MY.UAНовини
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Далеко не всі, хто помітив цей автомобіль, одразу безпомилково назвуть марку та модель. Проте помітять точно всі, адже не звернути на нього увагу просто неможливо!

Поруч з  автівки більш звичних для українців брендів виглядають немов гвинтовий літак на фоні космічного літального апарата. І це не лише наші асоціації, а ідея самого виробника, яку й було цілеспрямовано втілено в життя. Вона зветься Mecha, або “футуристичний проблиск”. Зазвичай подібний вигляд мають або концепти,або надсучасні електрокари, а тут – серійне авто з ДВЗ. Цікаво? Нам теж, тож поспішаємо розібратися, що це за диво.

 

Звісно ж, це кросовер – найпопулярніший сьогодні формфактор. За габаритами (довжина 4590 мм, ширина 1900 мм, висота 1685 мм та колісна база 2720 мм) конкурентами Jetour Dashing можна вважати таких добре відомих нам гравців, як Hyundai Tucson, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Проте Dashing сприймається як гість із преміального сегмента, хоча коштує відчутно дешевше більшості зазначених моделей.

Погляньте хоча б на дверні ручки, що ховаються у площині кузова. На стрімкий купеподібний профіль, захоплюючу комбінацію плавних і прямих ліній, цікаву конфігурацію зовнішнього освітлення. Світлодіодні смуги, що забралися майже на капот – це денні ходові вогні, а ось адаптивне головне світло “замасковане” у верхніх зовнішніх кутах величезної радіаторної решітки – таке рішення тепер у тренді. Задні ліхтарі притягують погляд дивовижним малюнком у стилістиці фінішного прапорця, відмашкою якого зазвичай відмічають переможця перегонів. А ще закладаємося, що ключа такої форми ви не бачили! Дивовижний зразок сміливої дизайнерської думки, проте зручно лежить у руці. Втім, поспішаємо взятися за дверну ручку, що її люб’язно висунув нам назустріч, адже в салоні теж вистачає оригінальних, стильних і трендових рішень.

Насамперед увагу привертають чіткі горизонтальні лінії мінімалістичної панелі приладів, вдало підкреслені багатокольоровим діодним підсвітленням, та приємні матеріали оздоблення: фактурний м’який пластик, шкіра із якісного замінника і замша. Остання наразі особливо популярна в автомобілебудуванні, її використовує більшість брендів зі світовим ім’ям. Але такого майстерного тиснення, як на правій частині торпедо Jetour Dashing, на замшевих панелях інших виробників ми ще не зустрічали. Також замша дуже вдало доповнює бокові частини сидінь, і тут вже йдеться не лише про красу, але й про практичність, адже без цих вставок сидіння з перфорованої екошкіри були б не настільки зручними. А так вони чудово тримають тіло в поворотах, до того ж кермо Jetour Dashing також повністю оформлене із тієї ж екошкіри.  

Салон Jetour Dashing дуже світлий завдяки надвеликому 75-дюймовому люку, дуже просторий та ще й найширший у своєму класі, на чому особливо наголошує виробник. Задля перевірки цього факту ми спеціально запросили знайомого бійця, кремезного дядьку зростом 196 см з широчезними плечима.

Виявилося, що твердження це цілком правдиве: наш велетень розмістився вельми зручно і особисто відзначив, що за обсягом місця для плечей Jetour Dashing перевершує не лише конкурентів, але й вищі класом автівки. І над головою дуже високим людям цілком вистачає простору, і для ніг його вдосталь. 

Але це стосується переважно задньої частини салону. Щодо передньої, то туди нашому “тестовому дядьку” взагалі було трошки складно забратися. Адже передній дверний отвір порівняно вузький, а верхня частина майже трикутної форми змушує сильно нахиляти голову. До того ж передні крісла Jetour Dashing хоча й привертають увагу своєю аерокосмічною формою, на відміну від задніх мають нерегульовані підголівники, і вони теж виявилися замалими для людини зростом 196 см.

Решта частини нашої тестової команди, люди зростом 175-185 см, ніяких складнощів на передньому ряді кросовера не відчули. Навпаки, всі відзначили напрочуд зручну посадку у кріслах. Тож можемо зробити висновок: дуже високих людей Jetour Dashing радий вітати переважно на задньому ряді, а якщо ви середнього зросту чи навіть трошки вище, вам буде зручно скрізь.

Розібравшись з нюансами внутрішнього планування та оздоблення, переходимо до оснащення салону. Перш за все увагу до себе привертає центральний дисплей. Він просто величезний, діагоналлю 15,6 дюйма – і це, здається, рекорд, адже у конкурентів екрани значно менші. І навіть не у конкурентів: до прикладу, у BMW X3 діагональ становить 14,9 дюйма.

Зауважимо, що центральний дисплей тут має особливе значення, оскільки за його допомогою в Jetour Dashing налаштовується геть усе: від бокових дзеркал та висоти відкриття кришки багажника до температури та режимів зовнішнього освітлення. Фізичних клавіш у салоні майже немає! Навіть обігрів сидінь вмикається і регулюється за допомогою дисплея. Чи не доведеться морозним ранком довго чекати, поки завантажиться мультимедійка та можна буде нарешті увімкнути рятівний підігрів? Зізнаємося, у нас були певні побоювання, але швидкість завантаження системи, оснащеної новітнім потужним процесором від Qualcomm, виявилася просто космічною. При плюсовій температурі повітря екран взагалі запускається миттєво, при -5 градусах довелося зачекати буквально декілька секунд. Загалом мультимедійка завантажується навіть швидше, ніж у деяких японських конкурентів, і це нас неабияк здивувало. Ну і якщо вже йшлося про підігрів сидінь, згадаємо і про вентиляцію, яка у Jetour Dashing є навіть у стартовому оснащенні – і це черговий привід для здивування, зауважте.

Коли екран оживає, очі розбігаються від наявного функціоналу! Почнемо з чи не найважливішого для водія: системи кругового огляду. Вона пропонує чудове зображення з гарною деталізацією та одразу декілька режимів на вибір, у тому числі 3D. На великому екрані це виглядає просто феєрично. Можна обирати потрібний ракурс і навіть масштабувати зображення спереду чи ззаду автівки. Не помітити щось поруч з Jetour Dashing, дивлячись на величезну та яскраву картинку з системи огляду – це ще треба примудритися.

Далі відзначимо величезну кількість усіляких налаштувань – від кольорів фонової підсвітки салону до чутливості електронних асистентів водія. Як ми вже згадували, навіть положення бічних дзеркал тут налаштовуються через меню, і навіть положення сидінь при бажанні можна за допомогою екрана налаштувати. Хоча для останніх Jetour Dashing робить виняток, пропонуючи ще й традиційні клавіші збоку крісел.

Спочатку звертатися до екрана буквально за всім, зізнаємося, було незручно, але тільки спочатку, бо звикаєш на диво швидко. До того ж все виявляється простіше, ніж здається, бо Dashing вміло підказує, як все зробити. З тими ж дзеркалами, наприклад, все відбувається за таким алгоритмом: спочатку обираєш на екрані, яке саме дзеркало треба налаштувати, а потім задаєш потрібне положення за допомогою клавіш на кермі.

Можна подумати, що Jetour Dashing намагається все ускладнити, але ні. Інколи бортове меню значно спрощує деякі операції. Наприклад, одним натисканням віртуальної клавіші на дисплеї можна увімкнути дуже зручний режим провітрювання, коли Jetour Dashing одночасно опускає ліве переднє та праве заднє бокове скло сантиметрів на п’ять, створюючи в салоні приємний протяг.

Apple CarPlay і Android Auto? Так, та ще й бездротові. Також за допомогою функції Mirror Screen центральний дисплей Jetour Dashing вміє відображати зміст екрана вашого смартфона. 

Зауважимо також, що цей автомобіль добре спілкується українською – десь на 99%. Ще один відсоток написів у бортовому меню займає англійська (фразу “Jetour always at you command” ви завжди бачите в лівому верхньому кутку дисплея) та фірмовий сленг. Так, ми знайшли в меню вельми цікавий напис “Мілейг подорожував”. Спочатку, звісно, пораділи за Мілейга-мандрівника, бо зараз далеко не кожен може дозволити собі подорожі. А потім виявилося, що Мілейг – то ми самі, адже так Jetour Dashing позначає наш пробіг у тріп-комп’ютері. І це аніяк не дратує, радше звеселяє. Бо треба визнати, меню дійсно величезне, і маємо віддати належне перекладачам, що все ж таки гарно його адаптували, постаралися.  

Награвшись зі здоровезним екраном, натішившись його кольорами, роздільною здатністю та чутливістю на дотик (зреагував навіть на палець у шкіряний рукавичці!), починаєш помічати інші цікаві деталі. Приміром, площадку для смартфона: вона не лише вміщує апарат будь-яких габаритів та оснащена бездротовим зарядним пристроєм, але навіть має вентиляцію! І це дуже корисно, оскільки під час бездротового заряджання смартфони сильно гріються. А ще салон новенького Jetour Dashing приємно пахне – можемо стверджувати це, адже ми були першими, хто тестував цей конкретний автомобіль. Такий собі тонкий ненав’язливий аромат, зазвичай притаманний значно дорожчим авто.

Закінчити опис салону хочемо насправді ексклюзивною деталлю, яку ми раніше взагалі не зустрічали в інших автівках: Jetour Dashing уміє визначати якість повітря. Індикатор забрудненості мікроскопічними твердими частинками РМ 2.5 разом з покажчиком зовнішньої температури розташований на картах дверей. І він дійсно працює, ми мали змогу пересвідчитись у тому. Заїхавши на парковку, охоронці якої якраз розтопили піч, побачили, що значення “5” миттєво збільшилося до 13-ти. Нагадаємо, що нормою, згідно ВОЗ, вважається середньорічний показник, що не перевищує 10 мкг/м3. Враховуючи той факт, що ми все частіше бачимо сумне лідерство Києва у світі щодо якості повітря, здатність Jetour Dashing вимірювати забруднення повітря і, головне, очищувати його за допомогою спеціальних фільтрів не здається зайвою.

Але вже час їхати, тож нарешті познайомимося з рушійною силою цього кросовера. Тут виробник теж демонструє цікавий підхід, адже обидві наявні комплектації Jetour Dashing, Premium і Prestige, пропонують геть різні комбінації двигуна та трансмісії. У стартовому оснащенні Premium ви зустрінете двигун 1,5 л у поєднанні з 6-ступеневим роботом DCT, а в топовому Prestige – пару з 1,6-літрового мотора та 7-ступеневого робота з подвійним мокрим зчепленням.

У нас на тесті комплектація Prestige, тому розкажемо детальніше саме про 1,6-літровий двигун. Здається, з “молодшим” мотором його поєднує лише те, що обидва – бензинові турбовані та мають вбудований випускний колектор. Далі починаються суттєві розбіжності. Наш 1,6 л значно потужніший за 1,5 л: 190 проти 147 к.с. та 275 проти 210 Нм відповідно. Він суцільно алюмінієвий (у 1,5 л – чавунний блок), оснащений безпосереднім впорскуванням замість послідовного та подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Тож не дивно, що цей прогресивний двигун, незважаючи на значно серйозніші показники потужності та обертального моменту, має майже такий самий апетит, як і 1,5 л: 8,4 л/100 км проти 8,2 л/100 км у змішаному циклі. Паспортний показник цілком підтверджується даними бортового комп’ютера: Jetour Dashing їсть саме стільки, скільки й обіцяє.

Їде тестовий кросовер добре. Виробник не надає інформації щодо розгінної динаміки, проте її можна назвати цілком достатньою: Jetour Dashing швидко та адекватно реагує на акселератор, а звичне для трансмісій з подвійним зчепленням “посмикування” на невеличких швидкостях, коли коробка постійно обирає між першою та другою передачею, тут дуже легке і майже не відчувається. Так само легко та зручно водію буде обрати і напрямок руху, оскільки перемикач режимів трансмісії розташований на правому руків’ї під кермом.

Доволі зручною в користуванні виявилася і специфічна організація кокпіта, дещо схожа на i-Cockpit від Peugeot. Але якщо там на невеличку панель приладів треба дивитися зверху керма, то у Jetour Dashing – крізь нього, чому сприяє форма останнього: як ви бачите на фото, це не зовсім коло. Втім, 2,5 оберту від упору до упору зовсім не напружують, і щодо керма у нас лише одне побажання: хотілося б трошки менш слизького оздоблення. Зверніть увагу: на кермі є багатофункціональна клавіша, призначення якої водій може обирати сам. Ми обрали підігрів і не пожалкували: зручно вмикається, добре гріє.  

У Jetour Dashing Prestige чималенькі як для свого класу 20-дюймові колеса, проте навіть на них він виявився доволі комфортним: дається взнаки багатоважільна задня підвіска. Кросовер адекватно реагує на асфальтові хвилі, не підстрибує на лежачих поліцейських і водночас не завалюється у поворотах, а кліренс у 160 мм можна вважати цілком достатнім для міста і нескладних ґрунтових маршрутів, де має цілком вистачити виключно переднього привода, яким оснащений Jetour Dashing. Варто відзначити добру шумоізоляцію салону на різних типах покриття і гарну якість його збирання, адже навіть на бруківці не скрипнула жодна деталь. 

Що ще додати до його портрета? Мабуть, наявність пакета сучасних систем безпеки та асистентів водія – від контролю сліпих зон та адаптивного круїз-контролю до системи автономного екстреного гальмування та попередження про поперечне зіткнення позаду.

Нам лишається лише згадати ціни, і ця згадка має бути приємною для гаманця, адже Jetour Dashing стартує з відмітки 1 030 000 грн за комплектацію Premium. Зараз вона навіть дешевша – 970 000 грн – завдяки акційній пропозиції. На топову комплектацію Prestige знижок наразі немає, проте прайс у 1 150 000 грн все одно виглядає дуже привабливим як для автівки з такими можливостями та таким оснащенням.

Додатковим аргументом на користь Jetour Dashing можуть стати й умови гарантії. Згадаємо їх тут насамперед для тих, хто все ще підозріло ставиться до китайського автопрому. Так ось, на нові автомобілі Jetour Dashing в Україні встановлена гарантія протягом 60 місяців або 150 000 км; гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом строку дії гарантії на автомобіль. Більшість найважливіших вузлів – паливні форсунки, помпи, стартер, усі види ременів, амортизатори тощо – мають гарантію 36 місяців або 60 тис. км.

Рекомендуємо особисто познайомитися з Jetour Dashing, адже такий досвід стовідсотково виявиться цікавим: дуже яскравий, прогресивний і багато в чому неповторний автомобіль.   

 



Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Відомий гуморист заговорив про участь у Нацвідборі та розкрив, чому Тіна Кароль торік йому відмовила
TSN
2025-09-16T15:33:14Z
В Україні за час повномасштабної війни загинули 340 митців та медійників
УкраинФорм
2025-09-16T15:27:56Z
Ольга Горбачова після розлучення з Нікітіним заговорила про нові стосунки
TSN
2025-09-16T15:21:43Z
"Так важила лише в школі" - дружина Остапчука показала тіло майже через рік після пологів
Gazeta UA
2025-09-16T15:18:02Z
Ірина Горова пригадала, як змінювалася її донька: рідкісні фото
Gazeta UA
2025-09-16T15:15:43Z
Це вже давно не в моді: які кухонні шафи стали антитрендами
Gazeta UA
2025-09-16T14:54:17Z
У віці 91 року померла відома американська акторка
Фокус
2025-09-16T14:51:43Z
Різатдінова з підрослим 7-річним сином повторила танець Jerry Heil: співачка відреагувала
TSN
2025-09-16T14:48:28Z
"Дякую, що не підвела": Комаровський назвав Пугачову "богом"
Фокус
2025-09-16T14:30:46Z
Переробники соняшнику активізували закупівлі: ціни зростають
AgroPortal
2025-09-16T16:00:31Z
Україна підвищить мінімалку вперше з 2024 року: яку зарплату почнуть платити
Хвиля
2025-09-16T16:00:09Z
Робота для пенсіонерів у Кривому Розі: на якій посаді можна заробляти від 25 тисяч гривень
Политека
2025-09-16T15:30:09Z
В Україні змінився курс долара та євро: скільки тепер коштує валюта
GlavRed
2025-09-16T15:27:23Z
Укрпошта спростувала дефолт: Смілянський пояснив збитки 2024 року
24tv
2025-09-16T15:15:14Z
Європа оголошує Росії "тиху війну": 2 млн тонн чистого джерела енергії замінять газ
Фокус
2025-09-16T15:12:57Z
Аль Капоне від геймінгу: продавця фальшивих консолей Nintendo затримали через погані відгуки
24tv
2025-09-16T15:12:33Z
Бюджет України на 2026 рік: на що витратять більше грошей, а які витрати "поріжуть"
24tv
2025-09-16T15:09:28Z
Борги на ринку електроенергії досі сягають десятків мільярдів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:06:59Z
Детективу НАБУ Магамедрасулову оголосили нову підозру
УкраинФорм
2025-09-16T16:12:54Z
Після перевірок уже звільнили 57 прокурорів зі статусом інвалідності - Кравченко
УкраинФорм
2025-09-16T16:09:16Z
На страйках у Франції в четвер чекають до 800 тисяч людей
Европейская правда
2025-09-16T16:09:14Z
"Є певні дані і реальні шанси": в Раді назвали точні терміни закінчення війни
GlavRed
2025-09-16T16:06:06Z
США не вводитимуть нові мита на Китай без аналогічних кроків ЄС – міністр фінансів
iPress
2025-09-16T16:03:41Z
Єврокомісія запропонує санкції проти Ізраїлю у зв'язку з ескалацією війни в Газі
Европейская правда
2025-09-16T15:54:53Z
Болгарія заарештувала російського судновласника у зв'язку з кривавим вибухом у порту Бейрута
Европейская правда
2025-09-16T15:54:50Z
ООН закликає Ізраїль негайно зупинити наземний штурм Гази
iPress
2025-09-16T15:54:41Z
"Радіостанція судного дня" видала нове слово: у ньому навіть є сенс
Telegraf
2025-09-16T15:54:39Z
У Греції вперше підняли речі з затонулого круїзного лайнера "Британнік"
Комсомольская правда
2025-09-16T15:57:38Z
На Львівщині мати вчиняла домашнє насильство над своїми дітьми: відео з'явилося у соцмережах
24tv
2025-09-16T15:48:34Z
Правоохоронці затримали шахраїв, які видавали себе за волонтерів та ошукували цивільних і військових
InternetUA
2025-09-16T15:33:51Z
Будинок на тещу, авто на батька: чиновника ТЦК підозрюють у махінаціях
360ua.news
2025-09-16T15:27:04Z
Трагедія в Ужгородській лікарні: пацієнт загинув під час пожежі, яку, ймовірно, спричинив сам
TSN
2025-09-16T15:21:48Z
В Ужгороді сталася пожежа у лікарні, загинула людина
УкраинФорм
2025-09-16T15:09:19Z
В убивстві з корисливих мотивів пенсіонерки у Ямполі відозрюють її сусіда–рецидивіста
Украина Криминальная
2025-09-16T15:03:47Z
В Ужгороді горіла лікарня, загинув пацієнт: відео наслідків від ДСНС
24tv
2025-09-16T14:39:40Z
Смертельна ДТП у Києві: нові деталі у справі працівника прокуратури Молочного, який збив жінку
24tv
2025-09-16T14:24:13Z
В Гренландії проходять військові навчання, які очолюють данські військові
Европейская правда
2025-09-16T16:12:21Z
Жінка купила загублену валізу і не повірила, скільки заробила на цьому
Фокус
2025-09-16T16:12:20Z
«Транснєфть» повідомила про скорочення поставок через атаки дронів – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T16:03:36Z
Це була пастка, – інтерв'ю ексмера Херсона про жахи полону, обмін та найбільший біль
24tv
2025-09-16T16:03:28Z
Завтра – День Віри, Надії, Любові та матері їхньої Софії 2025: що не можна робити вірянам
24tv
2025-09-16T16:03:11Z
"Божий задум": жінка завагітніла через три місяці після пологів
Фокус
2025-09-16T15:51:14Z
Донька Максима Неліпи розплакалася перед Зеленським, отримуючи нагороду батька
Фокус
2025-09-16T15:45:08Z
Розробники з Пентагону створять новітню радіолокаційну систему для відстеження крилатих ракет
InternetUA
2025-09-16T15:42:55Z
На Черкащині суд повернув державі три стародавні храми
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:39:27Z
Вакансій море - працювати нікому: ринок праці лихоманить
Gazeta UA
2025-09-16T16:06:25Z
У США зафіксовано найдовший випадок Covid-19
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:27:06Z
За кошти платформи UNITED24 відновлять поліклініку Чернігівської районної лікарні
УкраинФорм
2025-09-16T15:21:50Z
Все про жовчнокам'яну хворобу: симптоми, лікування та коли потрібна операція
24tv
2025-09-16T14:27:05Z
Чоловік тиждень нічого не їв: що з ним сталося після цього
TSN
2025-09-16T14:21:19Z
У чоловіка після укусів комарів в оці виявили 12-сантиметрового паразита
Gazeta UA
2025-09-16T12:48:24Z
Вчені з’ясували, який чай корисний для профілактики хвороб нирок
360ua.news
2025-09-16T12:33:27Z
Чи потрібно робити бустерні щеплення проти коронавірусу: пояснення інфекціоніста
24tv
2025-09-16T12:21:46Z
Директор дитячої поліклініки Марина Павловська заставляє лікарів нав’язувати платні послуги
360ua.news
2025-09-16T11:57:35Z
Потужний Hellcat з мінімальним пробігом, куплений для перепродажу, зазнав серйозних збитків через пожежу
Топ Жир
2025-09-16T16:06:43Z
Renault презентувала оригінальний електричний кросовер-фургон у ретростилі
Фокус
2025-09-16T16:00:46Z
Мутні та пожовтілі фари знову засяють досвідчені водії розкрили секрет
24tv
2025-09-16T15:27:56Z
Volkswagen Touareg повертається у новому втіленні, яке буде кардинально відрізнятися від попередника
Топ Жир
2025-09-16T14:06:57Z
Buick офіційно представив флагманський седан Electra
AutoCentre
2025-09-16T13:36:58Z
Презентовано Porsche 911 Turbo S – новий чемпіон серед спорткарів
AutoCentre
2025-09-16T13:36:41Z
Фанати почекають: виробництво електромобіля Volkswagen Golf відклали
AutoGeek
2025-09-16T12:39:23Z
Porsche уникнула 120 прототипів завдяки віртуальному тестуванню свого електропозашляховика штучним інтелектом
Топ Жир
2025-09-16T12:36:51Z
Незвичний дизайн і швидка зарядка: представлено перший електробайк Honda
Фокус
2025-09-16T12:21:52Z
В Україну йдуть дощі з похолоданням - прогноз до кінця тижня
Gazeta UA
2025-09-16T16:09:10Z
РФ звезла іноземців до окупованого Донецька для пропагандистського престуру
ZN UA
2025-09-16T16:00:56Z
Графік відключення світла з 17 по 18 вересня в Кіровоградській області: кому потрыбно готуватись до обмежень
Политека
2025-09-16T16:00:03Z
Засуджений до довічного ув'язнення вбивця 16-річного Степана Чубенка воює проти України
24tv
2025-09-16T15:48:41Z
Сильний дощ і похолодання: у Києві 17 вересня очікується негода
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:30:13Z
"Питали, чого не на фронті": Ігор Ласточкін передав рідкісне вітання з передової
GlavRed
2025-09-16T15:27:42Z
Вдарить літня спека до майже +30: коли в Україну повернеться тепло – відома дата
GlavRed
2025-09-16T15:27:36Z
Запоріжжя та Дніпропетровщина під загрозою: як ЗСУ стримують росіян за допомогою "Нового Донбасу"
Фокус
2025-09-16T15:15:42Z
Станція метро “Теремки” більше не впускає песика Мішу під час російських атак
VGorode
2025-09-16T15:03:55Z
Флористи розкрили секрет: як відрізнити свіжий букет від зів'ялого за 10 секунд
24tv
2025-09-16T16:03:27Z
Сухий посол сала: секретна добавка і делікатес стає "чарівним"
GlavRed
2025-09-16T15:57:52Z
Тест-картинка, який визначить інтроверт ви чи екстраверт
TSN
2025-09-16T15:51:01Z
Жовтий знак із чотирма лініями збив з пантелику водіїв - що він означає
GlavRed
2025-09-16T15:33:04Z
Хто зі знаків зодіаку вже скоро може мати проблеми: перевірте себе у списку
24tv
2025-09-16T15:12:40Z
Де можна побачити руїни замку, який ніби пливе посеред зелених хвиль
24tv
2025-09-16T15:09:26Z
Не варті ризику: речі, які краще не купувати вживаними
24tv
2025-09-16T15:03:20Z
Авіалінії заборонили використання павербанків на борту: що слід знати пасажирам
Фокус
2025-09-16T14:30:17Z
Домашній убивця цвілі: лише два компоненти, і ніякої вогкості
GlavRed
2025-09-16T14:27:29Z
Власники iPhone масово скаржаться на iOS 26: які проблеми помітили
InternetUA
2025-09-16T16:03:26Z
Що таке "розумний пил" і чи варто його боятись, адже він, схоже, став реальністю
24tv
2025-09-16T16:03:24Z
Старі iPhone вже точно можна викидати: зовсім скоро з ними станеться непоправне
Фокус
2025-09-16T16:00:37Z
iOS 26 нещадно садить батарею і уповільнює смартфон: що робити власникам iPhone
Фокус
2025-09-16T15:30:57Z
SSD та оперативна пам'ять можуть суттєво подорожчати до 2026 року
InternetUA
2025-09-16T15:21:34Z
Під звуки хвиль: кіт став сенсацією мережі завдяки сну у незвичному місці
Фокус
2025-09-16T15:15:38Z
Нова ера споживання: люксові бренди втрачають клієнтів покоління Z
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:12:28Z
Електробус Mercedes-Benz eIntouro випробували екстремальною спекою
AutoCentre
2025-09-16T15:06:13Z
Apple A19 Pro показує лише невеликий приріст потужності порівняно з попередником
InternetUA
2025-09-16T15:03:13Z
Збірна України U-20 оголосила свою заявку на ЧС-2025 у Чилі
Football.ua
2025-09-16T16:06:24Z
Українська гімнастка Таїсія Онофрійчук підкорила публіку неймовірно чуттєвим виступом у Чехії
24tv
2025-09-16T15:54:51Z
Інтер ризикує втратити капітана перед стартом у ЛЧ
Football.ua
2025-09-16T15:40:23Z
Ольга Харлан зізналась, чи вже готується до весілля з коханим-італійцем
24tv
2025-09-16T15:09:23Z
Кохан з особистим рекордом лишився за крок від медалі чемпіонату світу
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T15:06:54Z
Олег Дорощук зупинився за крок до п'єдесталу ЧС-2025 в стрибках у висоту
УкраинФорм
2025-09-16T14:54:38Z
Дорощук посів четверте місце на чемпіонаті світу з легкої атлетики
ГЛАВКОМ NET
2025-09-16T14:51:37Z
Ракіцький заговорив українською: гравець емоційно розповів про гру в Росії та війну в Україні
24tv
2025-09-16T14:42:09Z
Стало відомо незвичайне хобі нападника Челсі
Football.ua
2025-09-16T14:33:41Z