MY.UAНовини
Король гори: підкорюємо простір на легендарному Jeep Wrangler
Король гори: підкорюємо простір на легендарному Jeep Wrangler

Король гори: підкорюємо простір на легендарному Jeep Wrangler

Цей автомобіль неможливо переоцінити, бо легенди не мають ціни. Коли ми чуємо слово “джип”, наш внутрішній митець перш за все малює саме його образ.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Текст та фото: Микола Захаренков

Це його коріння наливалося сталлю в горнилі Другої світової, адже він найближчий родич того самого чотириколісного вояки, що допоміг союзникам здобути перемогу над спільним ворогом.

І коли ви чуєте, що хтось називає позашляховик джипом, а спільноту людей, які полюбляють їздити там, де часто неможливо навіть пройти, джиперами, це теж завдяки йому. Його історія настільки відома, що навіть не будемо її повторювати. Краще зосередимося не на тому, яким він був, а на тому, яким він став, здолавши свій більш ніж 80-річний шлях.

Jeep Wrangler власною персоною! Зустрічайте цю легендарну модель на дорогах України!

Хоча ми домовилися не говорити про історію, ви все одно побачите її. Адже в сучасній моделі під кодовою назвою JL викарбувані всі ті найхарактерніші риси, які розробники дбайливо несли крізь роки та попередні генерації CJ, YJ, TJ та JK.

Саме цей мікс із традицій та сучасності і є головним секретом Jeep Wrangler. Майже безшовне з’єднання минулого і сьогодення. Неймовірно чарівливий мікс, що змушує серце битися частіше.

Фари цього позашляховика такі самі круглі, як і багато-багато років тому, але відтепер вони сяють діодним світлом, та ще й вмикаються автоматично. До речі, датчик ну дуже пильний, як справжній військовий: може увімкнути ближнє світло навіть серед сонячного дня, варто лише вам заїхати в тінь від дерев.

Лобове скло, як і раніше, розташоване майже вертикально, проте тепер це Gorilla Glass. Технологія, знайома більшості переважно по флагманських моделях смартфонів, означає посилений захист від дрібного каміння та піску, що оберігає скло від сколів та подряпин.

Передній бампер все ще далеко висунутий уперед, як і під час Другої світової війни, коли на ньому навіть примудрялися транспортувати зброю. Проте з таким довгим «носом», який, звісно ж, неможливо побачити з водійського крісла, відтепер набагато легше жити завдяки паркувальним датчикам. Позаду вони теж є. А ще передбачені камери переднього та заднього виду, які можна вмикати, коли треба. Зверніть увагу: побачити на центральному дисплеї дорогу, що біжить перед тобою, у Wrangler можна на значно більшій швидкості, ніж звичні 20 км/год, після яких камери у більшості інших автівок примусово вимикаються.

Jeep Wrangler також може постати перед вами без даху, дверцят та лобового скла – майже таким, яким його бачили солдати Другої світової. Процедура «роздягання» суто механічна. Вимагає приблизно пів години часу, трошки сили та спеціального інструмента, який входить у комплект. Передні верхні секції даху після цього можна сховати в багажнику – об’єм у 533 л дає змогу це зробити. Для більшої зручності передбачені навіть спеціальні чохли для обох секцій. Але найцікавіше те, що після зняття даху під ним, на відміну від армійського прототипу, виявляється міцний каркас безпеки. Можна приїхати на узбережжя чи до пісочного кар’єру, перетворити собі джип Wrangler на багі Wrangler і ганяти досхочу.

Каркас не лише рятує голови пасажирів у разі перевертання, але й несе на собі лампи внутрішнього освітлення та динаміки аудіосистеми. Їх тут дев’ять, в тому числі верхня звукова панель та сабвуфер, захищений від впливу несприятливих погодних умов. Звук Alpine Premium з 12-канальним підсилювачем потужністю 552 Вт нам дуже сподобався.

Величезний капот все ще замикається за допомогою двох зовнішніх защіпок, тобто відкрити їх може і стороння людина, якщо в неї, звісно, вистачить сил підняти той капот (слабеньких крадіїв просимо не турбуватись). Але встановлення датчика сигналізації допомагає вирішити проблему несанкціонованого втручання.

Вшановуючи традиції армійського оригіналу, салон тестового Jeep Wrangler зустрічає вас майже вертикальною панеллю приладів. Проте після чергового оновлення її прикрашає величезний дисплей мультимедійної системи Uconnect 5, про яку вояки минулого століття не могли навіть мріяти. Мультимедійка не лише наочно демонструє безліч параметрів, які дуже корисно знати справжньому джип еру (від температури та тиску мастила і заряду акумулятора до нахилу кузова та стану диференціалів), але й тішить наявністю бездротових Apple CarPlay та Android Auto.

Останнє важливо не так на бездоріжжі, як у повсякденному житті. Наприклад, вам треба скористатися навігацією. Можна, звичайно, побачити свій шлях на екрані смартфона, але тоді доведеться тримати його в руці, оскільки місця для нього на консолі не передбачено. На ній, власне, взагалі немає місця для якихось дрібниць, як і на дверцятах: під тонесеньку сіточку можна покласти хіба що декілька аркушів паперу, приміром детальні карти місцевості.

Щоправда, сама сітка доволі еластична: під неї влізе навіть літрова пляшка води. Але тоді ви не зможете закрити дверцята, бо ця пляшка просто упреться в подушку сидіння. Ситуацію з розміщенням дрібниць дещо покращує пара підстаканників між передніми кріслами та невеличкий бокс у підлокітнику – туди і можна покласти смартфон, попередньо з’єднавши його з Uconnect 5, та побачити маршрут на яскравому 12,3-дюймовому екрані. У цьому ж боксі знайшовся USB-порт для заряджання смартфона. Є ще бардачок, але теж невеличкий.

Ще один приклад міцного союзу минулого і сьогодення: традиційні фізичні стрілки на панелі приладів вдало доповнює 7-дюйомвий кольоровий дисплей бортового комп’ютера. Він не перевантажений зайвою інформацією та дуже легко зчитується. Завітайте до найближчого дилера бренду, щоб отримати більш детальну інформацію про Jeep Wrangler.

«А для чого там два важелі?» – це вже питання від сусіда по паркувальному майданчику. Він довго розглядав салон крізь бокове скло і нарешті наважився спитати. А треба сказати, що справжній Jeep уважно розглядали геть усі, хто проходив повз нього, але не всі насмілювалися запитати. Спеціально для тих, хто так і не наважився: Wrangler – чи не єдиний наразі позашляховик, режими трансмісії якого все ще перемикаються важелем. Це саме він розташований поруч із важелем 8-ступеневого автомата, та на відміну від останнього вимагає міцної чоловічої руки. Особливо при потребі перевести його в положення 4L, вмикаючи знижену передачу роздавальної коробки.

Але це лише тоді, коли ви дістанетесь ну дуже важкого бездоріжжя. А поки не дісталися, важіль зазвичай встановлено в положення 2H, що дає змогу їздити на задньому приводі, економлячи пальне. Втім, можете обрати і повний: на Jeep Wrangler можна їздити на повному приводі навіть по асфальту в режимі 4H Auto, оскільки він оснащений міжосьовим диференціалом. Є режим 4H Part Time, у якому міжосьовий диференціал блокується та ви отримуєте, по суті, жорстке під’єднання передньої осі. Ще один, найважчий, рух важелем униз (звісно ж, через нейтральне положення важеля автомата), і ви – та-дам! – у режимі 4L. До чого тут ці фанфари? А до того, що передатне число зниженої передачі тут 4:1. Адже у нас на тесті Jeep Wrangler Rubicon! Ми довго намагалися згадати, чи пропонує хтось більше число, та так і не згадали. Невже це рекорд?

Тут варто сказати, що Rubicon – топове, але не єдине оснащення Jeep Wrangler, що пропонується в Україні за ціною 3 196 600 грн. Є ще комплектація Sahara, і вона дещо дешевша – 2 988 700 грн. Але і можливості на бездоріжжі у такого Wrangler будуть меншими. Найважливіші відмінності – передатне число зниженої передачі (2,72:1 проти 4:1) та головної пари (3,45 проти 4,1).

Також в оснащенні Sahara не передбачені вентиляційні отвори в капоті, що сприяють кращому охолодженню мотора – дволітрового турбованого GME T4 (ESS) потужністю 272 сил з обертальним моментом 400 Нм при 3000 об/хв.

Є певні відмінності і в салоні. Приміром, сидіння Wrangler Rubicon оздоблено чудовою натуральною шкірою Nappa, товстою та зносостійкою, з елементами преміальної екошкіри, тоді як Sahara запропонує лише останню. Регулювання передніх сидінь у коротшій версії Rubicon 2D суто механічні, а у чотиридверних Rubicon Unlimited 4D та Sahara Unlimited 4D електричні, в тому числі і поперекова підтримка, причому вона передбачена для обох передніх сидінь. Камера переднього огляду, яку ми вже згадували, також прерогатива комплектації Rubicon. Вона ж пропонує і більш міцний передній міст Dana M210. Задні мости в обох оснащеннях однакові: Dana M220. Але у Sahara передній та задній диференціали завжди будуть відкритими, їхні блокування передбачені лише в Rubicon. І лише він отримує кнопку системи Off-Road+. Разом із самою системою, звичайно.

Взагалі чомусь заведено дещо звисока ставитися до можливостей бензинового мотора з турбонаддувом на бездоріжжі. Напевно, агрегати такого типу на інших автівках дійсно давали на це підстави. Але не на Jeep Wrangler. По-перше, тут вдалий підбір передатних чисел головної пари та передач автомата. По-друге, згадана система Off-Road+ у комплектації Rubicon змінює точки перемикання у трансмісії, адаптуючи її саме під бездоріжжя. А ще Off-Road+ перемикає електронні системи допомоги водію, ESP та трекшн-контроль у позашляховий режим.

Мабуть, саме тому більшість перешкод екстремальної траси, спеціально підготованої для випробувань позашляховиків, ми з Jeep Wrangler легко пройшли в режимі 4H Part Time, не вмикаючи знижену передачу та не блокуючи диференціали. Навіть розпускати передній стабілізатор не довелося, хоча є і така можливість. І без усього цього легендарний позашляховик суне вперед немов танк. Дійсно, складається таке враження, що за прохідністю Wrangler Rubicon ближче до гусеничної техніки, аніж до колісної. А яка тут геометрія! Кут виїзду – 36 градусів, з’їзду – 31,4, рампи – 20,8.

Але чи складно використовувати в місті такий бездоганний інструмент для пригод поза асфальтом, як Jeep Wrangler? Значно простіше, ніж здається. Так, кабіна розташована досить високо над землею, адже кліренс у 252 мм – це лише відстань до мостів. Втім, салон оснащений зручними ручками, що полегшують посадку не лише водію, але й пасажирам, та ще й на обох рядах сидінь. Взявся за ручку, трішки підтягнув себе – і ось уже ти на комфортному сидінні оглядаєш навколишній світ з висоти Wrangler.

До того ж високе розташування кузова Jeep Wrangler над землею впливає на керованість навіть менше, ніж очікуєш: завдяки широким коліям колеса міцно тримаються за асфальт при різкому маневруванні. Кермо не таке вже й довге – 3,24 оберту від упору до упору, хоча, звісно, вимагає дещо більших зусиль, ніж у міському хетчбеку.

Стрілоподібний капот допомагає точно орієнтувати джип у просторі, хіба що на тісних вулицях треба враховувати могутні колісні арки, які доволі сильно виступають за межі кузова з обох боків. Але до цього швидко звикаєш, не кажучи вже про те, що задні арки легко роздивитися у великі дзеркала заднього виду, що забезпечують чудову оглядовість.

Та й легенди про ненажерливість Wrangler – це лише легенди. До того ж породжені американськими багатолітровими двигунами. А той, з яким позашляховик пропонується в Україні, має порівняно невеличкий об’єм – усього два літри. Тому в місті ми без проблем вкладалися у 12,5-13,5 л/100 км, навіть з урахуванням того, що інколи не обмежували себе в розгоні. До речі, даних щодо динаміки виробник не надає. Мабуть тому, що вона буде значною мірою залежати від шин, які встановить на Jeep Wrangler його майбутній володар. Навряд чи він відмовить собі в задоволенні одягти щось серйозніше, ніж ті 255/75 R17, що входять у комплектацію Rubicon. Але навіть на цих «емтешках», які ви бачите на фото, Wrangler бере першу сотню приблизно за 10 секунд. Другу він не візьме зовсім, адже максимальна швидкість становить 159 км/год.

Хоча для суворого ультимативного позашляховика це теж вагоме значення. Тому Jeep Wrangler оснащений багатьма системами безпеки: і тими, які добре знайомі користувачам «цивільних» авто, і суто специфічними. Наприклад, до звичних помічників на кшталт ESP, трекшн-контролю TCS, допомоги при екстреному гальмуванні Advanced Brake Assist та системи попередження фронтального зіткнення з функцією активного гальмування Full Speed Forward Collision Warning тут додається система запобігання перекиданню автомобіля ERM, контроль стійкості під час підйому на похилій поверхні Hill start Assist і система стабілізації під час руху з причепом TSC. Також встановлений адаптивний круїз-контроль з функцією повної зупинки, система моніторингу сліпих зон та розпізнавання перехресного руху.

Саме час для підсумків, і вони будуть такими: навіть сьогодні, у третій декаді ХХІ століття, Jeep Wrangler зберігає та навіть примножує всі ті якості, які й зробили його легендою. Хранитель ДНК бренду, нестримний на бездоріжжі та доволі комфортний на асфальті. Могутній і безпечний. Це автомобіль, який у жодному разі не залишить вас байдужим, шоу-стоппер та справжнє втілення маскулінності. Познайомтеся з ним особисто – і ви нарешті зрозумієте, що таке Jeep.

Зйомки проведено на території екстрім-полігону Offroad Brothers.

Андрій Бєляєв, керівник громадської організації Offroad Brothers:

«Offroad Brothers – це українське позашляхове братерство. Цей полігон ми відкрили близько трьох років тому задля надання всім бажаючим знань з керування авто з колісною формулою 4х4. Звісно ж, під час повномасштабної війни основним призначенням нашого полігону стало професійне тренування військовослужбовців, медиків та волонтерів.

Уже другий рік ми проводимо благодійне змагання Ukraine Forest Challenge, кошти від якого передаємо на потреби ЗСУ. Також ремонтуємо та дообладнуємо автівки для військових, нещодавно передали два пикапи медикам 114-ї бригади.

Закликаємо всіх охочих приєднуватися до наших ініціатив, допомагаючи нашим військовослужбовцям, хлопцям та дівчатам, швидше здобувати перемогу».

Теги за темою
Видео
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:58Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:54Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:53Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:45Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:31Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:22Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:20Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:20Z
Арсанал вигризає перемогу у вовків
Football.ua
2025-12-13T22:03:16Z
Новая проблема Москвы: танкер "теневого флота" внезапно отказался от загрузки СПГ
UAToday
2025-12-15T13:09:42Z
Владельцам двухзонных счетчиков сообщили, что будет с ночным тарифом на электроэнергию с 1 января
UAToday
2025-12-14T19:09:54Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:54Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:37Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:27Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:26Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:24Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:23Z
Рождественский стол в 2025 году: за что придется заплатить 1 374 гривны
Знай
2025-12-13T20:12:21Z
Правительство Румынии пережило вотум недоверия
Европейская правда
2025-12-15T20:00:01Z
Зеленский о переговорах с США: думаю, у нас разные позиции по территориям
Европейская правда
2025-12-15T19:07:58Z
Премьер Испании преуменьшил проблемы своей партии и исключил возможность досрочных выборов
Европейская правда
2025-12-15T18:54:57Z
Новая глава британской разведки: Путин затягивает мирные переговоры по Украине
Европейская правда
2025-12-15T18:33:17Z
Премьер Эстонии: вопрос с замороженными россактивами нужно решить на этой неделе
Европейская правда
2025-12-15T18:18:38Z
Мерц: отказ использовать росактивы для Украины нанесет огромный ущерб ЕС
Европейская правда
2025-12-15T18:03:29Z
Разговор глав МИД ЕС с Уиткоффом и Кушнером был сорван из-за техпроблем
Европейская правда
2025-12-15T17:57:00Z
Зеленский о гарантиях безопасности для Украины: первые наработки выглядят неплохо
Европейская правда
2025-12-15T17:48:22Z
Беспилотники СБУ в третий раз ударили по нефтедобыче РФ на Каспии, - источники
UAToday
2025-12-15T17:27:04Z
Под Москвой слышны взрывы: россияне жалуются на атаку неизвестных дронов
UAToday
2025-12-14T20:33:12Z
В польском Жешуве в аварию попал автобус с туристами, есть пострадавшие
Европейская правда
2025-12-14T09:30:43Z
Россия под ударами дронов: в Урюпинске эвакуируют жителей из района нефтезавода – видео
Лига
2025-12-14T05:57:34Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-14T00:00:16Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-13T21:48:56Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-13T21:48:51Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-13T21:48:41Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-13T21:48:37Z
В ВМС рассказали, о последствиях атаки российского дрона на турецкий танкер
Лига
2025-12-13T21:48:04Z
Украина запустит в Германии производство ударных дронов
Европейская правда
2025-12-15T17:15:05Z
Генштаб: по состоянию на 15 декабря общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 189 470 солдат
UAToday
2025-12-15T13:09:22Z
Новая волна мобилизации в Украине: кто попадет в списки уже в январе 2026 года
UAToday
2025-12-14T19:09:41Z
Ванга и Нострадамус сделали много предсказаний на 2025 год: какие пророчества сбылись
UAToday
2025-12-14T19:09:09Z
В Польше обнаружили остатки "объекта, напоминающего дрон"
Европейская правда
2025-12-14T15:13:15Z
Военные в шоке с дронов от государства
Comments UA
2025-12-14T03:00:49Z
Военные в шоке с дронов от государства
Comments UA
2025-12-14T03:00:38Z
Военные в шоке с дронов от государства
Comments UA
2025-12-14T03:00:34Z
Военные в шоке с дронов от государства
Comments UA
2025-12-14T03:00:33Z
Вредно ли сладкое на ночь: диетологи объяснили, как сахар влияет на сон
UAToday
2025-12-15T15:03:24Z
Повышенное давление: Признаки того, что вам не хватает магния
UAToday
2025-12-15T13:09:22Z
С возрастом люди начинают просыпаться раньше: врачи рассказали, как это остановить
UAToday
2025-12-15T13:09:16Z
Как распознать отравление угарным газом и что делать дальше
UAToday
2025-12-14T19:09:14Z
Гвоздика: ее польза для вашего здоровья
UAToday
2025-12-14T19:09:12Z
От 3 до 50 тысяч: украинцам приготовили новую помощь – кто получит
Знай
2025-12-13T23:33:57Z
От 3 до 50 тысяч: украинцам приготовили новую помощь – кто получит
Знай
2025-12-13T23:33:53Z
От 3 до 50 тысяч: украинцам приготовили новую помощь – кто получит
Знай
2025-12-13T23:33:37Z
От 3 до 50 тысяч: украинцам приготовили новую помощь – кто получит
Знай
2025-12-13T23:33:34Z
Кондиционер в автомобиле зимой: эксперты рассказали, почему стоит время от времени его включать, а не ждать весны
Знай
2025-12-13T17:51:44Z
Кондиционер в автомобиле зимой: эксперты рассказали, почему стоит время от времени его включать, а не ждать весны
Знай
2025-12-13T17:51:36Z
Кондиционер в автомобиле зимой: эксперты рассказали, почему стоит время от времени его включать, а не ждать весны
Знай
2025-12-13T17:51:11Z
Кондиционер в автомобиле зимой: эксперты рассказали, почему стоит время от времени его включать, а не ждать весны
Знай
2025-12-13T17:51:02Z
Кондиционер в автомобиле зимой: эксперты рассказали, почему стоит время от времени его включать, а не ждать весны
Знай
2025-12-13T17:51:00Z
Пассажиры электромобилей массово жалуются на тошноту и головокружение: в чём причина
UAToday
2025-12-13T11:03:35Z
Ключи от автомобиля в холодильнике: зачем водители так делают и какие более удобные и надежные методы
Знай
2025-12-12T17:51:10Z
Почему даже новая батарея не спасает зимой: главная причина, о которой не догадываются водители
Comments UA
2025-12-12T14:45:45Z
Чтобы лобовое стекло не треснуло на морозе: эксперт рассказал об основных правилах
Знай
2025-12-12T11:51:02Z
Гороскоп на 16 декабря 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-12-15T16:27:05Z
Ситуация на фронте на утро 15 декабря 2025 года
UAToday
2025-12-15T13:09:42Z
"Шахеды" атаковали Днепропетровскую область: раненые люди, разрушенные здания и транспорт
UAToday
2025-12-15T13:09:02Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:38Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:36Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:35Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:35Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:32Z
Россия атакует Украину ударными БПЛА: направление движения
TSN
2025-12-14T00:48:22Z
Что делает украшения Roberto Coin уникальными? Секреты итальянского мастерства
MY.UA
2025-12-22T14:16:46Z
Гороскоп на понедельник 15 декабря 2025 года
UAToday
2025-12-14T19:09:31Z
Как уберечь полотенца и коврики в ванной от неприятного запаха – несколько советов
UAToday
2025-12-14T19:09:25Z
Рецепт праздничных икорных шапочек: маленькая роскошь на вашем новогоднем столе для встречи 2026
Знай
2025-12-14T03:51:24Z
Как нельзя выходить из дома 14 ноября и зачем убирать квартиру сегодня: приметы и запреты на Филимонов день
Знай
2025-12-14T02:51:59Z
Как нельзя выходить из дома 14 ноября и зачем убирать квартиру сегодня: приметы и запреты на Филимонов день
Знай
2025-12-14T02:51:57Z
Как нельзя выходить из дома 14 ноября и зачем убирать квартиру сегодня: приметы и запреты на Филимонов день
Знай
2025-12-14T02:51:48Z
Как нельзя выходить из дома 14 ноября и зачем убирать квартиру сегодня: приметы и запреты на Филимонов день
Знай
2025-12-14T02:51:36Z
Как нельзя выходить из дома 14 ноября и зачем убирать квартиру сегодня: приметы и запреты на Филимонов день
Знай
2025-12-14T02:51:27Z
Из-за жёстких лимитов в лицензированных онлайн-казино бюджет Украины может терять до 4 млрд грн в год — FAVBET
MY.UA
2025-12-17T15:46:21Z
Компания SpaceX анонсировала обновление Starlink: что изменится в характеристиках уже в 2026 году
UAToday
2025-12-15T14:00:15Z
В Турции массово появляются гигантские провалы грунта, напоминающие библейские пророчества
UAToday
2025-12-15T13:09:10Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:51:48Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:51:28Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:51:20Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:51:15Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:51:02Z
На Солнце появилось гигантское пятно, которое может привести к катастрофе на Земле
TSN
2025-12-14T02:48:52Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:50Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:45Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:34Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:27Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:19Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:17Z
Конор Макгрегор женился: церемонию провели в старейшей церкви Ватикана
Фокус
2025-12-13T15:00:05Z
Тяжелоатлет Даниил Чиняков - о трех золотых медалях чемпионата Европы, Rammstein и пельменях
Комсомольская правда
2025-12-13T12:06:43Z
Рэпер Snoop Dogg станет тренером сборной США на Олимпиаде
Фокус
2025-12-12T12:45:47Z