У Новій пошті розповіли, як по-новому оформити переадресацію посилки.
Як передає "Хвиля", про це повідомила прес-служба компанії.
Увагу клієнтів звертають на те, що трапляються випадки, що потрібно переадресувати посилки. Наприклад, якщо її замовили на відділення, а потім побачили, що поряд з'явився поштам.
"Це не проблема! Ви можете безкоштовно зробити переадресацію прямо в нашому додатку. Забирайте посилку там, де вам зручніше", - наголосили у Новій пошті.
Зокрема, послуга передбачає зміну адреси доставки вже оформленого відправлення в межах одного населеного пункту чи країни. Переадресація недоступна для послуги "Надійна покупка".
Зверніть увагу, що послуга "Переадресація" (по місту та Україні) безкоштовна, якщо вона замовлена, поки відправка ще в дорозі:
- до прибуття у відділення/поштомат/пункт;
- до передачі кур'єру для доставки на адресу.
Якщо ж надсилання прибуло до відділення/поштомат/пункт або його вже передали кур'єру для доставки на адресу – вартість розраховується як за нове відправлення.
Для того, щоб скористатися послугою, необхідно:
- вибрати необхідну ЕН у додатку та натиснути "Переадресувати посилку";
- Вкажіть нове місце доставки;
- Перевірити всі дані та підтверджуєте зміну.
"І все! Декілька кліків - і ваша посилка вже їде ближче до вас", - уточнили в компанії.
Нагадаємо, NovaPay запускає автоплатежі за кредитами на посилки.