Кібербезпекова компанія CrowdStrike більш ніж відновила $30 млрд ринкової вартості, які втратила після невдалого оновлення, що вивело з ладу мільйони комп’ютерів і серверів Windows 19 липня торік. Про це пише Financial Time.
- Через два тижні після масштабного збою акції компанії впали більш ніж на третину, але зараз вони коштують навіть більше, ніж за день до інциденту.
- CrowdStrike лише незначно знизила свій прогноз на четвертий квартал і повідомили про 97% утримання клієнтів за три місяці до вересня.
- СЕО Джордж Курц розповів журналістам видання, що вони відновилися та перетворили кризу на «конкурентну перевагу». Інцидент, який затримав пасажирів авіакомпаній, перервав зустрічі в лікарнях і вивів з ефіру телерадіокомпанії по всьому світу, не підірвав довіру клієнтів, сказав він.
- Компанія також перевершила очікування аналітиків щодо прибутку за квартал, повідомивши про $1 млрд доходів за три місяці до вересня. Це на 29 % більше, ніж за аналогічний період 2023 року.
- Аналітики вважають, що відновлення роботи стало можливим завдяки тому, як компанія впоралася зі збоєм у роботі.
У серпні CrowdStrike заявили, що витратить $60 млн на заохочення, щоб задовольнити клієнтів. Ці бонуси назвали «пакетами зобов’язань перед клієнтами» та включали безплатне продовження підписок і додаткових функцій.
Також у січні компанія опублікувала велике розслідування причин масштабного збою на комп’ютерах Windows. У звіті Root Cause Analysis на 12 сторінок деталізується та інформація, що раніше була опублікована в попередньому огляді після інциденту — Post Incident Review.
Нагадаємо, масштабний бій вплинув на 8,5 млн комп’ютерів з Windows — це менше за 1% від усіх користувачів операційної системи. Через нього американські компанії зі списку Fortune 500 втратили $5,4 млрд. Це не стосується Microsoft, чиї системи зазнали широкомасштабних збоїв
Вартість CrowdStrike до збою становила близько $83 млрд. Компанія неодноразово перепрошувала за спричинення міжнародної технологічної кризи.
CrowdStrike обслуговує близько 538 компаній зі списку Fortune 1000 і працює по всьому світу. Така поширеність зробила наслідки її невдалого оновлення особливо серйозними, продемонструвавши, наскільки багато компаній залежать від однакових продуктів для підтримки роботи.