Українка розповіла, як Ощадбанк наживається на довірливих клієнтах, у тому числі пенсіонерах, нав'язуючи їм непотрібні послуги. Про це йдеться у скарзі на порталі "Мінфін".
За словами клієнтки "Ощада", вона є пенсіонеркою і звернулася до відділення банку, щоб отримати виписку по рахунку за останні 5 років. Дані були потрібні для перерахунку пенсії за рішенням суду.
Працівники банку попередили жінку, що послуга платна й виписка за один рік коштуватиме 100 гривень. Однак коли справа дійшла до оплати, пенсіонерка виявила, що по суті їй пропонують оформити страховку, про яку навіть не йшлося.
"Спеціаліст сказала, що виписки платні, 100 грн за кожен рік. Тобто мені треба було заплатити 500 грн. У мене не було таких коштів, тому я попросила хоча б виписку за 2023 рік. На мій номер телефону прийшов код підтвердження оформлення страховки. Я відмовилася від страховки, але не відмовилась сплатити за виписку через касу, якщо існує така комісія", - поділилася пенсіонерка.
Українка заявила, що звернулася до каси, де запропонувала сплатити комісію за отримання виписки, проте у проведенні платіжки їй відмовили, як і в отриманні виписки за потрібні роки. Жінку обурила поведінка працівників банку, адже насправді людям нав'язують страховку і не всі можуть вчасно зорієнтуватися та відмовитися.
"А якщо прийде старенька бабуся ось так за випискою, якщо бабуся не знає законів, то з неї останні кошти здеруть, не зрозуміло за що? Яка страховка? Від чого? Яка компанія страхує? Я навіть на бачила її, тільки код підтвердження на телефон "Ваша страховка". Маячня якась", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мінус 5000 грн із картки: клієнти "Ощада" втрачають гроші, а в банку розводять руками.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк спростив умови кредитування: кому видадуть гроші на пільгових умовах.