/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fae5cd6092d2e0b61b6c075df2999cfa0.jpg)
Sony показала концепт технології, яка додає «реальні запахи» в ігри — на прикладі The Last of Us
Важко зрозуміти, як це можливо, однак Sony працює над тим, щоб зробити аромати ігор доступними на PlayStation.
На CES 2025 Sony показала концепт технології під назвою Future Immersive Entertainment Concept — по суті, велетенський VR-куб з LED-панелями та можливістю відчути звуки, запахи й атмосферу ігрового світу. Для демонстрації обрали The Last of Us від Naughty Dog і дали змогу гравцям всередині «приміщення» відчути аромат інфікованих (що, схоже, є нічим іншим як запах гнилі) та решти оточення.
Звісно, це всього лише концепт і до серійного виробництва багато років (якщо воно взагалі буде) і витрачених грошей, однак, здається, у Sony доволі серйозні плани — ще два роки тому компанія запатентувала функцію запахів у грі у стилі у стилі Smell-O-Vision, яка передбачає використання спеціальних аромакартриджів.
Нагадаємо, що у 2013 році Microsoft створила контролер із запахом для Xbox One, а через десять років анонсувала «перші у світі контролери із запахом піци» на честь виходу фільму «Підлітки-мутанти черепашки-ніндзя».
Naughty Dog вперше випустив The Last of Us у 2013 році, а продовження серії, The Last of Us Part II, дебютувало у 2020 році й нині готується до перенесення на ПК у «переробленому» виданні. В останні роки франшиза охоплює все більшу аудиторію, зокрема завдяки серіалу від HBO з Беллою Рамзі та Педро Паскалем у головних ролях. Прем’єра другого сезону запланована на квітень 2025 року (останній трейлер можна переглянути тут), а третій сезон уже в розробці.