/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1e9d398737f78bcf6b0f3ec68816c1c5.jpg)
Освітній омбудсмен запропонувала залишати школярів на другий рік навчання
Про це інформує 24 Канал з посиланням на заяву Надії Лещик під час спілкування з міністром освіти і науки України Оксеном Лісовим. Таким, на її думку, може бути розв'язання питання компенсації освітніх втрат.
Лещик пропонує залишати учнів на другий рік навчання
Однією з умов для того, аби залишити учня/ученицю на другий рік навчання, можуть бути такі:
- наявність початкового рівня навчальних досягнень дитини;
- тривалий пропуск уроків;
- відсутність упродовж одного навчального семестру за рішенням педагогічної ради, без згоди батьків.
Що таке освітні втрати
Освітні втрати – це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків.
Освітні втрати можуть виникати з різних – як індивідуальних, так і системних – причин.
Чому українські учні стикнулися з освітніми втратами
- Українські учні стикнулися зі значними освітніми втратами через пандемію коронавірусу та повномасштабну війну.
- Причинами є, зокрема, вимушена перерва у навчанні, знищені школи, відсутність очного навчання, значні обмеження для дистанційного, перебої зі світлом та інтернетом тощо.
- Так, відмінність між очікуваними результатами навчання й реальними і становить освітні втрати.
Теги за темою
ШколаПоділитися сюжетом
Джерело матеріала