За основу свого чергового проєкту відоме німецьке тюнінг-ательє обрало вже «прокачану» версію G63 (W465) від Mercedes-AMG. Крім зовнішнього та внутрішнього оформлення у найкращих традиціях компанії, майстри з Баварії додали позашляховику «конячок» під капотом.
Навіть через 45 років після дебюту Mercedes-Benz G-Class продовжує привертати увагу автолюбителів по всьому світу. Серед них чимало клієнтів ательє Mansory, для яких творчий колектив під управлінням Куроша Мансорі готовий запропонувати найвигадливіші варіанти тюнінгу. Свіжим прикладом стали одразу два варіанти, підготовлені на основі G63 (W465), – Gronos та Grande Entrée. Кожен з них буде виготовлений у кількості всього лише 8 екземплярів.
Mansory Gronos
Обидві програми модернізації торкнулися всіх елементів елемента кузова, тобто всі деталі з вуглецевого волокна були створені заново. Автомобілі отримали нові повністю вуглепластикові капоти з інтегрованими, заново прокладеними повітрозабірниками із цільного карбону, новий дизайн ліхтарів у передніх бамперах, інше розташування ліхтарів на даху та широкі колісні арки з інтегрованим логотипом Mansory. Gronos також оснащений новим чохлом запасного колеса з логотипом Mansory, що підсвічується.
Доповнюють нетривіальний вигляд новинок нові диски FC.5, які вперше були представлені на проєкті Mansory Pugnator, а тепер доступні для G-Class. Це цілісні ковані ультралегкі 24-дюймові диски з високошвидкісною низькопрофільною гумою 295/30 R24.
Mansory Grande Entrée
Установка нових продуктивних турбонагнітачів, високотехнологічної вихлопної системи з мінімальним опором і перепрограмування блоку управління двигуном дозволили істотно збільшити віддачу 4-літрового V8. Зокрема, потужність двигуна зросла з 585 до 820 к.с., а максимальний момент, що крутить, збільшили з 850 до 1150 Нм. З таким “серцем” позашляховик здатний розігнатися до першої “сотні” за 4 секунди!
Крім того, Gronos та Grande Entrée отримали стильний інтер’єр, який перегукується із зовнішнім виглядом позашляховика.
Для оздоблення використовується шкіра, алькантара та вуглепластик.