MY.UAНовини
Огляд BMW 5-series : з яким мотором брати, а який обходити стороною
Огляд BMW 5-series : з яким мотором брати, а який обходити стороною

Огляд BMW 5-series : з яким мотором брати, а який обходити стороною

BMW 5-серії залишається однією з найбільш улюблених моделей, які виробляє баварський бренд. На вторинному ринку прямо зараз продається близько двох тисяч «пʼятірок» і це лише одного покоління F10 в кузові седан та F11 з кузовом універсал, які випускались з 2010 по 2017 роки.

До цієї серії також належить ліфтбек BMW 5-series GT, кузов якої мав індекс F07. Але їх на ринку не багато. Тому сьогодні поговоримо більше про седан та універсал «пʼятірки».

Розібратись з технічними особливостями нам допомагали наші друзі з сервісу повного циклу Hunters Garage.

Цікаво, що 5-серія в кузові F10/F11 – автомобіль сучасний та доволі складний. І противники його сварять за цю складність, а прихильники – радуються надійності. Хто з них правий ми і дізнаємось.

Зовнішність моделі, після авангардної пʼятірки в кузові Е60, відразу визнали поверненням до класичних цінностей бренду. За рахунок спокійних та стриманих форм F10 і сьогодні виглядає актуально. Нагадаємо, що дизайнером F10 став Едріан ван Хойдонк. Цікавий технічний момент – пʼятірка створена на платформі флагманської моделі 7-серії в кузові F01.

Багато алюмінію

При розробці бізнесового седану стояла задача зробити його більшим, але легшим. Тому в конструкції масово використовували алюміній та легкі сплави. Зокрема з «крилатого металу» зроблені капот, крила та двері. Але легкі матеріали використані далеко не тільки в зовнішніх панелях кузова, а й у силовій структурі, та підвісці.

Справжнім викликом для інженерів стала необхідність стикувати в конструкції алюмінієві та стальні елементи. Так ланжерони кузова зроблені зі сталі, а чашки амортизаторів та бризковики кузова з алюмінієвого сплаву. Це важлива деталь при ремонті авто з фронтальними пошкодженнями, яких чимало привезли зі США. Адже на стику сталевих та алюмінієвих деталей нанесено спеціальний герметик. Якщо його пошкоджено, або нанесено неякісно, то не вдасться уникнути електрохімічної корозії на стику двох металів.

При огляді стану кузову зверніть увагу на стан фар. Вони чутливі до піску, що летить з-під коліс інших авто. Проте, це не проблема. Фари легко відполірувати. А ось наявність тріщин в пластикових ковпаках фар може привести до втрати герметичності і фари. В рестайлінгових авто випуску після 2015 року така проблема вже не зустрічалась.

/

Залежно від комплектації BMW 5-series може не оснащуватись повноцінним запасним колесом. Тому варто мати під рукою якісний компресор. В нашому випадку це компактна модель від OSRAM. А зважаючи на те, що часто авто їздять на короткі відстані по місту їх акумулятори не дозаряджаються, що одного ранку може призвести до того, що авто не заведеться. То ж, варто мати дроти аварійної зарядки, або більш сучасне рішення – бустер Osram. Останній також можна використовувати як зручний павербанк.

20 версій девʼяти моторів

Гама двигунів F10 широченна! Різних варіацій нараховується аж 20 штук! Від рядних четвірок до V8. Бензинові, дизельні та навіть гібридні.

В гамі бензинових агрегатів моделі BMW 5-серії в кузові F10 було кілька бензинових двигунів без турбін. Спочатку базовою була 3.0-літрова рядна шістка N52B30/N53B30, що встановлювалась на версію 523i та 528i. Всупереч очікуванням, атмосферні шістки виявились не найнадійнішими в гамі двигунів.

N52 мав проблеми з витратою оливи, навіть на нових авто. Не рідкість виникнення проблем з фірмовою системою регулювання фаз газорозподілення VANOS (Variable Nockenwellensteuerung). Атмосферний двигун N52 для покращення згоряння палива обладнали впускним колектором зі змінною довжиною. Система мала назву DISA. На малих та середніх обертах повітря йшло по вузьких каналах, що підвищувало швидкість потоку та створювало ефект турбонаддуву. А на високих обертах заслінка перемикалась і повітря йшло по широкому каналу, забезпечуючи більший обʼєм повітря для вищої потужності. Ось ця заслінка могла відірватись і потрапити у впуск, що призведе до «капіталки». Та попри всі негаразди цей двигун люблять, адже він справжній рядний 6-циліндровий баварець без турбін.

N53B30 був останнім 6-циліндровим двигуном без турбіни. Він мав безпосереднє впорскування палива, що і стало джерелом його проблем. Так, цей двигун, на відміну від N52 не мав проблем з витратою оливи. Та й конструктивно був простішим – не оснащувався системою Valvetronic. Але проблеми з паливною системою переслідували цей двигун. Було маса проблем з роботою паливного насосу. Форсунки працювали некоректно, що викликало нестабільну роботу двигуна. А в окремих авто форсунки лили з такою силою, що це викликало гідроудар. Були складності і з катушками запалювання. Але є й гарна новина. Всі авто з дефектними агрегатами проходили відзивні кампанії. То ж на сьогодні вони вже можуть бути оснащені доопрацьованою паливною системою, яка не робить нерви власнику.

Вже з 2012 року безнаддувні шістки поступились місцем турбованій 2,0-літровій «четвірці» N20B20.

Двигун N20 виявився доволі вдалим двигуном. Проблем по ньому зовсім не багато. Елементи безпосереднього впорскування виявились живучими. Це стосується як паливного насосу високого тиску, так і форсунок. Та й з системою Valvetronic проблем не спостерігається. З часом від зносу втулки може з’явитись шум роботи перепускної заслінки. Крім звуку також може зʼявитись помилка по недостатньому тиску турбіни.

Привод механізму ГРМ має ланцюговий привод, але служить він не довго. Заміняти ланцюг потрібно кожні 100 тис км, разом з направляючими та натягувачем.

Потрібно слідкувати і за станом ланцюга приводу масляного насосу. Він живе до 120 000 км і були випадки його обриву, що призводить до пошкодження двигуна. Так що цей ланцюг зазвичай міняють разом з ланцюгом ГРМ.

Цікавий факт, що постачає форсунки компанія Bosch. То ж при ремонті можна непогано зекономити. Адже оригінальні форсунки коштують близько 230 доларів за штуку, тоді як вони ж, але від Bosch – менше 100 доларів.

Завод рекомендує міняти оливу у двигунах серії N20 через 20 000 км. Проте, спеціалісти наполягають що масло треба міняти значно частіше: кожні 10, або навіть 7 тисяч км. І тоді для двигуна не проблема пробіги і понад 250 000 км.

Цікавий факт. Під назвою 520i також продавалась машина з двигуном N20B16. Це був бензиновий турбований двигун обʼємом всього 1,6 л. Проте зустрічаються вони вкрай рідко, бо призначались для Турецького та інших східних ринків.

Загальна особливість усіх бензинових турбованих двигунів в тому, що вони термонавантажені. Через це на машинах навіть з відносно невеликими пробігами в районі 100 000 км зустрічаються патьоки оливи з під клапанної кришки, піддону, олива в шахтах свічок запалювання тощо. І це не лякає досвідчених «бімеристів». Така собі особливість і з цим можна жити.

А ось такий нюанс на рядних шістках, як вихід з ладу електричного насосу системи охолодження важливо не прогавити. Інакше двигун легко перегрівається. Критичним для помпи є пробіг в 150 000 км. Заміна може коштувати 300-500 доларів, однак «кулібіни» виявили, що достатньо перепаяти один резистор і помпа знов працює як нова.

Найбільш розповсюдженими для BMW 5-серії є агрегат N55. Це 3.0-літровий рядний 6-циліндровий двигун з турбонаддувом. Він видає 306 к.с. та чималий крутний момент у 400 Нм вже з 1200 обертів на хвилину. Його люблять і хвалять за баланс потужності, економічності та надійності. Цей же двигун використовували в модифікації з гібридною силовою установкою ActiveHybrid.

В N55 є такі болячки як потіння оливою, підсоси повітря. Можливо потрібно буде навіть замінити сальники колінчастого валу. З переваг – надійна робота паливної системи. Це стосується як насосу, так і форсунок. До речі з форсунками та ж історія з ціною, що і в N20.

Механізм ГРМ в двигунах N55 має ланцюговий привод, який служить по 200 тисяч км.

Якщо вам потрапив в руки автомобіль з таким двигуном і він має задири вкладишів колінвалу та шийок випускного розподільчого валу, то знайте, що попередній власник економив на обслуговуванні та заміні оливи.

Під капотом F10/F11 можна зустріти і харизматичні V8. Проте не варто розраховувати що таке щастя буде дешевим і безпроблемним. Це двигун N63. Він має пару турбін і каталізаторами, розташованими в розвалі блоку циліндрів.

Це створює колосальне температурне навантаження на систему змащування. Олива швидко деградує і втрачає властивості. Так що, навіть не думайте про інтервал заміни оливи більше 7000 км, а краще скоротіть його до ще меншого. Є в цього двигуна проблеми і з тим, що ланцюг ГРМ може настругати пластик направляючої. Ця стружка забиває оливну систему і двигун виходить з ладу. Самі ланцюги ГРМ живуть до 200 000 км.

Турбодизельних двигунів багато модифікацій, але по факти їх гамма зводиться до версій трьох двигунів:

  • чотирициліндрового 2,0 л N47D20
  • рядної шістки 3,0 л N57D30
  • чотирициліндрового 2,0 л B47D20

Всі три двигуни доволі близькі з точки зору конструктиву. Вони мають легкосплавні блоки циліндрів, пьєзофорсунки та подібну паливну систему та заднє розташування механізму ГРМ. З цими двигунами насправді дуже мало проблем. Вони ходять сотнями тисяч кілометрів і потребують лише своєчасного сервісу.

З особливостей можна назвати те, що кожні 100 000 км треба проводити очистку впускного колектора. Адже на ньому наростає сажово-масляний наліт. А от проблем з вихровими заслінками, я в минулих моторів, проблеми вже нема.

ГРМ хоча і має цепний привод, але вони теж не вічні і потребують заміни, разом з направляючими та натягувачами, які потребують уваги після 200 тис. км. Також раз на 200 тисяч км потрібно замінювати мембрану системи вентиляції картерних газів.

Одною з небагатьох проблем дизельних пʼятірок можна назвати систему охолодження системи EGR. Корпус тріскався, що призводило до попадання у впускний колектор охолоджуючої рідини. Її суміш з сажею та оливою могла викликати загоряння, що приводило до розплавлення впускного колектору, або навіть пожежі підкапотного простору. Цю проблему вирішували під час сервісної кампанії заміною впускного колектору на доопрацьований.

Щодо експлуатаційних втрат, то тут вражає двигун N47D20. В нього дуже демократичні ціни на запчастини. Наприклад оригінальний впускний колектор коштує менше 5000 грн.

Пʼєзофорсунки на 535d мають ресурс близько 200 тисяч. Вони не ремонтнопридатні і потребують заміни. В той час як у версій 530d (N57) встановлювались електромагнітні форсунки, які можна ремонтувати. А от з вихровими заслінками складніше. Їх заміна доволі коштовна, адже впускний колектор зроблений єдиним блоком із частиною впускного колектора і коштують близько 1000 доларів. Тому не рідко при ремонті зі старого колектора просто видаляють заслінки, а отвори їх осі глушать.

У 2011 році  твінтурбодизель 535d модернізували. Він став видавати замість 299 к.с. серйозні 313 к.с. В них можливі проблеми з ТНВД, які виникають при заправці низькоякісним паливом, або коли система хапанула повітря. Через це вал ТНВД може давати стружку, яка розповсюджується по всій системі.

Топовий турбодизель версії 550d має аж три турбіни: пара малих для роботи на низьких обертах, і одна велика для роботи на верхах. Щоб максимально збільшити віддачу двигуна N57 для версії N57S модифікували головку блока. В ній клапани з максимально великими «тарілками». Через це головка стала слабшою і не рідкість утворення тріщин між клапанами.

Найсучаснішим турбодизелем, який зустрічається на F10 став дволітровий двигун серії B47D20. Це представник вже нового модульного сімейства двигунів BMW. Він легший за попередника, але загалом такий же надійний як і N47D20.

Рекомендовані оливи WOLF для BMW 5-series (F10)

520i N20B20 (з 2011), бензин турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
523i N52B25, бензин WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
523i N53B30, бензин WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
528i N53B30 (до 2012) , бензин WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
528i N52B30 (до 2012) , бензин WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
528i N20B20 (з 2012) , бензин WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
530i N53B30, бензин турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
535i N55B30, бензин турбо турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
550i N63B44, бензин турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
M5 S63B44, бензин турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
518d N47D20, дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
518d B47D20 (з 2014), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
520d N47D20, дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
520d B47D20 (з 2014), дизель турбо

WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE

525d (N57D30), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
525d (N47D20), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
530d (N57D30), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
535d (N57D30), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE
M550d (N57D30S), дизель турбо WOLF OFFICIALTECH0W30 LL III FE

Коробка передач та привод

Для 5-серій F10 пропонувалась тільки автоматична 8-ступенева коробка передач. Це надійна коробка ZF 8HP. Та насправді існує аж 4 різновида цих автоматів. Спочатку пропонувались коробки 8HP 45 (для двигунів з моментом до 450 Нм) та 8HP 70 (для двигунів з моментом до 700 Нм). Вони встановлювались з 2010 до 2015 років. Після рестайлу 2015 року модель отримала новіші коробки 8HP 50 (для двигунів з моментом до 500 Нм) та 8HP 75 (для двигунів з моментом до 740 Нм).   Ці автоматичні коробки не мають глобальних проблем. Так, вони, як і всі «автомати» не люблять агресивної їзди. На коробках 8HP45/50 це може призвести до виходу з ладу, або навіть руйнування планетарної передачі. А от коробки серії 70 та 75 – більш витривалі і справляються з такими навантаженнями.

Обслуговування коробки «автомат» полягає в заміні оливи кожні 60 000 км. В процесі заміни потрібно контролювати герметичність піддона АКП. Адже піддон – пластиковий. Автоматична коробка доволі розумна, що дозволяє гарно діагностувати її за допомогою сканера. Це допоможе і при купівлі. Адже можна побачити інформацію про стан коробки.

5-серія пропонується як з заднім, так і повним приводом, який в баварських машин називається X-Drive. Для нормальної роботи повного привода важливо вчасно замінювати оливу у роздавальній коробці та слідкувати за герметичністю. Адже якщо масло старе, або система не герметична, то неможливо створити достатнього тиску, щоб замкнути фрикціони та передати крутний момент на передні колеса. При цьому фрикціони пробуксовують і перегріваються. Відчувається це за ривками авто на прискоренні. Діагностувати цю проблему можна доволі просто. Достатньо зняти розʼєм на корпусі роздатки, щоб вимкнути управління приводом і зробити авто задньопривідним. Якщо після цього ривки зникли – проблема була в роздатці. В повному приводі не вирізняються великим ресурсом передній кардан та шарніри рівних кутових швидкостей передніх коліс.

Повнопривідні авто чутливі до буксування, або їзди із боковим ковзанням (дрифту).

Задній редуктор часто пітніє через сальники. Редуктор кріпиться до підрамника за допомогою сайлентблоку (близько 30$), який живе близько 60-70 тис км. Якщо він виходить з ладу, то рухомість редуктора швидко вбиває і задню еластичну муфту кардану (150$).

Підвіска

Пʼятірка має аристократичну та прекрасно налаштовану підвіску. Адже збудований F10 на спільній платформі з BMW 7-series. Також той факт, що платформа розрахована на більш важку сімку дозволила забезпечити ходовій неабияку витривалість.

На передніх колесах застосована схема з двома поперечними важелями. Перевага такої системи в точності кермування, та балансі комфорту і керованості. Та при цьому вона ще й дуже витривала. Сайлентблоки живуть по 150 тис. км.

На задній осі – багатоважільна підвіска. Вона теж живуча. По оригіналу важелі міняються в зборі, що не дешеве задоволення. Однак є маса замінників, що дозволяє перепресовувати окремі сайлентблоки.

Стосовно амортизаторів варто сказати, що для пʼятірки пропонувалась опція – активні амортизатори зі змінною жорсткістю. Вони мають ресурс близько 120 000 км. Нюанс в тому, що замінників нема – тільки оригінал.

Що стосується кермового механізму то він різний в машин, в залежності від двигуна. В 4-циліндрових механізм електричний. Він може вийти з ладу через обрив приводного ременя, або потрапляння вологи в датчик крутного моменту. Датчики електричної рейки можуть вийти з ладу навіть під час ремонту підвіски, від вібрації при роботі інструмента, коли відкручуються елементи підвіски. Проте рейка кілька раз проходила апгрейд, то ж що новіше авто – то менше шансів отримати проблеми з рейкою.

 

* Орієнтовна вартість, грн на прикладі зимової шини Michelin Alpin 7

На 6 та 8-циліндрових авто стоїть надійна гідравлічна рейка. Тут з часом ремонт може бути потрібен самій рейці та насосу. Але системних проблем нема.

Чи варто звʼязуватись з F10

На сьогодні багато пʼятірок везуть із США. Як правило це машини з кузовом седан та бензиновим мотором. Це версії 528i та 535i. З Європи теж імпортують вживані пʼятірки. Це здебільшого турбодизельні універсали.

Під час огляду ми перелічили чимало різних проблем, які зустрічаються в BMW 5-серії F10/F11. Але це не говорить про те, що модель проблемна. Навпаки, це покоління на фоні E60/E61 вважається значно менш ламким. В F10/F11 велика різноманітність двигунів та доволі складна конструкція. То ж автомобіль вимогливий до регулярного та якісного обслуговування з якісними витратними матеріалами. Багато з проблем викликано поганим «поводженням» з авто попереднім власником, чи власниками. Купити пʼятірку без попередньої детальної діагностики – вірний спосіб нарватись на коштовний ремонт. Треба звертати особливу увагу на сліди ремонту кузова та стан двигунів.

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
"Ситуацию мы не удержим": военный сказал, когда будет полная потеря Украины
Comments UA
2025-01-04T19:21:40Z
Копеечные выплаты: какую "минималку" установили пенсионерам на 2025 год
Знай
2025-01-04T16:36:16Z
Сколько украинцев готовы отдать Путину четыре области: опрос
Comments UA
2024-12-30T05:45:29Z
Стало известно, сколько украинцев из оккупации вступили в армию РФ за 2024 год
Comments UA
2025-01-04T12:09:47Z
5 января 2025 года: Крещенский Сочельник - что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-01-04T22:00:23Z
В сети показали, как выглядит самый амбициозный проект Си Цзиньпина
Фокус
2025-01-04T21:12:53Z
Женщина ехала от свекрови и делилась впечатлениями: потом она взглянула на заднее сиденье
Фокус
2025-01-03T07:51:10Z
До какой даты нужно потратить "тысячу Зеленского", иначе деньги "сгорят"
Comments UA
2025-01-04T12:57:55Z
Какое значение имеет номер вашей квартиры: нумерологи дали пояснения по каждой цифре
UAToday
2024-12-27T16:36:22Z
Когда закончится война: журналист дал неутешительный прогноз, обозвав Гордона и Арестовича
Comments UA
2025-01-04T21:15:08Z
Зеленский не дал Трампу закончить войну до инаугурации, однако есть нюанс
Comments UA
2025-01-04T18:42:18Z
Путин был готов ударить ядеркой по Украине: в США только сейчас сказали, кто отказал Кремль
Comments UA
2025-01-04T08:33:43Z
Путин возьмет Украину голыми руками: стало известное условие
Comments UA
2024-12-23T16:30:51Z
Лидер венесуэльской оппозиции, за которого Мадуро объявил вознаграждение в $100 тысяч, едет в США
ZN UA
2025-01-04T21:57:11Z
Зеленский дал трехчасовое интервью американскому блогеру
Корреспондент
2025-01-04T21:51:12Z
На Западе уже знают, что станет разменной монетой в переговорах по войне в Украине
Comments UA
2025-01-03T07:03:56Z
Нардеп советует экспертам "закрыть рот": что вызвало возмущение
Comments UA
2025-01-04T17:57:10Z
Москва пожаловалась на якобы удары ATACMS и угрожает ответом
ZN UA
2025-01-04T18:00:32Z
С украинкой в ​​центре Варшавы произошел жуткий инцидент
Апостроф
2025-01-04T18:39:10Z
Разведка США назвала настоящую причину катастрофы в Актау: детали
Comments UA
2024-12-28T11:33:04Z
Ночью Россия содрогалась от взрывов: последствия ударов
Comments UA
2024-12-27T06:18:09Z
Сгорела заживо в собственном доме: спасатели в Запорожье ликвидировали пожар
TSN
2025-01-04T16:51:01Z
"Обдолбанное наркотой": в Одессе помощник депутата устроил ДТП, — соцсети
Фокус
2025-01-04T17:30:18Z
В Варшаве водитель сбил украинку, а потом избил ее
Комсомольская правда
2025-01-04T16:18:52Z
Стали известны последствия атаки дронов на Одесскую область
Корреспондент
2024-12-30T08:37:43Z
Удар по Киеву: есть погибшие, дрон попал в квартиру известного ученого - он не выходит на связь
Хвиля
2025-01-01T15:36:06Z
Банда мародеров орудовала в морге Днепра: подробности от прокуратуры
Новости Украины
2025-01-03T19:54:50Z
Новогодние образы супругов Зеленских: стилист обратила внимание на важную деталь
Фокус
2025-01-03T06:51:08Z
Тина Кароль встала на гимнастический козел на каблуках и очаровала фанов: "Просто королева"
TSN
2025-01-04T15:39:32Z
Вечная память: на фронте трагически погибли выдающиеся украинские актеры
Политека
2024-12-27T06:42:37Z
В Латвии расследуют смерть баскетболиста: против предательницы Украины Седоковой дадут показания/Друг Яниса Тимма подозревает, что певица могла устроить заказное убийство
Апостроф
2025-01-03T18:24:18Z
Анфису Чехову изуродовал ботокс - что случилось с лицом
GlavRed
2025-01-04T21:06:05Z
Чхоль Су встретится с Ди Каприо? Вышел первый тизер 3-го сезона "Игры в кальмара"
Знай
2025-01-04T20:51:10Z
Лилия Подкопаева восхитила фото с дочерью и мужем и раскрыла, как с ними время проводит
TSN
2024-12-31T09:51:06Z
"Где вас штампуют…?" Лидера группы МЭРИ атаковали из-за Олега Винника
Апостроф
2025-01-04T16:12:55Z
Погиб 16-летний актер, звезда популярного фильма
GlavRed
2024-12-27T11:51:23Z
РФ наращивает темпы наступления: сколько территорий потеряла Украина за 2024 год
Comments UA
2025-01-04T21:39:31Z
"Почти каждый день мне пишут и звонят россияне": в ВСУ рассказали о неожиданных последствиях Курской операции
Апостроф
2025-01-04T17:06:25Z
В Украине погиб российский пропагандист
Апостроф
2025-01-04T20:27:31Z
«Военные ВСУ переоденутся в российскую форму и расстреляют мирных жителей»: что известно
Comments UA
2024-12-30T14:18:33Z
В Донецкой области ликвидировали пропагандиста "Известий"
ZN UA
2025-01-04T22:18:50Z
Покровское направление фронта является самым горячим — Зеленский
ZN UA
2025-01-04T22:18:16Z
Когда закончится война в Украине: астролог назвала города, находящиеся в опасности
Политека
2024-12-30T06:42:37Z
Муженко объяснил, почему из Курской области ВСУ не выводят войска
TSN
2024-12-28T12:51:42Z
РФ бросила на Часов Яр 10 тысяч войска: командир из 24-й бригады об изнурительных боях за город
TSN
2025-01-04T11:36:43Z
118 грн за упаковку в 200 грамм: супермаркеты резко изменили цены на масло, молоко и сметану
Знай
2025-01-04T15:06:07Z
Отказ Украины продолжать транзит российского газа может спровоцировать удары РФ по газотранспортной системе — Bloomberg
ZN UA
2024-12-28T11:33:07Z
Суммы в платежках за доставку газа могут уменьшиться: кому из украинцев повезет
Знай
2025-01-04T14:06:19Z
Ситуация в Молдове повторится в Украине: прогнозируют кардинальные изменения
Comments UA
2025-01-04T14:57:57Z
Нацбанк резко снизил поддержку гривны
Корреспондент
2025-01-04T21:09:16Z
Надбавки за сверхурочный стаж: В ПФУ рассказали, что ждет пенсионеров в 2025 году
Политека
2025-01-04T20:00:10Z
Эти знаки Зодиака в 2025 году купят квартиру: кто среди счастливчиков
Comments UA
2024-12-28T02:30:27Z
Этих знаков Зодиака ждет финансовый успех в 2025 году
Comments UA
2024-12-27T03:00:25Z
В Украине резко изменились цены на яйца: сколько стоит десяток и почему это не надолго
Новости Украины
2025-01-02T20:54:58Z
Спортсмен 10 минут лежал в ванне, но "воробчика" спасти не удалось: "С одной стороны, ситуация комична..."
Знай
2024-12-31T04:51:55Z
На войне с Россией погиб многократный чемпион мира по карате: коллеги не сдержали эмоций
Comments UA
2025-01-03T15:36:58Z
Милан официально подтвердил увольнение экс-тренера Шахтера Паулу Фонсеку
Известия Киев
2025-01-04T08:34:11Z
Назван самый высокооплачиваемый футболист английской Премьер-лиги
ZN UA
2025-01-03T20:00:07Z
Барселона здолала Барбастро в 1/16 Кубка Іспанії
Football.ua
2025-01-04T20:00:24Z
В режиме секретности: один из лучших шахматистов мира женился
Фокус
2025-01-04T19:57:57Z
Украинского футболиста назвали одним из главных разочарований в Испании
ZN UA
2024-12-27T09:39:09Z
Усик против Фьюри : как оценил легендарный бой искусственный интеллект
Comments UA
2024-12-22T07:09:53Z
"Победа есть": Усик обратился к болельщикам после реванша с Фьюри
ZN UA
2024-12-23T20:06:34Z
Это нужно сделать 31 декабря 2024 года, чтобы 2025 год был удачным
Comments UA
2024-12-30T14:12:50Z
Таро гороскоп на сегодня: кто получит подарок судьбы
Comments UA
2025-01-04T18:30:24Z
Как размягчить говядину во время приготовления разными способами: добавьте эти пять ингредиентов
TSN
2025-01-04T17:18:13Z
Людей с какой группой крови трудно соблазнить
Comments UA
2025-01-03T03:30:46Z
Любимчики судьбы: 4 знака зодиака, у которых сбудется мечта в январе 2025
Marie Claire
2025-01-04T22:01:07Z
Сиамские близнецы Эбби и Бриттани Хенсел показали, как соединены их тела
Фокус
2025-01-04T21:45:34Z
У талантливых и счастливых людей всегда есть эта цифра в дате рождения
TSN
2025-01-03T07:51:22Z
Себе дороже: как общаться с грубыми людьми, не опускаясь до их уровня
Marie Claire
2025-01-04T15:01:29Z
Серебряный френч: что нужно знать о cамом трендовом маникюре на Новый год 2025
Marie Claire
2024-12-28T22:01:21Z
Программа "Доступные лекарства"охватит все аптеки Украины в 2025 году
Знай
2025-01-04T20:12:56Z
Внезапный союзник болезни Альцгеймера: ученые узнали о связи алкоголя с заболеванием
Фокус
2025-01-04T18:27:28Z
Какие три полезные привычки японцев помогают им жить более 100 лет
TSN
2025-01-04T19:21:20Z
Как военнослужащему взять отпуск во время службы: в ТЦК назвали условия
Знай
2025-01-04T18:06:12Z
Вечер с вином – утро с алкотестером: когда можно садиться за руль после выпитого
Знай
2025-01-04T16:51:04Z
Почти обязательный "тюнинг": почему пластическая хирургия стала популярной и доступной
Comments UA
2025-01-04T16:09:54Z
Три совета, которые не помогут похудеть
TSN
2025-01-04T12:54:17Z
Названы органы, которые стареют быстрее всего
Comments UA
2025-01-04T01:30:20Z
Гороскоп на 29 декабря для всех знаков Зодиака: что не стоит игнорировать в воскресенье
Знай
2024-12-29T02:30:28Z
Раскрыли ключ к бессмертию: ученые выяснили, почему постельные клопы почти неубиваемы
Фокус
2025-01-04T17:42:58Z
Ученые заявили, что чайные пакетики несут угрозу здоровью человека
TSN
2025-01-04T16:18:38Z
Stardew Valley продалась тиражом свыше 40 миллионов копий
GameMag
2025-01-04T17:33:44Z
Возрождение состоялось: Разработчики Hi-Fi RUSH официально вернулись к работе
GameMag
2025-01-04T14:55:20Z
К Солнцу приближается самая яркая комета года: где и когда ее можно увидеть
TSN
2025-01-04T20:09:33Z
Аналитик: Microsoft может начать портировать все эксклюзивы Xbox на PlayStation 5 — 2025 год станет переломным
GameMag
2025-01-04T19:51:56Z
Ученые рассказали, как формируются месторождения золота на Земле
ZN UA
2024-12-30T15:42:39Z
В Альпах прячутся нерукотворные пирамиды: они старше известных пирамид Гизы
Фокус
2024-12-27T10:32:32Z
В новых смартфонах Huawei обнаружили южнокорейские чипы, а не китайские: почему
Фокус
2024-12-26T16:22:49Z
Остановили авто - влетели в штраф: водителей начали наказывать за обычную парковку
Знай
2024-12-23T17:21:12Z
Виноваты пешеходы. Почему Rolls-Royce и Jaguar отказались от талисманов на капотах
Фокус
2024-12-31T19:42:56Z
Tesla отзывает почти 700 тысяч автомобилей в США
Корреспондент
2024-12-24T16:48:27Z
600 сил и максималка 330 км/ч: в Украине заметили редкий заряженный BMW
Фокус
2024-12-28T09:45:33Z
850 сил и 4 с до сотни: представлен мощный семейный кроссовер от Geely и Volvo
Фокус
2025-01-04T10:12:31Z
В Украину запретили завозить популярные категории авто: кому из водителей уже можно напрячься
Знай
2025-01-04T03:51:50Z
Полиция охотится на владельцев авто из США: что им грозит
Знай
2025-01-03T20:51:39Z
В Tesla впервые за девять лет заявили о падении продаж
UAToday
2025-01-03T15:03:43Z
Звезда 80-х: обнаружен 38-летний американский спорткар с пробегом 3200 км
Фокус
2025-01-03T14:57:53Z