MY.UAНовини
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв
Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Яскрава індивідуальність: знайомство з незвичним кросовером JETOUR DASHINGТест-драйв

Далеко не всі, хто помітив цей автомобіль, одразу безпомилково назвуть марку та модель. Проте помітять точно всі, адже не звернути на нього увагу просто неможливо!

Поруч з  автівки більш звичних для українців брендів виглядають немов гвинтовий літак на фоні космічного літального апарата. І це не лише наші асоціації, а ідея самого виробника, яку й було цілеспрямовано втілено в життя. Вона зветься Mecha, або “футуристичний проблиск”. Зазвичай подібний вигляд мають або концепти,або надсучасні електрокари, а тут – серійне авто з ДВЗ. Цікаво? Нам теж, тож поспішаємо розібратися, що це за диво.

 

Звісно ж, це кросовер – найпопулярніший сьогодні формфактор. За габаритами (довжина 4590 мм, ширина 1900 мм, висота 1685 мм та колісна база 2720 мм) конкурентами Jetour Dashing можна вважати таких добре відомих нам гравців, як Hyundai Tucson, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Проте Dashing сприймається як гість із преміального сегмента, хоча коштує відчутно дешевше більшості зазначених моделей.

Погляньте хоча б на дверні ручки, що ховаються у площині кузова. На стрімкий купеподібний профіль, захоплюючу комбінацію плавних і прямих ліній, цікаву конфігурацію зовнішнього освітлення. Світлодіодні смуги, що забралися майже на капот – це денні ходові вогні, а ось адаптивне головне світло “замасковане” у верхніх зовнішніх кутах величезної радіаторної решітки – таке рішення тепер у тренді. Задні ліхтарі притягують погляд дивовижним малюнком у стилістиці фінішного прапорця, відмашкою якого зазвичай відмічають переможця перегонів. А ще закладаємося, що ключа такої форми ви не бачили! Дивовижний зразок сміливої дизайнерської думки, проте зручно лежить у руці. Втім, поспішаємо взятися за дверну ручку, що її люб’язно висунув нам назустріч, адже в салоні теж вистачає оригінальних, стильних і трендових рішень.

Насамперед увагу привертають чіткі горизонтальні лінії мінімалістичної панелі приладів, вдало підкреслені багатокольоровим діодним підсвітленням, та приємні матеріали оздоблення: фактурний м’який пластик, шкіра із якісного замінника і замша. Остання наразі особливо популярна в автомобілебудуванні, її використовує більшість брендів зі світовим ім’ям. Але такого майстерного тиснення, як на правій частині торпедо Jetour Dashing, на замшевих панелях інших виробників ми ще не зустрічали. Також замша дуже вдало доповнює бокові частини сидінь, і тут вже йдеться не лише про красу, але й про практичність, адже без цих вставок сидіння з перфорованої екошкіри були б не настільки зручними. А так вони чудово тримають тіло в поворотах, до того ж кермо Jetour Dashing також повністю оформлене із тієї ж екошкіри.  

Салон Jetour Dashing дуже світлий завдяки надвеликому 75-дюймовому люку, дуже просторий та ще й найширший у своєму класі, на чому особливо наголошує виробник. Задля перевірки цього факту ми спеціально запросили знайомого бійця, кремезного дядьку зростом 196 см з широчезними плечима.

Виявилося, що твердження це цілком правдиве: наш велетень розмістився вельми зручно і особисто відзначив, що за обсягом місця для плечей Jetour Dashing перевершує не лише конкурентів, але й вищі класом автівки. І над головою дуже високим людям цілком вистачає простору, і для ніг його вдосталь. 

Але це стосується переважно задньої частини салону. Щодо передньої, то туди нашому “тестовому дядьку” взагалі було трошки складно забратися. Адже передній дверний отвір порівняно вузький, а верхня частина майже трикутної форми змушує сильно нахиляти голову. До того ж передні крісла Jetour Dashing хоча й привертають увагу своєю аерокосмічною формою, на відміну від задніх мають нерегульовані підголівники, і вони теж виявилися замалими для людини зростом 196 см.

Решта частини нашої тестової команди, люди зростом 175-185 см, ніяких складнощів на передньому ряді кросовера не відчули. Навпаки, всі відзначили напрочуд зручну посадку у кріслах. Тож можемо зробити висновок: дуже високих людей Jetour Dashing радий вітати переважно на задньому ряді, а якщо ви середнього зросту чи навіть трошки вище, вам буде зручно скрізь.

Розібравшись з нюансами внутрішнього планування та оздоблення, переходимо до оснащення салону. Перш за все увагу до себе привертає центральний дисплей. Він просто величезний, діагоналлю 15,6 дюйма – і це, здається, рекорд, адже у конкурентів екрани значно менші. І навіть не у конкурентів: до прикладу, у BMW X3 діагональ становить 14,9 дюйма.

Зауважимо, що центральний дисплей тут має особливе значення, оскільки за його допомогою в Jetour Dashing налаштовується геть усе: від бокових дзеркал та висоти відкриття кришки багажника до температури та режимів зовнішнього освітлення. Фізичних клавіш у салоні майже немає! Навіть обігрів сидінь вмикається і регулюється за допомогою дисплея. Чи не доведеться морозним ранком довго чекати, поки завантажиться мультимедійка та можна буде нарешті увімкнути рятівний підігрів? Зізнаємося, у нас були певні побоювання, але швидкість завантаження системи, оснащеної новітнім потужним процесором від Qualcomm, виявилася просто космічною. При плюсовій температурі повітря екран взагалі запускається миттєво, при -5 градусах довелося зачекати буквально декілька секунд. Загалом мультимедійка завантажується навіть швидше, ніж у деяких японських конкурентів, і це нас неабияк здивувало. Ну і якщо вже йшлося про підігрів сидінь, згадаємо і про вентиляцію, яка у Jetour Dashing є навіть у стартовому оснащенні – і це черговий привід для здивування, зауважте.

Коли екран оживає, очі розбігаються від наявного функціоналу! Почнемо з чи не найважливішого для водія: системи кругового огляду. Вона пропонує чудове зображення з гарною деталізацією та одразу декілька режимів на вибір, у тому числі 3D. На великому екрані це виглядає просто феєрично. Можна обирати потрібний ракурс і навіть масштабувати зображення спереду чи ззаду автівки. Не помітити щось поруч з Jetour Dashing, дивлячись на величезну та яскраву картинку з системи огляду – це ще треба примудритися.

Далі відзначимо величезну кількість усіляких налаштувань – від кольорів фонової підсвітки салону до чутливості електронних асистентів водія. Як ми вже згадували, навіть положення бічних дзеркал тут налаштовуються через меню, і навіть положення сидінь при бажанні можна за допомогою екрана налаштувати. Хоча для останніх Jetour Dashing робить виняток, пропонуючи ще й традиційні клавіші збоку крісел.

Спочатку звертатися до екрана буквально за всім, зізнаємося, було незручно, але тільки спочатку, бо звикаєш на диво швидко. До того ж все виявляється простіше, ніж здається, бо Dashing вміло підказує, як все зробити. З тими ж дзеркалами, наприклад, все відбувається за таким алгоритмом: спочатку обираєш на екрані, яке саме дзеркало треба налаштувати, а потім задаєш потрібне положення за допомогою клавіш на кермі.

Можна подумати, що Jetour Dashing намагається все ускладнити, але ні. Інколи бортове меню значно спрощує деякі операції. Наприклад, одним натисканням віртуальної клавіші на дисплеї можна увімкнути дуже зручний режим провітрювання, коли Jetour Dashing одночасно опускає ліве переднє та праве заднє бокове скло сантиметрів на п’ять, створюючи в салоні приємний протяг.

Apple CarPlay і Android Auto? Так, та ще й бездротові. Також за допомогою функції Mirror Screen центральний дисплей Jetour Dashing вміє відображати зміст екрана вашого смартфона. 

Зауважимо також, що цей автомобіль добре спілкується українською – десь на 99%. Ще один відсоток написів у бортовому меню займає англійська (фразу “Jetour always at you command” ви завжди бачите в лівому верхньому кутку дисплея) та фірмовий сленг. Так, ми знайшли в меню вельми цікавий напис “Мілейг подорожував”. Спочатку, звісно, пораділи за Мілейга-мандрівника, бо зараз далеко не кожен може дозволити собі подорожі. А потім виявилося, що Мілейг – то ми самі, адже так Jetour Dashing позначає наш пробіг у тріп-комп’ютері. І це аніяк не дратує, радше звеселяє. Бо треба визнати, меню дійсно величезне, і маємо віддати належне перекладачам, що все ж таки гарно його адаптували, постаралися.  

Награвшись зі здоровезним екраном, натішившись його кольорами, роздільною здатністю та чутливістю на дотик (зреагував навіть на палець у шкіряний рукавичці!), починаєш помічати інші цікаві деталі. Приміром, площадку для смартфона: вона не лише вміщує апарат будь-яких габаритів та оснащена бездротовим зарядним пристроєм, але навіть має вентиляцію! І це дуже корисно, оскільки під час бездротового заряджання смартфони сильно гріються. А ще салон новенького Jetour Dashing приємно пахне – можемо стверджувати це, адже ми були першими, хто тестував цей конкретний автомобіль. Такий собі тонкий ненав’язливий аромат, зазвичай притаманний значно дорожчим авто.

Закінчити опис салону хочемо насправді ексклюзивною деталлю, яку ми раніше взагалі не зустрічали в інших автівках: Jetour Dashing уміє визначати якість повітря. Індикатор забрудненості мікроскопічними твердими частинками РМ 2.5 разом з покажчиком зовнішньої температури розташований на картах дверей. І він дійсно працює, ми мали змогу пересвідчитись у тому. Заїхавши на парковку, охоронці якої якраз розтопили піч, побачили, що значення “5” миттєво збільшилося до 13-ти. Нагадаємо, що нормою, згідно ВОЗ, вважається середньорічний показник, що не перевищує 10 мкг/м3. Враховуючи той факт, що ми все частіше бачимо сумне лідерство Києва у світі щодо якості повітря, здатність Jetour Dashing вимірювати забруднення повітря і, головне, очищувати його за допомогою спеціальних фільтрів не здається зайвою.

Але вже час їхати, тож нарешті познайомимося з рушійною силою цього кросовера. Тут виробник теж демонструє цікавий підхід, адже обидві наявні комплектації Jetour Dashing, Premium і Prestige, пропонують геть різні комбінації двигуна та трансмісії. У стартовому оснащенні Premium ви зустрінете двигун 1,5 л у поєднанні з 6-ступеневим роботом DCT, а в топовому Prestige – пару з 1,6-літрового мотора та 7-ступеневого робота з подвійним мокрим зчепленням.

У нас на тесті комплектація Prestige, тому розкажемо детальніше саме про 1,6-літровий двигун. Здається, з “молодшим” мотором його поєднує лише те, що обидва – бензинові турбовані та мають вбудований випускний колектор. Далі починаються суттєві розбіжності. Наш 1,6 л значно потужніший за 1,5 л: 190 проти 147 к.с. та 275 проти 210 Нм відповідно. Він суцільно алюмінієвий (у 1,5 л – чавунний блок), оснащений безпосереднім впорскуванням замість послідовного та подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Тож не дивно, що цей прогресивний двигун, незважаючи на значно серйозніші показники потужності та обертального моменту, має майже такий самий апетит, як і 1,5 л: 8,4 л/100 км проти 8,2 л/100 км у змішаному циклі. Паспортний показник цілком підтверджується даними бортового комп’ютера: Jetour Dashing їсть саме стільки, скільки й обіцяє.

Їде тестовий кросовер добре. Виробник не надає інформації щодо розгінної динаміки, проте її можна назвати цілком достатньою: Jetour Dashing швидко та адекватно реагує на акселератор, а звичне для трансмісій з подвійним зчепленням “посмикування” на невеличких швидкостях, коли коробка постійно обирає між першою та другою передачею, тут дуже легке і майже не відчувається. Так само легко та зручно водію буде обрати і напрямок руху, оскільки перемикач режимів трансмісії розташований на правому руків’ї під кермом.

Доволі зручною в користуванні виявилася і специфічна організація кокпіта, дещо схожа на i-Cockpit від Peugeot. Але якщо там на невеличку панель приладів треба дивитися зверху керма, то у Jetour Dashing – крізь нього, чому сприяє форма останнього: як ви бачите на фото, це не зовсім коло. Втім, 2,5 оберту від упору до упору зовсім не напружують, і щодо керма у нас лише одне побажання: хотілося б трошки менш слизького оздоблення. Зверніть увагу: на кермі є багатофункціональна клавіша, призначення якої водій може обирати сам. Ми обрали підігрів і не пожалкували: зручно вмикається, добре гріє.  

У Jetour Dashing Prestige чималенькі як для свого класу 20-дюймові колеса, проте навіть на них він виявився доволі комфортним: дається взнаки багатоважільна задня підвіска. Кросовер адекватно реагує на асфальтові хвилі, не підстрибує на лежачих поліцейських і водночас не завалюється у поворотах, а кліренс у 160 мм можна вважати цілком достатнім для міста і нескладних ґрунтових маршрутів, де має цілком вистачити виключно переднього привода, яким оснащений Jetour Dashing. Варто відзначити добру шумоізоляцію салону на різних типах покриття і гарну якість його збирання, адже навіть на бруківці не скрипнула жодна деталь. 

Що ще додати до його портрета? Мабуть, наявність пакета сучасних систем безпеки та асистентів водія – від контролю сліпих зон та адаптивного круїз-контролю до системи автономного екстреного гальмування та попередження про поперечне зіткнення позаду.

Нам лишається лише згадати ціни, і ця згадка має бути приємною для гаманця, адже Jetour Dashing стартує з відмітки 1 030 000 грн за комплектацію Premium. Зараз вона навіть дешевша – 970 000 грн – завдяки акційній пропозиції. На топову комплектацію Prestige знижок наразі немає, проте прайс у 1 150 000 грн все одно виглядає дуже привабливим як для автівки з такими можливостями та таким оснащенням.

Додатковим аргументом на користь Jetour Dashing можуть стати й умови гарантії. Згадаємо їх тут насамперед для тих, хто все ще підозріло ставиться до китайського автопрому. Так ось, на нові автомобілі Jetour Dashing в Україні встановлена гарантія протягом 60 місяців або 150 000 км; гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом строку дії гарантії на автомобіль. Більшість найважливіших вузлів – паливні форсунки, помпи, стартер, усі види ременів, амортизатори тощо – мають гарантію 36 місяців або 60 тис. км.

Рекомендуємо особисто познайомитися з Jetour Dashing, адже такий досвід стовідсотково виявиться цікавим: дуже яскравий, прогресивний і багато в чому неповторний автомобіль.   

 



Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
MacBook Air с процесором M4 може вийти вже в березні
InternetUA
2025-02-24T12:19:35Z
Туреччина представила варіант дрона Bayraktar TB2 зі ШІ та новим двигуном
InternetUA
2025-02-24T12:01:31Z
На відео тонкого Samsung Galaxy S25 Edge «засвітився» ще й Google Pixel 9a
ITC
2025-02-24T11:55:15Z
Фальшиві Seagate: вживані HDD продають як нові, параметри SMART затирають
ITC
2025-02-24T11:51:41Z
Штучний інтелект розшифрував ДНК за 10 хвилин замість кількох днів
InternetUA
2025-02-24T11:48:18Z
Гравці роздобули диски з Assassin’s Creed Shadows за місяць до релізу — геймплей та спойлери вже у мережі
ITC
2025-02-24T11:46:55Z
Успішну Marvel Rivals ледь не скасували — що відбувається у NetEase
ITC
2025-02-24T11:46:15Z
За всю історію людства зафіксовано лише два випадки народження у цього виду: про кого йдеться
Фокус
2025-02-24T11:45:52Z
Найбюджетніший і неймовірно простий салат - справжній фаворит
GlavRed
2025-02-24T11:42:08Z
Як довго можна зберігати яйця в холодильнику: експерти дали несподівану відповідь
GlavRed
2025-02-24T12:18:48Z
Ці 4 речі не визначають тебе: саме час припинити їх соромитися
24tv
2025-02-24T11:54:19Z
Найкращі привітання з Масляною - прикольні картинки і красиві слова
GlavRed
2025-02-24T11:51:37Z
Якщо на вашому подвір’ї росте волоський горіх, ніколи його не спилюйте, і ось чому
TSN
2025-02-24T11:51:16Z
Один із найменших будинків у світі може вмістити 6 мешканців: як це можливо
24tv
2025-02-24T11:48:33Z
Розвалить стосунки: чого чекати від ретро Венери 2025 усім знакам зодіаку
GlavRed
2025-02-24T11:27:06Z
Коли сіяти помідори на розсаду за місячним календарем: будуть міцні та соковиті
24tv
2025-02-24T11:24:10Z
Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на 24 лютого 2025 року
Фокус
2025-02-24T10:18:29Z
Що робити, коли розсада жовтіє: простий спосіб врятувати її
24tv
2025-02-24T10:15:47Z
В Одесі затримали 17-річного хлопця, який пограбував жінку
Украина Криминальная
2025-02-24T12:21:55Z
На Київщині та ще низці областей - знову повітряна тривога
УкраинФорм
2025-02-24T12:21:32Z
Кількість поранених унаслідок удару РФ по селу на Харківщині зросла до чотирьох
УкраинФорм
2025-02-24T12:00:53Z
Ліквідація наслідків удару БпЛа по об’єкту «Укриття»: чи є зміни радіаційного фону
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T12:00:22Z
В Луцьку викрито мережу з торгівлі алкогольним контрафактом
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T11:30:16Z
Рятувальники показали, як ліквідовують осередки тління на ЧАЕС
УкраинФорм
2025-02-24T11:24:50Z
У Баку розслідують масове отруєння етиловим спиртом: 15 загиблих
1News
2025-02-24T11:09:37Z
У російській Рязані скаржились на вибухи та пожежу: дрони могли атакувати НПЗ
24tv
2025-02-24T10:57:26Z
Поліція Хустщини затримала зловмисника, причетного до переправлення ухилянтів за кордон
Украина Криминальная
2025-02-24T10:45:14Z
Українські спортсмени потрапили до відео Зеленського до річниці повномасштабної війни
24tv
2025-02-24T12:09:33Z
Іско: З Антоні легко грати, він дуже талановитий
Football.ua
2025-02-24T11:45:45Z
Марченко: Дізнався за два дні до початку матчу, що я буду грати проти Ворскли
Football.ua
2025-02-24T11:31:52Z
Україна має подвійний п'єдестал етапу Кубка Європи із фристайлу
УкраинФорм
2025-02-24T11:30:56Z
Кальярі — Ювентус 0:1 Відео гола та огляд матчу Серії А
Football.ua
2025-02-24T11:27:01Z
Знаменитий бразильський футболіст забив гол прямим ударом з кутового
ZN UA
2025-02-24T11:22:29Z
Роналду звернувся до Усика: що сказав легендарний португалець
24tv
2025-02-24T11:18:30Z
Українські сумоїсти виграли рейтинговий турнір в Естонії
УкраинФорм
2025-02-24T11:07:06Z
Олімпійський чемпіон пригадав, як дружина вмовила його не йти на війну
24tv
2025-02-24T10:51:24Z
У вівторок в Україні без опадів, вдень до +8°
УкраинФорм
2025-02-24T12:21:40Z
Буде +8 градусів і дощі: синоптик назвала дату різкого потепління
GlavRed
2025-02-24T12:12:12Z
Чи запровадять карантин у школах Львова цього тижня
24tv
2025-02-24T12:12:08Z
Південний міст буде відкрито для приватних авто? Кличко зробив заяву
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T12:12:04Z
У Харкові викрито ворожого пропагандиста, який публічно захоплювався російською армією
Мій Харків
2025-02-24T12:10:59Z
У Києві за три роки повномасштабної війни загинули 210 цивільних, серед них - 11 дітей
УкраинФорм
2025-02-24T12:09:50Z
Одеська поліція розшукує 15-річну дівчину
Украина Криминальная
2025-02-24T12:09:03Z
Окупанти в Криму «націоналізували» ще 720 об'єктів майна
УкраинФорм
2025-02-24T12:00:15Z
На війні загинув актор родом із Донецької області Олексій Самойленко
TSN
2025-02-24T11:45:58Z
Дрю Беррімор показала, як смачно приготувати яєчню на сніданок: цей рецепт змінить ваше життя
24tv
2025-02-24T12:18:31Z
Біль від утрати, сльози доньки і почесне звання: Тоня Матвієнко довела до мурах концертом у Києві
TSN
2025-02-24T12:03:58Z
Популярну українську співачку Сашу Кольцову збили на пішохідному переході
TSN
2025-02-24T11:34:21Z
Реліз фільму «Людина-павук 4» перенесли на нову дату — і винен в цьому Крістофер Нолан
ITC
2025-02-24T11:31:42Z
"Прихована" кухня: дизайнер створив для подружжя незвичний простір
24tv
2025-02-24T11:27:52Z
Роль ділового стилю в сучасному гардеробі
CutInsight
2025-02-24T11:27:07Z
Євробачення-2025: Україна рвонула вперед у новому рейтингу букмекерів
GlavRed
2025-02-24T11:27:05Z
Міка Ньютон виконала українську версію свого хіта "В плену": як відреагували слухачі
24tv
2025-02-24T11:24:33Z
Ніколь Кідман визнана жінкою року за версією Time
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T11:12:04Z
Міністр оборони Данії: європейські країни зацікавлені в оборонних розробках України
Европейская правда
2025-02-24T12:19:31Z
Канада передасть Україні понад 20 бронемашин та тренажери для F-16
Европейская правда
2025-02-24T12:15:08Z
В Азербайджані закрили місцеву філію «Россия сегодня»
Детектор М
2025-02-24T12:13:33Z
3 роки невтомної боротьби: українські зірки, які мужньо захищають країну
24tv
2025-02-24T12:09:49Z
Україна зробила 18 "Богдан" за два місяці, Європа витратила б роки – віцепрем'єр Данії
Лига
2025-02-24T12:06:14Z
Британія виділяє рекордні $5,7 млрд військової допомоги Україні – Стармер
Лига
2025-02-24T12:06:12Z
Яку допомогу отримала Україна на річницю повномасштабної війни: повний список
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T12:03:39Z
Без розпізнавальних знаків і пам’ятника: де похований Стів Джобс і чому його могила залишається таємницею
InternetUA
2025-02-24T12:01:43Z
У містах Закарпаття вшановують пам'ять загиблих у війні з Росією
УкраинФорм
2025-02-24T11:57:20Z
Чому не можна заводити будильник на ранок: відповідь здивує багатьох
GlavRed
2025-02-24T12:18:32Z
Популярний горіх здатен покращувати роботу мозку
24tv
2025-02-24T12:03:15Z
Чим небезпечні консервовані овочі і фрукти та яку альтернативу обрати
Знай
2025-02-24T11:51:08Z
Японські вчені створили найбільшу у світі біогібридну роботизовану руку з живими м'язовими тканинами
InternetUA
2025-02-24T11:16:57Z
Як покращити здоров’я легенів за допомогою натуральних продуктів
360ua.news
2025-02-24T11:00:44Z
Різницю помітите відразу: ось для чого насправді до тіста додають горілку
24tv
2025-02-24T10:45:13Z
Лікарка назвала популярний продукт, який ніколи не купує у супермаркеті
Фокус
2025-02-24T10:15:06Z
Вчені розповіли, скільки підлітки можуть сидіти у смартфоні
InternetUA
2025-02-24T09:46:36Z
У США найскладніший сезон грипу за останні 15 років
360ua.news
2025-02-24T09:21:30Z
Чотири країни ЄС прагнуть повернення довоєнних квот на українську продукцію
24tv
2025-02-24T12:15:08Z
Нацбанк до третьої річниці повномасштабної війни випустив пам'ятну монету «Тримаймо стрій!»
УкраинФорм
2025-02-24T12:12:01Z
Україна в березні отримає від ЄС 3,5 млрд євро – фон дер Ляєн
Европейская правда
2025-02-24T12:06:24Z
Російська нафта суттєво впала в ціні: за скільки можна купити 1 барель Urals
24tv
2025-02-24T12:03:24Z
Переведення елеваторів на альтернативні джерела забезпеує економіку й енергонезалежність
AgroPortal
2025-02-24T12:00:49Z
ЄС витратив більше на російську нафту та газ, ніж на допомогу Україні – The Guardian
ZN UA
2025-02-24T11:42:53Z
Експорт зернових залізницею показав спад у лютому
Хвиля
2025-02-24T11:37:17Z
На готівковому ринку злотий дорожчає: який курс чекає на покупців
24tv
2025-02-24T11:33:22Z
Яку криптокартку обрати в 2025 році?
iPress
2025-02-24T11:31:42Z
Що буде з машиною на "автоматі", якщо на ходу увімкнути задню передачу
ТСН
2025-02-24T12:21:41Z
В Україні виготовлено черговий самоскид на шасі Dongfeng
AutoCentre
2025-02-24T12:10:16Z
Водії терміново повинні перевірити фари, інакше можуть залишитись без прав: подробиці
ТСН
2025-02-24T12:03:53Z
BMW розкрила технічні подробиці електромобілів Neue Klasse
AutoGeek
2025-02-24T11:48:20Z
Skoda готує стильного конкурента Tesla Model Y: що відомо про новинку
AutoCentre
2025-02-24T11:04:25Z
Стрімке падіння: у Китаї в 3,5 рази знизився попит на електромобілі Volkswagen
AutoGeek
2025-02-24T10:45:55Z
Представлено нову Honda Accord: всі подробиці
ЗаРулем
2025-02-24T10:24:22Z
Розкішне американське авто 60-х простояло понад 40 років в старому сараї
Фокус
2025-02-24T10:21:21Z
Подивіться на позашляховий Lamborghini Urus із 33-дюймовими шинами
AutoCentre
2025-02-24T10:12:19Z
Профільна єврокомісарка розповіла про зобов’язання ЄС щодо вступу України
Европейская правда
2025-02-24T12:19:45Z
Міністерка оборони Литви про США: розлучення не варіант
Европейская правда
2025-02-24T12:19:21Z
ЗМІ: обсяг пакета військової допомоги ЄС Україні може зрости до 30 млрд євро
Европейская правда
2025-02-24T12:19:03Z
FT: Зеленський кричав на міністра фінансів США, коли той приїхав до Києва
Лига
2025-02-24T12:18:48Z
Стармер оголосив про надання Україні найбільшого пакету військової допомоги
ZN UA
2025-02-24T12:15:30Z
Відносини між США і Україною: що далі?
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T12:15:06Z
Гегсет та Волц уникли називання Росії агресором у телеінтерв’ю
Европейская правда
2025-02-24T12:12:54Z
Рада провалила голосування про підтримку демократії в Україні
ГЛАВКОМ NET
2025-02-24T12:12:51Z
В Анкарі відбулася акція солідарності з народом України
УкраинФорм
2025-02-24T12:10:07Z