Агрохолдинг МХП отримав від Антимонопольного комітету України дозвіл на придбання 100% корпоративних прав у ТОВ «Український М'ясний Хутір» (УМХ).
Як говориться у повідомленні компанії, отримання відповідного дозволу АМКУ було останньою умовою, необхідною для закриття угоди.
«Таким чином, одразу після відновлення доступу до державних реєстрів відбудеться закриття угоди, а МХП стане власником 100% ТОВ «Український Мʼясний Хутір», — зазначили в компанії.
Уточнюється, що ТОВ «Український Мʼясний Хутір» виготовляє продукцію під брендами «Мʼясний хутір» та Parowki. Угода не стосується компанії ТОВ «Дмитрук-Фудз», яка виготовляє снеки під ТМ «Дмитрук» (KABANOSY) та ТМ «Чікенззз».
У МХП зазначили, що «Український Мʼясний Хутір» має успішно напрацьовані бізнес-підходи, а завдяки досвіду та експертизі компанія зможе досягти ще більшого розвитку та успіху.
«У ТОВ «Український Мʼясний Хутір» змінюється структура власності, але операційно і фінансово компанія залишається автономною. МХП планує посилити команду додатковими ролями та співробітниками, які допоможуть досягати нових цілей і реалізувати амбітні проєкти, але при цьому децентралізоване ухвалення рішень залишається за управлінською командою УМХ», — додали в МХП.
Для довідки: агрохолдинг МХП є провідним виробником курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також посідає провідну позицію у рослинництві.