/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa457e367f79917fd93cda74969401cce.jpg)
В Uklon відреагували на скандальну ситуацію з водійкою, яка висадила сім'ю загиблого захисника
Так, в Uklon заявили, що дії водійки неприпустимі. Також зазначили, що їй заблокували доступ до користування сервісом, повідомляє 24 Канал.
Як відреагували в Uklon
В Uklon попросили вибачення у пасажирки з дитиною. Зазначили, партнерка-водійка сервісу не виконала належним чином замовлення за вказаним маршрутом.
Якісний, надійний, безпечний та дружній сервіс для користувачів послуг Uklon є нашим пріоритетом. Ми вважаємо неприпустимими дії водійки, про які дізнались в понеділок, 9 грудня,
– заявили в компанії.
Також розповіли, що вже проаналізувати ситуацію та "врегулювали конфлікт". Мовляв, експерти компанії зв'язалися з пасажиркою, попросили вибачення та надали компенсацію.
Окрім того, в Uklon заявили, що водійці заблокували доступ до користування онлайн-сервісом.
Попри високий рейтинг та оцінки, які дана водійка мала від клієнтів сервісу протягом року співпраці, а також значний обсяг виконаних поїздок, ми прийняли рішення призупинити надання їй доступу до водійського застосунку Uklon,
– повідомили в компанії.
Також наголосили, що з водійкою проведуть навчальну роботу задля дотримання обов'язкових вимог до поведінки й спілкування водіїв, що користуються онлайн-сервісом компанії.