Змінити культуру споживання хлібобулочних виробів в Україні та навчити покупця сприймати хліб як гастрономічний продукт можуть маленькі крафтярі.
На цьому наголосив співзасновник та CEO мережі кондитерських Honey та пекарень «Завертайло» Стас Завертайло під час форуму NEW FOOD SUMMIT 2024.
За його словами, цю тенденцію підхоплять і великі компанії, адже крафтовий хліб можна виробляти і в індустріальних масштабах.
«В Україні можна виробляти якісну продукцію і навіть кращу, ніж за кордоном. Але для цього потрібно перемогти, щоб ми перестали сприймати продукти як джерело калорій. Ми маємо дійти до того, що хліб — це гастрономічний продукт, а не просто їжа», — зауважив Стас Завертайло.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала