Корпорація Microsoft має намір у листопаді дозволити користувачам створювати ШІ-агентів для виконання рутинних завдань у програмі Copilot Studio. Компанія позиціонує ШІ-агентів як такі, що потребують менше уваги, ніж чатботи, і можуть ефективно виконувати операційні процеси. Про це повідомив Reuters.
Бета-версія програма Copilot Studio від Microsoft стане загальнодоступною у листопаді. У ній використано кілька моделей ШІ, розроблених Microsoft та OpenAI.
«Ідея полягає в тому, що чатбот компанії Copilot є інтерфейсом користувача для штучного інтелекту», — прокоментував Reuters віцепрезидент із бізнесу та промисловості Copilot у Microsoft Чарльз Ламанна — Кожен співробітник матиме Copilot, свого персоналізованого агента ШІ, і потім вони використовуватимуть цей Copilot для взаємодії та взаємодії з морем агентів ШІ, які будуть там».
Компанія також представила десять готових до використання агентів, які можуть допомогти у виконанні рутинних завдань, починаючи від керування ланцюгом поставок до відстеження витрат і спілкування з клієнтами.
Компанія McKinsey & Co, яка отримала ранній доступ до інструментів, створила агента, який може керувати запитами клієнтів, перевіряючи історію взаємодії, визначаючи консультанта для завдання та плануючи наступну зустріч.
- Читайте також: OpenAI запустила інтерфейс Canvas для взаємодії з ChatGPT
Фото: Copilot Studio / Microsoft
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.