MY.UAНовини
Тест-драйв Volvo EX30: екологічний мінімалізм
Тест-драйв Volvo EX30: екологічний мінімалізм

Тест-драйв Volvo EX30: екологічний мінімалізм

Volvo EX30 найемоційніша модель шведів, яку вони коли-небудь створювали. Вона захоплює технологічністю, продуманістю та вражає комплексним підходом до справді екологічного майбутнього.

Останнім часом багато розмов про користь електромобілів для навколишнього середовища. Сперечатись з цього приводу можна роками, допоки людство не повернеться до використання коней — оце буде справжня екологічність. Тільки от ніяк ми вже не відмовимось від комфорту, на плаху якого поклали багато років досліджень та розробок. Тільки в Volvo схоже винайшли дієвий спосіб і вже не перший рік йдуть цим шляхом зменшуючи вуглецевий слід все більше і більше.

Я завжди вважала, що до придбання Volvo потрібно дозріти. Це не про нудьгу, а скоріше про спокій, безпеку, виважену розміреність життя та впевненість. Ви коли-небудь бачили, щоб на автівках шведського бренду нахабно порушували правила дорожнього руху? Трапляється, звичайно, але ну дуже рідко. По-перше, Volvo — це про надійність. По-друге, про безпечну їзду та турботу. І тепер це ще й про екологічність.

В електромобільність шведи спрямували не так давно, тільки зрозумівши тенденції та завдяки китайським інвестиціям. Тож колаборація з Geely повинна була принести дивіденди: тут відкрився доступ і до технологій, і до батарей, і до платформ. Після випуску декількох електричних моделей на базі свіжої електрифікованої модульної платформи можна було піти ще далі і згадати про забутий сегмент компактів. Тож EX30 — продовження історії С30, який свого часу був досить популярним серед молодіжної аудиторії.

А ще про емоції та драйв. Адже з новим електромобілем в Volvo вирішили знову пробити більш молодіжний сегмент аудиторії. Звичайно він розроблений, намальований саме з цього погляду. А що в нас зараз у тренді? Великі монітори, мінімалізм та просунуті технології. І ми отримали дійсно сучасний модний електромобіль, який складе конкуренцію на європейському ринку VW ID3, а може навіть зазіхнути на клієнтів Tesla Model 3 та Tesla Model Y. Адже це Volvo.

Зміст

  • 1 Екологічність в кожній деталі
  • 2 Нове бачення простору Volvo EX30
  • 3 Технології та безпека Volvo EX30
  • 4 Екологічний драйв
  • 5 Висновки та позиціювання
  • 6 Технічні характеристики Volvo EX30 BEV

Екологічність в кожній деталі

Виглядає Volvo EX30 дійсно круто: стриманий дизайн, гладкі обриси, чіткі мінімальні зазори між кузовними деталями, мінімум зайвих елементів та вичурності. Шляхетність тут зчитується миттєво, як і добротність. Збережені основні фірмові ознаки: Т-образні фари «Молот Тора» попереду та С-подібні — позаду, а також і загальна форма кузова.

Спецпроєкти

Маленький кросовер не такий вже і малий. Його колісна база складає 2650 мм, а загальна довжина 4233 мм, ширина — 1837 мм і висота — 1555 мм. Споряджена маса складає до 1600 кг, що досить непогано для електромобіля ще й двома двигунами.

Розглядаючи Volvo EX30 здається все таким простим, але кожна деталь продумана та виважена і працює на користь та ефективність. В бамперах є «повітряна завіса», яка розподіляє потік і спрямовує його на колісні арки та під днище для більшої ефективності та охолодження. І дійсно, цьому малюку з його 3,6 секундами до 100 км/год це точно потрібно. Навіть колісні диски (18, 19 або 20 дюймів) з чорними пластиковими накладками сприяють більш правильному утворенню повітряного потока навколо них. Ці накладки можна знімати та оновлювати загальний образ.

Від чого точно не втомлюєшся — це від кольору Moss Yellow. Така яскравість не характерна для скандинавського бренду. Настільки приємно його бачити на сірих похмурих вулицях, що люди посміхаються та проводжають його поглядом. Незвично бачити маленький компакт ще й такий емоційно привабливий. Це створює тобі настрій вже зранку і підтримує до вечора.

І якщо деякі стверджують, що машина має зелений колір, а не жовтий, то це тому, що дизайнери надихались природними кольорами. Де вони його побачили? Десь в горах на камені є жовто-зелений мох. Ось звідки вони його і взяли. А я бачу, що навіть вигоріла трава зараз має приблизно такий колір. Тож називайте його зеленим, якщо хочеться.

Volvo EX30 пропонується в шести кольорах, які повністю природні: жовтий, блакитний, білий, сірий, чорний. Хоча мені хочеться ще більше яскравості та вибору. Тим паче, що безплатним буде тільки сірий Vapour Grey з таким самим чорно-сірим інтер’єром. За всі інші доведеться доплатити від 37 000 гривень.

Спецпроєкти

Volvo EX30 створили максимально доброзичливим до навколишнього середовища. Він наче хуліган, який отримав червоний диплом, ховає в собі велику частку перероблених матеріалів. За ствердженнями виробника, в конструкції використали 25% переробленого алюмінію та 17% переробленої сталі та пластику, а в оббивці подароване друге життя тканинам, наприклад джинсі.

EX30 має на 75 % менший вуглецевий слід, ніж будь-який інший Volvo. Рівень викидів CO2 нового Volvo EX30 під час його виробництва становить приблизно 18 тонн, коли зазвичай цей показник в десятки разів більший. І це все коштом використання під час виробництва переважно відновлюваних джерел енергії. До того ж після довгого життя EX30 відправиться на перероблення, а 95 % всіх використаних деталей отримають нове життя.

Нове бачення простору Volvo EX30

Ще більше екологічності читається в інтер’єрі. Тут навіть мінімалізм спрямували на користь екології. Так, виробник стверджує, чим менше елементів, тим менше використання матеріалів та менше утилізації. Ось, виявляється чому тут тільки один орган керування — центральний 12,3-дюймовий сенсорний планшет. І без додаткової консультації розбиратись ви будете довго. краще один раз сісти, прослухати роз’яснення від представників бренду і тільки після цього рухатись. Можливо власниками Tesla буде більше зрозуміло та звично все це, але нам, пересічним користувачам, потрібно трохи більше пояснень.

Центральне торпедо — цілий саундбар, відданий під динаміки. Звучання в Volvo дійсно неперевершене завдяки акустичній системі від Harman Kardon, ну і відмінній шумоізоляції. Тільки тут варто слухати витончену класичну музику і ви чуєте кожен полутон. Це варто того, щоб взяти на стартову комплектацію Core, а вже другу Plus, де буде наявна ця система.

Але знайомство з новим компонуванням та архітектурою салону Volvo EX30 — це купа відкриттів від незвичного простору попереду, що не завантажено зайвими елементами, відсутності приладової панелі, як такової й до дивного розташування всіх кнопок та регулювань.

Багатьом кнопкам віддали подвійну функцію. Так відрегулювати крісло водія електронними налаштуваннями потрібно інтуїтивно відчути та натискати на центральну клавішу з боку крісла декілька разів, змінюючи її призначення. Подвійне натискання клавіш відкривання скла, що розташувались в центрі біля підлокітника змінює передні склопідіймачи на задні. Хоча позаду підлокітника є дублювання цих клавіш.

У Volvo салон називають кімнатами. І не дивно. Тут затишно, спокійно, м’яко та красиво. Легко влаштуватись за кермом та налаштувати кермо та крісло, є багато місць де можна сховати дрібниці та не створювати безлад. Навіть підсклянники висуваються або ховаються за необхідністю. Якщо вони не потрібні можна залишити окремий простір. Під зручним монолітним підлокітником ховається пластиковий короб, який легко виймається і можна використовувати його за різним призначенням. А під основним монітором є бардачок, який відкривається кнопкою на моніторі.

Кожна кімната, а їх пропонують чотири, має свої особливості в матеріалах та кольорі. В нашому випадку пропонують світло-сіру оббивку до жовтого кольору, яке знову ж таки відсилає нас до того моху на сірому камінні. І тут в оббивці використано 30% вовни та 70% переробленого поліестеру. Взагалі в більшості Volvo використовують штучні матеріали та вторсировину. Так в інтер’єрі Indigo надали друге життя джинсі, а Breeze має піксельну обшивку зі 100% волокна, яке створили з перероблених пластикових пляшок.

В нашому Meest помітно ще одну деталь, яка привертає увагу — це декоративні вставки на торпедо та дверях. Виявляється це не тільки перероблені пляшки на 30%, але й верхній шар з плетеного льону.

Стільки всього переробленого, що і не запам’ятаєш. Однак важливіше, що продуманість відчувається вже під час перших кілометрів. Як і інші Volvo цей малюк спостерігає за тобою, підказує, нагадує та оберігає. Може і не зручно постійно звертати увагу на центральну панельку, мені не вистачало все ж таки проєкції на скло. Кажуть, що начебто буде, але поки що я не бачу її в жодній комплектації. А слідкувати за швидкістю, постійно відводячи очі — не дуже зручно, як на мене.

Можна налаштувати атмосферу зі звуковим ефектом та змінюючи колір підсвітки інтер’єру. Цікава іграшка, якою можна розважати друзів та дітей. Але користі мало. Насолоджуватись такою атмосферністю під час їзди не дуже зручно. Скоріше ти будеш занурюватись у неї під час зарядки або очікувань в пробках.

Якщо попереду компактність торпедо створила неймовірне відчуття простору, то позаду Volvo EX30 одразу відчуєте всю компактність кросовера. Для ніг місця достатньо тільки для дитини або дорослого до середнього зросту. Але спинки крісел м’які і впиратись колінами не так боляче. Крісла позаду в цьому класі в принципі не регулюються ніколи, тож і тут це не дивує. Не буде тут і доступу до багажного відділення з салону, що зазвичай дуже зручно під час подорожей.

А ось простору для зберігання в EX30 достатньо. навіть підказки є що саме може влізти в багажник розміром до 318 літрів, що враховує ще 7-літровий бардачок під капотом. підлога в багажному відділу дворівнева та можна її збільшувати, або внизу ховати всі кабелі, щітки та інструменти. Звичайно, запаски тут не буде — там всюди під днищем велика батарея.

Мене досі вражає наскільки в Vovo вміють зробити салони комфортним та зручними. Тут завжди є куди покласти телефон, а в нашому випадку він ідеально встає під монітором на прогумовану бездротову зарядку. І потрібно його трохи засунути нижче, щоб все запрацювало і тримало смартфон на місці. Внизу відкривається шухлядка, де заховано два Type-C, а позаду для пасажирів є ще два.

Технології та безпека Volvo EX30

Невіддільна частина шарму бренду збережена і тут разом з усіма технологіями, системами безпеки, ну й інтеграцією з Google. Це може не подобатись, або навпаки, але користь точно є. Я, наприклад, просто вражена тою зручністю безключового доступу в авто та безключового запуску, що взагалі забуваю про ключ і необхідність таскати його всюди в кишені чи в сумочці.

Хоча Volvo EX30 ви зможете відкривати за допомогою смартфону. Так, до цього приходить більшість виробників. І тут вже пропонують карту NFC та додаток, який працює в Україні. За допомогою додатку можна відкривати, закривати авто, керувати деякими функціями та слідкувати за зарядкою. Зручно? Думаю так. Завантажувати додаток не стала — з тестовими авто це завжди залишає цілу купу хвостів, які згодом доводиться підчищати.

Ще одна суперфункція, яка тут є в максимальній комплектації — Park Pilot Assist останнього покоління. Електромобіль сам запаркується на обране місце, а вам залишиться тільки спостерігати. Стрьомна штука, до якої я ще не скоро звикну. не настільки я довіряю цим всім системам безпеки та активним помічникам. Тільки фірмовий Pilot Assist мене радує та дозволяє насолоджуватись навіть в пробках. Адже він відстежує навколишні транспортні засоби, ситуацію на дорозі та рухається в потоці. Плюс ему додали функцію автоматичного гальмування на перехресті, тож він швидше помітить несподіваного «привида», який з’являється зазвичай нізвідки.

Volvo EX30 слідкує й за вами. Відбувається це кожні 13 секунд. І якщо почнете позіхати, запропонує піти випити кави чи відпочити, а якщо задивитесь на монітор в центрі, наголосить на утриманні уваги на дорозі. Але ж вам і за швидкістю потрібно слідкувати, і встигати прочитати від нього сповіщення. Якийсь парадокс. Тут точно не вистачає проєкції.

Екологічний драйв

Volvo EX30 настільки захоплює організацією та технологіями, що здається вже не важливо як він їде. А їде він весело. Тим паче, що нарешті нам довезли повнопривідні версії компакту з батареєю в 69 кВт*год, що за показниками забезпечує 460 км запасу ходу. Звісно, з оглядом на реальність, залишається в доступі десь на 100 км менше, залежно від того, як будете їздити. У мене виходило точно не більше 320 км взимку, але з постійно увімкненим кліматом.

Але ж тут два електродвигуни на кожній вісі, які забезпечують загальну потужність в 428 к.с. (315 кВт) та 503 Нм крутного моменту. Це дозволяє розганятись до 100 км/год за 3,6 секунди. Досить динамічний показник, що взагалі не в’яжеться з таким собі компактним електромобілем з кросоверними обрисами. Може йому стільки й не треба, але для молоді це точно буде весело.

Volvo EX30 не розрахований на їзду по бездоріжжю, навіть на повному приводі. Він скоріше працює на безпеку та на динаміку. Бо з таким крутним моментом він закопається швидше ніж ви встигнете проїхати хоч 10 метрів по багнюці. А режиму буксування тут немає, а навпаки написано, що взагалі не рекомендується тягнути, а перевозити його тільки частковою погрузкою. Тож не варто ризикувати та намагатись побороти українські тропки поза дорогою.

Керується компактний кросовер не так, як Porsche і навіть не BMW. Здається навіть в VW ID3 кермо чіткіше, ніж тут. Я помітила, що в повнопривідній версії EX30 з цим трохи краще і утримувати машину на дорозі легше, як і відчувати її. Більше інформації, та більше керованості. В моноприводі ж відсутність «нуля» відчувається сильно і розганятись взагалі відпадає бажання.

Куди краще тут з підвіскою. Не характерно для цього класу, але відповідно до статусу — у Volvo EX30 багаторичажна підвіска на обох вісях. Відчувається шасі пружним, добре відпрацьовує вибоїни, нерівності та не викликає дискомфорту у пасажирів. Розгойдування в різких поворотах є, але не критичні та прогнозовані. З такою масою та центром тяжіння — це працює дуже збалансовано та комфортно.

І якщо не вдавлювати акселератор, їхати в «одну педаль» з використанням рекуперації, то від керування отримуєш задоволення. Навіть з витратою енергії можна наблизитись до заявлених показників, правда не взимку. В середньому Volvo EX30 витрачає приблизно 25-27 кВт*год на 100 км пробігу, що є середнім показником по сегменту електромобілів.

Volvo EX30 побудовано на платформі SEA 2 від концерну Geely. Це перший Volvo на суто електричній платформі. Це сучасна 400-вольтова архітектура і дозволяє робити досить потужні версії з одним або двома електродвигунами, а також дає можливість швидко поповнити запас енергії.

Якщо враховувати можливість підзарядити машину з 10% до 80% від потужної мережі в 153 кВт за 26 хвилин, то на ньому можна і всю Європу проїхати. Якби мережа таких зарядок дозволяла. Бо в нашій країні, як і в Європі, досі з потужністю не так все добре, як хотілось. Зазвичай на зарядній станції ви отримаєте близько 50 кВт потужності, що розтягує час до 40-60 хвилин, а то і до 1,5 годин.

Варто зазначити, що версії з батареєю на 69 кВт*год оснащено інвертором на 22 кВт, чого досі не було. Тож зарядка від змінного струму на трифазній мережі може зайняти всього 4-6 годин і бути дешевше ніж потужний струм. Сьогодні в кінці 2024 року вартість швидкої зарядки складає близько 14-17 грн за кіловат, як змінним, так і постійним струмом, тому за 100 км пробігу доведеться сплатити близько 350 гривень.

Зарядка ж від звичайної розетки в приватному будинку, чи в гаражі, або на паркуванні, вийде набагато дешевше. Споживаючи 2,2 кВт потужності від мережі машина буде заряджатись близько 25-26 годин загалом. Мені зарядка в 14 годин за сьогоднішніми тарифами вийшла в 85 грн, враховуючи нічний тариф. Тож користь очевидна. Правда ніхто не скасовує постійну тривогу та думки про розетки або станції, які можуть не працювати через відключення світла, або бути зайнятими.

Висновки та позиціювання

Volvo зробили досить впевнений крок до збільшення аудиторії, запустивши таку незвичну для них модель компактного кросовера з настільки емоційним складником. Він наповнений енергією в прямому і протилежному сенсі. Це гідна конкуренція навіть кічливим китайцям з Zeekr 001 або BYD, не кажучи вже про європейських VW ID3 або MINI Countryman EV, який має прайс від 45 000 євро.

Більш того Volvo EX30 — найдоступніша модель бренду за всі часи. Вартість електромобіля стартує з 1 446 219 гривень (33 254 євро) за досить насичену комплектацію Core, якої вистачить в більшості випадків. Але ж хто купує Volvo в базовій версії?

Трохи накидати опцій, додати батарейку на 50 кВт*год, а 69 кВт*год, обрати яскравий колір і вартість вже сягне 1 555 874 гривень (35 700 євро). Наш тестовий електромобіль найбільш яскравий, динамічний та потужний буде вартувати 1 817 993 гривень (41 716 євро). Досить приємний цінник порівняно з конкурентами та відповідає скоріше рівню авто з ДВЗ.

Якщо врахувати репутацію шведського бренду, якість збірки та дорогий вигляд, гарантію та технічний супровід, споживачу пропонують цікаве авто. І це все з гарантією на три роки або 100 000 пробігу та вісім років на батарею. Плюс відновлення основного акумулятора може бути неповним, а частковим — по модулях, що значно спрощує процедуру і гарантує швидке та екологічне повернення автівки на дорогу.

Плюс в Україні вже доступна «підписка», за якою ви отримуєте автівку в повне користування на 36 місяців за фіксованою оплатою оренди кожного місяця, а згодом можете викупити його або замінити на іншу нову автівку. Крута пропозиція, яка добре працює в США, але поки що мало знайома нашим споживачам. Тільки за якусь там тисячу доларів ви можете забрати машину з салону без будь-яких кредитів і кататись поки не захочеться чогось новенького.

Навіть не дивлячись на всі недоліки електромобілів, мені особисто важко розлучатись з малюком EX30. До комфорту, зручності швидко звикаєш, а на нашому ринку не так багато автівок, які пропонують стільки впевненості та спокою під час керування. І не дивно, що ці електрички розбирають, наче гарячі пиріжки.

ПЛЮСИ: яскравий стильний екстер’єр, комфортний технологічний та сучасний інтер’єр, екологічність, динаміка, шасі.

МІНУСИ: не вистачає інформації перед водієм, витрата енергії могла б бути і кращою.

Технічні характеристики Volvo EX30 BEV

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4233/1837/1555
Колісна база, мм 2650
Заявлений кліренс, мм
Об’єм багажника, л. 318
Споряджена маса, кг 1600
Ємність батареї, кВт*год 69
Потужність, к.с. (кВт) 428 (315)
Максим. крутний момент, Нм 503
Запас ходу, км 460
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 3,6
Максимальна швидкість, км/год 180
Споживання енергії, кВт*год/100 км 17,5
Вартість стартова, грн 1 446 219
Вартість тестового авто, грн 1 880 225
Конкуренти VW iD3
Tesla Model 3
Zeekr 001
Mini Countryman SE ALL4

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Во Львове прошла премьера спектакля "Я вижу, вас интересует тьма": билеты разобрали за несколько часов
Фокус
2025-09-21T21:00:50Z
Случайное фото стало искусством: японский кадр превратили в картину и гравюру
Фокус
2025-09-21T17:00:46Z
"Денег не дает - пусть поет!": дочь Оли Поляковой Маша шокировала способ получить баксов
Знай
2025-09-21T15:51:05Z
Дмитрий Волканов рассекретил, сколько находится в отношениях с возлюбленной-красавицей и планирует ли свадьбу
TSN
2025-09-21T15:36:31Z
Наталья Могилевская рассекретила особенности дочерей и каких принципов в воспитании придерживается
TSN
2025-09-21T15:36:25Z
Когда выйдет 3 сезон аниме "Дандадан": что известно о дате релиза
Comments UA
2025-09-21T15:00:06Z
Согреют в любую погоду и сделают стильным ваш образ: Андре Тан назвал самые модные модели свитеров осени-2025
Знай
2025-09-21T13:51:36Z
Владимир Дантес разбил лоб прямо на сцене во время выступления с Дмитрием Монатиком
TSN
2025-09-21T13:27:44Z
Звезды на концерте MONATIK в Киеве: Кошевой с дочерьми, Ефросинина с сыном
TSN
2025-09-21T13:06:52Z
Каждый шестой танкер в мире работает на Россию в обход санкций - NYT
Gazeta UA
2025-09-21T20:51:15Z
Гетманцев: половина украинской экономики находится в тени
ZN UA
2025-09-21T20:09:42Z
Цены ушли в крутое пике: важный продукт стал гораздо доступнее
Знай
2025-09-21T19:12:44Z
Путин остался без доходов: РФ вынуждена сократить поставки нефти из-за атак ВСУ
Новости Украины
2025-09-21T18:39:36Z
Пенсию можно увеличить одной справкой: что нужно подать в ПФУ
Знай
2025-09-21T18:06:42Z
Сократят немаленькую сумму: части пенсионеров могут снизить пенсии – кому это грозит
Знай
2025-09-21T17:36:59Z
В Украине планируют повысить "минималку": когда и на сколько
Знай
2025-09-21T17:06:20Z
Полученные деньги придется вернуть: у кого ПФУ заберет субсидию
Знай
2025-09-21T15:06:16Z
Шторм на валютном рынке: взлетит ли курс доллара до 46 грн
Знай
2025-09-21T14:30:33Z
Дроны РФ над Польшей — ошибка или провокация?: Макрон удивил ответом
TSN
2025-09-21T22:12:59Z
Португалия объявила о признании Палестины
TSN
2025-09-21T22:09:24Z
Хронология войны — день 1307: удар по Крыму и подготовка новой встречи Зеленского и Трампа
Telegraf
2025-09-21T21:03:42Z
"Путин должен верить, что США не все равно". Зеленский ждет действий после санкций ЕС
Лига
2025-09-21T21:00:41Z
Португалия признала государственность Палестины
Лига
2025-09-21T20:30:42Z
Тайная операция Трампа: «морские котики» США высаживались в Северной Корее и убили рыбаков вместо военных
Новости Украины
2025-09-21T19:42:27Z
Это был циничный план Кремля: пилотов МиГов РФ использовала как живую приманку - Тимочко
Gazeta UA
2025-09-21T19:36:32Z
Народная героиня Украины, расстрелянная под Киевом: какой была Амина Окуева и как наказали ее убийц
Telegraf
2025-09-21T18:48:50Z
Трамп делает ставку на Китай?
ГЛАВКОМ NET
2025-09-21T18:33:37Z
Мощный взрыв под Львовом: полиция разбирается с инцидентом
Корреспондент
2025-09-21T21:18:46Z
14-летний гонщик на Audi устроил ДТП: подарила машину мать-чиновница Елена Кульбашная
Знай
2025-09-21T19:51:35Z
Дроновая атака на Полтавщину, горело предприятие
Корреспондент
2025-09-21T19:06:58Z
Полтавщина под атакой: дроны попали по предприятию, вспыхнул пожар
Gazeta UA
2025-09-21T18:51:15Z
Мобилизуют каждого, сбежать не получится: пограничники начали передавать данные мужчин в ТЦК
Знай
2025-09-21T16:36:12Z
В Египте украли и переплавили браслет фараона
Корреспондент
2025-09-21T13:24:42Z
ГСЧС показала последствия удара по Сумам
Корреспондент
2025-09-21T11:12:31Z
В Киеве произошла массовая драка, задержаны 9 человек
Корреспондент
2025-09-21T11:00:21Z
Развалилась сама: в России рухнуло здание еще одной школы. ВИДЕО
Новости Украины
2025-09-21T07:36:50Z
ВСУ на Сумщине оттесняют россиян их тактикой - NYT
Корреспондент
2025-09-21T22:06:28Z
Пенсионерам гарантировали увеличенные выплаты: кто получит не менее 7000 грн
Знай
2025-09-21T20:12:35Z
ChatGPT помог женщине выиграть в лотерею $150 тысяч: что сделала победительница с деньгами
TSN
2025-09-21T20:09:38Z
Какая область Украины имеет больше соседей: даже взрослые путаются с ответом
TSN
2025-09-21T19:18:34Z
Мужчина, в 102 года покоривший гору Фудзи, раскрыл секрет долголетия
TSN
2025-09-21T19:06:09Z
Услуги репетитора для поступления в ВУЗ
Gazeta UA
2025-09-21T19:00:42Z
В Польше грибники нашли обломки еще нескольких дронов
ZN UA
2025-09-21T18:21:32Z
Женщина выиграла 6 миллионов благодаря совету ChatGPT: кому отдала все деньги
Фокус
2025-09-21T17:45:07Z
В России катастрофа со стратегически важными самолетами: что не так с производством ДРЛО А-50
Новости Украины
2025-09-21T17:30:59Z
Медсправка в бассейн? Это пережиток СССР, а не закон, заявляет Минздрав
Новости Украины
2025-09-21T20:33:06Z
Погибнут миллионы людей: Европе грозит массовая смертность - ученые забили тревогу
Знай
2025-09-21T20:30:17Z
Займет всего 20 секунд: простой метод, который снимает усталость глаз от экрана гаджета
Знай
2025-09-21T12:51:19Z
Как заморозить грибы, чтобы сохранить их вкус и аромат
Знай
2025-09-21T11:51:08Z
5 тревожных признаков того, что ваш любимец страдает от боли: советы ветеринара
Знай
2025-09-21T03:51:39Z
Детей охватил опасный тренд: что значит "улыбка Джокера"
Знай
2025-09-21T03:36:41Z
Почему не стоит ложиться спать во время заката: значение старинной приметы и объяснение врачей
Gazeta UA
2025-09-20T21:42:29Z
Симптомы как при аллергии: украинцев предупреждают о новом неизвестном вирусе
Знай
2025-09-20T14:51:29Z
С Днем хирурга! Яркие поздравления в открытках и картинках с профессиональным праздником
Telegraf
2025-09-20T13:36:40Z
Награду Гран-при Азербайджана получил Макс Ферстаппен
Корреспондент
2025-09-21T17:00:21Z
Водителям напомнили про 10 "железных" законов: это важнее любых правил
Хвиля
2025-09-20T03:30:01Z
Kia выводит K4 на европейский рынок
Корреспондент
2025-09-19T20:57:07Z
Hyundai готовит расширение линейки моделей N
Корреспондент
2025-09-19T17:45:20Z
Mercedes, Lexus и BMW: сотни дорогих авто четыре дня стояли затопленными на паркинге
Фокус
2025-09-19T15:27:30Z
Зеленый, как Халк: Brabus представил сверхмощный "Гелендваген"
Фокус
2025-09-19T14:21:45Z
Xiaomi отзывает 116,8 тыс. электромобилей SU7
Корреспондент
2025-09-19T12:39:28Z
Заброшенный раритет: в Киеве обнаружили спортивный седан с двигателем Ferrari
Фокус
2025-09-19T10:51:09Z
Революционные изменения: тест-драйв нового кроссовера Opel Grandland
Фокус
2025-09-19T09:51:19Z
Россия атакует Украину БпЛА: направление движения целей
TSN
2025-09-21T21:33:44Z
Россияне пытаются прорвать оборону ВСУ: продолжаются бои вблизи Купянска, Лимана и Торецка
Gazeta UA
2025-09-21T20:21:25Z
График отключения газа на неделю с 22 по 28 сентября в Харькове: где ждать ограничений
Политека
2025-09-21T20:00:14Z
В Харькове почти даром продают квартиры: какие цены
TSN
2025-09-21T19:48:59Z
Пора готовиться к блекаутам: военный предупредил об ударах рф
Знай
2025-09-21T19:30:59Z
Метеочувствительным людям приготовиться: к концу сентября погода готовит неприятные сюрпризы
Telegraf
2025-09-21T17:09:54Z
Сколько мобилизованных россиян погибли на фронте – данные СМИ
TSN
2025-09-21T16:21:06Z
Нос рыбы размером с палец: какого хищника поймали рыбаки в Одессе
Telegraf
2025-09-21T16:03:13Z
В Киеве купили букет за 536 тысяч гривен: как выглядит
Comments UA
2025-09-21T15:57:20Z
День ангела 22 сентября: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-09-21T21:18:27Z
Топ-2 сорта груш, которые советуют садоводы: вкусные, долго хранящиеся, неприхотливые
Знай
2025-09-21T20:51:05Z
Макароны с фаршем и овощами: рецепт итальянского ужина за 20 минут
Telegraf
2025-09-21T19:12:06Z
Осеннее равноденствие 2025: главные запреты и советы на день баланса и гармонии
Telegraf
2025-09-21T18:18:22Z
Баклажаны на зиму без банок: три простых способа сохранить вкус овощей
Telegraf
2025-09-21T17:33:52Z
Наводнение, пустые пляжи и нашествие медуз. Бердянск в оккупации проживает не лучшие времена
Telegraf
2025-09-21T17:15:11Z
Яблоки в сгущенке: нежный зимний десерт, который тает во рту - делайте уже сейчас
Знай
2025-09-21T16:51:47Z
Женщина посетила 90 стран и назвала топ-5 самых красивых мест в мире
TSN
2025-09-21T15:36:33Z
Гороскоп на 22 сентября: денежный подарок у Близнецов, успех на работе у Дев
Telegraf
2025-09-21T14:03:51Z
Новая игра — старые переживания: Как Death Stranding 2: On The Beach продолжает идеи Metal Gear Solid
GameMag
2025-09-21T19:42:41Z
СМИ раскрыли характеристики дронов Toloka
Корреспондент
2025-09-21T19:06:37Z
Три знака Зодиака, которые имеют уникальную черту: у них есть талант к игре на успех
Знай
2025-09-21T18:51:38Z
Тайны морской "Толоки": что умеют новые подводные дроны украинской разработки
TSN
2025-09-21T18:18:33Z
Следующая God of War может перенести игроков в Древний Египет
GameMag
2025-09-21T18:04:42Z
Дизайн Toyota Land Cruiser 2025 року захоплює, проте дизельний двигун може розчарувати: огляд моделі
Топ Жир
2025-09-21T17:21:23Z
Как в сериале "Черное зеркало": что стали делать холодильники Samsung
Comments UA
2025-09-21T16:42:58Z
Konami: Хотите ремейк Metal Gear Solid 4?
GameMag
2025-09-21T16:39:18Z
"Все умрут": исследователи искусственного интеллекта предупредили об опасности уже через несколько лет
TSN
2025-09-21T16:21:54Z
Наставник Эпицентра: Худшее в травме Супряги не подтвердилось
Корреспондент
2025-09-21T21:33:40Z
Магучих по итогам сезона говорит о неприемлемости своих результатов
Корреспондент
2025-09-21T20:51:52Z
Единственная бронза Магучих на ЧМ-2025 не спасла Украину от антирекорда
Корреспондент
2025-09-21T20:09:51Z
Выигравшие у Украины итальянки стали победительницами Кубка Билли Джин Кинг
Корреспондент
2025-09-21T19:24:15Z
Украина впервые не попала на Олимпиаду в танцах на льду
Gazeta UA
2025-09-21T19:18:33Z
Олицетворение наследия футбольных звезд решил завершить карьеру
Корреспондент
2025-09-21T19:12:46Z
Ожидаемая непогода стала причиной переноса матча во Франции
Корреспондент
2025-09-21T18:42:12Z
Супряга в ударе и под ударом: первый гол с 2020 года и, видимо, перелом
Корреспондент
2025-09-21T18:06:20Z
Рух остается позади всех после поражения ЛНЗ
Корреспондент
2025-09-21T17:39:04Z