MY.UAНовини
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Далеко не всі, хто помітив цей автомобіль, одразу безпомилково назвуть марку та модель. Проте помітять точно всі, адже не звернути на нього увагу просто неможливо!

Поруч з  автівки більш звичних для українців брендів виглядають немов гвинтовий літак на фоні космічного літального апарата. І це не лише наші асоціації, а ідея самого виробника, яку й було цілеспрямовано втілено в життя. Вона зветься Mecha, або “футуристичний проблиск”. Зазвичай подібний вигляд мають або концепти,або надсучасні електрокари, а тут – серійне авто з ДВЗ. Цікаво? Нам теж, тож поспішаємо розібратися, що це за диво.

 

Звісно ж, це кросовер – найпопулярніший сьогодні формфактор. За габаритами (довжина 4590 мм, ширина 1900 мм, висота 1685 мм та колісна база 2720 мм) конкурентами Jetour Dashing можна вважати таких добре відомих нам гравців, як Hyundai Tucson, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Проте Dashing сприймається як гість із преміального сегмента, хоча коштує відчутно дешевше більшості зазначених моделей.

Погляньте хоча б на дверні ручки, що ховаються у площині кузова. На стрімкий купеподібний профіль, захоплюючу комбінацію плавних і прямих ліній, цікаву конфігурацію зовнішнього освітлення. Світлодіодні смуги, що забралися майже на капот – це денні ходові вогні, а ось адаптивне головне світло “замасковане” у верхніх зовнішніх кутах величезної радіаторної решітки – таке рішення тепер у тренді. Задні ліхтарі притягують погляд дивовижним малюнком у стилістиці фінішного прапорця, відмашкою якого зазвичай відмічають переможця перегонів. А ще закладаємося, що ключа такої форми ви не бачили! Дивовижний зразок сміливої дизайнерської думки, проте зручно лежить у руці. Втім, поспішаємо взятися за дверну ручку, що її люб’язно висунув нам назустріч, адже в салоні теж вистачає оригінальних, стильних і трендових рішень.

Насамперед увагу привертають чіткі горизонтальні лінії мінімалістичної панелі приладів, вдало підкреслені багатокольоровим діодним підсвітленням, та приємні матеріали оздоблення: фактурний м’який пластик, шкіра із якісного замінника і замша. Остання наразі особливо популярна в автомобілебудуванні, її використовує більшість брендів зі світовим ім’ям. Але такого майстерного тиснення, як на правій частині торпедо Jetour Dashing, на замшевих панелях інших виробників ми ще не зустрічали. Також замша дуже вдало доповнює бокові частини сидінь, і тут вже йдеться не лише про красу, але й про практичність, адже без цих вставок сидіння з перфорованої екошкіри були б не настільки зручними. А так вони чудово тримають тіло в поворотах, до того ж кермо Jetour Dashing також повністю оформлене із тієї ж екошкіри.  

Салон Jetour Dashing дуже світлий завдяки надвеликому 75-дюймовому люку, дуже просторий та ще й найширший у своєму класі, на чому особливо наголошує виробник. Задля перевірки цього факту ми спеціально запросили знайомого бійця, кремезного дядьку зростом 196 см з широчезними плечима.

Виявилося, що твердження це цілком правдиве: наш велетень розмістився вельми зручно і особисто відзначив, що за обсягом місця для плечей Jetour Dashing перевершує не лише конкурентів, але й вищі класом автівки. І над головою дуже високим людям цілком вистачає простору, і для ніг його вдосталь. 

Але це стосується переважно задньої частини салону. Щодо передньої, то туди нашому “тестовому дядьку” взагалі було трошки складно забратися. Адже передній дверний отвір порівняно вузький, а верхня частина майже трикутної форми змушує сильно нахиляти голову. До того ж передні крісла Jetour Dashing хоча й привертають увагу своєю аерокосмічною формою, на відміну від задніх мають нерегульовані підголівники, і вони теж виявилися замалими для людини зростом 196 см.

Решта частини нашої тестової команди, люди зростом 175-185 см, ніяких складнощів на передньому ряді кросовера не відчули. Навпаки, всі відзначили напрочуд зручну посадку у кріслах. Тож можемо зробити висновок: дуже високих людей Jetour Dashing радий вітати переважно на задньому ряді, а якщо ви середнього зросту чи навіть трошки вище, вам буде зручно скрізь.

Розібравшись з нюансами внутрішнього планування та оздоблення, переходимо до оснащення салону. Перш за все увагу до себе привертає центральний дисплей. Він просто величезний, діагоналлю 15,6 дюйма – і це, здається, рекорд, адже у конкурентів екрани значно менші. І навіть не у конкурентів: до прикладу, у BMW X3 діагональ становить 14,9 дюйма.

Зауважимо, що центральний дисплей тут має особливе значення, оскільки за його допомогою в Jetour Dashing налаштовується геть усе: від бокових дзеркал та висоти відкриття кришки багажника до температури та режимів зовнішнього освітлення. Фізичних клавіш у салоні майже немає! Навіть обігрів сидінь вмикається і регулюється за допомогою дисплея. Чи не доведеться морозним ранком довго чекати, поки завантажиться мультимедійка та можна буде нарешті увімкнути рятівний підігрів? Зізнаємося, у нас були певні побоювання, але швидкість завантаження системи, оснащеної новітнім потужним процесором від Qualcomm, виявилася просто космічною. При плюсовій температурі повітря екран взагалі запускається миттєво, при -5 градусах довелося зачекати буквально декілька секунд. Загалом мультимедійка завантажується навіть швидше, ніж у деяких японських конкурентів, і це нас неабияк здивувало. Ну і якщо вже йшлося про підігрів сидінь, згадаємо і про вентиляцію, яка у Jetour Dashing є навіть у стартовому оснащенні – і це черговий привід для здивування, зауважте.

Коли екран оживає, очі розбігаються від наявного функціоналу! Почнемо з чи не найважливішого для водія: системи кругового огляду. Вона пропонує чудове зображення з гарною деталізацією та одразу декілька режимів на вибір, у тому числі 3D. На великому екрані це виглядає просто феєрично. Можна обирати потрібний ракурс і навіть масштабувати зображення спереду чи ззаду автівки. Не помітити щось поруч з Jetour Dashing, дивлячись на величезну та яскраву картинку з системи огляду – це ще треба примудритися.

Далі відзначимо величезну кількість усіляких налаштувань – від кольорів фонової підсвітки салону до чутливості електронних асистентів водія. Як ми вже згадували, навіть положення бічних дзеркал тут налаштовуються через меню, і навіть положення сидінь при бажанні можна за допомогою екрана налаштувати. Хоча для останніх Jetour Dashing робить виняток, пропонуючи ще й традиційні клавіші збоку крісел.

Спочатку звертатися до екрана буквально за всім, зізнаємося, було незручно, але тільки спочатку, бо звикаєш на диво швидко. До того ж все виявляється простіше, ніж здається, бо Dashing вміло підказує, як все зробити. З тими ж дзеркалами, наприклад, все відбувається за таким алгоритмом: спочатку обираєш на екрані, яке саме дзеркало треба налаштувати, а потім задаєш потрібне положення за допомогою клавіш на кермі.

Можна подумати, що Jetour Dashing намагається все ускладнити, але ні. Інколи бортове меню значно спрощує деякі операції. Наприклад, одним натисканням віртуальної клавіші на дисплеї можна увімкнути дуже зручний режим провітрювання, коли Jetour Dashing одночасно опускає ліве переднє та праве заднє бокове скло сантиметрів на п’ять, створюючи в салоні приємний протяг.

Apple CarPlay і Android Auto? Так, та ще й бездротові. Також за допомогою функції Mirror Screen центральний дисплей Jetour Dashing вміє відображати зміст екрана вашого смартфона. 

Зауважимо також, що цей автомобіль добре спілкується українською – десь на 99%. Ще один відсоток написів у бортовому меню займає англійська (фразу “Jetour always at you command” ви завжди бачите в лівому верхньому кутку дисплея) та фірмовий сленг. Так, ми знайшли в меню вельми цікавий напис “Мілейг подорожував”. Спочатку, звісно, пораділи за Мілейга-мандрівника, бо зараз далеко не кожен може дозволити собі подорожі. А потім виявилося, що Мілейг – то ми самі, адже так Jetour Dashing позначає наш пробіг у тріп-комп’ютері. І це аніяк не дратує, радше звеселяє. Бо треба визнати, меню дійсно величезне, і маємо віддати належне перекладачам, що все ж таки гарно його адаптували, постаралися.  

Награвшись зі здоровезним екраном, натішившись його кольорами, роздільною здатністю та чутливістю на дотик (зреагував навіть на палець у шкіряний рукавичці!), починаєш помічати інші цікаві деталі. Приміром, площадку для смартфона: вона не лише вміщує апарат будь-яких габаритів та оснащена бездротовим зарядним пристроєм, але навіть має вентиляцію! І це дуже корисно, оскільки під час бездротового заряджання смартфони сильно гріються. А ще салон новенького Jetour Dashing приємно пахне – можемо стверджувати це, адже ми були першими, хто тестував цей конкретний автомобіль. Такий собі тонкий ненав’язливий аромат, зазвичай притаманний значно дорожчим авто.

Закінчити опис салону хочемо насправді ексклюзивною деталлю, яку ми раніше взагалі не зустрічали в інших автівках: Jetour Dashing уміє визначати якість повітря. Індикатор забрудненості мікроскопічними твердими частинками РМ 2.5 разом з покажчиком зовнішньої температури розташований на картах дверей. І він дійсно працює, ми мали змогу пересвідчитись у тому. Заїхавши на парковку, охоронці якої якраз розтопили піч, побачили, що значення “5” миттєво збільшилося до 13-ти. Нагадаємо, що нормою, згідно ВОЗ, вважається середньорічний показник, що не перевищує 10 мкг/м3. Враховуючи той факт, що ми все частіше бачимо сумне лідерство Києва у світі щодо якості повітря, здатність Jetour Dashing вимірювати забруднення повітря і, головне, очищувати його за допомогою спеціальних фільтрів не здається зайвою.

Але вже час їхати, тож нарешті познайомимося з рушійною силою цього кросовера. Тут виробник теж демонструє цікавий підхід, адже обидві наявні комплектації Jetour Dashing, Premium і Prestige, пропонують геть різні комбінації двигуна та трансмісії. У стартовому оснащенні Premium ви зустрінете двигун 1,5 л у поєднанні з 6-ступеневим роботом DCT, а в топовому Prestige – пару з 1,6-літрового мотора та 7-ступеневого робота з подвійним мокрим зчепленням.

У нас на тесті комплектація Prestige, тому розкажемо детальніше саме про 1,6-літровий двигун. Здається, з “молодшим” мотором його поєднує лише те, що обидва – бензинові турбовані та мають вбудований випускний колектор. Далі починаються суттєві розбіжності. Наш 1,6 л значно потужніший за 1,5 л: 190 проти 147 к.с. та 275 проти 210 Нм відповідно. Він суцільно алюмінієвий (у 1,5 л – чавунний блок), оснащений безпосереднім впорскуванням замість послідовного та подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Тож не дивно, що цей прогресивний двигун, незважаючи на значно серйозніші показники потужності та обертального моменту, має майже такий самий апетит, як і 1,5 л: 8,4 л/100 км проти 8,2 л/100 км у змішаному циклі. Паспортний показник цілком підтверджується даними бортового комп’ютера: Jetour Dashing їсть саме стільки, скільки й обіцяє.

Їде тестовий кросовер добре. Виробник не надає інформації щодо розгінної динаміки, проте її можна назвати цілком достатньою: Jetour Dashing швидко та адекватно реагує на акселератор, а звичне для трансмісій з подвійним зчепленням “посмикування” на невеличких швидкостях, коли коробка постійно обирає між першою та другою передачею, тут дуже легке і майже не відчувається. Так само легко та зручно водію буде обрати і напрямок руху, оскільки перемикач режимів трансмісії розташований на правому руків’ї під кермом.

Доволі зручною в користуванні виявилася і специфічна організація кокпіта, дещо схожа на i-Cockpit від Peugeot. Але якщо там на невеличку панель приладів треба дивитися зверху керма, то у Jetour Dashing – крізь нього, чому сприяє форма останнього: як ви бачите на фото, це не зовсім коло. Втім, 2,5 оберту від упору до упору зовсім не напружують, і щодо керма у нас лише одне побажання: хотілося б трошки менш слизького оздоблення. Зверніть увагу: на кермі є багатофункціональна клавіша, призначення якої водій може обирати сам. Ми обрали підігрів і не пожалкували: зручно вмикається, добре гріє.  

У Jetour Dashing Prestige чималенькі як для свого класу 20-дюймові колеса, проте навіть на них він виявився доволі комфортним: дається взнаки багатоважільна задня підвіска. Кросовер адекватно реагує на асфальтові хвилі, не підстрибує на лежачих поліцейських і водночас не завалюється у поворотах, а кліренс у 160 мм можна вважати цілком достатнім для міста і нескладних ґрунтових маршрутів, де має цілком вистачити виключно переднього привода, яким оснащений Jetour Dashing. Варто відзначити добру шумоізоляцію салону на різних типах покриття і гарну якість його збирання, адже навіть на бруківці не скрипнула жодна деталь. 

Що ще додати до його портрета? Мабуть, наявність пакета сучасних систем безпеки та асистентів водія – від контролю сліпих зон та адаптивного круїз-контролю до системи автономного екстреного гальмування та попередження про поперечне зіткнення позаду.

Нам лишається лише згадати ціни, і ця згадка має бути приємною для гаманця, адже Jetour Dashing стартує з відмітки 1 030 000 грн за комплектацію Premium. Зараз вона навіть дешевша – 970 000 грн – завдяки акційній пропозиції. На топову комплектацію Prestige знижок наразі немає, проте прайс у 1 150 000 грн все одно виглядає дуже привабливим як для автівки з такими можливостями та таким оснащенням.

Додатковим аргументом на користь Jetour Dashing можуть стати й умови гарантії. Згадаємо їх тут насамперед для тих, хто все ще підозріло ставиться до китайського автопрому. Так ось, на нові автомобілі Jetour Dashing в Україні встановлена гарантія протягом 60 місяців або 150 000 км; гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом строку дії гарантії на автомобіль. Більшість найважливіших вузлів – паливні форсунки, помпи, стартер, усі види ременів, амортизатори тощо – мають гарантію 36 місяців або 60 тис. км.

Рекомендуємо особисто познайомитися з Jetour Dashing, адже такий досвід стовідсотково виявиться цікавим: дуже яскравий, прогресивний і багато в чому неповторний автомобіль.   

 



Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Трамп заявив, що БРІКС "згасає" після його погроз
Европейская правда
2025-07-19T09:01:55Z
Капітуляція? Про «перемовний трек» з Росією і завдання Умєрову
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:51:48Z
По всій Польщі пройдуть протести проти міграції
Европейская правда
2025-07-19T08:19:03Z
Скільки у росіян «Орєшніка». Українська розвідка розкрила секрет Путіна
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:00:39Z
ЗМІ: глава МЗС Туреччини обговорив із Рубіо ситуацію в Сирію
Европейская правда
2025-07-19T07:49:44Z
Фінляндія отримає від ЄС 1,6 млрд євро на утримання кордону з Росією
Европейская правда
2025-07-19T07:48:41Z
Литовська опозиція пропонує посилити імміграційну політику
Европейская правда
2025-07-19T07:31:58Z
МЗС Естонії: ЄС почав роботу над новим пакетом санкцій проти Росії
Европейская правда
2025-07-19T06:30:49Z
Французи надто багато відпочивають: влада пішла на радикальний крок
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T06:06:00Z
Prometey виставив на продаж діючий елеватор на Дніпропетровщині
AgroPortal
2025-07-19T09:00:56Z
Світові ціни на фундук зростуть: причина — погода в Туреччині
AgroPortal
2025-07-19T08:30:36Z
В Україні прогнозують 29,26 млн т урожаю кукурудзи
AgroPortal
2025-07-19T07:30:25Z
Cargill та PepsiCo об'єднують зусилля для розвитку сталого землеробства
AgroPortal
2025-07-19T06:00:52Z
Чеддер дешевшає, а сухе молоко дорожчає — підсумки липневих торгів GDT
Agravery
2025-07-19T05:21:49Z
Світовий ринок пшениці: в яких умовах доведеться торгувати Україні
AgroPortal
2025-07-19T05:00:34Z
Reuters: Грецькі танкери продовжують постачати російську нафту попри санкції ЄС
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T00:36:23Z
Трамп підписав визначальний для ринку криптовалюти закон про стейблкоїни
УкраинФорм
2025-07-18T19:48:44Z
Rheinmetall веде переговори з Румунією щодо створення спільного підприємства
Европейская правда
2025-07-18T19:22:29Z
У клубі Києва під час вечірки вмикали російську музику
VGorode
2025-07-19T08:18:04Z
Російський командир наказав пристрелити власного пораненого бійця – перехоплення ГУР
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:12:41Z
«Атеш» виявив польовий госпіталь у бригаді морпіхів РФ в Севастополі
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T07:18:30Z
Суд відмовився арештувати «будинок розпусти» у центрі Києва, пов'язаний з Кличком
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T06:06:49Z
Виконував бойові завдання на рідній Лиманщині та в районі Авдіївки. Згадаймо Ярослава Труша
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T06:00:23Z
Карта бойових дій в Україні станом на 19 липня 2025 року
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T04:54:37Z
Продовольчі ярмарки у Києві 19-20 липня: де можна придбати фермерські продукти
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T04:24:37Z
В Україні хмарно з проясненнями: прогноз погоди на 19 липня
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T03:33:45Z
Царьов поскаржився на занепад Донецька: місто троянд перетворилося на «місто пакетів в унітазі»
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T02:33:16Z
Ось якого розміру мають бути біцепси у вашому віці
24tv
2025-07-18T18:39:33Z
МОЗ отримало велику партію вакцини ПЕНТА-Hib для захисту дітей від п’яти хвороб
360ua.news
2025-07-18T18:21:51Z
Що таке медикаментозний сон: коли його застосовують та наскільки він безпечний
24tv
2025-07-18T18:09:32Z
Знижує стрес, відновлює гормональний фон та зміцнює волосся: дивовижні властивості звичайної липи
Знай
2025-07-18T17:51:40Z
Генетично відбірні діти: у США тестують ембріони на шизофренію, рак і IQ, серед клієнтів – Маск
24tv
2025-07-18T16:15:30Z
У Вінниці відкрився центр психологічного здоров’я «Відновлення»
УкраинФорм
2025-07-18T15:57:22Z
Дослідження на мільйонах дітей ще раз спростувало брехню, яку поширюються антивакцинатори
24tv
2025-07-18T14:39:20Z
Як захистити килим від вицвітання на сонці: поради для довговічності
24tv
2025-07-18T14:36:41Z
У Трампа діагностували хронічну венозну недостатність - що відомо про цю хворобу
Gazeta UA
2025-07-18T14:33:20Z
Рік без Ірини Фаріон. Спогади найкращої подруги
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T09:03:45Z
У Фінляндії можна безкоштовно отримати житло: як працює програма
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T09:03:44Z
Вступна кампанія 2025: майже 400 тис абітурієнтів вже готові до вступу
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:54:42Z
Україна повернула з окупації 11 дітей
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:45:41Z
Літературознавиця, що викладає в західних університетах: Міф про «велику російську культуру» досі живий
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T08:00:38Z
Рік після загибелі Ірини Фаріон: Львів вшановує пам'ять
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T07:06:07Z
Чи правильно казати «зеесушник», «есбеушник»? 10 запитань до мовознавиці
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T06:15:26Z
19 липня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T03:21:32Z
Ніде в світі такого досі нема: експерт розповів, як Україна створила новий тип зброї
InternetUA
2025-07-18T19:48:40Z
В Іспанії на аукціоні продали найдорожчий сир у світі
AgroPortal
2025-07-19T06:30:18Z
Цей секрет змінює все: варена картопля буде смачної як ніколи – хитрість із сіллю
24tv
2025-07-18T19:24:53Z
Всі здивуються, що це з "Мівіни": простий і смачний салат з вермішелі
Telegraf
2025-07-18T19:24:51Z
Гороскоп на 19 липня: Овнам - зустрічі, Тельцям - пропозиція на співпрацю
FaceNews
2025-07-18T19:15:39Z
Несподіване місце, що приваблює комах у ванну кімнату: як цьому покласти край
24tv
2025-07-18T19:00:12Z
У мережі показали європейський острів, який з висоти нагадує відбиток пальця: у чому феномен
24tv
2025-07-18T18:39:34Z
Для чого насправді потрібна "Х" на спині піджака - стиліст розкрив таємницю
GlavRed
2025-07-18T18:27:46Z
Більше не треба гнути спину. Як зробити своїми руками крапельний полив
Telegraf
2025-07-18T18:06:20Z
Ці речі в секонд-хенді краще не купувати: тільки витратите гроші дарма
24tv
2025-07-18T17:57:47Z
Собака-художник на ім'я Далі став зіркою соцмереж в Індії
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T02:00:29Z
YAKTAK – "Цілую малинові" – 6 місце чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2025-07-18T22:57:11Z
Правила стилю Пріянки Чопри: як одягається відома модель
24tv
2025-07-18T19:51:48Z
Хороших новин немає: Симоньян розповіла про стан Кеосаяна
GlavRed
2025-07-18T19:27:38Z
Вилитий Кіркоров: син Стоцької пішов ще й на зріст
GlavRed
2025-07-18T19:27:29Z
Руйнування будівлі в Буенос-Айресі: Netflix використав штучний інтелект у серіалі
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T18:54:18Z
Батіг Індіани Джонса, подарунок від Гаррісона Форда, продали за шалені гроші: сума вражає
Фокус
2025-07-18T18:27:32Z
Після скандалу зі зрадою на концерті Coldplay Федоров анонсував цікаву послугу в Дії
24tv
2025-07-18T18:03:05Z
Disney бореться за Міккі Мауса в суді
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T17:42:12Z
У Німеччині через інцидент з феєрверками на ярмарку постраждали 19 осіб
Европейская правда
2025-07-19T08:37:27Z
Українські військові ліквідували міну, прибиту хвилями до узбережжя
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T07:27:05Z
Атака на Павлоград: пошкоджено пожежну частину, підприємства, п’ятиповерхівку
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T06:45:18Z
Південна Корея бореться з паводками: понад сім тис людей покинули свої домівки
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T05:48:58Z
«Дипломатичний» виїзд за $18 тис: у Львові викрили ексвикладача вишу
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T05:06:03Z
Залишив напис і підпалив храм: на Закарпатті затримано підозрюваного
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T04:45:30Z
Людей виводили з палаючих квартир після атаки БпЛА: ДСНС показала фото з Одеси
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T02:00:54Z
Рф вдарила по будинку у Одесі, є загибла та постраждалі
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T23:45:15Z
У Росії пролунали вибухи: деякі регіони опинилися під атакою дронів
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T21:54:33Z
Головний бій року. Все, що потрібно знати про протистояння між Усиком та Дюбуа
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T07:42:05Z
Продовження "дружби": Ноттінгем продав гравця за 23 млн євро до Ботафогу – той має 276 хвилин за сезон АПЛ
Football.ua
2025-07-18T20:00:47Z
Кохання, перевірене часом: найкращі романтичні фото Олександра Усика з дружиною Катериною
24tv
2025-07-18T19:51:56Z
Ювентус може підписати Васкеса – журналіст
Football.ua
2025-07-18T19:42:35Z
Легендарний Леннокс Льюїс розповів, коли Усик має завершити кар'єру
24tv
2025-07-18T19:36:42Z
Спортсмени закликають FIE переглянути спрощений допуск росіян до змагань
iPress
2025-07-18T19:30:51Z
Штутгарт не планує продавати Вольтемаде до Баварії навіть за 60 млн євро — Плеттенберг
Football.ua
2025-07-18T19:30:05Z
Усик показав рекордну вагу в кар'єрі перед реваншем проти Дюбуа
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T19:24:39Z
Слава Україні! Усик потужно завершив останню дуель поглядів із Дюбуа
Telegraf
2025-07-18T19:09:21Z
В Туреччині розпочали перевірки Visa та Mastercard
Европейская правда
2025-07-19T07:13:58Z
Прогноз магнітних бур на 19-21 липня: якою буде сонячна активність
ГЛАВКОМ NET
2025-07-19T04:03:11Z
ChatGPT забирає читачів у Google: що буде з новинами?
ГЛАВКОМ NET
2025-07-18T20:03:36Z
Чим відрізняються 2 дідусі: із загадкою впораються лише справжні інтелектуали
GlavRed
2025-07-18T19:27:38Z
Жодних вологих серветок. Як правильно чистити екран смартфона
InternetUA
2025-07-18T19:13:19Z
Новий інструмент ChatGPT може виконувати доручення та керувати комп’ютером
360ua.news
2025-07-18T19:12:45Z
Монітори пишуть, що могли злетіти Ту: в ЦПД закликали бути уважними до тривог
24tv
2025-07-18T19:09:35Z
Американські розробники представили новітній дрон Z1 класу Group II, що працює на водні
InternetUA
2025-07-18T18:28:22Z
У ChatGPT додалися функції агента-помічника
ZN UA
2025-07-18T18:24:40Z
Феєрійний мотоцикл з двигуном Ferrari V8 стає загрозою для суперкарів
Топ Жир
2025-07-18T19:18:46Z
Наступний електричний позашляховик від Porsche може викликати найбільше суперечок
Топ Жир
2025-07-18T18:48:28Z
Прощання з трасою: чемпіон «Формули-1» Дженсон Баттон завершить гоночну кар’єру після сезону 2025 року
ITC
2025-07-18T18:19:04Z
Плани Jaguar та Range Rover щодо випуску електромобілів несподівано відклали, повідомляють джерела
Топ Жир
2025-07-18T18:03:03Z
Цей легкий двигун видає потужність, яка перевершує більшість суперкарів
Топ Жир
2025-07-18T17:33:52Z
Бензин, гібрид або електро: General Motors показали семимісний кросовер за $10 000
Фокус
2025-07-18T16:57:42Z
Цей GR Corolla спочатку намагався наздогнати Porsche 911, а потім згорів у вогні
Топ Жир
2025-07-18T16:48:13Z
Subaru представила електрокросовер Uncharted — з розгоном до «сотні» за 5 секунд і запасом ходу 492 км
ITC
2025-07-18T16:28:32Z
Цей Volkswagen не потребує ідентифікації, щоб подарувати вам заряд енергії, який змусить вас злетіти
Топ Жир
2025-07-18T16:03:49Z