/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F45ce677f23d137e19de36ed2a4310cde.jpg)
Китайські електромобілі втрачають ринок ЄС: усе через одне рішення Брюсселю
Китайські виробники електрокарів вдарилися об стіну тарифів ЄС
Європейський Союз посилив свій контроль за імпортом з Китаю. Зокрема, йдеться про електромобілі. Нагадаємо, що в жовтні 2024 року ЄС запровадив мита на китайські електромобілі. Про це 24 Канал з посиланням на Bloomberg.
У результаті на китайських виробників електромобілів в Європі наразі припадає найменша частка за 8 місяців. Для прикладу, частка компаній BYD Co. і MG SAIC Motor Corp. становить 7,4% реєстрацій електромобілів по всій Європі в листопаді, що є найнижчим рівнем з березня. У жовтні цей показник оцінили в 8,2%.
Найбільше через нові мита ЄС постраждала державна компанія MG SAIC. Для цього виробника електрокарів Євросоюз встановив мита на рівні 45%. Китайський автовиробник, який протягом тривалого періоду був лідером продажів у Європі, в останні місяці серйозно втрачає позиції. Компанія зафіксувала падіння реєстрацій на 58% у листопаді порівняно з 2023 роком.
Порівняно з MG, компанія BYD вирвалася вперед. Йдеться про те, що у листопаді кількість реєстрацій по всій Європі зросла більш ніж удвічі. Цей показник досягнув 4 796 автомобілів.
Водночас додають, що експорт електромобілів у листопаді впав на 19% порівняно з минулим роком. Йдеться про ситуацію на глобальному ринку. Зокрема, в ЄС цей показник знизився на 23%.