Про будівництво Подільського моста у Києві заговорили ще 1986 року.
У Києвідля громадського транспорту та легкових автомобілів відкрили рух Подільським мостом, що сполучає Троєщину із Подолом. Він у столиці став шостою переправою через річку Дніпро. Чекати на нього довелося не одне десятиліття - Подільський міст є довгобудом. Зараз введений в експлуатацію не повністю, частково.
Про це йдеться у сюжеті кореспондента ТСН Сергія Моргуна.
Рух пішоходам та вантажівкам заборонено - саме із цього знаку починається заїзд на нововідкритий, уже шостий столичний міст, що сполучає лівий та правий береги Дніпра.
Міст новенький, красивий, хороший - довгобуд, який чекали десятки років. У будь якому випадку їхати тут комфортно, єдине - не рівні стики.
"Важливо інше: я помітив, на самому заїзді на міст усе звужено, лише на мосту з'являється більше смуг. Тож зрозуміло і без експертної оцінки - пропускна здатність мосту, досить обмежена", - каже кореспондент ТСН.
У мережі активно нарікають на ранкові затори. Дмитро Безпалов - фахівець із транспортного планування, каже для міста Києва кожна нова переправа - це добре, але Подільський міст, свій потенціал в такому вигляді не використає.
"Якби ми побудували його у тому вигляді, як він був спроектований, а ми робили моделювання його у 2016-тому, то на середній поїздці можна було б вигравати 10 хвилин, - це дуже хороший ефект. Але зараз він підключається іншим способом. І відповідно міст, який має високу пропускну здатність, на нього буде важко заїхати, по ньому швидко буде проїхати і важко з нього з'їхати", - каже експерт.
А за проектом, як би це фантастично сьогодні не звучало, міст навіть мав на правому березі Дніпра врізатися в землю і тунелем доводити автівки до Лук'янівки.
Проте за весь час будівництва проект постійно змінювали, фінансування додавали, натомість роботи то велися, то припинялися:
- Вперше про міст заговорили у 1986 році, почали готувати документацію і за 2 роки припинили.
- У 1993 цю роботу поновили і навіть виділили перші кошти, але згодом знову замороження, до 1996-1997.
- Повноцінно роботи розпочалися лише у 2003. Кошторис будівництва постійно змінювався, якість і об'єм робіт викликали питання.
▶ На YouTube-каналі ТСН можна переглянути за цим посиланням відео: НАЖИВО НОВИНИ ЗА РАНОК 2 ГРУДНЯ - ПОНЕДІЛОК