Українські школярі 6-8 класів стикаються з серйозними проблемами в навчанні, зокрема у математиці. Як пояснив Андрій Миляника, заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, головна причина полягає у слабких навичках вдумливого читання.
Діти часто не розуміють умов задач, а це впливає не лише на успішність у математиці, але й на інші предмети.
"Якщо учень читає вдумливо, він розуміє задачу до кінця і знає, що від нього вимагається. Але доки є проблеми з читанням, успіхів у навчанні чекати складно" – наголошує експерт.
Дистанційне навчання також залишило свій відбиток. Воно суттєво знизило мотивацію до навчання і посилило труднощі, з якими діти стикалися ще в початковій школі. Помилки та пропуски на ранніх етапах лише накопичуються, створюючи серйозні прогалини в знаннях на старших етапах.
Миляника підкреслює, що у математиці всі теми взаємопов’язані. Якщо дитина не засвоїла базові поняття, це неодмінно ускладнить розуміння наступних тем. В результаті учень не лише відстає у математичних знаннях, але й втрачає впевненість у собі.
Проблема комплексна і потребує системного підходу. Важливо не лише покращувати навички читання, але й мотивувати учнів до навчання та підтримувати їх на кожному етапі. Лише так можна забезпечити якісну освіту, яка допоможе школярам успішно розвиватися.
Раніше ми повідомляли, дистанційку можуть повернути, коли школи скасують уроки.
Опалення школ при відключеннях світла, як працюватимуть заклади- детальніше на Знай.ua.