/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2F9936c8494a6202b7012f9db33d7898c3.jpg)
«Київстар» хоче від абонентів ще на 25% більше
Найбільший мобільний оператор “Київстар” прийняв рішення підняти ціни в середньому на 25%. При цьому пообіцяв клієнтам надавати більше послуг і бонусів.
Про це повідомили у пресслужбі “Київстару”, передає “Інтерфакс-Україна”.
Компанія вносить зміни в тарифні плани для абонентів контракту, а до кінця року перегляне ще частину тарифів передплати.
“У середньому ціна зміниться на 25% до вартості тарифу”, – зазначили в компанії.
Натомість оператор пропонує: додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, а також можливість під’єднувати додаткові безлімітні сервіси.
Як наполягають в “Київстар”, востаннє тарифи піднімались для частини абонентів у квітні-травні 2024 року. Утім, деякі тарифні плани не змінювалися понад рік, а для низки інших змін не було з початку повномасштабного вторгнення РФ.
На рішення про зміну вартості послуг вплинуло зростання обсягів споживання, економічна ситуація й витрати на забезпечення мережі альтернативними джерелами електроенергії. // Дзеркало тижня
Tweet