Керівник Skyrim Брюс Несміт каже, що Baldur’s Gate 3 не змінить Elder Scrolls 6, оскільки у Тода Говарда власне бачення гри. Дивитися на шості «Сувої» слід крізь п’яті.
Колишній розробник Bethesda Брюс Несміт не бачить можливості, що The Elder Scrolls 6 відмовиться від мінімалістичного інтерфейсу Skyrim і повернеться до важчих конструкцій з огляду на популярність більш технічних ігор, таких як Baldur’s Gate 3. Skyrim зробив значний відхід від традиційного формату RPG Bethesda, коли він капітально переглянув характеристики персонажу та інтерфейс у серії Elder Scrolls та відмовився від багатьох елементів.
З огляду на розвиток рольових ігор, Baldur’s Gate 3 — це значною мірою повернення до класичної настільної механіки. Гра мала беззаперечний та великий успіх, але Несміт не вважає, що Elder Scrolls 6 щось візьме звідти.
«Я не думаю, що [успіх Baldur’s Gate 3] обов’язково передвіщає повну зміну назад до більшої кількості чисел та складніших меню персонажів тощо. Я не знаю, чи слідуватиме решта індустрії цьому прикладу. У мене недостатньо розуму, щоб сказати це, але я думаю, через Skyrim, що Bethesda хотіла б, щоб гра зійшла зі свого шляху», — сказав Несміт.
«Ви бачите це скрізь у Skyrim. Тодд [Говард] є великим прихильником зникнення інтерфейсу, якщо ви не робите щось, що потребує видимості. Тож усе, що ви бачите, — це [навколишній] світ. Ось і все. Ви просто бачите світ», — продовжує розробник.
Брюс Несміт — справжня легенда RPG, він працював креативним директором оригінального видавця D&D TSR, а потім перейшов до розробки ігор для ПК у 1995 році, щоб створити The Elder Scrolls 2: Daggerfall. Пізніше він став старшим дизайнером ігор у Bethesda та значно вплинув на The Elder Scrolls 4: Oblivion і Skyrim. Він пішов зі студії у 2021 році, тож, ймовірно, він не надто знайомий з The Elder Scrolls 6, але він все ще є авторитетною фігурою в RPG.
Джерело: GamesRadar