У листопаді китайський ринок легких розвізних автомобілів на електротязі, включаючи моделі завдовжки 4,5-7 м, показав зростання 44,4% порівняно з минулим роком. Усього було реалізовано 23 100 од. Якщо ж говорити про результати 11 місяців 2024 року, то цей показник становив 221 300 од. (+78,5%). Причина такої популярності пов’язана з розвитком міської логістики, у тому числі на останній милі, а також оптимізацією пасажирських перевезень – активного переходу з великих електробусів на компактніші.
Перше місце за обсягами продажів у листопаді посіло спільне підприємство SAIC-GM-Wulling – 6809 автомобілів, з часткою ринку 29,4%. На другому місці – Yuancheng New Energy Commercial Vehicles – 4443 од. Зростання у річному обчисленні склало 25,51%, а частка ринку – 19,20%. Третю позицію зайняв Changan Automobile – 1992 од. Тут невеликий спад – 0,75%. Частка ринку – 8,61%.
На четвертому місці знаходиться Chongqing Ruichi, який продав 1483 авто. Зростання склало +1529,67% (!), що забезпечило частку ринку 6,41%. П’ятірку кращих замикають одразу два виробника, які посіли однакову частку ринку – 4,88%. Це Guizhow Changjiang – 1129 од. (+1692,06%) та SAIC Maxus з практичним таким результатом – 1120 од. (+28,59%).