv
2024-10-21T11:42:57Z
Перший погляд на реальну NVIDIA RTX 5090
ITC
2024-10-21T11:41:16Z
Apple вважає, що її технологія ШІ відстає від конкурентів на два роки
Portaltele
2024-10-21T11:32:53Z
iPhone 16 Pro розчарував власників постійними збоями та перезавантаженнями
InternetUA
2024-10-21T11:32:45Z
Водень замість дизеля: Liebherr запускає проєкт першого у світі великого колісного навантажувача з альтернативним двигуном
ITC
2024-10-21T11:32:42Z
Зарядні станції до 20 000 гривень: ТОП 7 найкращих моделей у 2024 році
ITC
2024-10-21T11:32:24Z
У Тихому океані вимирає ціла популяція косаток: ніхто не знає, чому це відбувається
Фокус
2024-10-21T11:16:13Z
У Німеччині розробили просту альтернативу сонячним батареям: як це працює
InternetUA
2024-10-21T11:16:10Z
За даними аналітиків, кнопкові гаджети мають потенціал витіснити сенсорні екрани
InternetUA
2024-10-21T11:02:03Z
Чому пасту потрібно варити в холодній воді: про це мало хто здогадується
TSN
2024-10-21T11:39:05Z
Як виглядають нестаріючі зачіски: вони молодять та личать багатьом жінкам
24tv
2024-10-21T11:33:47Z
Вирішить тільки справжній геній: математична задача "зламала голови" тисячам людей
GlavRed
2024-10-21T11:27:06Z
Вдало поприбирав: чоловік знайшов у будинку "скарб" 122-річної давнини
24tv
2024-10-21T11:24:41Z
Не всі це знають: чи справді потрібно просівати борошно для випічки, чи зійде й так
24tv
2024-10-21T11:12:21Z
Краще за котлети: простий рецепт соковитих мітболів із овочами
Политека
2024-10-21T11:01:41Z
Якщо немає вершкового масла: 7 продуктів, які зроблять смак випічки ідеальним
TSN
2024-10-21T10:48:23Z
Чим більше, тим краще: дизайнерка "начхала" на усталені правила інтер'єру
24tv
2024-10-21T10:27:54Z
Як зробити, щоб одяг пахнув у шафі: блогерка розповіла дивовижний секрет
24tv
2024-10-21T09:51:51Z
Драмбаєв: Добре, що створюємо чимало моментів, але над реалізацією продовжимо працювати
Football.ua
2024-10-21T11:34:23Z
Один у полі не воїн: Довбик отримав вердикти після провального матчу беззубої Роми
24tv
2024-10-21T11:27:56Z
"Я хочу його прикінчити": чемпіон світу кинув Усику зухвалий виклик
24tv
2024-10-21T11:18:42Z
Футболіст "Шахтаря" набив на руці ім'я новонародженої доньки та дізнався, що вона не від нього
TSN
2024-10-21T10:39:16Z
Соса: Кривбасу необхідно виправляти ситуацію з реалізацією
Football.ua
2024-10-21T10:31:39Z
Лаутаро Мартінес: Я багато говорив із Мессі про збірну, але не про Золотий м'яч
Football.ua
2024-10-21T10:23:01Z
Киянин Юліан Бойко - чемпіон Європи зі снукеру у Shoot Out
УкраинФорм
2024-10-21T10:13:06Z
Арсенал – Шахтар: де та коли дивитись матч "гірників" у 3-му турі Ліги чемпіонів
24tv
2024-10-21T10:06:48Z
Українські каратисти виграли командний залік турніру Polish Open 2024
УкраинФорм
2024-10-21T09:58:54Z
Навіщо досвідчені водії возять цибулину і зубну пасту в машині
GlavRed
2024-10-21T11:27:43Z
Італійці створили для Citroеn Ami новий дизайн у стилі ретро
AutoCentre
2024-10-21T11:04:19Z
"Гелендваген" у пуховику: презентовано ексклюзивний Mercedes G-Class от кутюр
Фокус
2024-10-21T11:00:15Z
Chery представив власний літаючий автомобіль, якому не потрібен водій
AutoGeek
2024-10-21T10:31:36Z
Компактний Peugeot 208 отримав доступну гоночну версію
AutoCentre
2024-10-21T10:16:43Z
Гість із 2000-х: виявлено рідкісний 16-річний Ford Mustang у новому стані
Фокус
2024-10-21T10:00:35Z
Унікальний гібрид: General Motors показав незвичний армійський бронетранспортер
AutoGeek
2024-10-21T09:58:16Z
Представлений новий люксовий кросовер Geely Coolray L
Portaltele
2024-10-21T09:29:13Z
В Україні стартували продажі нової Honda HR-V: комплектації та ціни
ЗаРулем
2024-10-21T09:22:43Z