На тлі можливого блокування в США додатку ТikTok 19 січня інший китайський застосунок - Xiaohongshu, - стрімко набирає популярність серед американських користувачів. Про це повідомляє «Межа» із посиланням на TechCrunch.
Зазначається, що Xiaohongshu, відомий в англомовному світі як RedNote і який часто називають «китайським клоном Instagram», піднявся на перше місце в рейтингу безплатних застосунків у магазині App Store США. Він також очолює список найбільш завантажуваних додатків у категорії «Соціальні мережі» на iPhone.
Раптовий стрибок завантажень цього застосунку пов’язаний переважно з тим, що користувачі TikTok активно рекомендують Xiaohongshu як альтернативу на випадок блокування TikTok у США. Деякі інфлюенсери вже закликають своїх підписників переходити на цю платформу, аби забезпечити свою присутність у соціальних мережах у разі втрати доступу до TikTok. В самому TikTok користувачам раніше рекомендували переходити на інший китайський застосунок – Lemon8.
Xiaohongshu, який був запущений у 2013 році, поєднує в собі елементи Pinterest та Instagram. Він пропонує візуально орієнтований інтерфейс та функції соціального шопінгу. Додаток набув значної популярності під час пандемії COVID-19, особливо серед молоді в Китаї. На сьогодні він має понад 300 млн активних користувачів на місяць, майже 80% з яких — жінки.
Натомість, попри зростаючу популярність, китайське походження Xiaohongshu може привернути увагу регуляторів США, особливо з огляду на поточну геополітичну ситуацію. Американські законодавці та чиновники неодноразово висловлювали занепокоєння щодо впливу китайських технологічних компаній і можливих ризиків для приватності даних та національної безпеки.
Xiaohongshu переважно працює на китайському ринку та поки не демонструє намірів суттєво розширити свою присутність у США. Така непрозорість щодо його діяльності може стати причиною конфліктів з американськими регуляторами у разі подальшого зростання популярності застосунку серед американців.
Примітно, що американські користувачі TikTok не рекомендують використовувати додатки від найбільшого конкурента TikTok у США — компанії Meta.
Фото: Мusicinfo
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.