Японські автомобільні бренди, зокрема Honda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, програють китайським.
З 2019 до 2024 р. японські компанії зазнали найбільших втрат ринку в Китаї, а також в Індонезії, Малайзії, Сінгапурі та Таїланді, де вони традиційно домінували.
Головна причина — конкуренція з боку китайських компаній. Японські бренди повільно переходять до повністю електричних автівок, натомість китайські активно розвиваються і вже лідирують у цій галузі, зазначає Bloomberg. Китайські електромобілі мають передовий софт і «розумний» функціонал. Ціна також є перевагою.
У Північній Америці японські компанії утримують позиції — тому що тут люблять гібридні автомобілі.
Але на глобальному рівні частка японців у світовому виробництві автомобілів знизилася з більш ніж 20% у кінці 90-х до 11% сьогодні.
За цей же період Китай збільшив частку з 1,4% до 38,4%. Він активно виходить на нові ринки, особливо в Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці.