/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F6ae82e061204ddfdc803ac9eee479290.png)
Пошкодження кабелів у Фінській затоці: якір судна Eagle S підняли з морського дна
Про це повідомляє Yle, передає Укрінформ.
За даними видання, якір було піднято шведським судном HMS Belos. ВМС Фінляндії повідомили 5 січня, що шведське рятувальне судно для підводних човнів допомагає фінам у підводних операціях.
Якір тепер знаходиться у розпорядженні фінської влади, і його сьогодні почнуть ретельно досліджувати.
Національне бюро розслідувань (NBI)Фінляндії підозрює, що якір був використаний для розриву кабелю між Фінляндією та Естонією і пошкодження чотирьох телекомунікаційних кабелів.
Вісім членів екіпажу судна підозрюються в диверсії при обтяжуючих обставинах і втручанні в роботу телекомунікацій.
Фінське агентство транспорту і зв'язку Traficom завершує інспекцію судна Eagle S в рамках державного портового нагляду (PSC). Згідно із заявою Traficom, інспекція проводилася протягом вихідних, і планується ще один заключний візит на судно.
PSC - це міжнародний режим нагляду, в якому країни-учасниці інспектують іноземні судна, що заходять в їхні порти, щоб перевірити відповідність судна вимогам, викладеним у міжнародних конвенціях.
Інспекція судна Eagle S в Гані у 2023 році виявила 24 серйозні невідповідності, в тому числі критичні проблеми з технічним обслуговуванням, обладнанням, пожежною сигналізацією та аварійним електропостачанням.
Як повідомляв Укрінформ, кабель між Фінляндією та Естонією разом з чотирма телекомунікаційними лініями був пошкоджений 25 грудня. Наступного дня фінська влада піднялася на борт танкера, який перевозив російську нафту, підозрюючи його в тому, що він спричинив пошкодження, тягнучи свій якір по морському дну.
Фото: Jussi Nukari / Lehtikuva