Українка залишилася без заробітної плати, намагаючись зняти готівку через банкомат "Ощадбанку". Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
Під час зняття зарплатних коштів із картки ПриватБанку в одному з банкоматів "Ощада" операцію було скасовано. При цьому, зі слів клієнтки, гроші з рахунку списалися.
При зверненні у підтримку представники обох фінустанов фактично "футболили" клієнтку один до одного і не змогли зорієнтувати у термінах розв'язання проблеми.
"Подзвонивши до Ощадбанку мені сказали що відношення ніякого до цього не мають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів", - поділилася українка.
Постраждала зізналася, що через збій у банкоматі "Ощада" залишилася без цілої зарплати й тепер не може навіть сплатити комунальні рахунки.
"Сума не маленька, вже більше тижня я залишаюсь без зарплатні не маючи змоги навіть оплатити комунальні, не кажучи вже про інші потреби", - поскаржилася жінка.
Офіційної відповіді від банку не було, але користувачі в коментарях заявили, що клієнтці, ймовірно, доведеться чекати від 45 до 120 днів, поки їй повернуть кошти.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, хочеш покласти гроші на картку – заплати: клієнти "Ощадбанку" залишаються без кревних.