Логістичні компанії здійснюють підготовку до впровадження двох нових маршрутів для контрейлерних перевезень в Україні.
Контрейлер – це такий напівпричеп, який працює у форматі як залізничних, так і автомобільних перевезень. Коротше кажучи, покращена логістика. Вантажівка їде на потязі, а далі на своїх чотирьох.
Один із маршрутів матиме сполучення зі станції Мостиська ІІ до індустріальної зони в Дуйсбурзі (Німеччина). А вже там розміщується найбільший внутрішній річковий порт у світі.
Про таку шикарну, хоч і дещо вузькопрофільну новину стало відомо від директора автодорожнього департаменту DSV Романа Островерха. Він розповів основні нюанси під час заходу Ukrainian Logistic Forum 2024 «Переформатування, відновлення, розвиток і стійкість».
Заплановано два відправлення на тиждень з триденним транзитом. Ще один проєкт орієнтований на Польщу. Вона є одним з найпопулярніших напрямків для контрейлерів (все банально: завдяки частим заторам на автомобільних шляхах).
Тепер «Укрзалізниця» хоче налагодити маршрут Славкув-Київ-Славкув з використанням широкої колії.
На думку Романа Островерха, контрейлерні перевезення є серйозною альтернативою автотранспорту. До речі, у Європі цей транспорт активно використовують на довгих маршрутах, особливо по гірських районах