/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fcf959125d7164aa009ef8c1c5b4ff6ee.jpg)
Другий сезон «Гри в кальмара» за 11 днів набрав уже понад 126 мільйонів переглядів на Netflix
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap.
За минулий тиждень серіал набрав 58,2 млн переглядів, забезпечивши собі перше місце в 91 країні.
Загалом другий сезон «Гри в кальмара» зібрав вже рекордні 126,2 млн переглядів.
Зазначається, що надзвичайна популярність другого сезону серіалу також відновила інтерес глядачів до першого сезону, який піднявся на другу сходинку у рейтингу неангломовних телешоу.
За минулий тиждень перший сезон Squid Game набрав ще 13,6 млн переглядів.
Нині перший і другий сезони «Гри в кальмара» посідають перше і друге місця у списку найпопулярніших неангломовних телешоу всіх часів на Netflix.
Як повідомляв Укрінформ, напередодні прем'єри другого сезону популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» (Squid Game), який вийшов у 2021 році, зібрав 330 млн глядачів та 2,8 млрд годин перегляду на Netflix.