MY.UAНовини
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Далеко не всі, хто помітив цей автомобіль, одразу безпомилково назвуть марку та модель. Проте помітять точно всі, адже не звернути на нього увагу просто неможливо!

Поруч з  автівки більш звичних для українців брендів виглядають немов гвинтовий літак на фоні космічного літального апарата. І це не лише наші асоціації, а ідея самого виробника, яку й було цілеспрямовано втілено в життя. Вона зветься Mecha, або “футуристичний проблиск”. Зазвичай подібний вигляд мають або концепти,або надсучасні електрокари, а тут – серійне авто з ДВЗ. Цікаво? Нам теж, тож поспішаємо розібратися, що це за диво.

 

Звісно ж, це кросовер – найпопулярніший сьогодні формфактор. За габаритами (довжина 4590 мм, ширина 1900 мм, висота 1685 мм та колісна база 2720 мм) конкурентами Jetour Dashing можна вважати таких добре відомих нам гравців, як Hyundai Tucson, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Проте Dashing сприймається як гість із преміального сегмента, хоча коштує відчутно дешевше більшості зазначених моделей.

Погляньте хоча б на дверні ручки, що ховаються у площині кузова. На стрімкий купеподібний профіль, захоплюючу комбінацію плавних і прямих ліній, цікаву конфігурацію зовнішнього освітлення. Світлодіодні смуги, що забралися майже на капот – це денні ходові вогні, а ось адаптивне головне світло “замасковане” у верхніх зовнішніх кутах величезної радіаторної решітки – таке рішення тепер у тренді. Задні ліхтарі притягують погляд дивовижним малюнком у стилістиці фінішного прапорця, відмашкою якого зазвичай відмічають переможця перегонів. А ще закладаємося, що ключа такої форми ви не бачили! Дивовижний зразок сміливої дизайнерської думки, проте зручно лежить у руці. Втім, поспішаємо взятися за дверну ручку, що її люб’язно висунув нам назустріч, адже в салоні теж вистачає оригінальних, стильних і трендових рішень.

Насамперед увагу привертають чіткі горизонтальні лінії мінімалістичної панелі приладів, вдало підкреслені багатокольоровим діодним підсвітленням, та приємні матеріали оздоблення: фактурний м’який пластик, шкіра із якісного замінника і замша. Остання наразі особливо популярна в автомобілебудуванні, її використовує більшість брендів зі світовим ім’ям. Але такого майстерного тиснення, як на правій частині торпедо Jetour Dashing, на замшевих панелях інших виробників ми ще не зустрічали. Також замша дуже вдало доповнює бокові частини сидінь, і тут вже йдеться не лише про красу, але й про практичність, адже без цих вставок сидіння з перфорованої екошкіри були б не настільки зручними. А так вони чудово тримають тіло в поворотах, до того ж кермо Jetour Dashing також повністю оформлене із тієї ж екошкіри.  

Салон Jetour Dashing дуже світлий завдяки надвеликому 75-дюймовому люку, дуже просторий та ще й найширший у своєму класі, на чому особливо наголошує виробник. Задля перевірки цього факту ми спеціально запросили знайомого бійця, кремезного дядьку зростом 196 см з широчезними плечима.

Виявилося, що твердження це цілком правдиве: наш велетень розмістився вельми зручно і особисто відзначив, що за обсягом місця для плечей Jetour Dashing перевершує не лише конкурентів, але й вищі класом автівки. І над головою дуже високим людям цілком вистачає простору, і для ніг його вдосталь. 

Але це стосується переважно задньої частини салону. Щодо передньої, то туди нашому “тестовому дядьку” взагалі було трошки складно забратися. Адже передній дверний отвір порівняно вузький, а верхня частина майже трикутної форми змушує сильно нахиляти голову. До того ж передні крісла Jetour Dashing хоча й привертають увагу своєю аерокосмічною формою, на відміну від задніх мають нерегульовані підголівники, і вони теж виявилися замалими для людини зростом 196 см.

Решта частини нашої тестової команди, люди зростом 175-185 см, ніяких складнощів на передньому ряді кросовера не відчули. Навпаки, всі відзначили напрочуд зручну посадку у кріслах. Тож можемо зробити висновок: дуже високих людей Jetour Dashing радий вітати переважно на задньому ряді, а якщо ви середнього зросту чи навіть трошки вище, вам буде зручно скрізь.

Розібравшись з нюансами внутрішнього планування та оздоблення, переходимо до оснащення салону. Перш за все увагу до себе привертає центральний дисплей. Він просто величезний, діагоналлю 15,6 дюйма – і це, здається, рекорд, адже у конкурентів екрани значно менші. І навіть не у конкурентів: до прикладу, у BMW X3 діагональ становить 14,9 дюйма.

Зауважимо, що центральний дисплей тут має особливе значення, оскільки за його допомогою в Jetour Dashing налаштовується геть усе: від бокових дзеркал та висоти відкриття кришки багажника до температури та режимів зовнішнього освітлення. Фізичних клавіш у салоні майже немає! Навіть обігрів сидінь вмикається і регулюється за допомогою дисплея. Чи не доведеться морозним ранком довго чекати, поки завантажиться мультимедійка та можна буде нарешті увімкнути рятівний підігрів? Зізнаємося, у нас були певні побоювання, але швидкість завантаження системи, оснащеної новітнім потужним процесором від Qualcomm, виявилася просто космічною. При плюсовій температурі повітря екран взагалі запускається миттєво, при -5 градусах довелося зачекати буквально декілька секунд. Загалом мультимедійка завантажується навіть швидше, ніж у деяких японських конкурентів, і це нас неабияк здивувало. Ну і якщо вже йшлося про підігрів сидінь, згадаємо і про вентиляцію, яка у Jetour Dashing є навіть у стартовому оснащенні – і це черговий привід для здивування, зауважте.

Коли екран оживає, очі розбігаються від наявного функціоналу! Почнемо з чи не найважливішого для водія: системи кругового огляду. Вона пропонує чудове зображення з гарною деталізацією та одразу декілька режимів на вибір, у тому числі 3D. На великому екрані це виглядає просто феєрично. Можна обирати потрібний ракурс і навіть масштабувати зображення спереду чи ззаду автівки. Не помітити щось поруч з Jetour Dashing, дивлячись на величезну та яскраву картинку з системи огляду – це ще треба примудритися.

Далі відзначимо величезну кількість усіляких налаштувань – від кольорів фонової підсвітки салону до чутливості електронних асистентів водія. Як ми вже згадували, навіть положення бічних дзеркал тут налаштовуються через меню, і навіть положення сидінь при бажанні можна за допомогою екрана налаштувати. Хоча для останніх Jetour Dashing робить виняток, пропонуючи ще й традиційні клавіші збоку крісел.

Спочатку звертатися до екрана буквально за всім, зізнаємося, було незручно, але тільки спочатку, бо звикаєш на диво швидко. До того ж все виявляється простіше, ніж здається, бо Dashing вміло підказує, як все зробити. З тими ж дзеркалами, наприклад, все відбувається за таким алгоритмом: спочатку обираєш на екрані, яке саме дзеркало треба налаштувати, а потім задаєш потрібне положення за допомогою клавіш на кермі.

Можна подумати, що Jetour Dashing намагається все ускладнити, але ні. Інколи бортове меню значно спрощує деякі операції. Наприклад, одним натисканням віртуальної клавіші на дисплеї можна увімкнути дуже зручний режим провітрювання, коли Jetour Dashing одночасно опускає ліве переднє та праве заднє бокове скло сантиметрів на п’ять, створюючи в салоні приємний протяг.

Apple CarPlay і Android Auto? Так, та ще й бездротові. Також за допомогою функції Mirror Screen центральний дисплей Jetour Dashing вміє відображати зміст екрана вашого смартфона. 

Зауважимо також, що цей автомобіль добре спілкується українською – десь на 99%. Ще один відсоток написів у бортовому меню займає англійська (фразу “Jetour always at you command” ви завжди бачите в лівому верхньому кутку дисплея) та фірмовий сленг. Так, ми знайшли в меню вельми цікавий напис “Мілейг подорожував”. Спочатку, звісно, пораділи за Мілейга-мандрівника, бо зараз далеко не кожен може дозволити собі подорожі. А потім виявилося, що Мілейг – то ми самі, адже так Jetour Dashing позначає наш пробіг у тріп-комп’ютері. І це аніяк не дратує, радше звеселяє. Бо треба визнати, меню дійсно величезне, і маємо віддати належне перекладачам, що все ж таки гарно його адаптували, постаралися.  

Награвшись зі здоровезним екраном, натішившись його кольорами, роздільною здатністю та чутливістю на дотик (зреагував навіть на палець у шкіряний рукавичці!), починаєш помічати інші цікаві деталі. Приміром, площадку для смартфона: вона не лише вміщує апарат будь-яких габаритів та оснащена бездротовим зарядним пристроєм, але навіть має вентиляцію! І це дуже корисно, оскільки під час бездротового заряджання смартфони сильно гріються. А ще салон новенького Jetour Dashing приємно пахне – можемо стверджувати це, адже ми були першими, хто тестував цей конкретний автомобіль. Такий собі тонкий ненав’язливий аромат, зазвичай притаманний значно дорожчим авто.

Закінчити опис салону хочемо насправді ексклюзивною деталлю, яку ми раніше взагалі не зустрічали в інших автівках: Jetour Dashing уміє визначати якість повітря. Індикатор забрудненості мікроскопічними твердими частинками РМ 2.5 разом з покажчиком зовнішньої температури розташований на картах дверей. І він дійсно працює, ми мали змогу пересвідчитись у тому. Заїхавши на парковку, охоронці якої якраз розтопили піч, побачили, що значення “5” миттєво збільшилося до 13-ти. Нагадаємо, що нормою, згідно ВОЗ, вважається середньорічний показник, що не перевищує 10 мкг/м3. Враховуючи той факт, що ми все частіше бачимо сумне лідерство Києва у світі щодо якості повітря, здатність Jetour Dashing вимірювати забруднення повітря і, головне, очищувати його за допомогою спеціальних фільтрів не здається зайвою.

Але вже час їхати, тож нарешті познайомимося з рушійною силою цього кросовера. Тут виробник теж демонструє цікавий підхід, адже обидві наявні комплектації Jetour Dashing, Premium і Prestige, пропонують геть різні комбінації двигуна та трансмісії. У стартовому оснащенні Premium ви зустрінете двигун 1,5 л у поєднанні з 6-ступеневим роботом DCT, а в топовому Prestige – пару з 1,6-літрового мотора та 7-ступеневого робота з подвійним мокрим зчепленням.

У нас на тесті комплектація Prestige, тому розкажемо детальніше саме про 1,6-літровий двигун. Здається, з “молодшим” мотором його поєднує лише те, що обидва – бензинові турбовані та мають вбудований випускний колектор. Далі починаються суттєві розбіжності. Наш 1,6 л значно потужніший за 1,5 л: 190 проти 147 к.с. та 275 проти 210 Нм відповідно. Він суцільно алюмінієвий (у 1,5 л – чавунний блок), оснащений безпосереднім впорскуванням замість послідовного та подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Тож не дивно, що цей прогресивний двигун, незважаючи на значно серйозніші показники потужності та обертального моменту, має майже такий самий апетит, як і 1,5 л: 8,4 л/100 км проти 8,2 л/100 км у змішаному циклі. Паспортний показник цілком підтверджується даними бортового комп’ютера: Jetour Dashing їсть саме стільки, скільки й обіцяє.

Їде тестовий кросовер добре. Виробник не надає інформації щодо розгінної динаміки, проте її можна назвати цілком достатньою: Jetour Dashing швидко та адекватно реагує на акселератор, а звичне для трансмісій з подвійним зчепленням “посмикування” на невеличких швидкостях, коли коробка постійно обирає між першою та другою передачею, тут дуже легке і майже не відчувається. Так само легко та зручно водію буде обрати і напрямок руху, оскільки перемикач режимів трансмісії розташований на правому руків’ї під кермом.

Доволі зручною в користуванні виявилася і специфічна організація кокпіта, дещо схожа на i-Cockpit від Peugeot. Але якщо там на невеличку панель приладів треба дивитися зверху керма, то у Jetour Dashing – крізь нього, чому сприяє форма останнього: як ви бачите на фото, це не зовсім коло. Втім, 2,5 оберту від упору до упору зовсім не напружують, і щодо керма у нас лише одне побажання: хотілося б трошки менш слизького оздоблення. Зверніть увагу: на кермі є багатофункціональна клавіша, призначення якої водій може обирати сам. Ми обрали підігрів і не пожалкували: зручно вмикається, добре гріє.  

У Jetour Dashing Prestige чималенькі як для свого класу 20-дюймові колеса, проте навіть на них він виявився доволі комфортним: дається взнаки багатоважільна задня підвіска. Кросовер адекватно реагує на асфальтові хвилі, не підстрибує на лежачих поліцейських і водночас не завалюється у поворотах, а кліренс у 160 мм можна вважати цілком достатнім для міста і нескладних ґрунтових маршрутів, де має цілком вистачити виключно переднього привода, яким оснащений Jetour Dashing. Варто відзначити добру шумоізоляцію салону на різних типах покриття і гарну якість його збирання, адже навіть на бруківці не скрипнула жодна деталь. 

Що ще додати до його портрета? Мабуть, наявність пакета сучасних систем безпеки та асистентів водія – від контролю сліпих зон та адаптивного круїз-контролю до системи автономного екстреного гальмування та попередження про поперечне зіткнення позаду.

Нам лишається лише згадати ціни, і ця згадка має бути приємною для гаманця, адже Jetour Dashing стартує з відмітки 1 030 000 грн за комплектацію Premium. Зараз вона навіть дешевша – 970 000 грн – завдяки акційній пропозиції. На топову комплектацію Prestige знижок наразі немає, проте прайс у 1 150 000 грн все одно виглядає дуже привабливим як для автівки з такими можливостями та таким оснащенням.

Додатковим аргументом на користь Jetour Dashing можуть стати й умови гарантії. Згадаємо їх тут насамперед для тих, хто все ще підозріло ставиться до китайського автопрому. Так ось, на нові автомобілі Jetour Dashing в Україні встановлена гарантія протягом 60 місяців або 150 000 км; гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом строку дії гарантії на автомобіль. Більшість найважливіших вузлів – паливні форсунки, помпи, стартер, усі види ременів, амортизатори тощо – мають гарантію 36 місяців або 60 тис. км.

Рекомендуємо особисто познайомитися з Jetour Dashing, адже такий досвід стовідсотково виявиться цікавим: дуже яскравий, прогресивний і багато в чому неповторний автомобіль.   

 



Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Прекращение огня в Украине: Reuters узнало детали разговора Трампа, Зеленского и Макрона
Апостроф
2024-12-11T10:25:44Z
Асад с семьей в Москве - российские СМИ
Корреспондент
2024-12-08T18:36:37Z
Путин назвал цели России в Украине: чем пригрозил диктатор
Comments UA
2024-11-28T11:51:18Z
"Цифры пусть нигде не фигурируют", - племянница Путина слила данные о потерях ВС РФ и напугала Госдуму. ВИДЕО
Новости Украины
2024-12-03T19:21:23Z
Шмыгаль и Шольц встретятся в Берлине
Европейская правда
2024-12-11T10:51:36Z
США рассмотрят "иранские" санкции против российской нефти - СМИ
Корреспондент
2024-12-11T10:51:24Z
Коррупционные скандалы и схемы: объединять украинцев назначат одиозного Алексея Чернышева
Знай
2024-12-05T08:21:18Z
Ермак указал, когда закончится война в Украине
Comments UA
2024-11-27T15:00:03Z
На Западе заговорили о том, что Украина может оказаться в окружении стран-друзей России
Comments UA
2024-12-07T06:30:46Z
"Договорняк" и "слив" Донбасса: кто виноват в обвале украинского фронта
Comments UA
2024-11-29T13:15:32Z
Командир «Азова» прокомментировал убийство начальника колонии «Оленивка»
Comments UA
2024-12-09T17:54:16Z
Дезертирство становится массовым явлением: сколько бойцов ВСУ сбежали с фронта
Comments UA
2024-12-06T19:51:22Z
Враг продвинулся возле ряда населенных пунктов: список
TSN
2024-12-09T23:36:38Z
Россияне осудили девять защитников Мариуполя
Корреспондент
2024-12-11T10:36:59Z
Враг продвигается в Донецкой области: в DeepState обновили карту боевых действий
TSN
2024-12-11T10:36:53Z
Морские дроны ВСУ славно поохотились за вражеской авиацией в районе Керчи: СБУ публикует ВИДЕО
Новости Украины
2024-12-09T18:21:50Z
В Ровно продали два демонтированных советских памятника за 120 тысяч гривен
Комсомольская правда
2024-12-10T15:46:11Z
Огромная дыра: как выглядит Ан-2, который россияне перепутали с украинским БПЛА
Фокус
2024-11-29T14:15:56Z
Популярная российская актриса родила первенца в 53 года
Comments UA
2024-11-30T21:33:50Z
Популярный украинский певец рассказал об измене с шестью партнерами одновременно
Comments UA
2024-12-10T15:45:57Z
Беременная девушка Венсана Касселя показала новые фото топлесс
Comments UA
2024-11-30T22:33:41Z
Михаил Поплавский впервые за долгое время показал своего подросшего внука
Фокус
2024-12-07T20:51:29Z
Сара Джессика Паркер станет членом жюри Букеровской премии
Корреспондент
2024-12-11T10:54:17Z
Жена Остапчука рассказала о родах и первых днях материнства
Корреспондент
2024-12-11T09:06:30Z
Сын Таисии Повалий публично назвал маму "предательницей" после того, как недавно поддержал ее
TSN
2024-12-10T20:15:22Z
Теща Jay-Z оправдалась за лайк посту об обвинении ее зятя в изнасиловании несовершеннолетней
Фокус
2024-12-10T11:00:45Z
Почти ослепший Элтон Джон рассказал, как идеально отпраздновать Рождество
Фокус
2024-12-09T18:12:04Z
Pornhub подвел итоги 2024 года: что искали украинцы
TSN
2024-12-11T07:06:17Z
Российский "самолет смерти" Ил-62 долетел до Днепра: что известно о его полете
Comments UA
2024-12-03T18:57:59Z
«Британская армия будет уничтожена за год»: в Британии сделали потрясающее заявление, оценив войну РФ и Украины
Апостроф
2024-12-05T12:16:37Z
Во Львове умер отец Евгении Базилевич, которая вместе с дочками погибла в сентябре в результате российского удара
Комсомольская правда
2024-12-05T21:36:32Z
НАТО планирует увеличить оборонные расходы до 3%
Корреспондент
2024-12-11T11:21:45Z
Зеленский назвал основную цель для ВСУ
Корреспондент
2024-12-11T11:12:00Z
"Удар по самолюбию": мужчина рассмеялся, внимательно просмотрев свой чек в магазине
Фокус
2024-12-11T08:39:37Z
Какой завтра, 12 декабря, праздник – все об этом дне, какой церковный праздник, что нельзя делать
TSN
2024-12-11T07:06:22Z
Некоторым украинцам придется поменять водительские права
Хвиля
2024-12-11T05:03:45Z
Принадлежат двум известным олигархам: Украина арестовала семь пассажирских авиалайнеров
Апостроф
2024-12-10T19:46:21Z
Доплаты к пенсии: кто их может получить в декабре
ZN UA
2024-12-01T06:03:06Z
Украинцы будут возвращать продукты в супермаркеты по новым правилам
TSN
2024-11-28T11:17:15Z
ПФУ разъяснил правила зачисления двойного пенсионного стажа для медработников
Хвиля
2024-12-07T06:30:09Z
УЗ планирует запустить индексированные тарифы с февраля 2025 года
Корреспондент
2024-12-11T10:27:19Z
Кабмин согласовал кандидатуры в наблюдательный совет Укрэнерго от государства
Корреспондент
2024-12-11T09:51:04Z
Банки хотят ввести новые правила: кто попадет под усиленный контроль
Знай
2024-12-05T16:36:55Z
Продукты подорожают, а налоги вырастут: чего ждать украинцам в декабре 2024 года
Фокус
2024-12-05T14:03:20Z
Пенсионеров, рабочих и бюджетников переведут на электронную гривну: что готовит Нацбанк
Хвиля
2024-12-03T19:24:24Z
Прожить на 5 лет дольше, потратив 2 часа: ученые узнали о простом способе достижения долголетия
Фокус
2024-11-27T13:42:17Z
Три знака Зодиака, которым стоит быть осторожнее на выходных 7-8 декабря 2024 года
Фокус
2024-12-06T18:12:48Z
Лунный гороскоп на 9 декабря, понедельник
Marie Claire
2024-12-08T21:06:43Z
Теплая пижама или отопление: что выбрать для здорового сна
Знай
2024-11-27T12:51:42Z
Известно, когда на украинский рынок выйдет первый препарат медканнабиса
Корреспондент
2024-12-11T11:21:26Z
Можно ли пить чай сразу после еды: ответ вас непременно удивит
UAToday
2024-12-11T10:03:12Z
Гарвардский врач рассказала, как похудеть: пять действительно работающих советов
Comments UA
2024-11-27T15:42:22Z
Зачем специалисты советуют подвешивать капусту для кур зимой: как это правильно сделать
TSN
2024-12-11T09:36:02Z
Попробовать смерть на вкус: популярный продукт оказался причиной развития рака толстой кишки
Фокус
2024-12-11T07:57:30Z
"Я тебе выколю сейчас глаз ручкой": в Полтавском ТЦК отреагировали на высказывание военкома
Фокус
2024-12-02T19:06:11Z
Дрон россиян атаковал авто МАГАТЭ по дороге к ЗАЭС
Корреспондент
2024-12-10T22:27:32Z
Смертельное ДТП в Днепре: последним за рулем BMW находился совершеннолетний фигурант
TSN
2024-12-04T01:12:53Z
Вытирал ноги об украинский флаг: мужчину отправят в психушку
TSN
2024-11-30T17:51:54Z
Атака на Запорожье: спасатели извлекли из-под завалов еще одно тело
TSN
2024-12-11T11:24:25Z
В Житомире 21-летний водитель сбил двух девушек-подростков
Корреспондент
2024-12-11T11:12:45Z
Ради побега за границу женился на родственнице с инвалидностью: ГПСУ разоблачила уклониста
Апостроф
2024-11-29T16:39:06Z
Украинка везла за границу шоколад с наркотиками: фото
TSN
2024-12-09T02:21:36Z
"Люди горели в машинах": подробности удара по Запорожью. ВИДЕО
Новости Украины
2024-12-06T18:15:05Z
Чизкейк из творога без выпечки: победительница "Мастер Шеф" дала простой рецепт
Политека
2024-12-10T23:30:34Z
Лучшая уличная еда мира: попали ли украинские блюда в топ
Comments UA
2024-11-29T15:27:58Z
Это принесет неудачу в 2025 году: от чего нужно отказаться в новогоднюю ночь
Comments UA
2024-12-03T03:33:59Z
Ароматное печенье на праздники на скорую руку: всего три ингредиента, а сколько вкуса
TSN
2024-12-11T10:36:48Z
Как правильно наносить хайлайтер: подробный гайд
TSN
2024-12-11T09:21:12Z
Как просить Зеленую Деревянную Змею об исполнении желания: 5 ритуалов для новогодней ночи
Marie Claire
2024-12-11T08:01:54Z
Гости будут в восторге: три рецепта, которые сделают ваш праздничный стол незабываемым
Comments UA
2024-12-11T04:00:17Z
Эти продукты категорически запрещено употреблять при проблемах с зубами
Comments UA
2024-12-11T03:30:44Z
Нужна только стиральная машина: лайфхак, который поможет высушить белье в два раза быстрее
Marie Claire
2024-12-11T03:00:33Z
Названы сроки реванша между Дюбуа и Джошуа
Корреспондент
2024-11-27T16:54:44Z
Тоттенгем — Челсі 3:4 Відео голів та огляд матчу АПЛ
Football.ua
2024-12-08T20:19:56Z
Украинская Премьер-лига: результаты всех матчей 16-го тура, видео голов
ZN UA
2024-12-05T12:21:24Z
Промоутер назвал недостаток Усика, которым не воспользовался Фьюри
Корреспондент
2024-12-11T11:00:23Z
Мюллер сравнялся по количеству сезонов с забитыми мячами в ЛЧ с Роналду
Корреспондент
2024-12-11T05:09:43Z
"Шахтер" потерпел сокрушительное поражение от "Баварии" в Лиге чемпионов
TSN
2024-12-10T22:03:33Z
Экс-промоутер Кличко рассказал, с кем тот точно не подерется в случае возвращения
Корреспондент
2024-12-10T21:18:20Z
Не сможет играть в Италии: футболисту "Фиорентины" сделали операцию после остановки сердца
ZN UA
2024-12-10T20:31:57Z
Зинченко отсутствовал на открытой тренировке перед матчем Арсенала в ЛЧ
Корреспондент
2024-12-10T19:36:31Z
На Россию упал астероид: подробности. ВИДЕО
Новости Украины
2024-12-03T19:12:49Z
На 50% эффективнее обычных: новый датчик улучшит работу ветряных турбин
Фокус
2024-12-08T09:00:13Z
Пилот самолета объяснил, что произойдет, если пассажиры не включат режим полета на смартфоне
TSN
2024-12-09T19:27:36Z
Астрономы нашли редкую группу карликовых галактик, которые "общаются" между собой
TSN
2024-12-05T08:24:59Z
На Юпитере появились бури больше Земли: из-за них может исчезнуть особенность планеты
Фокус
2024-12-11T08:39:30Z
Жизненная проблема: через 58 лет решена задача о перемещении дивана, в чем суть
Фокус
2024-12-11T08:00:52Z
В 7 раз эффективнее обычных турбин: создан первый ветрогенератор, спроектированный ИИ
Фокус
2024-12-01T16:00:20Z
Комиссию по регулированию азартных игр и лотерей будет ликвидировано
Expres UA
2024-12-11T07:44:00Z
Кит-Казанова пересек три океана и установил абсолютный рекорд для всех видов: куда он спешил
Фокус
2024-12-11T07:36:27Z
Мощный и недорогой электрокроссовер Honda рассекретили до премьеры
Фокус
2024-12-11T08:06:32Z
Недорогая альтернатива Prado: в продажу поступает новый рамный внедорожник Toyota
Фокус
2024-12-10T15:12:25Z
Аккумуляторы электромобилей могут прослужить на 40% дольше: что выявили ученые
Фокус
2024-12-10T14:00:42Z
Три самых популярных модели автомобилей в Украине
Знай
2024-12-10T12:51:54Z
BYD выведет на мировой рынок мощный электрифицированный кроссовер для семьи
Фокус
2024-12-10T10:57:12Z
Их выпустили всего 24: на продажу выставили редкий спорткар 90-х за $300 000
Фокус
2024-12-10T10:00:13Z
В Киеве заметили дорогой кроссовер Rolls-Royce с ярким тюнингом
Фокус
2024-12-10T08:06:10Z
Пожертвовал бизнесом ради людей: в Китае торговец рыбой необычно тушил горящее авто
Фокус
2024-12-10T07:57:09Z
Звезды 2000-х: обнаружены коллекционные 16-летние спорткары Ford в новом состоянии
Фокус
2024-12-09T15:57:23Z