/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F8af293d9b16a22a86f54f669e1591964.png)
Користувачі скаржаться на збій у роботі Приват24: у банку назвали причину
Низка користувачів повідомила в соцмережах, що не можуть авторизуватися до додатка. Наразі банк не прокоментував ситуацію зі збоєм у роботі застосунку.
Користувачі додатку Приват 24 не можуть авторизуватися до застосунку для банкінгу. Про це повідомляють користувачі в соцмережах.
Одна з юзерок під ніком "Лєннi Райдуга" поцікавилася у своїх підписників, чи вони змогли авторизуватися до додатка. Майже всі у відповідь повідомили, що не змогли.
Частина користувачів повідомила, що за годину до збою спокійно заходити та здійснювали потрібні операції.
Пізніше на сайті додатку з'явилося повідомлення, що наразі проводяться "регламентні роботи з оновлення системи безпеки". В банку перепрошують у клієнтів за незручності та просять оновити сторінку додатку за деякий час.
Нагадаємо, Фокус повідомляв про збої у роботі двох українських банків. Тоді "ПриватБанк" та Monobank попередили про проведення регламентних робіт, під час яких тимчасово не працюватимуть певні послуги.
Також ми писали, що "ПриватБанк" уночі призупинить операції з картками. Поповнення мобільного та перекази в застосунку та web-версії "Приват24" будуть тимчасово недоступні, тому громадян закликають заздалегідь провести необхідні операції.