Речник ВМС, капітан 3 рангу Дмитро Плетенчук розповів 24 Каналу, що в окупантів через несприятливі погодні умови є проблеми із відновленням раніше пошкоджених частин Кримського мосту. Проте росіяни шукають різноманітні методи, щоб полагодити цю споруду та завадити новим руйнуванням.
Як росіяни обороняють міст
Дмитро Плетенчук підкреслив, що противник докладає максимум зусиль, щоб відновити бонові та баржеві загородження довкола Кримського мосту.
Головна проблема (для ЗСУ – 24 Канал) – наявність широкої номенклатури систем ППО. Росіяни довкола мосту утворили не один такий ешелон. Це важко для них, з огляду на ресурси, але результат з цього є,
– сказав він.
Варто нагадати, що через шторми в Чорному морі Росія втратила майже половину загородженьіз барж, встановлених біля Кримського мосту. Замість 34 барж, які зафіксували на початку листопада 2024 року, там залишилося лише 18.
Логістика у Криму
Окупанти у Криму використовують повітряну логістику, проте вона не може забезпечити всі їхні потреби там.
За словами речника ВМС, противник використовував військово-морську логістику, проте, станом на зараз, вона фактично знищена. Мовиться про великі десантні кораблі та залізничні пороми, які противник втратив в результаті роботи Сил оборони.
Зараз росіяни використовують звичайні автомобільні пороми, змішуючи перевезення цивільних та військових засобів, але об'єми зовсім не ті. Тому Кримський міст для них є дуже важливим елементом логістики,
– зауважив Дмитро Плетенчук.
Він також додав, що окрім використання мосту, росіяни можуть здійснювати постачання до Криму й з інших тимчасово окупованих територій України. Це вказує на те, що ситуація там поки не критична, проте ускладнена діями ЗСУ.