Російська авіаційна галузь продовжує переживати глибоку кризу через введені проти країни санкції. Так, половина російського флоту Airbus A320/321neo, що становить близько 10% від загальної кількості комерційних літаків, змушена залишатися на землі через брак запчастин для двигунів.
Про це пишуть ЗМІ.
Виробники двигунів, зокрема компанія CFM International, припинили поставки до рф, що поставило під загрозу безпеку польотів і суттєво скоротило кількість рейсів. Російські авіакомпанії роблять відчайдушні спроби розв’язати проблему, включно зі спробою створити потрібні деталі самостійно, але поки безрезультатно.
Ситуація з літаками ускладнюється і тим, що російські авіакомпанії не можуть придбати нові літаки у китайських виробників, таких як Comac, оскільки вони також оснащені західними двигунами. Це ставить під питання майбутнє цивільної авіації в росії та створює серйозні ризики для пасажирів.
Аналітики прогнозують, що надалі російські авіакомпанії можуть зіткнутися з масовим банкрутством, а пасажири будуть змушені відмовитися від повітряних подорожей.