"Ощадбанк" заманює пенсіонерів до боргової ями, нав'язуючи кредитні картки, відмовитися від яких майже неможливо. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
У відділенні "Ощада" під час відкриття рахунку пенсіонерці додатково оформили кредитну картку, якої вона не потребувала. Наголошується, що співробітники банку відкрито нав'язали їй кредитку, тож жінка вирішила закрити її в іншому відділенні.
"Відкривали рахунок та примусово дали кредитку пенсіонерці, якій зовсім вона не потрібна. А щоб її закрити, просто жах, що тільки не брехали, щоб нею користувалися. В результаті пішли закрити до іншого відділення, не там де відкривали", - написала українка.
Однак закрити кредитку виявилося не так просто, як могло здатися. В іншому відділенні заявили, що зробити це можна лише там, де картка оформлялася.
Проте знайти "компроміс" вдалося, коли клієнтка вирішила фіксувати скаргу на працівників "Ощаду".
"Коли я дістала телефон, щоб телефонувати на інфо лінію для залишення скарги, тоді рахунок закрили. Нікому не раджу відкривати рахунки в цьому банку, це дно. Комісії страшні", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" скаржаться на блокування карток: що насправді відбувається.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "Ощадбанку" зіткнулися з проблемами із зарахуванням коштів: затягують на місяці.