/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F29a0b0963eeaa2e5e54b20107361c44c.jpg)
Вживаний Renault Sandero: 4 причини купити і пара причин цього не робити
Невибаглива робоча конячка з архаїчними агрегатами – одна з популярних моделей на вторинному ринку. А чому?
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Технічно Sandero I (2008–2012) це близнюк Логана, крім форми кузова та колісної бази – вона коротша на 39 мм. У седана більш місткий багажник, у хетчбека краще можливості трансформації. Випускався у румунському Пітешті. Варіація Stepway має збільшений кліренс (під навантаженням – 175 замість 155 мм у звичайного Сандеро), інші амортизатори, пружини й деталі трансмісії, декоративні елементи та набір опцій.
Привід ГРМ всіх моторів вимагає уваги кожні 60 000 км. Разом з ременем краще заодно міняти натяжний ролик і водяну помпу (вона зазвичай живе трохи довше). Поширені течі прокладки термостата і вихід з ладу котушок запалювання. За частиною моторів К4М була відкликальна кампанія – дилери замінювали демпферні шківи колінвала. Всі мотори здатні проходити понад 300 000 км без особливих втручань.
Чотириступеневий автомат DP2 (продукт модернізації DP0, у якої неважлива репутація) співпрацює тільки з 16-клапанним мотором. Слабкі місця – соленоїди, гідроблок, датчик тиску. Любить чисту олію (заводську рекомендацію в 60 000 км краще скоротити до 30–40 тисяч, тим більше у машин з пробігом), не приймає пробуксовування, схильний до перегріву. Бажане регулярне промивання теплообмінника. При дбайливому відношенні служить 200 000 км.
Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Sandero 1.6 (84 к.с.), МКП