Збій у роботі SIM-карти — одна з найпоширеніших причин, переконатися в її справності можна, переставивши картку в інший телефон.
Якщо у новому пристрої з'являється сигнал, проблема не в SIM. Однак якщо її поверхня пошкоджена, є тріщини, окислення контактів, або карта використовувалася понад 3–5 років, вона могла вийти з ладу. Простий очищення контактів від бруду та пилу може бути достатньо для відновлення роботи.
Неполадки можуть бути пов'язані з пошкодженням лотка для SIM-картки. Якщо телефон підтримує дві SIM-картки, телефон може під час падіння телефону або недбалого поводження.
Не варто виключати і технічні роботи або збої оператора. У таких випадках зв'язок пропадає у багатьох користувачів у певній зоні. Оператори зазвичай повідомляють про такі проблеми через SMS чи соціальні мережі.
В умовах щільної міської забудови, підземних приміщень або поза містом сигнал може бути нестабільним. Перехід із 4G на 3G в налаштуваннях пристрою часто допомагає відновити зв'язок.
Якщо пристрій знаходиться за межами покриття мережі, перехід на повільніші стандарти зв'язку, такі як 3G або 2G, може вирішити проблему. В іншому випадку потрібно змінити розташування.
Іноді причина криється у збоях налаштувань телефону. Наприклад, параметри мережі можуть скинутися. Для відновлення необхідно вручну вказати оператора в налаштуваннях мобільних даних та вибрати тип мережі 4G/3G/2G (авто).
Збій у роботі мережі може бути викликаний і некоректною прошивкою. Встановлення несумісної версії системи або помилка в процесі перепрошивки часто призводять до неправильної роботи модулів зв'язку. Відновлення заводської версії Android допоможе вирішити проблему.
Останні новини України:
Що не можна тримати поряд із телефоном: список речей, які можуть зашкодити смартфону.
Українців закликали споживати менше електроенергії: до Міненерго пояснили, як це зробити.
Взимку може бути відключень світла: в ДТЕК назвали єдину умову.