MY.UAНовини
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності

Мабуть, саме так тепер повинні виглядати санчата Святого Миколая, коли він розвозить подарунки дітлахам: сучасно, тихо, швидко та блискавично. Правда, казочка вже буде іншою та без зв’язку з історією, що в принципі відповідає уявленню більшості про електричний Ford Mustang.

Досить скептично більшість з нас ставиться до нового продукту американського бренду. Ну як можна повністю позбавити того басистого бурчання легендарний Mustang? Це ж пародія на маслкари і жодного відношення до історії він не матиме. Але ж ніхто і не казав, що так буде. Насправді це геть інша історія, яка тільки почалась. І вона цікава та не менш суперечлива, але точно матиме продовження.

Зміст

  • 1 Нова легенда
  • 2 Сучасний мінімалізм поряд з консерватизмом
  • 3 Зосередження на динаміці
  • 4 Технології та безпека Ford Mustang Mach-E
  • 5 Висновки
    • 5.1 Технічні характеристики Ford Mustang Mach-E GT AWD 98 кВт*г

Нова легенда

Насправді в компанії, скоріш за все, вирішили стрімко влетіти в сегмент електромобілів завдяки гучній назві. Ніхто не пройде повз новий Mustang, але можуть не помітити простий електричний кросовер Ford Mustang Mach-E, навіть досить потужний. Щобільше, намагаючись триматись усіх трендів, вони ще й зробили його кросовером. Авто з електроприводом, високою посадкою та збільшеним кліренсом. Ні, він не оспортивнений, а чому тоді в назві є GT, спитаєте ви.

Купа суперечливості та унікальної витонченості — ось що становить собою Ford Mach-E. До того ж якщо заглибитись в історію та згадати сенс, який вкладали під час створення самого Mustang та версії Mach 1, то багато що встає на свої місця. Так, ця назва вже була в історії моделі, як і GT. І не дивно, що тут використали саме ім’я Mach, адже воно характеризувало найпотужнішу версію моделі в 1969-1978 роках, а також поверталось ще декілька разів пізніше.

Тож наш Mach-E все ж таки несе в собі деяку історичну цінність бренду та моделі. Тим паче, що в потужності йому не відмовиш. Електромобіль з одним електродвигуном видає 294 к.с., що забезпечує розгін за 7 секунд до 100 км\год, а максимально потужна версія з великою батарейкою та двома електродвигунами на кожній з осей пропонує 487 к.с. та 4,4 с розгону. І це головні показники для нього, а не звичайні цифри запасу ходу.

Спецпроєкти

Хоча і тут Ford не залишив «дикуна» осторонь, запропонувавши дві батареї на 75 кВт*год та 98 кВт*год, що відповідно забезпечує запас ходу від 400 до 610 км (WLTP) залежно від потужності, маси та приводу. Тож він легко може змагатись за любов споживачів з Tesla Model Y або BMW iX3 та Mercedes-Benz EQC. Ну і звичайно він має досить відповідний прайс, який робить електричку конкурентоспроможною, адже стартує ціна з 1 989 926 гривень ($47 364).

До того ж Ford вміє робити автівки і в цьому ніхто не буде сперечатись. Тим паче, що з одного погляду на Mach-E розумієш ретельність з якою його розробляли. Кузов, що має такі м’які плавні обтічні форми, виважена рівновага з відповідним для електромобілів центром тяжіння, великі колеса з аеродинамічними дисками та активні повітрозабірники. Останні хоч і присутні, але точно особливого впливу не додають, скоріше спрямовують повітряний потік для покращення охолодження.

Виглядає Mustang Mach-E скоріше простувато ніж екстравагантно чи зухвало. І тільки під час близького знайомства починаєш потроху захоплюватись деталями, які поступово розкривають не тільки характер цього новачка, але і його призначення. Електромобіль відкривається з нового боку, коли починаєш розуміти всю продуманість, витонченість та розумність з якою виробник підійшов до створення цього історичного перфомансу.

Знайомих рис в обрисі майже немає, а ось ліхтарі позаду точно видають приналежність Mach-E до конюшні Mustang. Здалеку дуже схоже, як і колірна гамма відповідає статусу. Цікаво, що жовтий пропонують тільки для версій Premium і тільки зі збільшеною батарейкою. Але жодних чорних смуг чи інших нагадувань тут не зустрінеш в жодній з комплектацій.

Здається, що в Ford ну дуже намагались відійти від будь-яких асоціацій з Tesla і надати своєму електромобілю особливості. Навіть ручки зробили геть інші — у вигляді інтегрованого гачочка, що дозволяє зачепитись лише пальцям.

Спецпроєкти

Двері насправді відчиняються кнопкою, яка активує вмонтований всередині поршень, що відштовхує двері зсередини. Крута штука, яка підкорює своєю оригінальністю. Плюс є кодовий замок для доступу к авто, що для США вже звична річ, а для нас поки в новинку. Закодувати замок можна легко і передавати керування іншим без заморочки з ключами, або відмикати машину за допомогою смартфону. Головне, щоб батарейка не була висаджена в нуль.

Сучасний мінімалізм поряд з консерватизмом

Якісь знайомі елементи можна знайти і в салоні, але вже від інших представників бренду і тільки тим, хто ну дуже близько знайомий з усіма моделями блакитного овалу. Наприклад, ці кнопки на кермі явно вже зустрічались в Focus, звична для Ford крутилка перемикання передач. шрифти. Тільки здебільшого це вишуканий, стильний, продуманий та комфортний салон, який кращий за той, що пропонує Volkswagen в ID4 або ID5, і точно якісніший за Tesla.

Будували Mustang Mach-E явно з розрахунком та керованість, зручність та ергономічність, бо архітектура тут нова, як і платформа, яку покладуть в майбутньому в основу інших електричних моделей компанії. Тож сучасність тут в кожному елементі, від великого центрального сенсорного дисплея на 15,5 дюймів до просторого заднього ряду, де легко можна вмістити трьох дорослих. Ну який ще Mustang може цим похвалитись?

Перед очима невелика приладова панель 10,2 дюйма з мінімумом інформації: швидкість, заряд, витрата енергії, робота асистентів та інші необхідні іконки, які підказують роботу освітлення, рекуперації чи інше.

Більшість функцій Ford Mustang Mach-E можна налаштувати на центральному екрані, включаючи керування кліматом. І хоч воно сенсорне, працює тут все добре і можна залишити це на автоматичному режимі. Однак сам клімат двозонний та майже не з’їдає кілометри коштом теплового насоса, який тут за замовчуванням. Зручна велика крутилка має декілька функцій — це або гучність, або керування обдувом і перемикати можна в режимі клімату. Добре він відображається майже весь час і шукати не потрібно. А ось вмикання максимального обдуву ховається зліва від керма, що дивно.

Велика кількість підменю показує, що багатство Ford Mustang Mach-E явно приховане і пропонує великий вибір для персоналізації авто. Звичайно тут бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, дублювання екрана телефону, а в топовій версії GT навіть аудіосистема Bang & Olufsen на всю передню панель ще й з 10 динаміками.

І цей великий монітор взагалі не заважає організації місця, яке тут розподілили на зони, а не залишили вільний простір, як в Tesla. Декілька ярусів дозволяють не плутатись в просторі. В одній зоні місце для смартфонів з безпровідною зарядкою та гумовою підкладкою, щоб не відлетів гаджет в космос, під час чергового повороту. Звичайно під верхнім ярусом консолі ховається ще додатковий простір для дрібниць. На іншому ярусі — керування коробкою і так, щоб руку навіть від підлокітника не відривати — нащо ці зайві рухи.

До того ж підлокітник широкий, зручний та рухомий, а під ним додатковий простір, що може бути відкритим, чи прикриватись шторкою. Багато місця залишили й у дверних картах, а також є додатковий багажник на 81 літр попереду. Плюс в ньому навіть зробили кнопку відкриття, якщо хтось замкнеться в ньому — американські стандарти. Тільки важко уявити в якому вигляді можна влізти в цей багажник. навряд чи доведеться скористатись цією кнопкою.

Задньому відділенню для багажу залишили 402 літри та трохи простору під підлогою, а також цікаво організовану шторку, що прикриває велике скло цього кросоверного хетчбека та відкривається разом з дверима багажника. Здається, що досить скромний показник поряд з 563 літрами в VW ID4, але ж він і не претендує на спортивність, а тут і цього забагато. Тим паче, що розкладаючи задній ряд Ford Mustang Mach-E можна отримати 1420 літрів загального об’єму, чого досить, щоб вмістити перевезти бабусине крісло під час переїзду.

Заднім пасажирам Ford Mustang Mach-E надали багато повітря та місця для рухів. В жодному випадку тут не тісно, а голова не впирається в задню стійку, а панорамне скло створює світлу та затишну зону. Є роз’єми для зарядки гаджетів та повітряні виходи. Сам диван нерухомий, а спинки мають лише одне положення. Відкидаються звичайним способом, тож з багажника відкинути їх не буде можливості. І тут немає інвертора, тож виходи є тільки 12-вольтові попереду та в багажному відділенні.

Зосередження на динаміці

Здається, що Ford Mustang Mach-E взагалі створено для сімейних подорожей. Місткий, просторий, зручно влаштуватись, багато багажу влізе, навіть на даху можна багажник розмістити. Цікаві функції в меню, навіть грати можна та малювати під час очікування на зарядці. Тільки б не забувати, що в салоні є діти, якщо їдете далеченько. Бо можна сильно захопитись керуванням та динамікою і заколисати пасажирів до морської хвороби.

Мені пощастило отримати на тест-драйв найпотужнішу версію Mach-E з повним приводом в якості електродвигунів на кожній з осей та батарейкою на 98 кВт*год, що пропонує в нашому випадку максимум 500 км запасу ходу. І це в кращому випадку під час спуску. Бо витрата цього монстра з розгоном до сотні за 4,4 секунди складає близько 34 кВт*год на 100 км пробігу. А їхати обережно та економічно тут ніяк неможливо. Нога так чи інакше притоплює акселератор та вдавлює всіх в крісла з відвертим гучним видихом. Бо про миттєву динаміку електричок не чув тільки глухий і то, мабуть, вже відчув на собі.

Ford Mustang Mach-E наче звільнений в’язень спрямовується в далечінь не намагаючись навіть зупинитись. Так ось чому тут немає регулювання рекуперації, немає окремих кнопок перемикання режимів. Бо ти вмикаєш на моніторі режим Untame (неприборканий) і вже вимикати його не хочеться, поки батарейка не нагадає про спустошення. А це відбувається досить швидко в такому режимі. Хоча весело їде він і в Active, але користуєшся насправді або швидкісним, або економічним Whisper. Хоча це скоріше просто тихий, бо в Untame додали навіть гучність, яка урчить у тебе десь під ногами, наче реве V8, правда десь далеченько і крізь роки. В Porsche зі звуками впорались більш вправно та природно.

Я вже не кажу про керування цим неприборканим конем, адже суть тут саме в налаштуваннях. Чіткості, як у звичних нам Mustang, звісно тут не буде, але пружність, відгук та швидка реакція тут присутні повною мірою.

Кермо налаштоване досить ліниво з 3,7 обертів від упору до упору, навіть за стандартами класу, тільки реакцію спрямовано на впевненість, а не на відвертість відчуттів. Тож це все не лякає пустотами, а підвіска відпрацьовує якраз відповідно до ореолу спортивності. Жорсткувата, як і повинно бути. Проходження поворотів передбачуване, утримання курсу та відсутність зайвих кренів — це перевага низького центру тяжіння.

В стандартних версіях підвіска має пасивні амортизатори та гвинтові пружини, а ось топовий Ford Mustang Mach-E GT оснащено полуадаптивними амортизаторами Magneride для кращого контролю. Тож шасі добре справляється з вибоїнами на невеликих швидкостях, відчутно відпрацьовуючи. Тільки на швидкості це може стати трохи неприємним досвідом, як і різкі маневрування. Якщо їдеш не один в салоні, краще стримувати свої бажання, бо поїздка стане випробуванням терпіння пасажирів. Краще вмикати більш спокійний режим та рухатись повільніше. Тоді і енергію збережете, і комфорт.

В будь-якому випадку поведінка Ford Mustang Mach-E значно краща за ті ж самі Tesla Model Y з досить гучною роботою підвіски та посередньою шумкою. У Ford значно комфортніше та тихіше, а якщо зазирнути глибше, то можна побачити шумоізоляцію арок та нижньої частини кузова.

Технології та безпека Ford Mustang Mach-E

Сучасність цього Ford навіть вражає з відмінною кількістю допоміжних систем та функцій. Самостійний рух дорогами майже такий, як і Volvo чи Polestar і навіть можна порівняти з Tesla. Повністю керування без рук і нагадування про утримання їх на кермі не такі надокучливі та швидкі, як буває іноді. машина добре тримає курс, розпізнає смуги руху, бачить інші авто та навіть здатна самостійно паркуватись на паралельній стоянці завдяки радарам та камерам 360 градусів, які тут досить чітко працюють поки не заляпає їх брудом, і навіть тоді можна хоч щось побачити.

Вистачає налаштувань і в системі, де можна вимкнути якісь функції чи увімкнути, налаштувати як буде відчинятись машина та купі інших фішок. Тут є всі підігріви за замовчуванням, враховуючи підігрів лобового скла. Можна налаштувати профілі під різних водіїв, що теж зручно в сім’ї.

Світло по колу світлодіодне, як і в салоні, не вистачає лише матричного світла. тут буде лише адаптивне дальнє і хоч на цьому можна сказати дякуємо. Взагалі, якщо порахувати в Mustang Mach-E настільки багато бонусів, що досі в жодному Ford стільки не зустрінеш, тож тим самим він виправдовує таку відокремленість від блакитного овалу в бік нестримного коня.

Тільки прогодувати цю конячку буде важкувато. Якщо менш потужні Mach-E мають зарядний пристрій на 115 кВт, то наш з 94-кіловатною батареєю оснащений вже потужною зарядкою на 150 кВт і дозволяє поповнити запас ходу з 10% до 80% всього за 45 хвилин від відповідної станції. Під час заряджання від змінного струму з потужністю 11 кВт можна повністю з 0 до 100% зарядити машину за 9 годин і 45 хвилин. Якщо ж підживлюватись від домашньої розетки потрібно буде десь півтора дня за моїми підрахунками. І кабелі потрібно замовляти окремо.

Висновки

Під час знайомства з Ford Mustang Mach-E мені довелось відчути майже всі грані спілкування з електричним потужним авто. Від насолоди динамікою та керуванням до мук пошуку зарядних станцій, адже стабілізаційні відключення важко передбачити заздалегідь в усіх районах, а також підлаштувати їх під графік роботи. Іноді доводилось по п’ять разів змінювати локації в пошуках робочої та вільної, що створювало дискомфорт, адже економити вільний дух «Мустанг» не любить. А фактично на таку динамічну їзду вистачило лише 320 км запасу ходу, що не так багато, як хотілось би.

Тож висновок напросився сам собою: для сімейного користування варто обирати менш потужні версії, але зі збільшеною батарейкою і купляти його в комплекті з приватним будинком та нічним тарифом на електроенергію. Хоча багато наших електромобілістів винайшли свої методи виживання під час відключень, тож це не проблема, особливо з запасом ходу в реальні 500 км.

За загальним враженням разом з Ford Mustang Mach-E ви отримуєте автомобіль, який врівноважений, спритний, і ніколи не позбавляється своєї надмірної ваги чи м’якості. Mach-E створює приємне відчуття руху в потоці та має розумну точність керування – якості, які дійсно відповідають Ford Mustang.

Однозначно тут достатньо чіткості, точності та інтересу, а також тільки початку нової ери для Mustang, щоб прихильники кидались купляти цей Ford. Це так само як вибрати Jaguar I-Pace замість Audi Q8 E-tron, або Mini Electric замість Peugeot e-208. Тим паче, що цінник з діапазоном від 1 989 926 до 2 948 738 гривень в принципі відповідає рівню оснащення, якості та навіть кращий ніж у суперників, як Tesla, Polestar 2 чи BMW iX3.

І не дивлячись на всю несхожість з пращуром цей Mustang має свій шарм та закохує. В певному сенсі це обнадійливо хороший повнорозмірний електромобіль, який явно намагається привнести помітну індивідуальність у клас. А тепер, після початку офіційних продажів — це гарантія три роки і вісім років на батарею, сервісне обслуговування та впевненість, що це не відновлене після ДТП з невідомими блукаючими помилками авто. І він точно вартий окремої уваги.

ПЛЮСИ: динаміка, потужність, комфорт, сучасність, технології.

МІНУСИ: підвіска жорсткувата, витрата енергії, вартість.

Технічні характеристики Ford Mustang Mach-E GT AWD 98 кВт*г

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4713/1881/1624
Колісна база, мм 2984
Заявлений кліренс, мм/завантажений 130/116
Об’єм багажника, л. 402/1420
Споряджена маса, кг 2273
Ємність батареї, кВт*год 98
Потужність, к.с. 487
Максим. крутний момент, Нм 830
Запас ходу, км 500
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 4,4
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання енергії, кВт*год/100 км 20
Вартість стартова, грн 1 989 926
Вартість тестового авто, грн 2 948 738
Конкуренти VW iD4
Tesla Model Y
Polestar 2
Jaguar I-Pace
BMW iX3
Hyundai Ionic 5

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Полет фантазии начался: ПК-версия Hogwarts Legacy получила поддержку модов
GameMag
2025-01-30T23:06:52Z
Искусственный интеллект назвал 10 паролей, которые хакеры взламывают в минуту
Comments UA
2025-01-30T23:06:11Z
В Украине заблокировано более 80 сайтов с фильмами: список
Comments UA
2025-01-30T22:33:48Z
Kingdom Come: Deliverance II отлично оптимизирована под Steam Deck — видео
GameMag
2025-01-30T22:33:28Z
Стали известны возможные продажи Prince of Persia: The Lost Crown от Ubisoft
GameMag
2025-01-30T22:27:28Z
Отметьте дату в календаре: «‎Замена E3» Summer Game Fest вернётся 7 июня
GameMag
2025-01-30T22:27:23Z
Avowed все же получит режим «Производительности», но только на Xbox Series X
GameMag
2025-01-30T22:16:56Z
Дьявол любит Limp Bizkit: Netflix показал опенинг из аниме Devil May Cry
GameMag
2025-01-30T21:51:18Z
Новый патч для Baldur's Gate 3 вернет версии Xbox Series утерянный сплит-скрин
GameMag
2025-01-30T21:25:44Z
Как жесткая вода портит сантехнику и стекло и что с этим делать
Знай
2025-01-31T04:51:19Z
Не котлетами едиными: какое еще вкусное блюдо приготовить из фарша
Telegraf
2025-01-31T04:15:48Z
Наиболее неверные: владельцы этих 6 имен часто изменяют партнерам
Telegraf
2025-01-31T00:36:06Z
Что нельзя хранить под кроватью: эти ошибки делает каждый
Gazeta UA
2025-01-30T22:36:20Z
Лунный календарь стрижек на февраль 2025: лучшие дни, которые не дадут ожогам и залысинам шанса
Знай
2025-01-30T21:30:40Z
Чтобы приготовить идеальное пюре, картофель не нужно отваривать — шеф-повар поделился интересным рецептом любимого блюда
Marie Claire
2025-01-30T19:00:29Z
Не бегите за тортом в магазин – приготовьте его дома: рецепт аппетитного Наполеона
Telegraf
2025-01-30T18:21:35Z
Бюджетные, но невероятно романтичные подарки на 14 февраля: как выразить чувства без лишних трат
Знай
2025-01-30T17:51:10Z
Как быть счастливым каждый день: советы психолога
Gazeta UA
2025-01-30T17:12:49Z
Атака БпЛА на Киев: обломки повредили балкон многоэтажки на Оболони — Кличко
TSN
2025-01-31T05:27:52Z
РФ под массированной атакой: прилет на НПЗ под Волгоградом и еще в шесть областей – видео
Лига
2025-01-31T05:00:22Z
Россияне атаковали Киев беспилотниками, поврежден дом
Telegraf
2025-01-31T04:21:39Z
Диверсия? В Испании произошел взрыв на заводе концерна Rheinmetall, есть пострадавшие
Telegraf
2025-01-31T03:21:59Z
Авиакатастрофа над Вашингтоном. Причины и жертвы
Корреспондент
2025-01-30T23:48:21Z
РФ атаковала "шахедом" частный дом в Сумской области
Корреспондент
2025-01-30T22:24:07Z
Неожиданный способ переправки мужчин за границу придумал эксправохранитель
Comments UA
2025-01-30T20:30:25Z
В Сумах снова возросло число жертв и пострадавших
Корреспондент
2025-01-30T18:48:03Z
Жуткий удар по многоэтажке в Сумах: какое окончательное количество погибших и раненых
TSN
2025-01-30T18:36:38Z
Динамо" завершило выступления в сезоне Лиги Европы победой
Комсомольская правда
2025-01-31T05:16:32Z
"Динамо" назвало стартовый состав на матч против РФШ в Лиге Европы
ZN UA
2025-01-30T23:39:08Z
"Динамо" попрощалось с еврокубками победой над скромным РФШ
Telegraf
2025-01-30T21:54:11Z
Чемпионы мира по фигурному катанию Шишкова и Наумов погибли в авиакатастрофе в США
Telegraf
2025-01-30T16:46:37Z
В России тренер ударила фигуристку: момент попал на видео
Telegraf
2025-01-30T15:00:54Z
Победитель Украинской Премьер-лиги будет стартовать в Лиге чемпионов-2026/2027 с первого квалификационного этапа
Известия Киев
2025-01-30T14:45:01Z
Бущан признался, где мог продолжить карьеру
Корреспондент
2025-01-30T14:00:22Z
"Россию все боятся": футболист рассказал, когда с РФ снимут санкции
Telegraf
2025-01-30T13:36:20Z
Степаненко подвел итоги своей карьеры в Шахтере
Корреспондент
2025-01-30T13:24:05Z
На одном из направлений ВСУ удается восстановить позиции
Comments UA
2025-01-31T05:30:33Z
ВСУ восстановили позиции возле Удачного, однако россияне оккупировали Новоандреевку, — DeepState
Фокус
2025-01-31T05:09:46Z
Гороскоп на февраль 2025 года: к чему готовиться каждому знаку Зодиака
Политека
2025-01-31T05:03:42Z
Мокрый снег и мороз. Каким областям на выходных не повезет с погодой
Telegraf
2025-01-31T05:00:52Z
Синоптики шокировали прогнозом погоды на февраль: где будет весна, а какие области завалит снегом
TSN
2025-01-31T04:48:17Z
В Одессе ввели новый график движения поездов: появилось расписание
Политека
2025-01-31T03:03:14Z
ВСУ возобновили позиции возле Удачного, россияне оккупировали Новоандреевку - DeepState
Gazeta UA
2025-01-31T03:00:31Z
Гороскоп на пятницу, 31 января: сегодня не пугайтесь – все к лучшему
Знай
2025-01-31T02:30:23Z
Враг захватил Новоандреевку - DeepState
Корреспондент
2025-01-31T02:18:23Z
Мир, в котором я живу: юбилейная выставка Василия Корчинского открылась в Киеве
ZN UA
2025-01-31T05:33:20Z
Объявлена дата премьеры третьего сезона сериала "Игра в кальмара"
GameMag
2025-01-30T22:28:23Z
Что больше не в моде: Андре Тан рассказывает о главных антитрендах года
Comments UA
2025-01-30T21:00:38Z
Сыгравший Тревора в Grand Theft Auto V актер готов вернуться в Grand Theft Auto VI при одном условии
GameMag
2025-01-30T20:48:15Z
Дженна Ортега в первом тизере второго сезона сериала "Уэнсдей"
GameMag
2025-01-30T20:42:13Z
Умерла Марианна Фейтфулл: поп-дива с вирусного фото и бывшая девушка Мика Джаггера
Фокус
2025-01-30T20:30:14Z
Премьера нового фильма про Бриджит Джонс: Рене Зеллвегер появилась с молодым бойфрендом и удивила всех ярким платьем
Marie Claire
2025-01-30T20:01:22Z
Алан Бадоев показал своего отца и растрогал публичным обращением к нему
TSN
2025-01-30T19:06:03Z
Монатик показал своих подросших сыновей-красавцев и их забавные образы в школу
TSN
2025-01-30T18:21:21Z
На одну семью – до 43 000 грн: кто из украинцев получит приличную материальную помощь
Знай
2025-01-31T05:21:13Z
Новые правила для военнообязанных: как работает новая система проверки отсрочок
Знай
2025-01-31T05:06:06Z
ВСУ устроили фаер-шоу в РФ: крупнейший НПЗ в огне
Comments UA
2025-01-31T04:57:46Z
Это нормально бояться высоты: пилот МиГ-29 сделал неожиданное признание
TSN
2025-01-31T04:48:19Z
Мобилизация в Украине: когда и где нужно встать на воинский учет призывникам
Хвиля
2025-01-31T04:39:40Z
Украинцам приходят письма от "Газсетей" с дополнительными требованиями: как распознать мошенническую схему
Знай
2025-01-31T04:21:44Z
Спланируйте переезд в новый дом на другой день: приметы и запреты дня
Gazeta UA
2025-01-31T03:57:45Z
Бронирования не будет: кто потеряет отсрочку от мобилизации после 28 февраля
Знай
2025-01-31T03:30:34Z
Украинцам поднимут плату за вывоз мусора: какими будут тарифы
Знай
2025-01-31T03:12:31Z
Если хотите прожить до 100 лет: топ продуктов, из которых должен состоять ваш рацион
Marie Claire
2025-01-31T03:00:44Z
Профессиональное выгорание: как предотвратить
ZN UA
2025-01-31T02:04:38Z
Переливал кровь сына для омоложения: биохакер взялся за другие составляющие организма ребенка
Фокус
2025-01-31T01:27:54Z
Что будет с телом, если отказаться от молочных продуктов
Знай
2025-01-30T19:51:35Z
Штраф через аптечку: украинцев призывают тщательно проверять лекарства при пересечении границы
Знай
2025-01-30T17:21:05Z
Три новых способа лечения: ученые разработали несколько схем борьбы с туберкулезом
Фокус
2025-01-30T14:36:31Z
Почему нужно удалять зубы мудрости и сколько времени они растут?
Comments UA
2025-01-30T13:15:41Z
Риск смерти снижается на 31%: ученые выяснили, как добиться здорового и плавного старения
Фокус
2025-01-30T13:15:41Z
Что есть вечером, чтобы не набирать вес: бюджетные продукты для легкого перекуса
Gazeta UA
2025-01-30T12:51:31Z
Отключение света в феврале: украинцев пугают блекаутами, что говорит Укрэнерго
Знай
2025-01-31T04:36:32Z
"Старую" можно найти по 28 грн за кило: супермаркеты изменили цены на картошку, капусту и морковь
Знай
2025-01-31T04:06:21Z
Bloomberg: Поставки российской нефти через порт Усть-Луга остановились после удара дронов
Хвиля
2025-01-31T01:06:47Z
В Украине продают "каменный хлеб": цена достигает почти миллиона
Знай
2025-01-31T00:30:50Z
"Может привести к взрыву...": в "Нафтогазе" сделали предупреждение всем, кто пользуется плитой
Знай
2025-01-30T23:30:16Z
Мобилизированных предпринимателей освободят от налоговых обязательств
Gazeta UA
2025-01-30T21:39:57Z
Поток нефти остановил налет украинских дронов: парализована работа главной "перевалки" РФ
Новости Украины
2025-01-30T21:36:46Z
В Чехии назвали источники получения газа
Хвиля
2025-01-30T21:06:20Z
Стефанишина заявила о готовности возобновить транзит газа
Gazeta UA
2025-01-30T20:33:50Z
Машина из Китая за 30 тысяч: выгода или головная боль через несколько лет
Знай
2025-01-30T21:51:38Z
Некоторым водителям запретили управлять авто: с какого возраста нельзя за руль
Хвиля
2025-01-30T20:45:37Z
Tesla без водителя: когда компания запустит автономные такси
Comments UA
2025-01-30T19:06:54Z
Для суровых зим: представлены мощные внедорожные электрокары от Volvo
Фокус
2025-01-30T17:27:01Z
С двумя двигателями: первый кроссовер Citroen продают по цене Porsche Cayenne
Фокус
2025-01-30T15:51:57Z
Гибриды и электрокары — в тренде: в Китае назвали лучшие авто года
Фокус
2025-01-30T14:57:04Z
Рассекречен премиальный китайский конкурент Tesla с запасом хода 750 км
Фокус
2025-01-30T14:06:22Z
Электрический Бэтмобиль: Renault показала необычный болид с ручным управлением
Фокус
2025-01-30T13:00:12Z
Звезда 80-х: обнаружен редкий заряженный Mercedes W126 за $600 000 в новом состоянии
Фокус
2025-01-30T11:36:46Z
Глава МИД Финляндии о повреждении кабелей: не можем уверенно сказать, было ли это умышленно
Европейская правда
2025-01-31T05:31:18Z
Фицо не смог попасть на встречу с Еврокомиссией: его самолету не дали приземлиться в Брюсселе
TSN
2025-01-31T05:30:47Z
Итоги 30.01: Удар по Сумам и авиакатастрофа в США
Корреспондент
2025-01-31T05:18:50Z
Главное для будущих переговоров по Украине не территории: какой сигнал Кремль посылает Трампу
Comments UA
2025-01-31T05:18:17Z
Китай остался единственным государством, которое поставляет РФ металлы для производства оружия, — "Схемы"
Фокус
2025-01-31T05:00:00Z
Трамп показал самые низкие за 70 лет стартовые рейтинги поддержки
Gazeta UA
2025-01-31T04:51:31Z
В Белом доме хватаются за головы: что такого наговорил Трамп
Comments UA
2025-01-31T04:39:55Z
Не обговаривается! — президент Панамы не будет вести переговоры о возвращении Панамского канала США
ZN UA
2025-01-31T04:36:53Z
Президент Мексики требует от Google не переименовывать Мексиканский залив на картах — Reuters
TSN
2025-01-31T04:33:58Z