Чимало українців залишаються незадоволеними роботою мобільного оператора "Київстар". Однак справа не тільки як послуги, а й у компетентності співробітників компанії.
Одна українка вирішила підключити домашній інтернет, повністю сплативши пакет послуг, як того і вимагають правила.
Проте "Київстар" прийняв оплату та "кинув" абонента на повний ігнор. Про це жінка написала в коментарях під постом компанії у соцмережі Facebook.
"Чому йде обман? Вчора підключила контракт, сплатила домашній інет. Сьогодні мені навіть не підключають його. Десяток операторів розводять руками. Пара операторів взагалі збривали. При оплаченій послузі. Повна некомпетентність. Допекли до білого кому за 4 години", - поскаржилася вона.
В результаті працівник "Київстару" заявив, що у жінки нібито не вистачає коштів для підключення, хоча вона сплатила всю суму на 4 тижні використання інтернету. Українка знову внесла суму заради інтересу, а компанія не лише не надала послугу, а й заблокувала абонента.
[quote author=""]"Потім відповідають недостатньо коштив при оплаті вчора на 4 тижні. Сплатила ще 300 заради інтересу що будуть говорити. У підсумку немає інету все одно і заблокували дзвінки. Давайте може повернення всіх сум за ці 2 оплати і я перейду на фрегат? - Додала жінка.
Раніше ми повідомляли, що Київстар запускає зручну функцію: як убезпечити свій номер за лічені хвилини.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала