MY.UAНовини
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Далеко не всі, хто помітив цей автомобіль, одразу безпомилково назвуть марку та модель. Проте помітять точно всі, адже не звернути на нього увагу просто неможливо!

Поруч з  автівки більш звичних для українців брендів виглядають немов гвинтовий літак на фоні космічного літального апарата. І це не лише наші асоціації, а ідея самого виробника, яку й було цілеспрямовано втілено в життя. Вона зветься Mecha, або “футуристичний проблиск”. Зазвичай подібний вигляд мають або концепти,або надсучасні електрокари, а тут – серійне авто з ДВЗ. Цікаво? Нам теж, тож поспішаємо розібратися, що це за диво.

 

Звісно ж, це кросовер – найпопулярніший сьогодні формфактор. За габаритами (довжина 4590 мм, ширина 1900 мм, висота 1685 мм та колісна база 2720 мм) конкурентами Jetour Dashing можна вважати таких добре відомих нам гравців, як Hyundai Tucson, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Проте Dashing сприймається як гість із преміального сегмента, хоча коштує відчутно дешевше більшості зазначених моделей.

Погляньте хоча б на дверні ручки, що ховаються у площині кузова. На стрімкий купеподібний профіль, захоплюючу комбінацію плавних і прямих ліній, цікаву конфігурацію зовнішнього освітлення. Світлодіодні смуги, що забралися майже на капот – це денні ходові вогні, а ось адаптивне головне світло “замасковане” у верхніх зовнішніх кутах величезної радіаторної решітки – таке рішення тепер у тренді. Задні ліхтарі притягують погляд дивовижним малюнком у стилістиці фінішного прапорця, відмашкою якого зазвичай відмічають переможця перегонів. А ще закладаємося, що ключа такої форми ви не бачили! Дивовижний зразок сміливої дизайнерської думки, проте зручно лежить у руці. Втім, поспішаємо взятися за дверну ручку, що її люб’язно висунув нам назустріч, адже в салоні теж вистачає оригінальних, стильних і трендових рішень.

Насамперед увагу привертають чіткі горизонтальні лінії мінімалістичної панелі приладів, вдало підкреслені багатокольоровим діодним підсвітленням, та приємні матеріали оздоблення: фактурний м’який пластик, шкіра із якісного замінника і замша. Остання наразі особливо популярна в автомобілебудуванні, її використовує більшість брендів зі світовим ім’ям. Але такого майстерного тиснення, як на правій частині торпедо Jetour Dashing, на замшевих панелях інших виробників ми ще не зустрічали. Також замша дуже вдало доповнює бокові частини сидінь, і тут вже йдеться не лише про красу, але й про практичність, адже без цих вставок сидіння з перфорованої екошкіри були б не настільки зручними. А так вони чудово тримають тіло в поворотах, до того ж кермо Jetour Dashing також повністю оформлене із тієї ж екошкіри.  

Салон Jetour Dashing дуже світлий завдяки надвеликому 75-дюймовому люку, дуже просторий та ще й найширший у своєму класі, на чому особливо наголошує виробник. Задля перевірки цього факту ми спеціально запросили знайомого бійця, кремезного дядьку зростом 196 см з широчезними плечима.

Виявилося, що твердження це цілком правдиве: наш велетень розмістився вельми зручно і особисто відзначив, що за обсягом місця для плечей Jetour Dashing перевершує не лише конкурентів, але й вищі класом автівки. І над головою дуже високим людям цілком вистачає простору, і для ніг його вдосталь. 

Але це стосується переважно задньої частини салону. Щодо передньої, то туди нашому “тестовому дядьку” взагалі було трошки складно забратися. Адже передній дверний отвір порівняно вузький, а верхня частина майже трикутної форми змушує сильно нахиляти голову. До того ж передні крісла Jetour Dashing хоча й привертають увагу своєю аерокосмічною формою, на відміну від задніх мають нерегульовані підголівники, і вони теж виявилися замалими для людини зростом 196 см.

Решта частини нашої тестової команди, люди зростом 175-185 см, ніяких складнощів на передньому ряді кросовера не відчули. Навпаки, всі відзначили напрочуд зручну посадку у кріслах. Тож можемо зробити висновок: дуже високих людей Jetour Dashing радий вітати переважно на задньому ряді, а якщо ви середнього зросту чи навіть трошки вище, вам буде зручно скрізь.

Розібравшись з нюансами внутрішнього планування та оздоблення, переходимо до оснащення салону. Перш за все увагу до себе привертає центральний дисплей. Він просто величезний, діагоналлю 15,6 дюйма – і це, здається, рекорд, адже у конкурентів екрани значно менші. І навіть не у конкурентів: до прикладу, у BMW X3 діагональ становить 14,9 дюйма.

Зауважимо, що центральний дисплей тут має особливе значення, оскільки за його допомогою в Jetour Dashing налаштовується геть усе: від бокових дзеркал та висоти відкриття кришки багажника до температури та режимів зовнішнього освітлення. Фізичних клавіш у салоні майже немає! Навіть обігрів сидінь вмикається і регулюється за допомогою дисплея. Чи не доведеться морозним ранком довго чекати, поки завантажиться мультимедійка та можна буде нарешті увімкнути рятівний підігрів? Зізнаємося, у нас були певні побоювання, але швидкість завантаження системи, оснащеної новітнім потужним процесором від Qualcomm, виявилася просто космічною. При плюсовій температурі повітря екран взагалі запускається миттєво, при -5 градусах довелося зачекати буквально декілька секунд. Загалом мультимедійка завантажується навіть швидше, ніж у деяких японських конкурентів, і це нас неабияк здивувало. Ну і якщо вже йшлося про підігрів сидінь, згадаємо і про вентиляцію, яка у Jetour Dashing є навіть у стартовому оснащенні – і це черговий привід для здивування, зауважте.

Коли екран оживає, очі розбігаються від наявного функціоналу! Почнемо з чи не найважливішого для водія: системи кругового огляду. Вона пропонує чудове зображення з гарною деталізацією та одразу декілька режимів на вибір, у тому числі 3D. На великому екрані це виглядає просто феєрично. Можна обирати потрібний ракурс і навіть масштабувати зображення спереду чи ззаду автівки. Не помітити щось поруч з Jetour Dashing, дивлячись на величезну та яскраву картинку з системи огляду – це ще треба примудритися.

Далі відзначимо величезну кількість усіляких налаштувань – від кольорів фонової підсвітки салону до чутливості електронних асистентів водія. Як ми вже згадували, навіть положення бічних дзеркал тут налаштовуються через меню, і навіть положення сидінь при бажанні можна за допомогою екрана налаштувати. Хоча для останніх Jetour Dashing робить виняток, пропонуючи ще й традиційні клавіші збоку крісел.

Спочатку звертатися до екрана буквально за всім, зізнаємося, було незручно, але тільки спочатку, бо звикаєш на диво швидко. До того ж все виявляється простіше, ніж здається, бо Dashing вміло підказує, як все зробити. З тими ж дзеркалами, наприклад, все відбувається за таким алгоритмом: спочатку обираєш на екрані, яке саме дзеркало треба налаштувати, а потім задаєш потрібне положення за допомогою клавіш на кермі.

Можна подумати, що Jetour Dashing намагається все ускладнити, але ні. Інколи бортове меню значно спрощує деякі операції. Наприклад, одним натисканням віртуальної клавіші на дисплеї можна увімкнути дуже зручний режим провітрювання, коли Jetour Dashing одночасно опускає ліве переднє та праве заднє бокове скло сантиметрів на п’ять, створюючи в салоні приємний протяг.

Apple CarPlay і Android Auto? Так, та ще й бездротові. Також за допомогою функції Mirror Screen центральний дисплей Jetour Dashing вміє відображати зміст екрана вашого смартфона. 

Зауважимо також, що цей автомобіль добре спілкується українською – десь на 99%. Ще один відсоток написів у бортовому меню займає англійська (фразу “Jetour always at you command” ви завжди бачите в лівому верхньому кутку дисплея) та фірмовий сленг. Так, ми знайшли в меню вельми цікавий напис “Мілейг подорожував”. Спочатку, звісно, пораділи за Мілейга-мандрівника, бо зараз далеко не кожен може дозволити собі подорожі. А потім виявилося, що Мілейг – то ми самі, адже так Jetour Dashing позначає наш пробіг у тріп-комп’ютері. І це аніяк не дратує, радше звеселяє. Бо треба визнати, меню дійсно величезне, і маємо віддати належне перекладачам, що все ж таки гарно його адаптували, постаралися.  

Награвшись зі здоровезним екраном, натішившись його кольорами, роздільною здатністю та чутливістю на дотик (зреагував навіть на палець у шкіряний рукавичці!), починаєш помічати інші цікаві деталі. Приміром, площадку для смартфона: вона не лише вміщує апарат будь-яких габаритів та оснащена бездротовим зарядним пристроєм, але навіть має вентиляцію! І це дуже корисно, оскільки під час бездротового заряджання смартфони сильно гріються. А ще салон новенького Jetour Dashing приємно пахне – можемо стверджувати це, адже ми були першими, хто тестував цей конкретний автомобіль. Такий собі тонкий ненав’язливий аромат, зазвичай притаманний значно дорожчим авто.

Закінчити опис салону хочемо насправді ексклюзивною деталлю, яку ми раніше взагалі не зустрічали в інших автівках: Jetour Dashing уміє визначати якість повітря. Індикатор забрудненості мікроскопічними твердими частинками РМ 2.5 разом з покажчиком зовнішньої температури розташований на картах дверей. І він дійсно працює, ми мали змогу пересвідчитись у тому. Заїхавши на парковку, охоронці якої якраз розтопили піч, побачили, що значення “5” миттєво збільшилося до 13-ти. Нагадаємо, що нормою, згідно ВОЗ, вважається середньорічний показник, що не перевищує 10 мкг/м3. Враховуючи той факт, що ми все частіше бачимо сумне лідерство Києва у світі щодо якості повітря, здатність Jetour Dashing вимірювати забруднення повітря і, головне, очищувати його за допомогою спеціальних фільтрів не здається зайвою.

Але вже час їхати, тож нарешті познайомимося з рушійною силою цього кросовера. Тут виробник теж демонструє цікавий підхід, адже обидві наявні комплектації Jetour Dashing, Premium і Prestige, пропонують геть різні комбінації двигуна та трансмісії. У стартовому оснащенні Premium ви зустрінете двигун 1,5 л у поєднанні з 6-ступеневим роботом DCT, а в топовому Prestige – пару з 1,6-літрового мотора та 7-ступеневого робота з подвійним мокрим зчепленням.

У нас на тесті комплектація Prestige, тому розкажемо детальніше саме про 1,6-літровий двигун. Здається, з “молодшим” мотором його поєднує лише те, що обидва – бензинові турбовані та мають вбудований випускний колектор. Далі починаються суттєві розбіжності. Наш 1,6 л значно потужніший за 1,5 л: 190 проти 147 к.с. та 275 проти 210 Нм відповідно. Він суцільно алюмінієвий (у 1,5 л – чавунний блок), оснащений безпосереднім впорскуванням замість послідовного та подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Тож не дивно, що цей прогресивний двигун, незважаючи на значно серйозніші показники потужності та обертального моменту, має майже такий самий апетит, як і 1,5 л: 8,4 л/100 км проти 8,2 л/100 км у змішаному циклі. Паспортний показник цілком підтверджується даними бортового комп’ютера: Jetour Dashing їсть саме стільки, скільки й обіцяє.

Їде тестовий кросовер добре. Виробник не надає інформації щодо розгінної динаміки, проте її можна назвати цілком достатньою: Jetour Dashing швидко та адекватно реагує на акселератор, а звичне для трансмісій з подвійним зчепленням “посмикування” на невеличких швидкостях, коли коробка постійно обирає між першою та другою передачею, тут дуже легке і майже не відчувається. Так само легко та зручно водію буде обрати і напрямок руху, оскільки перемикач режимів трансмісії розташований на правому руків’ї під кермом.

Доволі зручною в користуванні виявилася і специфічна організація кокпіта, дещо схожа на i-Cockpit від Peugeot. Але якщо там на невеличку панель приладів треба дивитися зверху керма, то у Jetour Dashing – крізь нього, чому сприяє форма останнього: як ви бачите на фото, це не зовсім коло. Втім, 2,5 оберту від упору до упору зовсім не напружують, і щодо керма у нас лише одне побажання: хотілося б трошки менш слизького оздоблення. Зверніть увагу: на кермі є багатофункціональна клавіша, призначення якої водій може обирати сам. Ми обрали підігрів і не пожалкували: зручно вмикається, добре гріє.  

У Jetour Dashing Prestige чималенькі як для свого класу 20-дюймові колеса, проте навіть на них він виявився доволі комфортним: дається взнаки багатоважільна задня підвіска. Кросовер адекватно реагує на асфальтові хвилі, не підстрибує на лежачих поліцейських і водночас не завалюється у поворотах, а кліренс у 160 мм можна вважати цілком достатнім для міста і нескладних ґрунтових маршрутів, де має цілком вистачити виключно переднього привода, яким оснащений Jetour Dashing. Варто відзначити добру шумоізоляцію салону на різних типах покриття і гарну якість його збирання, адже навіть на бруківці не скрипнула жодна деталь. 

Що ще додати до його портрета? Мабуть, наявність пакета сучасних систем безпеки та асистентів водія – від контролю сліпих зон та адаптивного круїз-контролю до системи автономного екстреного гальмування та попередження про поперечне зіткнення позаду.

Нам лишається лише згадати ціни, і ця згадка має бути приємною для гаманця, адже Jetour Dashing стартує з відмітки 1 030 000 грн за комплектацію Premium. Зараз вона навіть дешевша – 970 000 грн – завдяки акційній пропозиції. На топову комплектацію Prestige знижок наразі немає, проте прайс у 1 150 000 грн все одно виглядає дуже привабливим як для автівки з такими можливостями та таким оснащенням.

Додатковим аргументом на користь Jetour Dashing можуть стати й умови гарантії. Згадаємо їх тут насамперед для тих, хто все ще підозріло ставиться до китайського автопрому. Так ось, на нові автомобілі Jetour Dashing в Україні встановлена гарантія протягом 60 місяців або 150 000 км; гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом строку дії гарантії на автомобіль. Більшість найважливіших вузлів – паливні форсунки, помпи, стартер, усі види ременів, амортизатори тощо – мають гарантію 36 місяців або 60 тис. км.

Рекомендуємо особисто познайомитися з Jetour Dashing, адже такий досвід стовідсотково виявиться цікавим: дуже яскравий, прогресивний і багато в чому неповторний автомобіль.   

 



Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Предала свою страну и поехала развлекать россиян: хореограф из Украины перекроила себя
Comments UA
2025-01-09T20:57:54Z
Остап Ступка рассказал подробности романа с младшей на 35 лет возлюбленной
Комсомольская правда
2025-01-11T07:51:48Z
Известная украинская ведущая высказалась о проблемах в браке после рождения сына: "Меньше романтики"
TSN
2025-01-11T14:54:58Z
Седокова хочет забрать деньги покойного мужа, который убил себя: семья спортсмена в шоке
Comments UA
2025-01-09T21:21:07Z
Бывший друг Пугачевой и поэт – пропагандист попал под санкции
Comments UA
2025-01-20T20:57:42Z
Денюжки любят эти цвета: эзотерики ответили, какие оттенки в одежде привлекут богатство
Знай
2025-01-20T20:51:30Z
"Один из самых страшных фильмов, который вы увидите в этом году": Вышел трейлер хоррора "Присутствие"
GameMag
2025-01-20T20:42:34Z
Надя Дорофеева была вынуждна отвечать про Дантеса снова: "Какая была любовь? Это низко"
Знай
2025-01-20T19:51:58Z
Роскошь и статус: 10 лучших инаугурационных образов первых леди США
Фокус
2025-01-20T18:45:11Z
"Это пример другим": Зеленский рассказал, где находятся его дети во время войны
Фокус
2025-01-11T11:51:36Z
Зеленский ответил на петицию об отмене раздачи "тысячи Зеленского"
Comments UA
2025-01-09T08:46:28Z
Германия создаёт новую дивизию для защиты стратегических объектов
Апостроф
2025-01-11T15:12:30Z
Женщин отпустят на пенсию досрочно: кому не нужно ждать 60 лет
Знай
2025-01-08T17:36:45Z
День ангела 21 января: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-01-20T22:18:28Z
"Зигнул?": в СМИ обсуждают странный жест Маска
Корреспондент
2025-01-20T22:03:13Z
В Украину прибыла первая партия новейших немецких бронемашин Lynx
Апостроф
2025-01-09T14:00:11Z
ВСУ получили новейшую БМП Lynx KF41 от Rheinmetall: на что способна машина
Фокус
2025-01-08T07:57:37Z
Rheinmetall передал Украине новейшую БМП Lynx
ZN UA
2025-01-07T22:33:49Z
Трамп круто изменил обещание по поводу войны в Украине: на Западе узнали подробности
Comments UA
2025-01-09T20:30:37Z
В МИД РФ истерически отреагировали на адские санкции Байдена: каким ответом грозят
Comments UA
2025-01-11T18:42:38Z
Украина будет без ЕС и НАТО: кандидат в президенты Польши поставил ультиматум
Comments UA
2025-01-09T23:15:05Z
Сбежавший в Румынию детектив НАБУ оказался причастен к фальсификации дела ПриватБанка
Комсомольская правда
2025-01-11T17:12:43Z
Марс и окончание войн. Инаугурация Трампа
Корреспондент
2025-01-20T22:30:19Z
Война — день 1063: мир замер в ожидании решений Трампа, а в России горят нефтебазы
Telegraf
2025-01-20T22:06:24Z
Беларусь стянула войска на границу с Украиной: в СНБО прокомментировали
Фокус
2025-01-07T19:51:32Z
«Коррупция» ни при чем: Известна настоящая причина, почему Украину не берут в НАТО
Comments UA
2025-01-08T07:39:30Z
Спецпредставитель Трампа отложил визит в Киев — Reuters
ZN UA
2025-01-07T12:27:53Z
Ночью Россия атаковала Никопольщину и Киевщину
Комсомольская правда
2025-01-10T06:39:46Z
ВСУ выбили солдат Кима из села в Курской области. ВИДЕО
Новости Украины
2025-01-09T17:33:30Z
Угроза атак и перебоев связи: известный астролог предупредил об опасности для нескольких областей Украины
Знай
2025-01-20T21:30:22Z
Таро гороскоп на день: кому следует быть готовым к неудачам
Comments UA
2025-01-20T21:09:24Z
Бои за Покровск: оккупанты целый день беспорядочно обстреливаю город. ВИДЕО
Новости Украины
2025-01-20T20:57:46Z
ВСУ заминировали тыловые области Украины: что известно
Comments UA
2025-01-20T19:45:11Z
Применили танк против ДРГ РФ: как ВСУ ведут уличные бои в Торецке
Фокус
2025-01-20T18:51:59Z
Новый БпЛА-разведчик и не только: бойцы Третьей штурмовой показали, как сбивают вражеские дроны на Харьковщине
Апостроф
2025-01-20T17:39:38Z
Угроза для большого города: россияне стоят уже у границы с Днепропетровщиной
Comments UA
2025-01-20T17:33:55Z
В Киеве столкнулись минивэн и автобус: есть погибшие, а среди травмированных - дети
Апостроф
2025-01-11T21:48:39Z
Удар по Запорожью: количество пострадавших возросло
TSN
2025-01-08T21:27:51Z
В Запорожье количество пострадавших возросло до 122
Корреспондент
2025-01-09T18:21:58Z
В Энгельсе масштабный пожар на нефтебазе после атаки дронов – росСМИ
ZN UA
2025-01-08T01:40:56Z
Подробности драки в Белой Церкви: 16-летнему подростку объявили подозрение, ему грозит 12 лет
TSN
2025-01-20T21:51:05Z
За секунду до удара монета спасла отца и дочь от смерти в ужасном ДТП
Фокус
2025-01-20T21:42:42Z
Возле нефтебазы под Воронежем снова громко: что известно
Апостроф
2025-01-20T20:03:08Z
Страшное убийство в РФ: изуродованное тело женщины нашли в автомобиле известного российского актера
Comments UA
2025-01-20T19:57:47Z
Мобилизация в Одессе: сотрудники ТЦК порвали справку об отсрочке и затащили мужчину в бус
Фокус
2025-01-20T19:42:09Z
Почему категорически запрещено присваивать найденные вещи и при чем здесь предрассудки
Comments UA
2025-01-09T23:30:46Z
Как защититься от сплетен в коллективе: магический ритуал с водой и булавкой
Знай
2025-01-20T21:51:20Z
Положите курицу под "шапочку": это мясо еще никогда не было таким сочным
Telegraf
2025-01-20T20:30:22Z
Как ругаться на украинском: чем заменить слово "блин"
TSN
2025-01-20T19:24:59Z
Зачем опытные кулинары добавляют в тест минеральную воду
TSN
2025-01-20T17:39:06Z
Вкусно и быстро: интересные рецепты завтраков на любой вкус
GlavRed
2025-01-20T17:27:18Z
Какое молоко нельзя добавлять в кофе, потому что испортите напиток: советы экспертов
UAToday
2025-01-20T16:33:24Z
6 вещей в нашем доме, которые следует мыть каждый день: об этом нужно обязательно знать
TSN
2025-01-20T16:24:39Z
Гороскоп на вторник 21 января 2025 года
UAToday
2025-01-20T16:03:58Z
Доллар в Украине приблизился к новой психологической отметке - курс валют
Известия Киев
2025-01-10T06:27:02Z
Работает ПВО: европейским авиакомпаниям не советуют летать в РФ
Корреспондент
2025-01-09T22:48:48Z
МИД ответил на манипулятивные заявления Венгрии относительно транзита и цен на газ
Европейская правда
2025-01-08T12:48:41Z
Инаугурация Трампа обвалила цены на нефть: объявлен режим ЧП в сфере энергетики
Новости Украины
2025-01-20T19:18:52Z
Новый перерасчет тарифов: в каких коммунальных платежках произойдут изменения
Знай
2025-01-20T18:36:34Z
Мировые цены на сахар упали до трехлетнего минимума
Корреспондент
2025-01-20T18:21:13Z
Курс доллара пошел вверх после трехдневного понижения
Корреспондент
2025-01-20T17:18:57Z
​У Зеленского увидели позитив в объявлении Трампом чрезвычайного энергетического состояния
Апостроф
2025-01-20T17:18:32Z
В Украине пенсионеров заставляют заполнить анкету, чтобы не потерять выплаты: заявление ПФУ
Знай
2025-01-20T17:06:06Z
Kingdom Come: Deliverance II выйдет в GOG этой весной
GameMag
2025-01-20T20:49:56Z
Понюхай вайфу: Технология Sony позволяет ощутить запах Infinity Nikki
GameMag
2025-01-20T20:49:56Z
Civilization VII ушла «на золото» за три недели до релиза
GameMag
2025-01-20T20:49:38Z
Resident Evil 6 может получить переиздание на PlayStation 5 и Xbox Series X|S
GameMag
2025-01-20T20:49:30Z
СМИ: В Госдуме создали группу по регулированию контента в видеоиграх
GameMag
2025-01-20T20:42:25Z
Мехи не оправдали ожиданий: Увольнения накрыли создателей MechWarrior 5: Clans
GameMag
2025-01-20T19:12:50Z
Покупка проектора для дома: на какие характеристики стоит обратить внимание
Фокус
2025-01-20T18:57:12Z
Анонсирован Stronghold Crusader: Definitive Edition — ремастер классики выйдет 15 июля на ПК
GameMag
2025-01-20T17:16:54Z
Прощай, дрифт? Контроллеры Nintendo Switch 2 действительно оборудованы стиками с эффектом Холла — инсайдер
GameMag
2025-01-20T17:09:44Z
Илон Маск намерен купить "Ливерпуль"
ZN UA
2025-01-07T17:36:42Z
"И выступайте хоть за чертов": от гимнаста Ковтуна требуют вернуть Украине деньги
Апостроф
2025-01-20T15:27:48Z
Валуев заявил, что РФ "в случае угрозы" готова приютить Ломаченко
Фокус
2025-01-20T14:03:47Z
Названо условие, при котором Джошуа может провести бой с Уайлдером
Корреспондент
2025-01-20T11:48:14Z
Чемпион Германии продлил контракт с 17-летним украинским футболистом
ZN UA
2025-01-20T11:33:10Z
В команде Чжилея раскрыли сроки боя против Усика
Корреспондент
2025-01-20T10:06:11Z
64-летний Ван Дамм повторил свой знаменитый танец из "Кикбоксера"
Комсомольская правда
2025-01-20T09:54:05Z
Болельщик выиграл солидную сумму благодаря дублю Нуньеса
Корреспондент
2025-01-20T09:45:51Z
Каталонская Барселона сенсационно не смогла одолеть Хетафе
Известия Киев
2025-01-20T09:33:51Z
Возьмут ли в армию с туберкулезом или гепатитом: какие болезни освобождают от службы
Знай
2025-01-10T19:06:40Z
Узнали время защиты организма: создан новый способ определения иммунитета после вакцинации
Фокус
2025-01-07T18:51:38Z
США и Китай останутся не у дел: британские ученые создадут мощнейший суперкомпьютер
Фокус
2025-01-20T19:15:25Z
Почему бульон после варки получается безвкусно: три скрытые ошибки, которые делают почти все
TSN
2025-01-20T17:21:29Z
Как похудеть без лишних усилий: 10 правил от известного тренера
TSN
2025-01-20T15:54:16Z
Запустили "комаропокалипсис": ученые смогли уничтожить 89% самок комаров с помощью грибка
Фокус
2025-01-20T14:00:59Z
Беременность меняет их навсегда: ученые выяснили как роды влияют на мозг женщин
Фокус
2025-01-20T13:30:36Z
Профилактика блох у котят: что нужно знать владельцам
Мій Харків
2025-01-20T12:13:17Z
Эта вещь на кухне может быть опасна для здоровья всей семьи
Comments UA
2025-01-20T11:54:38Z
В ДТП попал эксклюзивный Ferrari звезды "Формулы-1" за $2,5 миллиона
Фокус
2025-01-20T17:51:44Z
В США проверят сотни тысяч автомобилей Honda
Корреспондент
2025-01-20T15:18:19Z
Скутер-фура и двойник Tesla Cybertruck: японцы собрали серию футуристических электробайков
Знай
2025-01-20T14:51:57Z
На украинский рынок выходит новый Peugeot 3008: комплектации и цены
Фокус
2025-01-20T14:06:09Z
Первый суперкар Ford ушел с молотка по цене двух Bugatti
Фокус
2025-01-20T12:15:47Z
За руль категорически нельзя: какие возрастные ограничения действуют для водителей в Украине
Хвиля
2025-01-20T11:51:21Z
Range Rover на минималках: Tata готовит доступный премиальный электрокроссовер
Фокус
2025-01-20T11:15:12Z
КАЙФОВЫЙ КРОСОВЕР, ИЛИ НЕСКОЛЬКО ДНЕЙ С НОВЫМ PEUGEOT е-2008
Корреспондент
2025-01-20T08:21:49Z
3,4 с до сотни: в Киеве засветился 650-сильный электрокар Hyundai за 2 миллиона
Фокус
2025-01-20T07:36:17Z