MY.UAНовини
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: нові стандарти потужності

Мабуть, саме так тепер повинні виглядати санчата Святого Миколая, коли він розвозить подарунки дітлахам: сучасно, тихо, швидко та блискавично. Правда, казочка вже буде іншою та без зв’язку з історією, що в принципі відповідає уявленню більшості про електричний Ford Mustang.

Досить скептично більшість з нас ставиться до нового продукту американського бренду. Ну як можна повністю позбавити того басистого бурчання легендарний Mustang? Це ж пародія на маслкари і жодного відношення до історії він не матиме. Але ж ніхто і не казав, що так буде. Насправді це геть інша історія, яка тільки почалась. І вона цікава та не менш суперечлива, але точно матиме продовження.

Зміст

  • 1 Нова легенда
  • 2 Сучасний мінімалізм поряд з консерватизмом
  • 3 Зосередження на динаміці
  • 4 Технології та безпека Ford Mustang Mach-E
  • 5 Висновки
    • 5.1 Технічні характеристики Ford Mustang Mach-E GT AWD 98 кВт*г

Нова легенда

Насправді в компанії, скоріш за все, вирішили стрімко влетіти в сегмент електромобілів завдяки гучній назві. Ніхто не пройде повз новий Mustang, але можуть не помітити простий електричний кросовер Ford Mustang Mach-E, навіть досить потужний. Щобільше, намагаючись триматись усіх трендів, вони ще й зробили його кросовером. Авто з електроприводом, високою посадкою та збільшеним кліренсом. Ні, він не оспортивнений, а чому тоді в назві є GT, спитаєте ви.

Купа суперечливості та унікальної витонченості — ось що становить собою Ford Mach-E. До того ж якщо заглибитись в історію та згадати сенс, який вкладали під час створення самого Mustang та версії Mach 1, то багато що встає на свої місця. Так, ця назва вже була в історії моделі, як і GT. І не дивно, що тут використали саме ім’я Mach, адже воно характеризувало найпотужнішу версію моделі в 1969-1978 роках, а також поверталось ще декілька разів пізніше.

Тож наш Mach-E все ж таки несе в собі деяку історичну цінність бренду та моделі. Тим паче, що в потужності йому не відмовиш. Електромобіль з одним електродвигуном видає 294 к.с., що забезпечує розгін за 7 секунд до 100 км\год, а максимально потужна версія з великою батарейкою та двома електродвигунами на кожній з осей пропонує 487 к.с. та 4,4 с розгону. І це головні показники для нього, а не звичайні цифри запасу ходу.

Спецпроєкти

Хоча і тут Ford не залишив «дикуна» осторонь, запропонувавши дві батареї на 75 кВт*год та 98 кВт*год, що відповідно забезпечує запас ходу від 400 до 610 км (WLTP) залежно від потужності, маси та приводу. Тож він легко може змагатись за любов споживачів з Tesla Model Y або BMW iX3 та Mercedes-Benz EQC. Ну і звичайно він має досить відповідний прайс, який робить електричку конкурентоспроможною, адже стартує ціна з 1 989 926 гривень ($47 364).

До того ж Ford вміє робити автівки і в цьому ніхто не буде сперечатись. Тим паче, що з одного погляду на Mach-E розумієш ретельність з якою його розробляли. Кузов, що має такі м’які плавні обтічні форми, виважена рівновага з відповідним для електромобілів центром тяжіння, великі колеса з аеродинамічними дисками та активні повітрозабірники. Останні хоч і присутні, але точно особливого впливу не додають, скоріше спрямовують повітряний потік для покращення охолодження.

Виглядає Mustang Mach-E скоріше простувато ніж екстравагантно чи зухвало. І тільки під час близького знайомства починаєш потроху захоплюватись деталями, які поступово розкривають не тільки характер цього новачка, але і його призначення. Електромобіль відкривається з нового боку, коли починаєш розуміти всю продуманість, витонченість та розумність з якою виробник підійшов до створення цього історичного перфомансу.

Знайомих рис в обрисі майже немає, а ось ліхтарі позаду точно видають приналежність Mach-E до конюшні Mustang. Здалеку дуже схоже, як і колірна гамма відповідає статусу. Цікаво, що жовтий пропонують тільки для версій Premium і тільки зі збільшеною батарейкою. Але жодних чорних смуг чи інших нагадувань тут не зустрінеш в жодній з комплектацій.

Здається, що в Ford ну дуже намагались відійти від будь-яких асоціацій з Tesla і надати своєму електромобілю особливості. Навіть ручки зробили геть інші — у вигляді інтегрованого гачочка, що дозволяє зачепитись лише пальцям.

Спецпроєкти

Двері насправді відчиняються кнопкою, яка активує вмонтований всередині поршень, що відштовхує двері зсередини. Крута штука, яка підкорює своєю оригінальністю. Плюс є кодовий замок для доступу к авто, що для США вже звична річ, а для нас поки в новинку. Закодувати замок можна легко і передавати керування іншим без заморочки з ключами, або відмикати машину за допомогою смартфону. Головне, щоб батарейка не була висаджена в нуль.

Сучасний мінімалізм поряд з консерватизмом

Якісь знайомі елементи можна знайти і в салоні, але вже від інших представників бренду і тільки тим, хто ну дуже близько знайомий з усіма моделями блакитного овалу. Наприклад, ці кнопки на кермі явно вже зустрічались в Focus, звична для Ford крутилка перемикання передач. шрифти. Тільки здебільшого це вишуканий, стильний, продуманий та комфортний салон, який кращий за той, що пропонує Volkswagen в ID4 або ID5, і точно якісніший за Tesla.

Будували Mustang Mach-E явно з розрахунком та керованість, зручність та ергономічність, бо архітектура тут нова, як і платформа, яку покладуть в майбутньому в основу інших електричних моделей компанії. Тож сучасність тут в кожному елементі, від великого центрального сенсорного дисплея на 15,5 дюймів до просторого заднього ряду, де легко можна вмістити трьох дорослих. Ну який ще Mustang може цим похвалитись?

Перед очима невелика приладова панель 10,2 дюйма з мінімумом інформації: швидкість, заряд, витрата енергії, робота асистентів та інші необхідні іконки, які підказують роботу освітлення, рекуперації чи інше.

Більшість функцій Ford Mustang Mach-E можна налаштувати на центральному екрані, включаючи керування кліматом. І хоч воно сенсорне, працює тут все добре і можна залишити це на автоматичному режимі. Однак сам клімат двозонний та майже не з’їдає кілометри коштом теплового насоса, який тут за замовчуванням. Зручна велика крутилка має декілька функцій — це або гучність, або керування обдувом і перемикати можна в режимі клімату. Добре він відображається майже весь час і шукати не потрібно. А ось вмикання максимального обдуву ховається зліва від керма, що дивно.

Велика кількість підменю показує, що багатство Ford Mustang Mach-E явно приховане і пропонує великий вибір для персоналізації авто. Звичайно тут бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, дублювання екрана телефону, а в топовій версії GT навіть аудіосистема Bang & Olufsen на всю передню панель ще й з 10 динаміками.

І цей великий монітор взагалі не заважає організації місця, яке тут розподілили на зони, а не залишили вільний простір, як в Tesla. Декілька ярусів дозволяють не плутатись в просторі. В одній зоні місце для смартфонів з безпровідною зарядкою та гумовою підкладкою, щоб не відлетів гаджет в космос, під час чергового повороту. Звичайно під верхнім ярусом консолі ховається ще додатковий простір для дрібниць. На іншому ярусі — керування коробкою і так, щоб руку навіть від підлокітника не відривати — нащо ці зайві рухи.

До того ж підлокітник широкий, зручний та рухомий, а під ним додатковий простір, що може бути відкритим, чи прикриватись шторкою. Багато місця залишили й у дверних картах, а також є додатковий багажник на 81 літр попереду. Плюс в ньому навіть зробили кнопку відкриття, якщо хтось замкнеться в ньому — американські стандарти. Тільки важко уявити в якому вигляді можна влізти в цей багажник. навряд чи доведеться скористатись цією кнопкою.

Задньому відділенню для багажу залишили 402 літри та трохи простору під підлогою, а також цікаво організовану шторку, що прикриває велике скло цього кросоверного хетчбека та відкривається разом з дверима багажника. Здається, що досить скромний показник поряд з 563 літрами в VW ID4, але ж він і не претендує на спортивність, а тут і цього забагато. Тим паче, що розкладаючи задній ряд Ford Mustang Mach-E можна отримати 1420 літрів загального об’єму, чого досить, щоб вмістити перевезти бабусине крісло під час переїзду.

Заднім пасажирам Ford Mustang Mach-E надали багато повітря та місця для рухів. В жодному випадку тут не тісно, а голова не впирається в задню стійку, а панорамне скло створює світлу та затишну зону. Є роз’єми для зарядки гаджетів та повітряні виходи. Сам диван нерухомий, а спинки мають лише одне положення. Відкидаються звичайним способом, тож з багажника відкинути їх не буде можливості. І тут немає інвертора, тож виходи є тільки 12-вольтові попереду та в багажному відділенні.

Зосередження на динаміці

Здається, що Ford Mustang Mach-E взагалі створено для сімейних подорожей. Місткий, просторий, зручно влаштуватись, багато багажу влізе, навіть на даху можна багажник розмістити. Цікаві функції в меню, навіть грати можна та малювати під час очікування на зарядці. Тільки б не забувати, що в салоні є діти, якщо їдете далеченько. Бо можна сильно захопитись керуванням та динамікою і заколисати пасажирів до морської хвороби.

Мені пощастило отримати на тест-драйв найпотужнішу версію Mach-E з повним приводом в якості електродвигунів на кожній з осей та батарейкою на 98 кВт*год, що пропонує в нашому випадку максимум 500 км запасу ходу. І це в кращому випадку під час спуску. Бо витрата цього монстра з розгоном до сотні за 4,4 секунди складає близько 34 кВт*год на 100 км пробігу. А їхати обережно та економічно тут ніяк неможливо. Нога так чи інакше притоплює акселератор та вдавлює всіх в крісла з відвертим гучним видихом. Бо про миттєву динаміку електричок не чув тільки глухий і то, мабуть, вже відчув на собі.

Ford Mustang Mach-E наче звільнений в’язень спрямовується в далечінь не намагаючись навіть зупинитись. Так ось чому тут немає регулювання рекуперації, немає окремих кнопок перемикання режимів. Бо ти вмикаєш на моніторі режим Untame (неприборканий) і вже вимикати його не хочеться, поки батарейка не нагадає про спустошення. А це відбувається досить швидко в такому режимі. Хоча весело їде він і в Active, але користуєшся насправді або швидкісним, або економічним Whisper. Хоча це скоріше просто тихий, бо в Untame додали навіть гучність, яка урчить у тебе десь під ногами, наче реве V8, правда десь далеченько і крізь роки. В Porsche зі звуками впорались більш вправно та природно.

Я вже не кажу про керування цим неприборканим конем, адже суть тут саме в налаштуваннях. Чіткості, як у звичних нам Mustang, звісно тут не буде, але пружність, відгук та швидка реакція тут присутні повною мірою.

Кермо налаштоване досить ліниво з 3,7 обертів від упору до упору, навіть за стандартами класу, тільки реакцію спрямовано на впевненість, а не на відвертість відчуттів. Тож це все не лякає пустотами, а підвіска відпрацьовує якраз відповідно до ореолу спортивності. Жорсткувата, як і повинно бути. Проходження поворотів передбачуване, утримання курсу та відсутність зайвих кренів — це перевага низького центру тяжіння.

В стандартних версіях підвіска має пасивні амортизатори та гвинтові пружини, а ось топовий Ford Mustang Mach-E GT оснащено полуадаптивними амортизаторами Magneride для кращого контролю. Тож шасі добре справляється з вибоїнами на невеликих швидкостях, відчутно відпрацьовуючи. Тільки на швидкості це може стати трохи неприємним досвідом, як і різкі маневрування. Якщо їдеш не один в салоні, краще стримувати свої бажання, бо поїздка стане випробуванням терпіння пасажирів. Краще вмикати більш спокійний режим та рухатись повільніше. Тоді і енергію збережете, і комфорт.

В будь-якому випадку поведінка Ford Mustang Mach-E значно краща за ті ж самі Tesla Model Y з досить гучною роботою підвіски та посередньою шумкою. У Ford значно комфортніше та тихіше, а якщо зазирнути глибше, то можна побачити шумоізоляцію арок та нижньої частини кузова.

Технології та безпека Ford Mustang Mach-E

Сучасність цього Ford навіть вражає з відмінною кількістю допоміжних систем та функцій. Самостійний рух дорогами майже такий, як і Volvo чи Polestar і навіть можна порівняти з Tesla. Повністю керування без рук і нагадування про утримання їх на кермі не такі надокучливі та швидкі, як буває іноді. машина добре тримає курс, розпізнає смуги руху, бачить інші авто та навіть здатна самостійно паркуватись на паралельній стоянці завдяки радарам та камерам 360 градусів, які тут досить чітко працюють поки не заляпає їх брудом, і навіть тоді можна хоч щось побачити.

Вистачає налаштувань і в системі, де можна вимкнути якісь функції чи увімкнути, налаштувати як буде відчинятись машина та купі інших фішок. Тут є всі підігріви за замовчуванням, враховуючи підігрів лобового скла. Можна налаштувати профілі під різних водіїв, що теж зручно в сім’ї.

Світло по колу світлодіодне, як і в салоні, не вистачає лише матричного світла. тут буде лише адаптивне дальнє і хоч на цьому можна сказати дякуємо. Взагалі, якщо порахувати в Mustang Mach-E настільки багато бонусів, що досі в жодному Ford стільки не зустрінеш, тож тим самим він виправдовує таку відокремленість від блакитного овалу в бік нестримного коня.

Тільки прогодувати цю конячку буде важкувато. Якщо менш потужні Mach-E мають зарядний пристрій на 115 кВт, то наш з 94-кіловатною батареєю оснащений вже потужною зарядкою на 150 кВт і дозволяє поповнити запас ходу з 10% до 80% всього за 45 хвилин від відповідної станції. Під час заряджання від змінного струму з потужністю 11 кВт можна повністю з 0 до 100% зарядити машину за 9 годин і 45 хвилин. Якщо ж підживлюватись від домашньої розетки потрібно буде десь півтора дня за моїми підрахунками. І кабелі потрібно замовляти окремо.

Висновки

Під час знайомства з Ford Mustang Mach-E мені довелось відчути майже всі грані спілкування з електричним потужним авто. Від насолоди динамікою та керуванням до мук пошуку зарядних станцій, адже стабілізаційні відключення важко передбачити заздалегідь в усіх районах, а також підлаштувати їх під графік роботи. Іноді доводилось по п’ять разів змінювати локації в пошуках робочої та вільної, що створювало дискомфорт, адже економити вільний дух «Мустанг» не любить. А фактично на таку динамічну їзду вистачило лише 320 км запасу ходу, що не так багато, як хотілось би.

Тож висновок напросився сам собою: для сімейного користування варто обирати менш потужні версії, але зі збільшеною батарейкою і купляти його в комплекті з приватним будинком та нічним тарифом на електроенергію. Хоча багато наших електромобілістів винайшли свої методи виживання під час відключень, тож це не проблема, особливо з запасом ходу в реальні 500 км.

За загальним враженням разом з Ford Mustang Mach-E ви отримуєте автомобіль, який врівноважений, спритний, і ніколи не позбавляється своєї надмірної ваги чи м’якості. Mach-E створює приємне відчуття руху в потоці та має розумну точність керування – якості, які дійсно відповідають Ford Mustang.

Однозначно тут достатньо чіткості, точності та інтересу, а також тільки початку нової ери для Mustang, щоб прихильники кидались купляти цей Ford. Це так само як вибрати Jaguar I-Pace замість Audi Q8 E-tron, або Mini Electric замість Peugeot e-208. Тим паче, що цінник з діапазоном від 1 989 926 до 2 948 738 гривень в принципі відповідає рівню оснащення, якості та навіть кращий ніж у суперників, як Tesla, Polestar 2 чи BMW iX3.

І не дивлячись на всю несхожість з пращуром цей Mustang має свій шарм та закохує. В певному сенсі це обнадійливо хороший повнорозмірний електромобіль, який явно намагається привнести помітну індивідуальність у клас. А тепер, після початку офіційних продажів — це гарантія три роки і вісім років на батарею, сервісне обслуговування та впевненість, що це не відновлене після ДТП з невідомими блукаючими помилками авто. І він точно вартий окремої уваги.

ПЛЮСИ: динаміка, потужність, комфорт, сучасність, технології.

МІНУСИ: підвіска жорсткувата, витрата енергії, вартість.

Технічні характеристики Ford Mustang Mach-E GT AWD 98 кВт*г

Кузов, тип SUV
Габарити (ДхШхВ), мм 4713/1881/1624
Колісна база, мм 2984
Заявлений кліренс, мм/завантажений 130/116
Об’єм багажника, л. 402/1420
Споряджена маса, кг 2273
Ємність батареї, кВт*год 98
Потужність, к.с. 487
Максим. крутний момент, Нм 830
Запас ходу, км 500
Тип приводу Повний
Підвіска Незал./незал.
Трансмісія Одноступенева автоматична
Динаміка 0-100, с 4,4
Максимальна швидкість, км/год 200
Споживання енергії, кВт*год/100 км 20
Вартість стартова, грн 1 989 926
Вартість тестового авто, грн 2 948 738
Конкуренти VW iD4
Tesla Model Y
Polestar 2
Jaguar I-Pace
BMW iX3
Hyundai Ionic 5

 

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Джерело Reuters: Україна все ще вирішує, чи відправляти делегацію до росіян
Европейская правда
2025-05-15T12:42:18Z
Мерц розповів, як Європа покарає Росію за відмову припинити вогонь
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:39:12Z
ЄС розкритикував Євробачення за заборону прапора на сцені
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:27:52Z
ЗМІ: США запропонували відновити роботу Ради Росія-НАТО
Европейская правда
2025-05-15T12:27:35Z
CNN: у США бачать, що Росія зосереджує сили для нового наступу
Европейская правда
2025-05-15T12:12:30Z
Рютте про переговори в Стамбулі: Путін не скористався можливістю почати говорити про мир
Европейская правда
2025-05-15T12:04:10Z
NASA виявило секретну ядерну базу США в Гренландії – WSJ
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:00:31Z
В Естонії протестували систему оповіщення населення – спрацювали 72% сирен
Европейская правда
2025-05-15T11:46:42Z
Путін демонструє зневагу до Трампа, уникаючи переговорів у Стамбулі – CNN
Vlasti
2025-05-15T11:42:35Z
Народилася у Дніпрі, не знала свого батька і писала листа Сталіну: як у дитинстві виглядала Лія Ахеджакова
Telegraf
2025-05-11T17:30:58Z
Vlad Darwin & Denys Hryshchuk – "Три спроби" – 10 місце чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2025-05-15T11:46:15Z
Ви вже визначилися з піснями-фаворитами на Фінал? Можливо, серед них є трек від Нідерландів? Букмекери прог
FM-TV
2025-05-15T09:57:04Z
Подружжя Зеленських у вишиванках: добірка стильних образів за останні роки
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:00:22Z
Євробачення-2025: учасники другого півфіналу та їхні пісні
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T07:36:54Z
"Рік був пеклом": Віктор Розовий розлучається з дружиною, а вона публічно розповіла про причину
FaceNews
2025-05-14T18:12:27Z
Представник Норвегії на Євробаченні розповів про свій зв'язок із Україною
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T15:33:43Z
Виступ України на "Євробаченні-2025" розірвав YouTube за переглядами: номери яких ще країн у топі
ТСН
2025-05-14T13:21:44Z
Фіналіст "Євробачення-2025" неочікувано заспівав українською пісню Bird of Pray
ТСН
2025-05-14T12:33:50Z
Папа Лев XIV отримав списки українських військовополонених
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:39:23Z
Дівчинка з колосками біля Музею Голодомору «вдягла» вишиту сорочку
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:48:15Z
Мінкульт назвав кількість загиблих митців в Україні від початку вторгнення РФ
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:48:06Z
Брат Максима Неліпи опублікував зворушливий допис
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:45:57Z
67-річна Оксана Білозір вразила світлиною у вишиванці
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:03:22Z
НАТО розмістить третій центр повітряних операцій у Норвегії
Европейская правда
2025-05-15T10:16:58Z
«Дія» запустила пʼять нових військових облігацій
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T09:51:40Z
НАТО не спрацювало. Що сталося на Балтиці та у повітряному просторі Естонії
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:30:10Z
Здатні знищувати кораблі та літаки: розвідка презентувала власні морські дрони
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:09:46Z
Спалах гепатиту А у Києві. У лікарнях перебуває 19 дітей
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T14:39:58Z
В Україні лютує смертельна інфекційна хвороба: як вберегтися
TSN
2025-05-14T13:21:21Z
Що корисніше: кріп чи петрушка — чому нутриціологи віддають лідерство серед зелені
ТСН
2025-05-14T11:33:50Z
У Соломʼянському районі лікарі проводять виїзне обстеження на вірус гепатиту А
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T10:51:07Z
Що потрібно знати про вірусний гепатит А: як передається, симптоми, пояснює експерт
TSN
2025-05-14T09:48:09Z
Що можна додати до супу, щоб зробити його смачнішим: ці інгредієнти кидають наприкінці варіння
ТСН
2025-05-14T09:33:11Z
Лікарня «Феофанія» відтепер надає послуги для всіх громадян – голова КМВА
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T07:12:20Z
Кір шалено атакує Київ: з 10 контактних хворіють 9 — де найбільший ризик "підчепити"
ТСН
2025-05-14T03:58:47Z
Головки капусти виростуть великими, міцними й соковитими, якщо посадити поруч ці рослини
ТСН
2025-05-14T03:58:39Z
Цифрова платформа аграрних знань та інновацій: що закладено в концепцію
AgroPortal
2025-05-15T12:00:34Z
Інвестори продовжили підтримку KSG Agro: ще $1,5 млн на розвиток рослинництва
Agravery
2025-05-15T11:31:28Z
Українці цього сезону з'їли понад 80 тис. т імпортної картоплі
AgroPortal
2025-05-15T11:30:40Z
$44 млн у газ і сонце: «Метінвест» страхує виробництво від нових блекаутів
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:12:48Z
Grain Ukraine 2025: як змінюється маржинальність агросектора в новій реальності
Agravery
2025-05-15T11:00:59Z
Посуха й заморозки на півдні України значно пошкодили озимі та горох
AgroPortal
2025-05-15T10:30:30Z
У структурі посівів Астарти переважає соя
AgroPortal
2025-05-15T10:00:06Z
Україну планують поділити на дев'ять статистичних макрорегіонів
VGorode
2025-05-15T09:42:32Z
Експорт металобрухту від початку року зріс на 46%
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:33:50Z
Літній наступ Росії вже почався, - ОТУ "Харків"
FaceNews
2025-05-15T12:18:32Z
Український розвідник «засвітився» на муралі під Москвою і викликав паніку
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T12:15:07Z
Марганець, який обстрілює РФ із артилерії, замовив скляні зупинки для транспорту за 8 млн
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:06:11Z
Кличко заявив про стеження за столичною владою та звернувся до СБУ
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T10:27:38Z
Підтримка постраждалих та допомога армії. Кличко назвав ключові питання сесії Київради
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T10:03:07Z
У Дарницькому районі запрацював новий безбар'єрний світлофор: адреса
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T09:30:05Z
АЧС виявили у свиногосподарстві на Вінниччині: введено карантин
AgroPortal
2025-05-15T09:00:36Z
Київ збільшив щорічну одноразову матеріальну допомогу військовим з інвалідністю І та ІІ групи
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T07:00:48Z
Україна готує наступ? Окупаційна адміністрація Криму визнала паніку на півострові
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T05:24:56Z
Водій, який стріляв у підлітка, повернувся до роботи: підприємство пояснило причину
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:00:49Z
Суд виніс вирок жінці, яка вбила качалкою свого 82-річного чоловіка
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T10:42:37Z
Викрито топ-менеджерів Запоріжжяобленерго, які завдали 730 млн грн збитків державному підприємству
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T10:36:42Z
Стрілянина в одному з готелів Києва: затриманому повідомлено про підозру
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:54:11Z
Перевірки декларацій. У директорів двох комунальних підприємств Харкова знайдено недостовірні дані
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:51:32Z
Лісова пожежа та пошкодження будинків: наслідки дронової атаки на Київщину
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T06:30:05Z
Столичний ТЦК прокоментував чутки про кайданки на мобілізованих, які потрапили в аварію
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T06:03:46Z
Скільки людей загинуло на дорогах з початку року: дані по областях
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T04:42:45Z
Рівненщина: знайдено повішеною 13-річну дівчинку
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T03:48:40Z
Mercedes переносить виробництво своєї популярної моделі авто у США через мита Трампа
ГЛАВКОМ NET
2025-05-13T11:45:58Z
Водіїв закликали ні в якому разі не залишати цю річ у салоні у спекотний день
24tv
2025-05-12T14:09:13Z
Кібертрак перевернувся після ймовірного нападу в дорожній люті
Топ Жир
2025-05-12T14:03:19Z
“Новий автомобіль та старий водночас: Volkswagen Beetle 1972 року з пробігом лише 104 милі”
Топ Жир
2025-05-12T14:00:33Z
Водій вантажівки перевернув Cybertruck у лютій дорожній сутичці
Топ Жир
2025-05-12T13:45:04Z
Через ризик шпіонажу: в Британії ввели обмеження для власників китайських машин
AutoGeek
2025-05-12T13:27:59Z
Ексклюзив за $3,5 мільйона: на аукціон виставили найкращий Lamborghini
Фокус
2025-05-12T13:21:48Z
ЄСА надала автовиробникам саме те, про що вони просили
Топ Жир
2025-05-12T13:00:04Z
Електромобілі Hyundai у небезпеці: китайські бренди націлились на ринок Південної Кореї
AutoGeek
2025-05-12T12:48:25Z
Ретроградний Меркурій у 2025 році: чого чекати і кого омине травень
VGorode
2025-05-14T13:30:40Z
Всі подруги проситимуть у вас рецепт: торт "Жіночий каприз"
ТСН
2025-05-14T12:33:42Z
Зустрічайте безалкогольну новинку — "Біле Alco 0" зі смаком грейпфрута
VGorode
2025-05-14T10:21:25Z
Скільки днів не псується варена гречка: експерти розповіли про точну тривалість зберігання популярної страви
ТСН
2025-05-14T08:33:20Z
Несподівані формати відпочинку: що стає популярним серед багатіїв
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T06:27:48Z
Найпопулярніші фрукти у світі перебувають на межі зникнення: що відомо
TSN
2025-05-14T03:59:04Z
Як відлякати птахів від вишень, черешень та малини: три найкращі способи
ТСН
2025-05-14T03:58:58Z
Нумерологи стверджують, що у ці дати народжуються найпривабливіші жінки: перевір свою
ТСН
2025-05-14T03:58:54Z
Як зберегти редиску від тріщин: основні поради для городників
TSN
2025-05-14T03:58:09Z
Українці здобули три нагороди на чемпіонаті світу з тхеквондо серед кадетів
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:51:45Z
Найкраща тенісистка світу обматюкала вболівальника на турнірі у Римі
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:30:51Z
Графік єврокубків: коли розпочнуть боротьбу українські команди
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T11:06:47Z
Зірка української легкої атлетики здала позитивний допінг-тест
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T08:57:28Z
«Болонья» вперше за 51 рік здобула Кубок Італії
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T07:51:28Z
Євро-2025 із футзалу: коли відбудеться жеребкування фінального турніру за участі України
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T07:24:47Z
Суд відкрив справу проти зірки «Реала» – підозрюється у поширенні інтимного відео з неповнолітньою
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T06:57:11Z
НБА оштрафувала на $50 тис. форварда «Голден Стейт» за образу суддів
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T06:39:34Z
Найкращий тенісист світу провів зустріч з Папою Римським
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T13:48:24Z
Єврокомісія погрожує TikTok штрафом за порушення правил цифрової реклами
Европейская правда
2025-05-15T10:58:31Z
Екскерівник Roshen очолив племзавод
AgroPortal
2025-05-15T08:00:02Z
Вчені розповіли, коли на Землі закінчиться кисень
ГЛАВКОМ NET
2025-05-15T04:21:01Z
Міноборони повідомило, чим займатиметься новостворене Управління космічної політики
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T17:03:29Z
Керування мозком: Apple тестує нове управління iPhone
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T16:01:33Z
Мегаполіси США поступово йдуть під воду: дані вчених вражають
ГЛАВКОМ NET
2025-05-14T14:06:46Z
Блакитні очі — подарунок одного предка: вчені довели спільне походження мільйонів людей
ТСН
2025-05-14T13:21:46Z
Світло має секрет?: Нове відкриття ставить під сумнів основи фізики
ТСН
2025-05-14T11:33:08Z
Apple розробляє технологію керування iPhone силою думки - імплант вже тестують
TSN
2025-05-14T09:48:07Z